UJOT MIEHET

Hei, kaikki! Mietin parhaillaan, miten tehdä kumppanin löytämisestä helpompaa ujoille ja hillityimmille miehille.

Minulla on tässä pari yksinkertaista kysymystä:

1. Varautuneempana ja ujompana miehenä, mitkä ovat vaikeimmat asiat vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen herättämisessä?

2. Ajatellen nykyistä tilannettasi tunne-elämän saralla, mitä toivoisit ylitse kaiken?

Kiitos jo etukäteen - odotan innolla vastauksianne!

30

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässäpä sinulle toimiva vinkki: älä juokse karkuun niitä naisia, jotka lähestyvät sinua.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Naiset panee väkivaltaisia jännämiehiä. Ei pääse kiltit miehet naisten lähelle koskaan.


    • Ujon kannattaa haastaa itsensä ja lähteä vaikka harrastuksiin, ihmisten pariin kokeilemaan pysähtyykö maailma jos juttelee jollekin ihmiselle. Vuorovaikutustaitoja voi opetella, keskustelemista voi opetella. Ei ole pakko suostua olemaan aina hiljaa ja yksin.

    • Anonyymi

      Helppo vastata !
      haista v*ttu!

      Helpottiko utelu?

    • Anonyymi

      Ujon miehen kannattaa muistaa, ettei arka mies saa kaunista vaimoa.

      • Anonyymi

        Näin se vaan on! Jännämies saa ne kaikki kauneimmat: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/874aca8e-995f-436b-b405-e18b4c077a78
        Jänniä olivat ainakin Axl Smith, Matti Nykänen, Sten Kristensen ja tuhannet muut.
        Ainakin niitten Axl Smithin saaneitten Jännä-Jennojen oikeusasteitten vahvistamat taksat olivat lähinnä poliitikkojen ja tuomareitten taksoihin verrattavia ja siis hyvin kaukana minun mahdollisuuksistani. Ehkä olisi kannattanut käyttää ulkomaalaisten palveluja eikä Helsingin kantasuomaalaisten ammattilaisten? Taksatkin selvisivät vasta liian myöhään.


      • Anonyymi

        ns. Varakas-Varas -mies ei ikinä saa seksiä :D


    • Anonyymi

      Miksi mietit sitä? Miten nää asiat koskettaa sua itseäsi? Haluatko ujon ja hillityn miehen? Oletko itse sellainen? Haluatko hyötyä heistä kauppaamalla jotain palvelua?

    • Anonyymi

      Vastaus on 0 ei odotata mitään naiselta.

    • Anonyymi

      Minulla ainakin joskus joku tyttö auttoi autollaan, vaikka olikin vain aivan pieni apu, auttoi, otti ja pyysi autonsa kyytiin.

      Mutta... tuo oli aika järkyttävä mitä näin tänään: hirveä täysin ei tule ääniä ja järkyttävät putket 4x moottoripyörässä... hiljaisuus on laatua... erittäin hiljainen ja tehokas pyörä :ÖD

    • Aloittaja voisi selventää onko kyseessä jokin tutkimus? No, vastataan omalla nimimerkillä.
      1. Vaikeinta on tietysti keskustelunavaus. Eikä asiaa helpota se jokaisella naisella on oma mieltymyksesnä mikä olisi hyvä tapa aloittaa keskustelu. Kun alkuun pääsee niin mitä enemmän jutellaan, sitä sosiaalisemmaksi muutun.

      2. Nyt en juuri odota mitään. Eroprosessin käsittely kesken. Toki joku seksisuhde voisi tehdä hyvää. Tai sitten ei. Useimmat naiset eivät kuitenkaan innostu seksisuhteesta.

    • Anonyymi

      Googlen pellet insinöörit ovat aika tyhmiä---- eivät tajua perusasiaoitakaan
      :DD:D

    • Anonyymi

      No aika yksinkertaista jos lähestyn naista niin juoksevat pakoon pitkällä askeleella ihan jokainen ei mitään uutta
      Se mitä toivon tunne elämältä niin etteb rakastuisi enää se on aivan liian raskasta.
      Parempi olisi elää ilman sitä vaan tuskin toteutuu. En tiedä mitään yhtä raskasta kuin tämä.

      • Juoksevat pakoon? Miten sinä heitä lähestyt?


      • Anonyymi

        Jos taistelukiväärin kanssaa niin kai silloin on viisainta yrittää maastoutua ja juosta karkuun.

        En kyllä usko.... että kukaan tyttö oikein mielellään haluaisi ketään poikaa tappaa.


    • 1. Tämä pohjautuu usein esitettyyn kysymykseen "mitä kiinnostavaa sinussa on?" Ensinnäkin joutuu harkitsemaan itse, onko minulla mitään tarjottavaa ihmiselle, jonka elämä jo luultavasti on hyvin täynnä kaikenlaista kiinnostavampaa. Toinen vaikeus sitten on todellakin herättää mitään kiinnostusta, jos se toinen nyt vaan ei ole kiinnostunut.

      2. Ei ole toiveita, ei myöskään pettymyksiä.

      • Sergei hei.... ihan vaan näin palstamies-miehelle....

        Sinä olet kiinnostava varmasti. Sulla on mielipiteitä, niihin hyviä perusteluja ja olet kiinnostunut monesta asiasta. Takuulla olet jollekulle naiselle kiinnostava mies. 😊
        Pessimistisyys on niin kauan lähellä realismia, kun se kääntyy itseä vastaan. Tiedät kai, että tyhjän saa pyytämättäkin? 😁


      • Anonyymi

        Pitäisiköhän laittaa palstan Abrikselle, pehmeälle ja Valtakunnallekin hyvät unet.


      • Disse kirjoitti:

        Sergei hei.... ihan vaan näin palstamies-miehelle....

        Sinä olet kiinnostava varmasti. Sulla on mielipiteitä, niihin hyviä perusteluja ja olet kiinnostunut monesta asiasta. Takuulla olet jollekulle naiselle kiinnostava mies. 😊
        Pessimistisyys on niin kauan lähellä realismia, kun se kääntyy itseä vastaan. Tiedät kai, että tyhjän saa pyytämättäkin? 😁

        Kiitos kannustuksesta, mutta ei minulla ole eikä ole koskaan ollutkaan mitään itsetunto-ongelmaa. Tällä itsetunnolla voi ihan faktana hyväkysä, että useimpien mielestä en ole (ollut) kovin kiinnostava, vaikkakin varmaan kohtuullisen hyvä mies jollekulle muulle.

        Tässä nyt on tietysti myös se ajallinen ulottuvuus, että iän myötä jotkut ulkoiset seikat alkavat vastata paremmin odotuksia. Mutta jos joku kaipaa neuvoja kumppanin löytymiseen, niin aika hassu ohje on pyytää odottamaan 5, 10 tai 15 vuotta.


      • scrg kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta, mutta ei minulla ole eikä ole koskaan ollutkaan mitään itsetunto-ongelmaa. Tällä itsetunnolla voi ihan faktana hyväkysä, että useimpien mielestä en ole (ollut) kovin kiinnostava, vaikkakin varmaan kohtuullisen hyvä mies jollekulle muulle.

        Tässä nyt on tietysti myös se ajallinen ulottuvuus, että iän myötä jotkut ulkoiset seikat alkavat vastata paremmin odotuksia. Mutta jos joku kaipaa neuvoja kumppanin löytymiseen, niin aika hassu ohje on pyytää odottamaan 5, 10 tai 15 vuotta.

        Joo. Ei sun kohdalla kyse olekaan itsetunnon puutteesta. Olet ihan hyvin sinut itsesi kanssa, mitä olen ymmärtänyt. Mutta et voi oikein puhua muitten puolesta, mitä sinussa kokevat. Ennakoit sen suotta. Pidit kirjoitustanikin kannustuksena, vaikka se oli huomio sinusta minun aistien perusteella. Siitä ei tarvitse suoranaisesti kiittää.

        Aika on välillä paska juttu ymmärtää. Menetkö 3 askelta vauhdilla eteenpäin ja 2 vaihdilla takaisin, vai askeleen kerralla vähän hitaammin eteenpäin. Sama etenemä, mutta toisella kertaa samat asiat läpikäymällä voi kerrata samoja useammin...🤔


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Ei sun kohdalla kyse olekaan itsetunnon puutteesta. Olet ihan hyvin sinut itsesi kanssa, mitä olen ymmärtänyt. Mutta et voi oikein puhua muitten puolesta, mitä sinussa kokevat. Ennakoit sen suotta. Pidit kirjoitustanikin kannustuksena, vaikka se oli huomio sinusta minun aistien perusteella. Siitä ei tarvitse suoranaisesti kiittää.

        Aika on välillä paska juttu ymmärtää. Menetkö 3 askelta vauhdilla eteenpäin ja 2 vaihdilla takaisin, vai askeleen kerralla vähän hitaammin eteenpäin. Sama etenemä, mutta toisella kertaa samat asiat läpikäymällä voi kerrata samoja useammin...🤔

        "Mutta et voi oikein puhua muitten puolesta, mitä sinussa kokevat. Ennakoit sen suotta. "

        Jokainen kai elää vähän omanlaisessa kuplassaan. Mutta olenhan mä lapsena/nuorena ollut ikäisteni ympäröimänä, jotka ovat läpileikkaus siitä mitä "muut" ovat.

        "Sama etenemä, mutta toisella kertaa samat asiat läpikäymällä voi kerrata samoja useammin..."

        Mä olen varmaan mennyt aina askelen kerrallaan, ei ole kokemuksia kertauksista.


      • scrg kirjoitti:

        "Mutta et voi oikein puhua muitten puolesta, mitä sinussa kokevat. Ennakoit sen suotta. "

        Jokainen kai elää vähän omanlaisessa kuplassaan. Mutta olenhan mä lapsena/nuorena ollut ikäisteni ympäröimänä, jotka ovat läpileikkaus siitä mitä "muut" ovat.

        "Sama etenemä, mutta toisella kertaa samat asiat läpikäymällä voi kerrata samoja useammin..."

        Mä olen varmaan mennyt aina askelen kerrallaan, ei ole kokemuksia kertauksista.

        No mä olen huomannut, että lapsena ja nuorena sitä otti vastaan asiat eritavalla kuin nyt. Toisaalta ne nuorempana omaksutut käsitykset eivät ole selkeästi olleet totta, tai ainakaan niitä ei kannata ymmärtää niin mustavalkoisesti.

        Mä olen ”harppoja” joka taas kohta tippuu takaisin. Siinä on etunsa, mutta erittäin kuluttavaakin ravata eestakaisin. Haluisin olla ”askel kerrallaan”-tyyppi, van en ole. 😬

        Itselläkin sellainen fiilis just nyt, että ei jaksa, ei pysty. Mutta tiedän, että ei tää pitkään kestä. Oikeastaan yritän ottaa tästäkin ajasta kaiken irti. On oikeastaan kiva sanoa vieruskaverille, että kokeileppas sä nyt, mä kannustan täältä. 😊 Siitäkin saa hyvää mieltä.


    • Anonyymi

      Ujous johtuu vain siitä ettei ole juonut tarpeeksi viinaa. Kun juo riittävät pohjat ensin kotona, on ujous kadonnut siinä vaiheessa kun lähdetään yökerhoon ja sitten niitä naisiakin tapaa.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      siihen vaan, osuuskaupan pihaan, kyselemään naisenpuolilta, josko ne olis kikkeliä vailla.. se joko sitten onnistuu, taikka ei, useimmin tuota jälkimmäistä: :)

    • Anonyymi

      Joo huyh joku minttu tee:ssä jos syö hirveän paljon sitä... onhan myrkky oikeasti minttu, tuoksuu mukavalle, mutta ei ylenmäärin kannata ahmia.

      • Anonyymi

        joo ei kannata, sehän on selvää, teen juonnin jälkeen metsälenkille joskus


    • Anonyymi

      ensin pitää kai tise tiedostaa olevansa ujo, lopulta kaikki lähtee itsensä tuntemisesta missä piilee heikkoudet ja vahvuudet niin helponpi edetä omana tisenään,

    • Anonyymi

      Miesten kannattaa juoda viinaa ja mennä baariin ja siellä pyytää naista tanssimaan. Sitten ei ole niin ujo enää kun ottaa vähän troppia.

      T: Viinamies

    • Anonyymi

      Kannattaa ehkä pohtia mitkä ovat kyseisen ujon henkilön luonteen lähtökohdat.

      Pelko, ylpeys, kokemattomuus, huono itsetunto...halu peittää seksuaalista tarvetta, eli häpeä omasta seksuaalisuudesta?

      Ujous ei aina ole mikään positiivinen reaktio. Ujouden selkeä tarkoitus on peittää ja romantisoida muita vähemmän viehättäviä luonteenpiirteitä. Ehkä hillitä vauhtia.

      Itse tunnen itseni usein vähän ujoksi, kun joku tulee lähelle tavalla joka tuntuu epämiellyttävältä. Joten käytän ujoutta torjuvasti.

      En oikeastaan tiedä, mitä positiivinen ujous voisi olla. Siitä ei ole kokemusta. Moni ujoilija (miehistä) on osoittautunut yllättävän kaksinaamaiseksi lopulta.

      Nainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2225
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1559
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1495
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      1294
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1189
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      924
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    8. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      290
      806
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      805
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      69
      730
    Aihe