Mitä piirteitä arvostat naisessa?

Anonyymi

Ei alatyylin vastauksia, vaan oikeasti?

Piirteitä.

48

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Piirr...tää.. vyötärö ja lantion kaari, takapuoli, reidet..

      xL

    • Rehellisyys, luotettavuus, maanläheisyys, huumorintajuisuus, luonnollisuus, ystävällisyys, hyvät käytöstavat, yhteistyökykyisyys, itsenäisyys, jämptiys, motivoituneisuus ylipäänsä elämään, järkevyys mm. rahan käyttämisessä, inhimillisyys ja kyky huomioida toinen omana itsenään ja ylipäänsä erilaisuuden kunnioittaminen, terve kriittisyys kuitenkin tarvittaessa, reiluus... Jnejne. 😃

      • Ulkonäössä puhtaus ja hygienia.


    • Aprillipaprika rakennellut niin kattavan listan, että en keksi siihen mitään merkittävää lisäystä, joten lähestyn piirteikkyyttä toisesta näkökulmasta.

      Huomioni saattaa kuulostaa merkityksettömältä ja jopa huvittavalta, mutta koska itse kuulun tähän toiseen ryhmään, niin olen väistämättä havainnut tämän toisen ryhmän olemassaolon. Kolmatta ryhmää ei ole.

      On olemassa naisia, jotka poimivat kiviä rannoilta tutkiakseen niitä, ja sitten on naisia, jotka vain kävelevät rantakivien päällä.

      (Hihitystä)

      • Lisäyksiä & selityksiä

        Koska palstalla lojuu niin massiivinen määrä kokonaisvaltaisti tiedostamatonta porukkaa, niin avaan hieman tätä kivikeissiä.

        Katsokaas kun tämän ensimmäisen ryhmän edustajan tutkiskellessa rannalta poimimaansa kiveä, tämän toisen ryhmän edustajan mielestä sellainen oli turhaa, koska kaikki kivet rannalla olivat suurinpiirtein samanlaisia.
        Ensimmäisen ryhmän edustajalle tämä sana 'suurinpiirtein" ei tarkoittanut mitään.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Lisäyksiä & selityksiä

        Koska palstalla lojuu niin massiivinen määrä kokonaisvaltaisti tiedostamatonta porukkaa, niin avaan hieman tätä kivikeissiä.

        Katsokaas kun tämän ensimmäisen ryhmän edustajan tutkiskellessa rannalta poimimaansa kiveä, tämän toisen ryhmän edustajan mielestä sellainen oli turhaa, koska kaikki kivet rannalla olivat suurinpiirtein samanlaisia.
        Ensimmäisen ryhmän edustajalle tämä sana 'suurinpiirtein" ei tarkoittanut mitään.

        (Hihitystä)

        Syventävä osuus

        Jos oletetaan, että kaikki kivet rannalla ovat suurinpiirtein samanlaisia, niin helposti voimme tulla siihen lopputulokseen, että näin myös on.

        Taas toisaalta me tiedostamme olevamme väärässä, mutta siedämme sen, koska kivien väliset erot ovat häviävän pieniä ja merkityksettömiä.

        Mutta oliko edes kysymys tästä? Siihen voisimme pyytää selvennystä ensimmäisen ryhmän edustajalta.


        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Syventävä osuus

        Jos oletetaan, että kaikki kivet rannalla ovat suurinpiirtein samanlaisia, niin helposti voimme tulla siihen lopputulokseen, että näin myös on.

        Taas toisaalta me tiedostamme olevamme väärässä, mutta siedämme sen, koska kivien väliset erot ovat häviävän pieniä ja merkityksettömiä.

        Mutta oliko edes kysymys tästä? Siihen voisimme pyytää selvennystä ensimmäisen ryhmän edustajalta.


        (Naurua)

        Haastattelu

        Haastateltuamme ensimmäisen ryhmän edustajaa meille tuli selväksi se että hahmottelemamme analyysi on mennyt kokonaisvaltaisesti metsään.

        Siellä se nyt lojuu ja savuaa pusikossa. Vain perävalot näkyvät.

        Jos oletetaan että yhden rantakiven tutkimalla on tutkinut ne kaikki, olemme hyvin lähellä todellisuutta, sillä vaikka me todella tutkisimme ne kaikki, niin tulos olisi lähes sama, mutta aikaa tutkimuksiin kulunut yksi ihmiselämä.

