Naisen matkustelun evoluutio

Anonyymi

Onko niin että kun ikää karttuu ja vuodet alkavat näkyä naamalla niin naisen matkakohteet vaihtuvat Kreikasta ja Turkista kotimaan matkailuun? Nuorten naisten matkustelussahan tärkeintä on aurinko, drinksut ja tummat miehet, mutta kun ikää tulee ja sexappeal vähenee niin miehet etelässä ei ole enää yhtä innostuneita niin aiemmin mälsät kotimaan kohteet muuttuukin kiinnostaviksi.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sinä naisten matkustelusta luulet tietävän?! Eiköhän kaikki matkusta minkä ikäisenä minne vaan haluavat tai on varaa. Haloo hoi aloittaja. Huomaa taas että on kyse miehestä. Voi v sentään.

      • Anonyymi

        Monesko kierros kullikarusellissasi on menossa? Onko jo kaikki maat ja rodut kokeiltu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesko kierros kullikarusellissasi on menossa? Onko jo kaikki maat ja rodut kokeiltu?

        Miksi tämä asia sinua kiinnostaa? Onko sinulla kullista pulaa, kun toisten pyörimiset niin häiritsee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tämä asia sinua kiinnostaa? Onko sinulla kullista pulaa, kun toisten pyörimiset niin häiritsee?

        Menikö tunteisiin? XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tämä asia sinua kiinnostaa? Onko sinulla kullista pulaa, kun toisten pyörimiset niin häiritsee?

        Siksi koska täällä on miehiä jiolla ei mahdu päähän muu kuin seksi. Olettavat että naisetkin on kullin peräsäs samalla tavalla kuin itse ajattelevat pillua päivät pitkät. Luojan kiitos itselläni on vähän monipuolisempi elämä ja enemmän älyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö tunteisiin? XD

        Miten ihmeessä tollanen vois muka mennä "tunteisiin"? Itselläni kun ei ole mitään kulli-, pillu- tai muitakaan genitaaliongelmia? Mutta kiitos kysymästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska täällä on miehiä jiolla ei mahdu päähän muu kuin seksi. Olettavat että naisetkin on kullin peräsäs samalla tavalla kuin itse ajattelevat pillua päivät pitkät. Luojan kiitos itselläni on vähän monipuolisempi elämä ja enemmän älyä.

        Naiset tarvitsevat seksiä ihan yhtä paljon kuin miehetkin, eikä sinulla ole älyä kuin haaveissasi.

        Menikö tunteisiin? XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tarvitsevat seksiä ihan yhtä paljon kuin miehetkin, eikä sinulla ole älyä kuin haaveissasi.

        Menikö tunteisiin? XD

        Minulla on hyvin paljon älyä, olen palstan älykkäimpiä. :D Enkä muuten tarvitse seksiä.


    • Anonyymi

      Missäs päin aloittaja matkustelee? Varmaan vaan pelkästään kotimaassa kun ei oo vatsa muualle matkustaa 🤣😅😂

      • Anonyymi

        Yksin ei voi matkustaa mihinkään.


    • Päinvastoin. Oon lapsuudessa ja nuoruudessa reissannut kotimaassa, nyt ikääntyessäni oon innostunut lähtee ulkomaille. 😃

    • En pidä yleistyksistä. Voin puhua ainoastaan omasta puolestani, mutta itse pidän kaupunkikohteista enemmän.
      Niissä on paljon vaihtoehtoja ja monipuolisempaa tekemistä.

      • Anonyymi

        Naiset ei ole niin yksinkertaisia että olisi pelkkä paneminen mielessä. Jos sinun matkat on pillun perässä juoksemista niin sääliksi käy.


      • Sulla sitä näkyy vaan ne kullit olevan koko ajan mielessä, ettet vaan itse homo olisi, kun taitaa kerran sulla olla ulkomaan matkoillakin ne miesten kalut vaan jatkuvasti mielessä.


    • No näinhän se varmasti on. Nuoret käyvät matkatoimistojen pakettimatkoilla ja mummelit vaeltavat tuntureilla rinkka selässä.

      • Anonyymi

        Kumpi olet itse? Minä ainakin nautin sekä tunturivaelluksista, että rantalomista ja ylipäätään reissuelämästä. En tosin ole nuori, enkä kyllä mummokaan toivottavasti vielä pitkään aikaan. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi olet itse? Minä ainakin nautin sekä tunturivaelluksista, että rantalomista ja ylipäätään reissuelämästä. En tosin ole nuori, enkä kyllä mummokaan toivottavasti vielä pitkään aikaan. :D

        No jos noista pitää valita, olisin varmaan se tunturivaeltaja, vaikken ole kyllä lapsuuden jälkeen Lapissa käynyt (tosin haluaisin kyllä käydä siellä!). Eniten olen tykännyt käydä kaupunkilomilla, sekä isoissa että pienissä kaupungissa. Luontokohteet kiinnostaa kyllä myös. Rantalomalla en ole ollut koskaan, ellei Baltian maiden kesäkaupunkeja lasketa sekä tietty omaa kesämökkirantaa :D En ole oikein auringonottajatyyppiä, tosin voisihan jotain rantalomakohdetta joskus kokeilla - uimisesta kuitenkin pidän, ja onhan monissä rantalomakohteissa kivoja luontokohteita, maisemia, yms. Ja kai sinne olisi kiva paeta talvea ja pakkasia.

        Tykkään kyllä matkustaa, ja ihaninta olisi, jos voisi olla vähän pitempään matkalla, liikkua vaikka junalla maasta ja kaupungista toiseen.


    • Anonyymi

      Mikä on se iän karttumisen mittakaava. Ainakin Turkissa suurin osa suominaisista on keski-ikäisiä tai vanhempia ja ylipainoisia.

      • Anonyymi

        Kemalille kelpaa vähän läskimpi ja vanhempikin. Etenkin jos rahaa saa.


    • On varmaan tämänkin keskustelun aloittaja joku ätmi, joka ei ole koskaan itse missään ulkomailla käynytkään ja on sitten katkera naisille siitä, kun he ovat enemmän elämässään matkailleet, mitä ne persuja äänestävät ätmit koskaan ovat.

    • Minun käsittääkseni eläkeläiset matkailevat paljonkin ulkomailla, joten aloittavan tiedot eivät taida olla ajan tasalla.

    • Anonyymi

      Miten te kaikki jaksatte provosoitua yhä uudelleen ja uudelleen näistä samoista aloituksista?

    • Anonyymi

      Päinvastoin. Ulkomailla on vähän blondeja ja vienti sen mukaista. Eron huomasi jo nuorempana. Miksi ulkomailla vienti vähenisi ja kotimaassa kasvaisi iän myötä? Logiikkasi ei auennut.

      • Anonyymi

        Ei se kotimaassa kasvakaan, vaan vähenee molemmissa kun nainen vanhenee ja rumenee. Kotimaassa matkailu vaan on halvempaa sen ikioman aisurin kanssa.


    • Enpä ole seurannut naisten matkustelua, mutta varmaan vanhemmiten yleensä on työläämpää matkustella ulkomailla kuin kotimaassa. Eno ainakin työlääntyi ulkomaanmatkailuun kun pitäis herätä ja olla valveilla yöaikaan, aikaerot, ja kuumuus. Löi hanskat tiskiin ja sanoi katsovansa urheilua telkusta vaan ja lueskelee kirjoja. 😃

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      143
      3019
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      48
      877
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      213
      832
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      794
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      790
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      783
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      61
      712
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      235
      697
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      36
      656
    10. Jos nainen haluaa oikeasti tutustua

      Niin tämä tekee jotakin konkreettista sen eteen. Luotan siihen. Jos ei tee, mielenkiintoa ei vaan ole riittävästi.
      Ikävä
      43
      614
    Aihe