Hei, kaikki! Mietin parhaillaan, miten tehdä kumppanin löytämisestä helpompaa ujoille ja hillitymmille miehille.
Minulla on tässä pari yksinkertaista kysymystä:
1. Varautuneempana ja ujompana miehenä, mitkä ovat kaksi suurinta ongelmaasi vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen herättämisessä?
2. Ajatellen nykyistä tilannettasi tunne-elämän saralla, mitä toivoisit ylitse kaiken?
Kiitos jo etukäteen - odotan innolla vastauksianne!
UJOT MIEHET
3
150
Vastaukset
- Anonyymi
"1. Varautuneempana ja ujompana miehenä, mitkä ovat kaksi suurinta ongelmaasi vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen herättämisessä?"
Niin miesten kuin naisten ongelmana on usein, ettei mailla halmeilla ole vastakkaisen (heterot) sukupuolen edustajia. Ts ujot ja varautuneet introvertit eivät lähde baarikierrokselle, puhumattakaan yökerhoihin. Ei ole missään ketään, jonka kiinnostus voi herätä.
Netti onkin siinä mielessä kiva homma, että siellä voi sentään yrittää herättää jonkun kiinnostus.- Anonyymi
Itse olen tuo joka kirjoitti tuon toisen kommentin.
"Olen itse mies. On tiettyjä asioita jotka vaikuttavat vähän elämässä. Aikanaan omaikäinen nainen löi kortit kerralla pöytään. Ei siitä mitään tullut.
Kyllähän suoraan sanomminen ja keskustelu on ok! Mutta hitaasti eteneminen ja asiat kerrallaan voi olla parempi. Ja oikeesti. Sanoo sen, että haluaa olla kaveri"
Mielestäni kaveruutta, ystävyyttä ja kumppanuutta ei voi luoda netissä. Mene jonnekin kirjepalstalle tai chattiin ja kuvittele siellä olevan jotain. Ei koskaan. Itse olen sen ikäinen, että en usko maailman muuttuneen 100v aikaan niin, että älyverkko korvaa ensivaikutuksen livessä. Kyllä live osoittaa sen kuka on mielenkintoinen ja kuka ei ole mielenkiintoinen. Tosin ensivaikutelma usein tekee väärän kuvan, eli ei kannata mennä liian pitkälle liian nopeasti. Mielestäni neitsyyttä ei kannata pantata alttarille, eikä uskollisuus ole mikään myytti....
- Anonyymi
Olen itse mies. On tiettyjä asioita jotka vaikuttavat vähän elämässä. Aikanaan omaikäinen nainen löi kortit kerralla pöytään. Ei siitä mitään tullut.
Kyllähän suoraan sanomminen ja keskustelu on ok! Mutta hitaasti eteneminen ja asiat kerrallaan voi olla parempi. Ja oikeesti. Sanoo sen, että haluaa olla kaveri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466