        Eli on mahdollista se, että kysymys ei ole tästä, vaan jostain muusta.

        Nyt tulee se vaikein asia: Mitä muuta on?

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Haastattelu

        Haastateltuamme ensimmäisen ryhmän edustajaa meille tuli selväksi se että hahmottelemamme analyysi on mennyt kokonaisvaltaisesti metsään.

        Siellä se nyt lojuu ja savuaa pusikossa. Vain perävalot näkyvät.

        Jos oletetaan että yhden rantakiven tutkimalla on tutkinut ne kaikki, olemme hyvin lähellä todellisuutta, sillä vaikka me todella tutkisimme ne kaikki, niin tulos olisi lähes sama, mutta aikaa tutkimuksiin kulunut yksi ihmiselämä.

        Eli on mahdollista se, että kysymys ei ole tästä, vaan jostain muusta.

        Nyt tulee se vaikein asia: Mitä muuta on?

        (Hirn)

        Ryhmäliikuntakortti

        Ensimmäisen ryhmän edustajan poimiessa satunnaisen kiven rannalta käteensä tapahtuu seuraavaa: Koko ranta on hänen kädessään.

        Hänen kädessään on myös kulunut ja tuleva aika, sillä kiven historia puhuttelee hänen kättään, ja se kertoo siitä, kuinka kiven sileydestä ajan myötä hiljalleen muodostuisi hiekkaa ajan tiimalasiin. Ja laineet kävivät sen yli, ja se pyöri tämän kaiken mukana vailla olemusta.

        Jotain tällaista.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Ryhmäliikuntakortti

        Ensimmäisen ryhmän edustajan poimiessa satunnaisen kiven rannalta käteensä tapahtuu seuraavaa: Koko ranta on hänen kädessään.

        Hänen kädessään on myös kulunut ja tuleva aika, sillä kiven historia puhuttelee hänen kättään, ja se kertoo siitä, kuinka kiven sileydestä ajan myötä hiljalleen muodostuisi hiekkaa ajan tiimalasiin. Ja laineet kävivät sen yli, ja se pyöri tämän kaiken mukana vailla olemusta.

        Jotain tällaista.

        (Reps)

        Ymmärrättekö?

        No ette tietenkään.

        (Naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Syventävä osuus

        Jos oletetaan, että kaikki kivet rannalla ovat suurinpiirtein samanlaisia, niin helposti voimme tulla siihen lopputulokseen, että näin myös on.

        Taas toisaalta me tiedostamme olevamme väärässä, mutta siedämme sen, koska kivien väliset erot ovat häviävän pieniä ja merkityksettömiä.

        Mutta oliko edes kysymys tästä? Siihen voisimme pyytää selvennystä ensimmäisen ryhmän edustajalta.


        (Naurua)

        Kivien väliset erot eivät ole merkityksettömiä. Luontoa ja kivä tutkiessa lähempää tarkastellen löytää kauniita yksilöityviä yksityiskohtia mitä toisessa luontokappaleessa ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivien väliset erot eivät ole merkityksettömiä. Luontoa ja kivä tutkiessa lähempää tarkastellen löytää kauniita yksilöityviä yksityiskohtia mitä toisessa luontokappaleessa ei ole.

        Niinpä niin

        Itse istuksin aamutupakalla rannan aurinkotuolilla, ja katselin tällaista kiviä aamussa ihmettelevää naista noin vartti sitten.

        En näe mitään järkeä tuollaisessa noukkimisessa, mutta kauniita naisia on kiva katsella vasten kimmeltävää merta.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Niinpä niin

        Itse istuksin aamutupakalla rannan aurinkotuolilla, ja katselin tällaista kiviä aamussa ihmettelevää naista noin vartti sitten.

        En näe mitään järkeä tuollaisessa noukkimisessa, mutta kauniita naisia on kiva katsella vasten kimmeltävää merta.

        (Hihitystä)

        Mjoo

        Mä veikkaisin että ihmiskunta on kulkemassa kohti tällaista kuvamaailmaa, jolla ei ole siältöä muuta kuin sen näkyvä osa.

        Valitan.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Mä veikkaisin että ihmiskunta on kulkemassa kohti tällaista kuvamaailmaa, jolla ei ole siältöä muuta kuin sen näkyvä osa.

        Valitan.

        (Reps)

        Tässä mielessä mä ymmärrän palstan pakkorumiluksia täysin vaivattomasti, sillä he ovat täsmälleen samalla asialla kuin minä, mutta vain toisessa päässä narua.

        (Kikatusta)


      • Funeau kirjoitti:

        Tässä mielessä mä ymmärrän palstan pakkorumiluksia täysin vaivattomasti, sillä he ovat täsmälleen samalla asialla kuin minä, mutta vain toisessa päässä narua.

        (Kikatusta)

        Hyvä idis

        Mä voisin luoda sellaisen maailman, jossa palstan pakkorumilus arvottaa luomani fiktiivisen naishahmon olemusta rantavedessä.

        Pakkorumiluksella olisi rantakassissaan lenkkiä ja lämmintä olutta.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Hyvä idis

        Mä voisin luoda sellaisen maailman, jossa palstan pakkorumilus arvottaa luomani fiktiivisen naishahmon olemusta rantavedessä.

        Pakkorumiluksella olisi rantakassissaan lenkkiä ja lämmintä olutta.

        (Naurua)

        Kirjoittamisen jumalallisuus on siinä että ei tarvitse puuttua ulkokohtaisuuksiin ja voi pitäytyä olennaisessa, ja vain viittaamalla huolettomasti jonnekin, tulee luoneeksi kaiken näkyvän.

        Mitään ei tarvitse piirtää.

        (Hirn)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Niinpä niin

        Itse istuksin aamutupakalla rannan aurinkotuolilla, ja katselin tällaista kiviä aamussa ihmettelevää naista noin vartti sitten.

        En näe mitään järkeä tuollaisessa noukkimisessa, mutta kauniita naisia on kiva katsella vasten kimmeltävää merta.

        (Hihitystä)

        Ja nainen ihastellessaan luonnon kauniita kappaleita rannalla vilkaisi sua ja ihmetteli tupakan polttoa "eihän tuossa ole mitään järkeä, myrkyttää itseään savulla ja nikotiinilla saati kuluttaa kauniin luonnon voimavaroja tupakoimalla" jatkaen keskittymään kivien yksilöillisiin kauniisiin muotoihin.


      • Funeau kirjoitti:

        Kirjoittamisen jumalallisuus on siinä että ei tarvitse puuttua ulkokohtaisuuksiin ja voi pitäytyä olennaisessa, ja vain viittaamalla huolettomasti jonnekin, tulee luoneeksi kaiken näkyvän.

        Mitään ei tarvitse piirtää.

        (Hirn)

        Mjup

        Pilkut ja pisteet voisi tietysti laittaa oikeisiin kohtiin, mutta ei aina jaksa.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjup

        Pilkut ja pisteet voisi tietysti laittaa oikeisiin kohtiin, mutta ei aina jaksa.

        (Reps)

        Kumma juttu

        Noin viidentoista sekunnin otannalla en löytänyt netistä yhtään hyvää kuvaa naisesta rannalla.

        Kaikki pitää aina tehdä itse.

        (Hihitystä)


      • Ei ole kahta samanlaista kiveä. Ei myöskään taida olla rumaa kiveä.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ei ole kahta samanlaista kiveä. Ei myöskään taida olla rumaa kiveä.

        Jep

        Ei.

        Tässä on meille taviksille hyvä paikka pohdiskella sitä, että miksi kivet ovat kauneuden tajun tavoitettavissa, mutta eivät rumuuden.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Jep

        Ei.

        Tässä on meille taviksille hyvä paikka pohdiskella sitä, että miksi kivet ovat kauneuden tajun tavoitettavissa, mutta eivät rumuuden.

        (Hihitystä)

        On kyse tavasta nähdä.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        On kyse tavasta nähdä.

        Mjoo

        Joo siis onhan olemassa virheellisiä jalokiviä ja puhtaita sellaisia, mutta rumuus on jo mun tajunnan ulottumattomissa.

        Kuvitellaan, että joku muija biitsiltään löytää ruman kiven, ja tulee esittelemään sitä mulle.

        (Naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Kumma juttu

        Noin viidentoista sekunnin otannalla en löytänyt netistä yhtään hyvää kuvaa naisesta rannalla.

        Kaikki pitää aina tehdä itse.

