Onko niin että kun ikää karttuu ja vuodet alkavat näkyä naamalla niin naisen matkakohteet vaihtuvat Kreikasta ja Turkista kotimaan matkailuun? Nuorten naisten matkustelussahan tärkeintä on aurinko, drinksut ja tummat miehet, mutta kun ikää tulee ja sexappeal vähenee niin miehet etelässä ei ole enää yhtä innostuneita niin aiemmin mälsät kotimaan kohteet muuttuukin kiinnostaviksi.
Naisen matkustelun evoluutio
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sinä naisten matkustelusta luulet tietävän?! Eiköhän kaikki matkusta minkä ikäisenä minne vaan haluavat tai on varaa. Haloo hoi aloittaja. Huomaa taas että on kyse miehestä. Voi v sentään.
- Anonyymi
Monesko kierros kullikarusellissasi on menossa? Onko jo kaikki maat ja rodut kokeiltu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesko kierros kullikarusellissasi on menossa? Onko jo kaikki maat ja rodut kokeiltu?
Miksi tämä asia sinua kiinnostaa? Onko sinulla kullista pulaa, kun toisten pyörimiset niin häiritsee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämä asia sinua kiinnostaa? Onko sinulla kullista pulaa, kun toisten pyörimiset niin häiritsee?
Menikö tunteisiin? XD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska täällä on miehiä jiolla ei mahdu päähän muu kuin seksi. Olettavat että naisetkin on kullin peräsäs samalla tavalla kuin itse ajattelevat pillua päivät pitkät. Luojan kiitos itselläni on vähän monipuolisempi elämä ja enemmän älyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö tunteisiin? XD
Miten ihmeessä tollanen vois muka mennä "tunteisiin"? Itselläni kun ei ole mitään kulli-, pillu- tai muitakaan genitaaliongelmia? Mutta kiitos kysymästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska täällä on miehiä jiolla ei mahdu päähän muu kuin seksi. Olettavat että naisetkin on kullin peräsäs samalla tavalla kuin itse ajattelevat pillua päivät pitkät. Luojan kiitos itselläni on vähän monipuolisempi elämä ja enemmän älyä.
Naiset tarvitsevat seksiä ihan yhtä paljon kuin miehetkin, eikä sinulla ole älyä kuin haaveissasi.
Menikö tunteisiin? XD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset tarvitsevat seksiä ihan yhtä paljon kuin miehetkin, eikä sinulla ole älyä kuin haaveissasi.
Menikö tunteisiin? XDMinulla on hyvin paljon älyä, olen palstan älykkäimpiä. :D Enkä muuten tarvitse seksiä.
- Anonyymi
Missäs päin aloittaja matkustelee? Varmaan vaan pelkästään kotimaassa kun ei oo vatsa muualle matkustaa 🤣😅😂
- Anonyymi
Yksin ei voi matkustaa mihinkään.
Päinvastoin. Oon lapsuudessa ja nuoruudessa reissannut kotimaassa, nyt ikääntyessäni oon innostunut lähtee ulkomaille. 😃
En pidä yleistyksistä. Voin puhua ainoastaan omasta puolestani, mutta itse pidän kaupunkikohteista enemmän.
Niissä on paljon vaihtoehtoja ja monipuolisempaa tekemistä.- Anonyymi
Naiset ei ole niin yksinkertaisia että olisi pelkkä paneminen mielessä. Jos sinun matkat on pillun perässä juoksemista niin sääliksi käy.
Sulla sitä näkyy vaan ne kullit olevan koko ajan mielessä, ettet vaan itse homo olisi, kun taitaa kerran sulla olla ulkomaan matkoillakin ne miesten kalut vaan jatkuvasti mielessä.
No näinhän se varmasti on. Nuoret käyvät matkatoimistojen pakettimatkoilla ja mummelit vaeltavat tuntureilla rinkka selässä.
- Anonyymi
Kumpi olet itse? Minä ainakin nautin sekä tunturivaelluksista, että rantalomista ja ylipäätään reissuelämästä. En tosin ole nuori, enkä kyllä mummokaan toivottavasti vielä pitkään aikaan. :D
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi olet itse? Minä ainakin nautin sekä tunturivaelluksista, että rantalomista ja ylipäätään reissuelämästä. En tosin ole nuori, enkä kyllä mummokaan toivottavasti vielä pitkään aikaan. :D
No jos noista pitää valita, olisin varmaan se tunturivaeltaja, vaikken ole kyllä lapsuuden jälkeen Lapissa käynyt (tosin haluaisin kyllä käydä siellä!). Eniten olen tykännyt käydä kaupunkilomilla, sekä isoissa että pienissä kaupungissa. Luontokohteet kiinnostaa kyllä myös. Rantalomalla en ole ollut koskaan, ellei Baltian maiden kesäkaupunkeja lasketa sekä tietty omaa kesämökkirantaa :D En ole oikein auringonottajatyyppiä, tosin voisihan jotain rantalomakohdetta joskus kokeilla - uimisesta kuitenkin pidän, ja onhan monissä rantalomakohteissa kivoja luontokohteita, maisemia, yms. Ja kai sinne olisi kiva paeta talvea ja pakkasia.
Tykkään kyllä matkustaa, ja ihaninta olisi, jos voisi olla vähän pitempään matkalla, liikkua vaikka junalla maasta ja kaupungista toiseen.
- Anonyymi
Mikä on se iän karttumisen mittakaava. Ainakin Turkissa suurin osa suominaisista on keski-ikäisiä tai vanhempia ja ylipainoisia.
- Anonyymi
Kemalille kelpaa vähän läskimpi ja vanhempikin. Etenkin jos rahaa saa.
On varmaan tämänkin keskustelun aloittaja joku ätmi, joka ei ole koskaan itse missään ulkomailla käynytkään ja on sitten katkera naisille siitä, kun he ovat enemmän elämässään matkailleet, mitä ne persuja äänestävät ätmit koskaan ovat.
Minun käsittääkseni eläkeläiset matkailevat paljonkin ulkomailla, joten aloittavan tiedot eivät taida olla ajan tasalla.
- Anonyymi
Miten te kaikki jaksatte provosoitua yhä uudelleen ja uudelleen näistä samoista aloituksista?
- Anonyymi
Päinvastoin. Ulkomailla on vähän blondeja ja vienti sen mukaista. Eron huomasi jo nuorempana. Miksi ulkomailla vienti vähenisi ja kotimaassa kasvaisi iän myötä? Logiikkasi ei auennut.
- Anonyymi
Ei se kotimaassa kasvakaan, vaan vähenee molemmissa kun nainen vanhenee ja rumenee. Kotimaassa matkailu vaan on halvempaa sen ikioman aisurin kanssa.
Enpä ole seurannut naisten matkustelua, mutta varmaan vanhemmiten yleensä on työläämpää matkustella ulkomailla kuin kotimaassa. Eno ainakin työlääntyi ulkomaanmatkailuun kun pitäis herätä ja olla valveilla yöaikaan, aikaerot, ja kuumuus. Löi hanskat tiskiin ja sanoi katsovansa urheilua telkusta vaan ja lueskelee kirjoja. 😃
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798