Siis tää ei ehkä oo kaikkein fiksuinta...

Anonyymi

Mut laitoin just kulmiin vaikuttaa liilaa kestoväriä, joka on tarkoitettu hiuksille. Siksi, koska oon kokeillu kulmakarvoille tarkoitettuu mut eihän se pysy ku hetken ja taas saa olla laittamassa. Ihan sama siis ostaako samalla rahalla oikein kunnon hiuksille tarkoitetun kestoväri purkin, kun värjää samalla etutukkansa tia koko tukkansa. Oon kerra sinisellä sävytteellä laittanu.: D
Oon siis 14v, joo... mut saahan mä meikattuu kulmat kulmakynällä, jos ei onnistu ja tulee ihan kamalat. Ja siis tää väri on ollu kulmis n. 10min, niin katon sit n. 5min pääst kiten on tarttunut.
Ps. Oon myös kokeilu mustaa kulmien omaa siis, koska mulla on tosi vaaleet ja muutenkin kaipaan uutta värii näihin, enkö tylsää mustaa jne.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt sekotin vähä mustaa sävytettä, ja lisää pikkase violetttii hiisvärii ja annan toiset n. 10-15min vaikuttaa, ku liila ei oikee tarttunu hyvin.

    • Anonyymi

      En viitti mitää allergia testei tehä, koska camoon, ei kukaa jaksa sellasten kans pelata. Ja jos sä nyt oot epävarma uskallatko vai et, nii ölä sitten tee tai rohkaistu ja tee. Itse värjäsin ekan kerran vitosluokal, enkä säännöllisest värjää mut n. 1-2 krt 1-vuodessa.

      #hiukset # värjäys #hiustenvärjäys

    • Anonyymi

      Mun siis kulmii alko pikkase poltella, eikä enne oo nii mitä se merkkaa vai tuntuuko teilläki? Laitoinkoha liikaa, ku tuntuu et laitoin kyl ihan kevyesti... noh, annan kuitenki ainaki 5min-7min olla sitte, nii otan pois.

    • Anonyymi

      Liikun demi.fi :ssä, ja mun nimimerkki siellä on ^_Siru_^ (ei oo mun oikee nimi nii älkää sanoko siit nyt mittää ja ruvetko valittaa) ja siis mä laitan sinne, ja teen sinne jossain kohtaa myphemmin keskustleun tästä. Ja laitan n. Klo 16.00 kuvan mun od:seen, nii menkäös it tsekkaa jos haluutte nähdä lopputuloksen. Kerron myös ehkä myöhemmin tänne, ja muistutan teitä.

    • Anonyymi

      Itseasiassa nyt voisin laittaa sinne kuvan.

    • Anonyymi

      Mä laitoin oma demiin kuvan, kun on aikaa täs nii menkää sinne kattoo jos haluutte. Sitten keskustelukin olen tehnyt, niin lukaskaa sekin.


      Hyvää päivän jatkoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe