keisarinleikkaus ja sappirakon poisto

Anonyymi

VAROITUS !!!

Kaikki, jotka peukuttavat suunnitellun sektion puolesta, tajutkaa, että keisarinleikkaus on iso leikkaus, jossa on komplikaatioriski.

Minun terveyteni pilattiin hätäsektiolla, joka ei ollut suunniteltu. En siis itse sektiota vaatinut. Toivon, että välität tätä viestiä eteenpäin. Pian leikkauksen jälkeen huomasin, että vointini oli todella huono. Leikkauksesta on nyt 25-vuotta ja olen kuluttanut paitsi elämäni myös rahani, miten voisin paremmin.. Vagus-hermoni vaurioitui pahasti leikkauksessa ja en ole tervettä päivää nähnyt sen jälkeen. Oireet: järkyttävät hermokivut, vagus-yskä, virtsankarkailu, huono ruuansulatus, kielen polte. Tilannetta ei ole auttanut se, että sisätautien proffat tuijottavat minua kuin hullua, kun olen yrittänyt saada apua elämää todella paljon hankaloittaviin oireisiin. Vaikka lääketieteellisistä julkaisusta löytyy tietoa vagus-hermon vaurioitumisesta, josta syystä potilasta ei oteta vakavasti, tai sitten sairaala suojelee itseään potilasvahinkovaateista.

Seuraava virhe tapahtui, kun vagus-hermon oireiden jälkeen annoin poistaa sappirakkoni, josta ajateltiin, ettei sitä ihminen tarvitse. TÄMÄ EI OLE NÄIN!! Toimivaan ruuansulatukseen tarvitaan sappirakkoa.

Oma elämäni on ollut yhtä helvettiä näiden kahden leikkauksen jälkeen.

Jos et halua synnyttää ilman sektiota, harkitse muuta vaihtoehtoa kuten adoptio.
Ja älä missään tapauksessa anna poistaa sappirakkoasi, vaan muuta ruokavaliosi.

Minun kohdallani tämä on myöhäistä, mutta toivon, että pelastan edes yhden naisen tältä kohtalolta.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika moni tulee raskaaksi suunnittelematta. Ja moni myös haluaa synnyttää alakautta. Hätäsektio tulee siis yllätyksenä. Nimensä mukaisesti silloin on kiire, yleensä sikiöllä on hapenpuute, ja ihminenhän ei yli 10 minuuttia ilman happea kestä henkeä menettämättä. Et kertonut miten lapselle kävi, seurasiko kehitysvammaa tai -viivästymää?

      Harvinaiset komplikaatiot ovat harvinaisia komplikaatioita. Silloin ei välttämättä kohtalotoveria elinaikanaan näe. Ihan kuinka pieni toimenpide tahansa voi huonolla tuurilla sairastuttaa pahasti, vammauttaa tai tappaa. Rokotus (esim. anafylaksia), luomenpoisto (esim. infektio), murtunut raaja (esim. tulehdus tai keuhkoembolia), normaali alatiesynnytys (esim. keuhkoembolia, verenvuoto, infektio). Elämä on täynnä riskejä. Sellaisia otetaan silloinkin, kun kävellään sokeasti puhelin kourassa tien yli punaisilla liikennevaloilla.

    • Anonyymi

      Aloitus oli ajattelematon. Hätäsektio ja suunniteltu sektio on aivan eri asia. Myös leikkaus on erilainen. Hätäsektiossa on tiukka aikaraja jotta lapsi ei kuolisi tai vaurioituisi. Suunnitellussa sektiossa voidaan perehtyä leikkaukseen rauhallisemmin ja välttää kiireessä mahdollisesti tapahtuvat vahingot.

      Jotkut vaan haluavat oman biologisen lapsen vaikka äidin anatomia ei sallikaan alatiesynnytystä. Minullakin on ihana lapsen-lapsi jota ei olisi ellei olisi käytetty suunniteltua sektiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe