Tavis mies onkin ruma mies

Anonyymi

Sitä luulette että tavis mies saisi naisiakin muka mutta ei saa. Tavis mies on ruma mies. On kahdenlaisia miehiä, komeita ja rumia. Aina kun nainen haluaa seurustella miehen kanssa niin mies on silloin komea naisen mielestä. Ei naiset pane ketään muuta kuin komeaa. Rumat miehet ei sitten saa naisia ollenkaan joten ei kannata luulla että olettekin taviksia naisten mielestä.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin. Sinua vaivaa ihmisten ulkonäkökeskeisyys. Monet ilkeilee toisten ulkonäöstä vain siksi, että itsellä on paha mieli jostain, koska jos ei olisi, miksi pahoittaa kenenkään muun mieli ulkonäköön tms. vedoten?

      Eikös eilen tai joku päivä ollut oikein teemapäivä, että ollaan mitä ollaan ja sillä mennään? Rumuus on omassa ajattelussa vain. 😊

    • Sehän on selviö, että kumppani on komea/ kaunis. Hän voi olla toisten mielestä näöltään mitä vaan, mutta rakastunut katsoo sellaisilla laseilla, että kumppani on se paras, juuri se, jonka haluaa.

      • Näinpä se menee. 😃👍


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Näinpä se menee. 😃👍

        Muistan sen oman exäni, minulle hän oli oi ja voi iik....😍
        Muut eivät nähneet asiaa ihan siten 😁. Hyväksyivät toki valintani...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Muistan sen oman exäni, minulle hän oli oi ja voi iik....😍
        Muut eivät nähneet asiaa ihan siten 😁. Hyväksyivät toki valintani...

        Heh, itellehän se kumppani katotaan joten muut saakin olla mitä mieltä lystäävät. 😃

        Muakin varoteltiin nykyisestä, koska se on niin nuori ja reilummin nuorempi.. Ei se siihin varmaan jää ja sitoudu. Kovin moni muistutteli asiasta alkuun.

        Mutta kun minusta hän oli ja on niin jalat maassa ja aikuinen, enemmän kun ne häntä vanhemmat exät suurin osa olivat siinä iässä tai vielä nytkään. Vaikka ovat jo neljäkymppisiä..liki 50 joku.

        Ja pidin pääni ennakkoluuloista huolimatta. Se on mun muru ja syystä. 😊


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, itellehän se kumppani katotaan joten muut saakin olla mitä mieltä lystäävät. 😃

        Muakin varoteltiin nykyisestä, koska se on niin nuori ja reilummin nuorempi.. Ei se siihin varmaan jää ja sitoudu. Kovin moni muistutteli asiasta alkuun.

        Mutta kun minusta hän oli ja on niin jalat maassa ja aikuinen, enemmän kun ne häntä vanhemmat exät suurin osa olivat siinä iässä tai vielä nytkään. Vaikka ovat jo neljäkymppisiä..liki 50 joku.

        Ja pidin pääni ennakkoluuloista huolimatta. Se on mun muru ja syystä. 😊

        Ja kun ei tuota ikäeroa edes huomaa oikeen mitenkään. Henkkareista ja ehkä ulkonäöstä, kaikki ei siitäkään hoksaa.

        Sopivasti käydään yksiin omasta mielestä, eikä olla kriisiherkkiä... Ikäkriisi. 😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ja kun ei tuota ikäeroa edes huomaa oikeen mitenkään. Henkkareista ja ehkä ulkonäöstä, kaikki ei siitäkään hoksaa.

        Sopivasti käydään yksiin omasta mielestä, eikä olla kriisiherkkiä... Ikäkriisi. 😃

        Mitäpä siitä iästä, kun tykästyy. Tai siitä, kelpaako muille.
        Minä olin jo teininä oman tien kulkija ja kuljin ( viattomasti) paikallisen vankilakundin kanssa. Silloin äiti vähän yritti jotain, mutta sanoin, että minä valitsen kaverini itse. Ja häntä monet pitivät rumana ja väkivaltaisena. Minua hän kohteli aina hyvin.
        No menipä tämä nyt vanhojen muisteloksi.
        Haa....päivä on lopussa vihdoin ja voin lähteä kotiin. Voi ihanuus! 😊


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Mitäpä siitä iästä, kun tykästyy. Tai siitä, kelpaako muille.
        Minä olin jo teininä oman tien kulkija ja kuljin ( viattomasti) paikallisen vankilakundin kanssa. Silloin äiti vähän yritti jotain, mutta sanoin, että minä valitsen kaverini itse. Ja häntä monet pitivät rumana ja väkivaltaisena. Minua hän kohteli aina hyvin.
        No menipä tämä nyt vanhojen muisteloksi.
        Haa....päivä on lopussa vihdoin ja voin lähteä kotiin. Voi ihanuus! 😊

        Ihmiset helposti stereotyyppisesti asennoituu, kun joku on jonkunlainen jonkun yhtäläisyyden vuoksi, niin tungetaan samaan lokeroon kaikki vähänkään sinnepäin muistuttavat.

        On törmätty lapsellisiin nuoriin tai oltu it siinä iässä ihan lapsellisia, niin ajatellaan no niin se on toikin kun ei ton vanhempi vielä ole. Putkinäköisesti.

        Tai vankilassa olleet ajatellaan kaikki jotenkin automaattisesti pahoiksi tyypeiksi, vaikka tyyppi olis töppöillyt muuten kun pahuuttaan.

        Kotiin päin!!! 😊 👍


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ihmiset helposti stereotyyppisesti asennoituu, kun joku on jonkunlainen jonkun yhtäläisyyden vuoksi, niin tungetaan samaan lokeroon kaikki vähänkään sinnepäin muistuttavat.

        On törmätty lapsellisiin nuoriin tai oltu it siinä iässä ihan lapsellisia, niin ajatellaan no niin se on toikin kun ei ton vanhempi vielä ole. Putkinäköisesti.

        Tai vankilassa olleet ajatellaan kaikki jotenkin automaattisesti pahoiksi tyypeiksi, vaikka tyyppi olis töppöillyt muuten kun pahuuttaan.

        Kotiin päin!!! 😊 👍

        Ehkäpä tuossakin oli se, että hän kohteli sua hyvin koska sä kohtelit häntä hyvin. Väkivaltaisuuskin on joillain ihan kohdennettua niitä kohtaan, jotka kokee kohtelevan itseä huonosti. Ei suinkaan aina väkivaltainenkaan ole sitä kaikkia kohtaan...

        Jotkut taas ei erottele, antaa mennä vaan..

        Enkä puolustele väkivaltaisia, väärin se muitten telominen on muulloin kun itsepuolustuksena. Mutta syyt on monesti miehen ja naisen mukaan..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ehkäpä tuossakin oli se, että hän kohteli sua hyvin koska sä kohtelit häntä hyvin. Väkivaltaisuuskin on joillain ihan kohdennettua niitä kohtaan, jotka kokee kohtelevan itseä huonosti. Ei suinkaan aina väkivaltainenkaan ole sitä kaikkia kohtaan...

        Jotkut taas ei erottele, antaa mennä vaan..

        Enkä puolustele väkivaltaisia, väärin se muitten telominen on muulloin kun itsepuolustuksena. Mutta syyt on monesti miehen ja naisen mukaan..

        Juu, en minäkään väkivaltaa puolustele ja on tullut vastaan kyllä sellaisakin, jotka ovat väkivaltaisia ihan kenelle vaan ja mistä syystä vaan.

        Kyllähän se niinkin on, että kun kohtelee toista arvostavasti, usein saa samanlaisen kohtelun.

        Voi vitsi miten ihana on tulla kotiin :)


    • Ulkonäöllä on varsin vähän tekemistä yhteisen kodin- ja perheenperustamisen kanssa. Luonnollisesti ihastuminen ja kiinnostuksen herättäminen toisessa on jossain määrin sidoksissa ulkonäköön, mutta yleensä ulkonäköön liittyvällä hyväksymisellä taikka hylkäämisellä karsitaan karkeasti vain sairaat, joista tuskin olisi perhettä perustamaan.

      Miehen ei siis tarvitse olla malli, urheilija, liikkunnallinen, hyväkuntoinen taikka edes erityisen kiinnostunut esiintymään huoliteltuna kotinsa ulkopuolella ja silti hänellä on pelkästään ulkoisten avujensa perusteella hyvin suuret edellytykset hedelmälliseen parisuhteeseen.

      On aivan toinen asia, että osaako mies etsiä vastakkaista sukupuolta oikeasta paikasta ja lähestyä häntä luottamusta ja kiinnostusta herättävällä tavalla. Jos mies ei ole pitkä, urheilullinen, lihaksikas ja kameraahyväilevänkomea, on jokseenkin turha mennä yökerhoon seisoskelemaan sellaisten joukkoon ja odottaa, että naiset, jotka ovat tulleet paikalle katsastamaan tarjonnan, olisivat millään myönteisellä tavalla kiinnostuneita pulleasta ja puolikaljusta tapista komistusten joukossa.

      On myöskin selvää, ettei mikään määrä alkoholia saa tätä tosiasiaa muuttumaan miksikään muuksi, vaikka se voimistuvan juopumuksen myötä tuntuisikin yhä vähemmän oleelliselta seikalta.

      Naisia siis voi ja kannattaa tavata selvinpäin jossain muualla kuin yökerhoissa taikka anniskelupaikoissa ylipäätään.

      Mitä tulee puutteisiin ulkonäössä, päästään niistä ihmisten kohdatessa hämmästyttävän nopeasti yli. Kun ihmisten kanssa vaivautuu vaihtamaan huomenen lisäksi kymmenen muutakin sanaa, huomaa ettei oikeastaan ole edes kiinnostunut siitä miltä toinen näyttää, vaan siitä mitä hän sanoo, tuntee ja ajattelee.

      Kun suhde ihmisten välillä on kestänyt muutamaa kuukautta pidempään, lakkaa toisen ulkonäkö pitkälti kiinnostamasta eikä siinä havaitse kovinkaan helposti pieniä muutoksia, kuten vaikkapa lyhennettyjä taikka värjättyjä hiuksia, ellei sitten kyseessä ole hiusten kokonaan poisajelu taikka värjääminen vaaleista tummiksi.

      Suhteen perustaminen ulkonäöllisiin seikkoihin voi kiinnostaa ainoastaan sellaisen luonteen omaavaa, jolle parisuhteen tarkoitus on ainoastaan ottaa rinnalleen näyttelykohde. Tällaisen henkilön tarkoituksena on siis pyrkiä lisäämään heikoksi kokemaansa sosiaalista arvostusta sillä, että hankkii itselleen tavoiteltavan näköisen puolison. Hän siis toivoo saavansa arvostusta ympäristöltään sillä perusteella, että kaunis ihminen suostuu olemaan hänen puolisonaan. Tämä on täysin verrattavissa siihen, että tietyssä taloudellisessa asemassa oleva ihminen hankkii itselleen ajoneuvoksi epäkäytännöllisen ja epämukavan ajoneuvon ainoastaan siitä syystä, ettei useimmilla ole varaa sellaiseen,

      Miehen kannattaa siis miettiä, että etsiikö hän puolisoa itselleen turhamaisuutensa korostamiseksi, vai siksi että haluaa oikeasti perustaa perheen sellaisen ihmisen kanssa, joka olisi siihen oikeasti sovelias.

      • Aivan loistava kirjoitus!!😊 👍

        Kiitos kiitos kiitos.


    • Anonyymi

      Pikkuhiljaa pano niin, kyllähän se saa nääs ihon hehkumaan. Ja joskus saattaa tulla ihan jotain muutakin kaupan päälle.

    • Anonyymi

      Naiset vois antaa mahiksen tavis miehille- Ensitreffit alttarilla Katja on aika tyly tavis Ollille eikä edes kerro tykkäävänsä ollista eikä näköjään anna mitään mahdollisuuksia avioliiton ja yhteisen elämän luomiseen. Ero tulee takuulla.

    • Anonyymi

      Aika montaa tavis pullukka naista olen treffeille pyytänyt mutta eihän ne suostu. Naiset haluaa paljon itseään parempi tasoisen miehen.

      • Anonyymi

        Olen myös pyytänyt tavis naisia treffeille mutta eivät lähde. Kun ei opiskele ja käy töissä.


    • Anonyymi

      Miljonäärimies on kaikista rumin ja aina yleensä ylipainoinen läski :D

      Mutta miljardöörimies yleensä ulkoilee paljon ja harrastaa uhkapelifirmojen hallintaa omistajana ollessaan.

    • Anonyymi

      Naisten saaminen on vaikeeta. Tinderis on vain tosi kauniita hienoja koulutettuja naisia. Ja en ole niin komea ja vähän ylipainoa. Vaikea saada naista kyllä. Kelpaisi ihan tavis pyöreempi.

      • Anonyymi

        Ne vaa näpyttää puhelinta ja osa ei katso edes päälle ja napit korvilla:):).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe