Odottaminen

Anonyymi

Kuinka kauan odottaa? Tapailimme muutaman kuukauden ja alkukesästä tiettyjen mutkien kautta juttumme loppui (mies oli kusipää). Jäimme kuitenkin sen jälkeen juttelemaan somen kautta ja olemme nähneet myös muutaman kerran (seksiä ei ole ollut, eikä muutenkaan suudelmia tms.). Minä olen edelleen todella ihastunut ja haluaisin hänestä jopa ihan poikaystävän. Olemme molemmat kolmekybäsiä. Kaikki vain tuntuu hänessä/hänen kanssaan niin hyvältä ja oikealta. Hän kuitenkin on pyytänyt minun odottamaan ja siihen asti olemme jotain...en tiedä, tuttuja. Hän kerran sanoi ettei näe kanssani tulevaisuutta, mutta pyörsi sitten puheensa ja pyysi odottaa. En tiedä mitä tässä odotan? en pääse mihinkään suuntaan ja tämä alkaa olla vähän ärsyttävää. Suostuin lähtemään muutaman viikon kuluttua treffeille toisen miehen kanssa, noh, ystävien painostuksesta. En tiedä miksi tätä tänne kirjoitan. Ehkä odotan jotain maagista merkkiä siitä, että tiedän onko minun järkeä odottaa häntä vai ei.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      E kandee alkaa venaa, ellei venaa korves bussii.

      Kyssää siis suoraan mtä miehen mieles kohtaan sua.

      Soutaja huopaaja olevan vaikuttaa. Mielestäs mies on välil kusipää, huoh.
      Sun pitää laskee plussat ja miikat mitä miehest löytyy & siit tehdä päätelmät potenssiin, ootte tapailleet 1/2 v? Siin ajas kyl selvitä asia pitäis jo.

      Mee deiteille, aikainen pörriäinen kerää hunajat.

      • Anonyymi

        Ei välillä kusipää, vaan kerran kun juttumme loppui. Tämä oli osiltaan molemminpuolista kommunikaatio ongelmaa. Jälkikäteen tälle saamalla ei olisi ollut tarvetta jos olisimme keskustelleet avoimemmin.

        Olen kysynyt mieheltä ja vastaus oli mitä tuossa sanoinkin että minun pitää odottaa enkä saa painostaa. Hän on sitoutumiskammoinen, paljon ongelmia takana mistä on kerääntynyt pelkoa sitoutua. Hän on vähän lonely wolf


      • Anonyymi

        Ap, mikä on sinun odottamisen raja? 2kk vai 2v. Onko menetetty elämä sen odotuksen arvoista jos roikut löysässä hirressa vuosikausia..? Olen itse ollut samassa tilanteessa ja vuosi on raja, minkä katselen, jos mitään ei tapahdu niin ei se muutu koskaan. Tsemppiä!


      • Anonyymi

        Niin. Tätä juuri mietin. Päätin siksi että en odota ja odotan. Vähän molempia.

        Olen menossa parin viikon päästä treffeille toisen miehen kanssa. Jos se etenee toisiksi treffeiksi ja siitä mihin vaan, niin aion edetä. Olen ihan hulluna tähän mieheen ketä odotan, mutta en aio tehdä sitä kotona istuen. Jos hän joskus tekee päätöksen niin katsotaan sitten.


    • Anonyymi

      Taitaa kuitenkin olla, ettei hän sittenkään näe tulevaisuutta kanssasi. Jotenkin vaikuttaa, että hän pitää sinua varalla, jos toisen kanssa ei synkkaakaan.
      Mikäli menette yhteen, saattaa olla, kun hän tapaa itselleen sopivamman naisen, sinä jäät kuin nalli kalliolle.

      Itse asuin aikoinaan sellaisen naisen kanssa, kolmannen lähdön jälkeen en sitten ottanut takaisin.

      Mikäli haluat lapsia, olisi aika miettiä sitäkin. Ehkä hän haluaa odottaa niin kauan, ettei lasten teko ole enää mahdollinen tai ainakin riski.

      • Anonyymi

        Kiitos kommentista. Tätä olen nyt alkanut miettimään itsekin. Taidan tehdä päätökseni etten jää odottamaan. Taidan käydä sen keskustelun hänen kanssaan etten jää venaileen ja toivotan hyvää jatkoa.

        Lapsia en ole hankkimassa ja tässä olimme yhtä mieltä.


    • Anonyymi

      Mut on näitkin tapauksii missä on ystävyyden jälkeen yhtäkkiä löytynytkin romantiikkaa. (Ja ei, en tarkoita etteikö mies ja nainen voi olla vain ystäviä. Se ei aina tarkoita et näin käy, jos vaikka kahdelle ihmiselle sadastatuhannesta käykin näin)

      Jos mies on ujo, on pahoja kokemuksia, pelkoja ja varautuneisuutta lähtee juttuun mukaan. Ei silloin paineta sata lasissa eteenpäin. Eikä kaikki miehet olla samasta muotista et toimitaan samallai. Niit naistenlehtien vinkkejä "näin tunnistat ihastuneen miehen on turhaa lukea". Joo, onhan se toki totta et jos joku nainen on mielessä, niin kyll sitä laittaa viestiä, haluaa nähdä ja on ihan liekeissä siit niin et se ei jää epäselväksi. Mutta se ei tarkoita et joka jutun on mentävä just noin. Kysymys onkin et kui kauan jaksat itse odottaa ja tiedätkö varmaksi mitä olet odottamassa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe