Mitähän sä mies musta ajattelet

Anonyymi

Kunpa tietäis.
Itsehän olen vahingossa ja tahallisestikin tuonut ilmi, kuinka susta tykkään.

Eihän sillä oikeastaan ole väliä, kun ei tästä mitään synny, mutta olisi se vain ihana kuulla jos tykkäät edes vähän...

43

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et minulle ainakaan. Ei vahingossakaan.

    • Anonyymi

      Laitahan tunnistetta niin kerron mitä mieltä.

    • Anonyymi

      Hmm...jos hän eräs olisit niin kyllä vähän taidan tykätä...mutta kun en tiedä kuka olet !?!

      • Anonyymi

        Koska olet viimeksi nähnyt "erääsi" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet viimeksi nähnyt "erääsi" ?

        Tänään vilauksen...


      • Anonyymi

        Minä myös näin oman ihastukseni tänään vilahduksella ehkä kahdesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös näin oman ihastukseni tänään vilahduksella ehkä kahdesti.

        Taisipa ollakkin kahdesti...mitä duunasin kun näit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisipa ollakkin kahdesti...mitä duunasin kun näit?

        Hm, kävelit kiireisen näköisenä antamaan varmaankin ohjeita eräälle työpöydän ryhmälle ja toinen oli poistuminen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hm, kävelit kiireisen näköisenä antamaan varmaankin ohjeita eräälle työpöydän ryhmälle ja toinen oli poistuminen...

        Hmmm....ehkä jotain !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm....ehkä jotain !?

        Niin meitä ihastuneita voi olla montakin. Tuo pitää sinun muistaa mikäli osui kohdalle. Tiedän, että en ole yksin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meitä ihastuneita voi olla montakin. Tuo pitää sinun muistaa mikäli osui kohdalle. Tiedän, että en ole yksin...

        Selvennä ja anna lisävihjeitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvennä ja anna lisävihjeitä...

        "akvaario"missä oma porukkani viihtyy.. menee kyllä aika kovaksi:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "akvaario"missä oma porukkani viihtyy.. menee kyllä aika kovaksi:D

        "akvaario" ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "akvaario"missä oma porukkani viihtyy.. menee kyllä aika kovaksi:D

        Tunnistin akvaarion, mutta voi olla eri akvaario...


      • Anonyymi

        Voipi olla joo. Enempää vinkkejä ei kyllä pysty antaa jäämättä kiinni. Olet varmaankin kuullut duunissa tuon "slangi" sanan ja mitä sillä tarkoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi olla joo. Enempää vinkkejä ei kyllä pysty antaa jäämättä kiinni. Olet varmaankin kuullut duunissa tuon "slangi" sanan ja mitä sillä tarkoitetaan.

        ei kero mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi olla joo. Enempää vinkkejä ei kyllä pysty antaa jäämättä kiinni. Olet varmaankin kuullut duunissa tuon "slangi" sanan ja mitä sillä tarkoitetaan.

        Hyvin on tiedossa, mitä tuolla sanalla tarkoitetaan ja hänkin on tuota sanaa käyttänyt ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on tiedossa, mitä tuolla sanalla tarkoitetaan ja hänkin on tuota sanaa käyttänyt ;)

        Vau 😮


    • Anonyymi

      Tiistaina😍

      • Anonyymi

        Puhuitteko tuolloin? Jos, niin mistä?


    • Anonyymi

      Ihanasta M naisesta tykkäilen salaa.

      • Anonyymi

        Miksi salaa? Ei kai se siten etene...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi salaa? Ei kai se siten etene...

        No eipä niin. Ihmeen pitäisi tapahtua. En nyt avaa enempää tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä niin. Ihmeen pitäisi tapahtua. En nyt avaa enempää tätä.

        Entä jos hänkin ikävöi ja kärsii eikä tiedä mitä tekisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos hänkin ikävöi ja kärsii eikä tiedä mitä tekisi.

        Luulenpa, että hän ymmärtää miksi aloitetta ei kovin helposti tule minun kautta. Luulen niin. Ainakin pitää homman selkeytyä selväksi kiinnostukseksi, myös hänen puoleltaan. Eikä vain olla omia mahdollisia "hallusinaatioita"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulenpa, että hän ymmärtää miksi aloitetta ei kovin helposti tule minun kautta. Luulen niin. Ainakin pitää homman selkeytyä selväksi kiinnostukseksi, myös hänen puoleltaan. Eikä vain olla omia mahdollisia "hallusinaatioita"

        Ehkä hän ymmärtää, mutta onko hänen käytännössä mahdollista tehdä aloitetta. Hän saattaa ajatella samalla tavalla, ettei voi tehdä aloitetta. Jos hallusinoit että hän on kiinnostunut, niin kai hän jotain posit. merkkejä on antanut. Joka tapauksessa hän varmasti tarvitsisi posit merkkejä että voisi toimia.


      • Anonyymi

        Totta. Tuo tuosta tekeekin niin vaikeaa, koska käytännössä nuo selvät merkit täytyisi tulla varsin avoimesti ja olemme käytännössä koko ajan muiden ihmisten kanssa tekemisissä ja taitaa vastapuoli olla aika ujo tapaus (paraskin puhuja). Ongelma minulle siis on ikäero... jos ero olisi about -/ 7v, niin ei olisi ongelmaa, mutta nyt paljon enemmän...selvästi aikuisia toki molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Tuo tuosta tekeekin niin vaikeaa, koska käytännössä nuo selvät merkit täytyisi tulla varsin avoimesti ja olemme käytännössä koko ajan muiden ihmisten kanssa tekemisissä ja taitaa vastapuoli olla aika ujo tapaus (paraskin puhuja). Ongelma minulle siis on ikäero... jos ero olisi about -/ 7v, niin ei olisi ongelmaa, mutta nyt paljon enemmän...selvästi aikuisia toki molemmat.

        Mihin suuntaan ikäero on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin suuntaan ikäero on?

        Oikeinpäin:-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeinpäin:-)

        Mikähän on oikeinpäin? Eli vanha mies ihastunut nuoreen naiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän on oikeinpäin? Eli vanha mies ihastunut nuoreen naiseen?

        Yleensähän se on näin. Ei kannata ottaa niin tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensähän se on näin. Ei kannata ottaa niin tosissaan.

        Itse ajattelen että se nyt on ihan sama miten päin isokin ikäero on, kunhan toista kestää katsoa😄 ja tunteita löytyy. Joka tapauksessa musta nuoremman helpompi tehdä aloite kuin sen vanhemman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelen että se nyt on ihan sama miten päin isokin ikäero on, kunhan toista kestää katsoa😄 ja tunteita löytyy. Joka tapauksessa musta nuoremman helpompi tehdä aloite kuin sen vanhemman.

        Näinpä ja erikoisesti duunissa.


      • Anonyymi

        Itse taas nuorempana osapuolena en koe, että olisi yhtään sen helpompaa tehdä alotetta - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas nuorempana osapuolena en koe, että olisi yhtään sen helpompaa tehdä alotetta - sivusta

        Olen vanhempi nainen, joka ihastunut itseäni nuorempaan mieheen. Vaikka olen ihan ok ulkoisesti, sosiaalinen, rohkea ja kaikkea muuta, niin vaikeaa olis peliä suoraan avata. Annan ymmärtää katseella, hymyllä jne. Ja ymmärrän antaa (muutakin kuin pesää) mutta aloitteen pitää tulla vastapuolelta. Tulen vastaan jos toinen riittävästi saa siihen päin avauduttua. En tiedä onko vaikeampaa kuviota olemassa, no ehkä ihastuminen nuorempaan naiseen ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas nuorempana osapuolena en koe, että olisi yhtään sen helpompaa tehdä alotetta - sivusta

        On se. vanhempaa pidetään äkkiä "pedona" jos viatonta paljon nuorempaa yrittää, vaikka tilanne voisi olla toisinpäin kaiken suhteen. Kommentti näin sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se. vanhempaa pidetään äkkiä "pedona" jos viatonta paljon nuorempaa yrittää, vaikka tilanne voisi olla toisinpäin kaiken suhteen. Kommentti näin sivusta.

        Siitä en kyl 19:54 naisena koe riskinä. Ei se jätkä nyt niin viaton ole 😄 vaikka jonkun sortin herkkis kyllä. Ihana sellainen. Vanhemmilla miehillä ehkä suurempi leimautusriski. Naisesta nyt tietysti sanotaan kaikkea hirvee vanha vosu tmv. Sen kyllä kestäisin koska sitä en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vanhempi nainen, joka ihastunut itseäni nuorempaan mieheen. Vaikka olen ihan ok ulkoisesti, sosiaalinen, rohkea ja kaikkea muuta, niin vaikeaa olis peliä suoraan avata. Annan ymmärtää katseella, hymyllä jne. Ja ymmärrän antaa (muutakin kuin pesää) mutta aloitteen pitää tulla vastapuolelta. Tulen vastaan jos toinen riittävästi saa siihen päin avauduttua. En tiedä onko vaikeampaa kuviota olemassa, no ehkä ihastuminen nuorempaan naiseen ...

        Hyvin sanottu. Näin tuo menee. Vaikeaa on.


    • Anonyymi

      Huohhh.. mitä ajattelen sinusta? Jos olet hän, niin kertoisin mielelläni hänelle kasvotusten kahdestaan..

      • Anonyymi

        Toimeksi kun tulee tilaisuus.:-)


    • Anonyymi

      Aika on loppumassa....

      • Anonyymi

        Kuinka niin?


    • Anonyymi

      Se Vaalee on
      sinulle hyvä ,
      ja tiedän minä
      pari muutakin
      vapaata,jotka
      eivät itsestään
      numeroa tee ,mutta saisit koulutettua hyviä miehiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2654
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    Aihe