Miten vanhemmat tapasivat toisensa

Anonyymi

Kun viinamies oli pieni, kertoivat hänen vanhempansa hänelle usein miten he tapasivat toisensa. Viinamies sai kuulla miten hänen isänsä ja äitinsä olivat olleet yökerhossa humalassa ja tavanneet siellä toisensa. Viinamiehelle olikin jo pienestä pitäen luonnollinen ajatus se, että suhteet alkavat alkoholin voimalla yökerhossa. Kun viinamies tuli vanhemmaksi, hänestä oli aivan luontevaa lähteä etsimään kumppania juuri yökerhosta kunnon pohjat juotuaan.

Raittiin miehen vanhemmat eivät kertoneet hänelle totuutta miten he olivat tavanneet. Siksipä raitis mies alkoikin kehitellä mielessään kaikenlaisia romanttisia haaveita miten kumppanin voisi löytää arkielämästä ilman alkoholia. Tälläiset epärealistiset haaveet koituvat sitten raittiin miehen kohtaloksi ja hän jäi yksin.

t. viinamies

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ennen mitään yökerhoja ollut, tai sitten sä olet ihan kakara vielä..

      • Anonyymi

        Minun isä ja äiti tapasivat heinäpellolla ja jatkot olivat läheisessä ladossa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Kyllä ennen oli, ja aukioloajat oli paljon vapaampia. Sitten 90-luvulla kristilliset sai valtaa, ja ravintolat ei saanut olla auki klo 01 jälkeen, jos kamariorkesteri ei soittanut livemusiikkia, koska JEESUS, kun sitä ennen diskot oli aina puoliviiteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ennen oli, ja aukioloajat oli paljon vapaampia. Sitten 90-luvulla kristilliset sai valtaa, ja ravintolat ei saanut olla auki klo 01 jälkeen, jos kamariorkesteri ei soittanut livemusiikkia, koska JEESUS, kun sitä ennen diskot oli aina puoliviiteen.

        70-luvulla naisia ei edes päästetty yksin ravintoloihin.

        Mutta jossain tanssipaikassa mun vanhemmat tapasivat.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        70-luvulla naisia ei edes päästetty yksin ravintoloihin.

        Mutta jossain tanssipaikassa mun vanhemmat tapasivat.

        Mun vanhemmat on perimätiedon mukaan tavanneet Kulttuuritalolla tansseissa 60-luvun lopulla. En tiiä oliko viinanjuonnilla osuutta asiaan..enkä voi kysyäkään enää 🤔

        -pihallatipunen-


    • Minun vanhempani tapasivat toisensa yhteisellä työpaikallaan. Molempien vanhempieni vanhemmat tapasivat toisensa työpaikallaan. En tiedä sukupolvesta ennen heitä, mutta veikkaisin kunkin heistä tavanneen puolisonsa työpaikallaan taikka ainakin työhönsä liittyen.

      Itselläni ei ole puolisoa, joten pitäisi varmaankin alkaa etsiä töitä.

    • Anonyymi

      Minun vanhempani tapasivat toisensa vielä silloin, kun isälläni oli suhde erään toisen naisen kanssa. Tulevä äitini sitten vamppasi minun isäni tältä ensimmäisesltä naiselta. Isäni oli jännämies. Olikos teidän muidenkin isukki jännämies.

      Palattiin taas palstan oikeisiin aiheisiin.

    • Mjaa, mun porukat tapas kaupungilla. Äiti oli 15-vuotias ja isä 18-vuotias..isä oli ajaa äiskän päälle kartsakiekalla. En tiedä kumpi oli hopelo, äiti lähtiessään jotenkin ajattelemattomasti ylittää tietä vaiko iskä sitten liian vauhdikas autollaan.

      Onneksi jäi siihin meinasi ajaa yli...ettei ajanut!

      Jossain kippolassa nekin toisiaan ohimennen välillä näki, mutta sitten jotenkin he lyöttäytyi yhteen kun äiti kävi varoittamassa iskää yhden isän kanssa hengaavan naisen suunnitelmista.

      Se nainen oli kehunut naisille ryyppäävänsä ja tuhlaavansa iskän rahat, tiesi et ukko oli saanut palkan sinä päivänä.

      Äiti sit laverteli...

      Jotenkin iskä oli sit tarjonnut kuskina kyytiä äidille ja kamuille..ja loppu on historiaa.

      Naimisiin porukat meni, kun äiti oli 17 ja faija 20...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ja siis puhutaan 60- luvun lopusta ja 70-luvun alusta. :)

        Lahdessa oli tällasta 60-luvulla. Siellä ne munkin porukat pörräs tollaissa vetimimissä, hitsi.. x)

        https://www.ess.fi/uutiset/paijathame/art2380349

        Kuvia tekstin ohessa..

        Yläkuvassa vasemmalla poika joka on sivuprofiilissa jalka toisen edessä ristissä ja nojaa ikkunapeltiin, muistuttaa hurjasti minun isää nuorena. Nenä on jotenkin jykevämpi tolla tyypillä, mutta äkkiä vilkasten on kyllä look a like.. :D

        Tuijotin hetken aikaa onko vai eikö oo..


    • Anonyymi

      Minun vanhempani tapasivat perinteisesti lavatansseissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe