Tuotiinko ovellesi pizza, jota et tilannut? Mystinen huijausyritys ihmetyttää Turussa.
Turkulainen Rauno Alikirri oli työmaalla Naantalissa maanantaiaamupäivällä, kun puhelin soi.
Selkeää suomea ulkomaalaisella aksentilla puhunut soittaja kertoi saapuneensa Alikirrin kotiovelle 25 euron arvoisen pizzan kanssa. Soittajan mukaan Alikirrin puhelinnumerosta oli tilattu perhepizza.
Tuntemattomasta numerosta soittanut henkilö oli uhkaillut Alikirriä.
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4698989/Tuotiinko ovellesi pizza jota et tilannut Mystinen huijausyritys ihmetyttaa Turussa
Ulkomaalainen pizza huijari uhkaileeTurussa!!
17
2357
Vastaukset
- Anonyymi
Pizza Enrico - Mitä Sinä Sanoa
https://www.youtube.com/watch?v=0sCghw8QI0Y - Anonyymi
onneksi on kättä pitempää olemassa mikäli tällainen yleistyy.
- Anonyymi
Eteisessä odottaa pullo chiliä mikäli pizzakuski unohti mausteet :D
- Anonyymi
Onko tuo chili painepullossa jota voi ruiskuttaa huijarin silmille??
- Anonyymi
Tais olla joku Rauno Alikirriin suuttunut naapuri, joka halusi kosto mielessä aiheuttaa häiriötä ja tilaili pitsaa Alikirrin osoitteeseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais olla joku Rauno Alikirriin suuttunut naapuri, joka halusi kosto mielessä aiheuttaa häiriötä ja tilaili pitsaa Alikirrin osoitteeseen!
Mistä se sai Alikirrin puhelinnumeron käyttöönsä?
- Anonyymi
Oliko sibalia
- Anonyymi
Joskus etelänmatkalla ravintolan ruokalistalla oli valkoturskaa, oli vain kirjoitettu väärin: Vakoturska.
Tuli mieleen suomalainen suvakkivalas etelänmatkalla :D
- Anonyymi
Välttyy huijauksilta kun ei vastaa tuntemattomiin numeroihin, eikä avaa ovea tuntemattomille.
- Anonyymi
Husu????
- Anonyymi
Ananaspäät yrittää vedättää koko ajan lisää afrikan tavalla.
- Anonyymi
Porvoossa parturi kysyi kuin tahdon tukkani leikattavan . Sanoin lyhyeksi Mutta ei Ananas Päätä. Vaan semmoisen se teki. Tais olla rkp.n suvakkiakka..Olin siskoni hautajaisiin menossa 2 tunnin päästä. En mene porvoon partureihin koskaan.
- Anonyymi
Jos sillä oli vaan niitä ananaksen mallisia muotteja, pitää mennä parturiin jolta löytyy myös taikinakulho, se perinteinen jukolamallin muotti.
- Anonyymi
Nämä on näitä pilailusoittoja. Voi maksusta soitamaan pilapihelun kaverille. Tulee aina tuntemattomasta numerosta.
- Anonyymi
Äijä on itse jotakuinkin hullu,kiusaa vanhempia naisia,jopa eläkeläisiä🤮
- Anonyymi
Sina haluta mukana myos minu munakarva?
- Anonyymi
Oulussa sattui tänä keväänä vastaavanlainen tapaus. Sattui tällä kerralla puhelimen päähän raavas karju, joka näytti taivaan merkit Tarzanin kotikulmalaiselle. Stana , muistaa kyseinen jäbä kiertää tämän kaupunginosan takuuvarmasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197