Kolme kuukautta sitten päätimme erota. Itse olin tehnyt eroa mielessäni jo huomattavasti pidemmän aikaa ja koin valtavaa huojennusta kun pädyimme yhteiseen ratkaisuun.
Nyt olen pisteessä, että uusi suhde on kehittymässä. Exän ei kummittele mielessä, emmekä ole olleet tekemisissä melkein kahteen kuukauteen.
Mitä mieltä olette tästä asetelmasta? Kannattaako exälle kertoa uudesta mahdollisesta suhteesta?
3kk eropäätöksestä
6
254
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhoon tuomittu sude, koska vanha vielä mielessä ja oikeen pitäs exällekin kertoa uudesta suhteesta , heh.
Kannattais olla yksin jonkin aikaa ja miettiä mikä meni vikaan ja mikä osuus itsellä oli, muuten viet kaikki ongelmat uuteen suhteeseen. - Anonyymi
Miksi ihmeessä pitäisi kertoa?
- Anonyymi
Ei tarvitse kertoa, ellei uusi järjestely vaikuta jollain tavoin esim. lasten elämään.
- Anonyymi
Ei lapsia avioliitosta.
- Anonyymi
Ei tietenkään! Mikä ihme juttu tuo on? "Uudesta mahdollisesta suhteesta". Voi luoja. Anna uuden suhteen kehittyä kaikessa rauhassa, älä toitota sitä kenellekään. Oikein perusmoka olisi raportoida exälle. Mitä oikein ajattelet?
- Anonyymi
Komppaan. Olet eronnut vasta pari kuukautta sitten ja toimit nyt itsenäisesti.
Tapaamasi ihanne saattaa olla koko loppuelämäksi, tai ei. Täydellisen tarpeettomasti kiirehdit asioiden edelle, arvosta uutta ystävääsi ja anna ystävyyden rauhassa kehittyä.
Mitä iloa tai hyotyä näet jaaritella hänestä edelliselle puolisollesi? Kuka siitä hyotyy? Ystäväsi ovat sinun asiasi, heitä ei tarvitse maalata taivaalle !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085