        (Hihitystä)

        Luovutan kameran sinulle ja luotan, että otat kauniin kuvan, sun näköisen otoksen. Oma kuvakulma ja katselmus maailmaan ja kauneuteen meillä kaikilla. Kaikkea ei onneksi tarvitse tehdä itse, jos uskaltaa luottaa. Paitsi sinkkutaloudessa🤣


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Joo siis onhan olemassa virheellisiä jalokiviä ja puhtaita sellaisia, mutta rumuus on jo mun tajunnan ulottumattomissa.

        Kuvitellaan, että joku muija biitsiltään löytää ruman kiven, ja tulee esittelemään sitä mulle.

        (Naurua)

        Olisikin mielenkiintoista nähdä millainen kivi on jonkun mielestä ruma. Ylipäätään on mielenkiintoista mikä on jonkun mielestä ruma ja mikä tekee sen rumuuden.
        Ihmismieli on aina mielenkiintoinen.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Olisikin mielenkiintoista nähdä millainen kivi on jonkun mielestä ruma. Ylipäätään on mielenkiintoista mikä on jonkun mielestä ruma ja mikä tekee sen rumuuden.
        Ihmismieli on aina mielenkiintoinen.

        Niin

        Olen tässä nyt pohdiskellut ja pohdiskellut, ja lopulta tullut siihen tulokseen, että vain yksi laji osaa löytää kivestä sen rumuuden, ja se on kuvanveistäjä -niminen laji.

        Jos kuvitellaan tuohon eteen graniittijärkäle, ja minulle annetaan käteen jonkinlainen kilkutustyökalu, niin varmaan löydän tämän aihion sisältä sen rumuuden, eli oman ammattitaidottuuteni ja näkemyksen puutteeni.

        (Hihitystä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luovutan kameran sinulle ja luotan, että otat kauniin kuvan, sun näköisen otoksen. Oma kuvakulma ja katselmus maailmaan ja kauneuteen meillä kaikilla. Kaikkea ei onneksi tarvitse tehdä itse, jos uskaltaa luottaa. Paitsi sinkkutaloudessa🤣

        Kyllä mä katselisin tätä maisemaan hänen silmin.

        Kuvat ovat jotenkin... rumia ja litteitä.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Niin

        Olen tässä nyt pohdiskellut ja pohdiskellut, ja lopulta tullut siihen tulokseen, että vain yksi laji osaa löytää kivestä sen rumuuden, ja se on kuvanveistäjä -niminen laji.

        Jos kuvitellaan tuohon eteen graniittijärkäle, ja minulle annetaan käteen jonkinlainen kilkutustyökalu, niin varmaan löydän tämän aihion sisältä sen rumuuden, eli oman ammattitaidottuuteni ja näkemyksen puutteeni.

        (Hihitystä)

        Niin siinä saattaa käydä. Ja kuten usein, kun sen rumuuden löytää, se rumuus ei ole siinä kohteessa, tässä tapauksessa kivessä.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Niin siinä saattaa käydä. Ja kuten usein, kun sen rumuuden löytää, se rumuus ei ole siinä kohteessa, tässä tapauksessa kivessä.

        Juurikin näin.

        Valitettavasti tällainen maailmankuva on ihmislajille täysin outo, enkä usko lajin koskaan saavuttavan minkäänlaista muunlaista tapaa katsella tai kokea tätä kaikkea.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Juurikin näin.

        Valitettavasti tällainen maailmankuva on ihmislajille täysin outo, enkä usko lajin koskaan saavuttavan minkäänlaista muunlaista tapaa katsella tai kokea tätä kaikkea.

        (Hihitystä)

        Oma uskoni ihmiseen mahdollistaa muutoksen ja kasvun.

        Sinä olet hyvä kuljettamaan ajatusta, sanoisin oikeastaan, että olet loistava siinä taidossa. Jos joskus aiheet loppuvat, mitä kyllä vahvasti epäilen, olisi hienoa lukea ajatuskulkujasi rumuudesta laajemminkin. Esim. dialogisi kuvitteellisten hahmojen kanssa ovat loistavia.


      • Funeau kirjoitti:

        Juurikin näin.

        Valitettavasti tällainen maailmankuva on ihmislajille täysin outo, enkä usko lajin koskaan saavuttavan minkäänlaista muunlaista tapaa katsella tai kokea tätä kaikkea.

        (Hihitystä)

        Tiukkoja analyyseja

        Itse olen tällainen pohdiskeleva persoonallisuus, ja mieleni liihottelee milloin missäkin - joskus jopa kahtaalla samaan aikaan.

        Törmäsin tässä lennellessäni eräänlaiseen kronologiseen ongelmaan. Mietin näet, että kumpi kielellinen ilmaisu seuraavista syntyi ensin?

        - Kylläpä on ruma.

        - No onhan kaunis.


        (kronologista naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Tiukkoja analyyseja

        Itse olen tällainen pohdiskeleva persoonallisuus, ja mieleni liihottelee milloin missäkin - joskus jopa kahtaalla samaan aikaan.

        Törmäsin tässä lennellessäni eräänlaiseen kronologiseen ongelmaan. Mietin näet, että kumpi kielellinen ilmaisu seuraavista syntyi ensin?

        - Kylläpä on ruma.

        - No onhan kaunis.


        (kronologista naurua)

        Tässä me saatamme olla tilanteessa, joka on tapahtunut kauan sitten. Saatamme olla jopa kielemme synnyn alussa.

        Kumpi näkemys syntyi ensimmäisenä? Niillä on oltava ilmestymisjärjestys.

        (Hihitystä)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Kyllä mä katselisin tätä maisemaan hänen silmin.

        Kuvat ovat jotenkin... rumia ja litteitä.

        (Reps)

        Minkälainen on litteä ja ruma kuva? En ole vielä nähnyt sellaista.


      • Funeau kirjoitti:

        Tässä me saatamme olla tilanteessa, joka on tapahtunut kauan sitten. Saatamme olla jopa kielemme synnyn alussa.

        Kumpi näkemys syntyi ensimmäisenä? Niillä on oltava ilmestymisjärjestys.

        (Hihitystä)

        Oma villi veikkaukseni on että rumuus on ollut niin vallitseva käsite, että mitään muuta ei ole ollut tarjolla. Rumuus on realismia. Rumuus on totta.

        Tämän jälkeen on tapahtunut jotain täysin käsittämätöntä ja mullistavaa.

        (Naurua)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen on litteä ja ruma kuva? En ole vielä nähnyt sellaista.

        Kaksiulotteinen

        Itse elän moniulotteisessa maailmassa.

        (Reps)


      • Aprillipaprika?! :D

        Hauska nimenmuunnos.


        Mä keksin sellaisen lisättävän seikan mihin kiinnitän aika usein toisissa naisissa huomiota, joko vähän hyvällä tai pahalla. Nimittäin se miten suhtautuu vastakkaiseen sukupuoleen, eli miehiin. Ymmärrän, että voi olla honoja kokemuksia miehistä, mutta en tykkää naisisa piirteistä sen enempää kun miehissäkään, että mitätöidään toinen sukupuoli tai pidetään alempi arvoisena.

        Suomeksi, arvostan naisessa ( myös miehessä) sitä että ei arvota toista sukupuolta omaansa alemmas.


      • Funeau kirjoitti:

        Kaksiulotteinen

        Itse elän moniulotteisessa maailmassa.

        (Reps)

        Ajatelkaa jotain kaukaista esi-isiemme ja -äitiemme laumaa vesisateessa. Siellä he kallionkielekkeen alla värjöttelevät toinen toisessa kiinni . Sataa kaatamalla. Haju on nykyihmisen mittapuun mukaan kauhea. On kylmä ja likaiset varpaat kastuvat; mitään varsinaista kieltä ole tästä kaikesta marista.

        Ei ole kommentteja eikä unelmia.

        Sitten pamahtaa, ja kokonainen puu syttyy sateessa ja kurjuudessa tuleen. Liekkien loimotus saa osakseen kaiken huomion.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Ajatelkaa jotain kaukaista esi-isiemme ja -äitiemme laumaa vesisateessa. Siellä he kallionkielekkeen alla värjöttelevät toinen toisessa kiinni . Sataa kaatamalla. Haju on nykyihmisen mittapuun mukaan kauhea. On kylmä ja likaiset varpaat kastuvat; mitään varsinaista kieltä ole tästä kaikesta marista.

        Ei ole kommentteja eikä unelmia.

        Sitten pamahtaa, ja kokonainen puu syttyy sateessa ja kurjuudessa tuleen. Liekkien loimotus saa osakseen kaiken huomion.

        (Hihitystä)

        Eli siis näkemykseni mukaan (intuitiivinen) kurjuus on rumuuden tila, jota ei voi havaita ilman jotain älynvälähdystä.

        Kauneus on toivon pilkahdus absoluuttisessa mitättömyydessä ja avuttomuudessa. Valo näyttää sen mitä ei voi muuten nähdä.

        (Hihitystä)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Eli siis näkemykseni mukaan (intuitiivinen) kurjuus on rumuuden tila, jota ei voi havaita ilman jotain älynvälähdystä.

        Kauneus on toivon pilkahdus absoluuttisessa mitättömyydessä ja avuttomuudessa. Valo näyttää sen mitä ei voi muuten nähdä.

        (Hihitystä)

        Pimeys laittaa arvostamaan sitä mitä valossa näkee. Kurjuus mitä se sitten kenellekin tarkoittaa, jokainen pukekoon sen omaksi näkemyksekseen. Rumuutta on mielestäni se, ettei ihminen muista itseään ja pitää itsestään huolta saati näe varjon, valon ja värien eli elämän moninaisuuden tanssia/kuvaa. Tuomitsee maailman ja elämän moninaisuuden.


    • Suoruutta, kärsivällisyyttä, hyvään uskoa, maalaisjärkisyyttä ja uteliasta mieltä maailmaa kohtaan. Huumorintaju.

      Muuten saa ollakin sitten millainen känkkärä tahaansa, kun noilla edellämainituilla piirteillä saa asiat selviks ajallaan.

      Ystävänaisilla on tälläiset piirteet ja tärkein yhteys on toi huumori. Kaikkee ei saa ottaa niin pirun vakavasti. 😬

    • Anonyymi

      Sääret kohtaavat jalat ristissä. Piirrettynä24.

    • Anonyymi

      Piirre (engl. feature) on hahmontunnistuksessa vektori, jonka arvo on havaittu mittauksen tuloksena tai soveltamalla tarkoituksenmukaista heuristiikkaa olemassaolevaan aineistoon. Piirre tarkoittaa tiettyä piirreavaruuden alkiota; piirrevektorit virittävät piirreavaruuden.

      Hyvän piirteen tunnusmerkkejä ovat samankaltaisuus muiden samaa luokkaa edustavien piirteiden kanssa ja toisaalta erottuminen muiden luokkien piirteistä. Luokittimen tehtävä on pilkkoa piirreavaruus luokiksi päätöstasoilla. Luokittimet ovat usein geneerisiä ja eri luokittimia voidaan vaivatta soveltaa olemassaoleviin piirteisiin.

      Eniten käytetyt piirre-erotusmenetelmät ovat lineaarisia. Kuitenkin tiedetään, että monet tosielämän ilmiöt ovat epälineaarisia, joten epälineaariset piirre-erotusmenetelmät saattavat paljastaa mittauksista sellaista tietoa, jota ei voida löytää lineaarisilla menetelmillä.

      Tarkoititko luonteen- tai kehon ominaisuuksia?

      • Anonyymi

        Varo vaan ettei susta ole tulossa ätmi
        ettei vaan nörttiviisastelu mitä on vaikeaa nähdä attraktiaanisena huumorina ainakaan,
        johda ton toisen utopiaanisen figuurin ohessa ajattomasti palstalla lojuvan niin massiivisen kokonaisvaltaisesti tiedostamattoman porukan määrälliseen lisäykseen....


    • Anonyymi

      pikkasen ujona miehenä arvostan naisessa huumorin tajua rentoa otetta maanläheisyyttä luonteessa jutun aiheet laidasta laitaan ja aloite kykyä suoraa ilman arvailuja,

    • Anonyymi

      Kohtelaisuutta ja rehellisyyttä.
      Kohtuutta.
      Kauneuden arvostamista.
      Halua ja kykyä tietää maailmasta.

    • Tärkein on herttaisuus.

    • Anonyymi

      Naisessa arvostan sitä, että ymmärtää olevansa nainen ja käyttäytyy sen mukaisesti.

      Tytössä, neitokaisessa ja neidossa arvostan seuraavia ominaisuuksia:

      1) nöyrä ja kuuliainen
      2) ikä<30v
      3) BMI<20

    • Anonyymi

      naisen kyky löytää rikkauksia eli rikkaita miehiä ja naiset tekee hyvää rikkaille ja julkkis miehille ja heidän ansiostaan tulee julkkiksia tai varakkaita naisia ja naisilla aina hauskaa kun miehet vaihtuu sitä mukaan kenellä on tilipäivä niin eipä muuta tule mieleen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe