Hei, kaikki! Mietin parhaillaan, miten tehdä kumppanin löytämisestä helpompaa ujoille ja hillitymmille miehille.
Minulla on tässä pari yksinkertaista kysymystä:
1. Varautuneempana ja ujompana miehenä, mitkä ovat kaksi suurinta ongelmaasi vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen herättämisessä?
2. Ajatellen nykyistä tilannettasi tunne-elämän saralla, mitä toivoisit ylitse kaiken?
Kiitos jo etukäteen - odotan innolla vastauksianne!
UJOT MIEHET
3
185
Vastaukset
- Anonyymi
"1. Varautuneempana ja ujompana miehenä, mitkä ovat kaksi suurinta ongelmaasi vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen herättämisessä?"
Niin miesten kuin naisten ongelmana on usein, ettei mailla halmeilla ole vastakkaisen (heterot) sukupuolen edustajia. Ts ujot ja varautuneet introvertit eivät lähde baarikierrokselle, puhumattakaan yökerhoihin. Ei ole missään ketään, jonka kiinnostus voi herätä.
Netti onkin siinä mielessä kiva homma, että siellä voi sentään yrittää herättää jonkun kiinnostus.- Anonyymi
Itse olen tuo joka kirjoitti tuon toisen kommentin.
"Olen itse mies. On tiettyjä asioita jotka vaikuttavat vähän elämässä. Aikanaan omaikäinen nainen löi kortit kerralla pöytään. Ei siitä mitään tullut.
Kyllähän suoraan sanomminen ja keskustelu on ok! Mutta hitaasti eteneminen ja asiat kerrallaan voi olla parempi. Ja oikeesti. Sanoo sen, että haluaa olla kaveri"
Mielestäni kaveruutta, ystävyyttä ja kumppanuutta ei voi luoda netissä. Mene jonnekin kirjepalstalle tai chattiin ja kuvittele siellä olevan jotain. Ei koskaan. Itse olen sen ikäinen, että en usko maailman muuttuneen 100v aikaan niin, että älyverkko korvaa ensivaikutuksen livessä. Kyllä live osoittaa sen kuka on mielenkintoinen ja kuka ei ole mielenkiintoinen. Tosin ensivaikutelma usein tekee väärän kuvan, eli ei kannata mennä liian pitkälle liian nopeasti. Mielestäni neitsyyttä ei kannata pantata alttarille, eikä uskollisuus ole mikään myytti....
- Anonyymi
Olen itse mies. On tiettyjä asioita jotka vaikuttavat vähän elämässä. Aikanaan omaikäinen nainen löi kortit kerralla pöytään. Ei siitä mitään tullut.
Kyllähän suoraan sanomminen ja keskustelu on ok! Mutta hitaasti eteneminen ja asiat kerrallaan voi olla parempi. Ja oikeesti. Sanoo sen, että haluaa olla kaveri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770