BB-Panomies Jukka on vaihtamassa kurppa-Eeviksen

Anonyymi

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyhmät ei tajuu, että koko juoni on ennelta käsikirjoitettu saadaan ohjelmaan mielenkiintoo.. eikä noiden naisten ikäero iso ole.

• Anonyymi

Nainen ei ole kauneimmillaan enää kolmekymppisenä, mutta pojanrimpulana Jukka ei nuorta kaunotarta saa ja hoonaa sitten vanhaa huoraa.

Jukka saa kyllä BB:stä hyvän panomiehen maineen ja kaikki muistavat minnan ja esan vuodelta 2009 ja minä tiedän, että sinusta tuntuu kuin he olisivat panneet BB-talossa silmänräpäys sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ei ole kauneimmillaan enää kolmekymppisenä, mutta pojanrimpulana Jukka ei nuorta kaunotarta saa ja hoonaa sitten vanhaa huoraa.

Jukka saa kyllä BB:stä hyvän panomiehen maineen ja kaikki muistavat minnan ja esan vuodelta 2009 ja minä tiedän, että sinusta tuntuu kuin he olisivat panneet BB-talossa silmänräpäys sitten

Älä valehte itsellesi katkera vanha pappa. Nainen on kaunis 30v ja Jukka on nuori ja komea mies parhaimillaan. 50v mies jo vanha ja väsynyt, ekä 24-30v kaunottaret häntä enää halua. Niin miks kukaan nuorista naisista ei halunnut Timoa, jos mies on palstatotuuksien mukaan komeutensa huipulla??

• Anonyymi

Jukka ei ole komea vaan pojanrimpula, jos taloon menisi 50v komistus niin Jukka muuttuisi näkymättömäksi, Eevis on kulahtanut 30v vanha huora.

• Anonyymi

en oikein ymmärrä millaa eikö siellä ole muita miehiä niin miksi milla haluaa kolmanneksi pyöräksi niin en ymmärrä hihhuli panee eevistä ja milla haluaa hihhulia no hän on kyllä twerkkaaja eli pepun esittelijä miehille no kai se on sen luonne eli ovatko nämä kolme tinderiläisiä mutta sitä ihmettelen kuka näitten kanssa on siviili elämässä vai edistetäänkö sillä tinderi elämää varten eli tuli tunnetuksi ja miehet maksaa eeville ja millalle ja naiset jukalle ja se on meriitti tinderiläisille on ollut julkkiksen kanssa

• Naiset handlaa kierrättätyksen.

• Anonyymi

pettäisitkö sinäkin jos olis tilaisuus niin tuskin sinulle on annettu lupaa kierrätyksiin eli sinulle ei ole annettu lupaa pettää

• Anonyymi

Väärin. Mies kierrättää naisia ja 30v nainen on jo biojätettä.

• Anonyymi

Komea mies voi vaihtaa naista koska tahansa. Saatteko ätmit naisia, ette koska olette rumia. Jukka panee talossa lähes joka päivä ja voi vaihtaa naista kun haluaa. nuo rumat naiset talossa antaa vain komealle miehelle.

• Anonyymi

Jukka ei ole komea mies.

• Huono valikoima..

Suihkua vieroksuva haisuli emäntä...

Ja sitten liberaali, feministi twerkkari jonka kololla on varmasti käyny useampiki kettu.
      :D

Ei voi sietää rasisteja... :D

• Anonyymi

Eli sua ei vois sietää...

• Anonyymi

Testataanko noilta taudit ennen taloon menoa

• Anonyymi

Jukka onneksi käyttää kumia tuon jakarin kanssa.

• Anonyymi

Ei kolmikymppinen ole mikään kurppa. Oletko ihan sekaisin?

• Anonyymi

Kyllä on, varsinkin 20v finninaamojen mielestä.

• Miten sinun linkkisi liittyy aloituksesi tekstiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2912
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2584
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1622
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe