Pore Panacodista sisältöä elämään

Noin viikon verran olen salaa vaimoltani käyttänyt päivän aikana noin 6 × 500 mg hänelle määrättyjä
pore Panacodeja. Silloin tällöin olen ottanut 1 - 2 kpl 2 mg: n Rivatreleja, joita minulle on määrätty 2 kpl päivässä.
Joskus vaimoni on ihmetellyt käytöstäni, muttei sen kummempaa.
Nyt olen alkanut epäillä, että lääkecoctailini on alkanut aiheuttaa minulle terveysongelmia.
Mitään kauhean hälyttävää en vielä ole noteerannut, mutta onko mahdollista, että olen jo nyt aiheuttanut itselleni vaarallisen terveydellisen tilan, jolloinka minun olisi syytä ottaa välittömästi yhteyttä terveydenhoitoviranomaisiin ja lääkäriin?
Onko annokseni ja käyttöni huomioiden ajanjakso mahdollisesti aiheuttanut minulle terveydellisen ongelman? Olen 62-vuotias insuliinihoitoista diabetesta ja verenpainetautia sairastava henkilö.
7<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Ainakin riippuvuuden olet kehittänyt itsellesi.

Äänestä
  • Samaa mietin itsekin, koska eihän noi syömänsä lääkkeet ole edes tarkoitettu diabeteksen ja verenpaineen hoitoon.

    Äänestä

Ja sinähän haluat olla vain aineidesi seurassa. Et sä mitään muuta halaja.

Äänestä

Saitko sisältöä elämääsi?

Äänestä

Ehkäpä on pakko hänen lääkkeensä syödä tai rip.

Äänestä

varo vaan että et ole kohta kadulta supuja hankkimassa oot kauheassa koukussa ku viikon oot jo käyttäny

Äänestä

Alkuun voit saada jotain sisältöä elämään, mutta käytön jatkuaessa toleranssi lisääntyy ja lopulta saat vain väsymyksen tunteen ja ummetuksen. Kodeiinin eräs sivuvaikutus nimittäin on vaikea ummetus.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Noin viikon verran olen salaa vaimoltani käyttänyt päivän aikana noin 6 × 500 mg hänelle määrättyjä
pore Panacodeja. Silloin tällöin olen ottanut 1 - 2 kpl 2 mg: n Rivatreleja, joita minulle on määrätty 2 kpl päivässä.
Joskus vaimoni on ihmetellyt käytöstäni, muttei sen kummempaa.
Nyt olen alkanut epäillä, että lääkecoctailini on alkanut aiheuttaa minulle terveysongelmia.
Mitään kauhean hälyttävää en vielä ole noteerannut, mutta onko mahdollista, että olen jo nyt aiheuttanut itselleni vaarallisen terveydellisen tilan, jolloinka minun olisi syytä ottaa välittömästi yhteyttä terveydenhoitoviranomaisiin ja lääkäriin?
Onko annokseni ja käyttöni huomioiden ajanjakso mahdollisesti aiheuttanut minulle terveydellisen ongelman? Olen 62-vuotias insuliinihoitoista diabetesta ja verenpainetautia sairastava henkilö.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu