Hirvensalmen ferraripanomies...

9

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koko jutussa ei mainittu muuta kuin huijattuja yrittäjiä. Mutta onbeksi sinä tiedät paremmin mistä oli kyse. Jäisimme vallan ilman oikeaa tietoa, ellet ystävällisesti jakaisi tietojasi tarinoiden oikeasta laidasta.

      • Sinua selvästi ärsyttää nämä minun avaukset :D Pertsahan aikoinaan kovastikin kaipasi muunlaisia aiheita, vakavaa ja asiallista keskustelua ja yritti siivota palstaa muita pois ajamalla. Minähän taas kannatan sitä että tänne sopii ihan kaikenlaiset kirjoittajat mutta joo, jos kovasti ärsyttää te asialinjalaiset voisitte kerätä lössin ja pyytää ylläpidolta että saisitte jonkun asiallisten kirjoittajien asiakirjoitus -palstan tänne niin voisitte siellä vaihtaa asiallisia kuulumisia :) Minä en ehkä kovin paljon viitsisi sitten asiattomuuksillani tulla häiritsemään mutta en kuitenkaan lupaa mitään vielä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sinua selvästi ärsyttää nämä minun avaukset :D Pertsahan aikoinaan kovastikin kaipasi muunlaisia aiheita, vakavaa ja asiallista keskustelua ja yritti siivota palstaa muita pois ajamalla. Minähän taas kannatan sitä että tänne sopii ihan kaikenlaiset kirjoittajat mutta joo, jos kovasti ärsyttää te asialinjalaiset voisitte kerätä lössin ja pyytää ylläpidolta että saisitte jonkun asiallisten kirjoittajien asiakirjoitus -palstan tänne niin voisitte siellä vaihtaa asiallisia kuulumisia :) Minä en ehkä kovin paljon viitsisi sitten asiattomuuksillani tulla häiritsemään mutta en kuitenkaan lupaa mitään vielä.

        Ei ärsytä. Sinua näyttää ärsyttävän minun kommenttini.
        Julkisella palstalla on kaikenlaisia avauksia. Siksi palsta on julkinen, että kuka tahansa saa kirjoittaa lähes mitä tahansa.
        Luulin sinun ymmärtävän, että julkisella palstalla tehtyyn avaukseen joku saattaa kommentoida.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sinua selvästi ärsyttää nämä minun avaukset :D Pertsahan aikoinaan kovastikin kaipasi muunlaisia aiheita, vakavaa ja asiallista keskustelua ja yritti siivota palstaa muita pois ajamalla. Minähän taas kannatan sitä että tänne sopii ihan kaikenlaiset kirjoittajat mutta joo, jos kovasti ärsyttää te asialinjalaiset voisitte kerätä lössin ja pyytää ylläpidolta että saisitte jonkun asiallisten kirjoittajien asiakirjoitus -palstan tänne niin voisitte siellä vaihtaa asiallisia kuulumisia :) Minä en ehkä kovin paljon viitsisi sitten asiattomuuksillani tulla häiritsemään mutta en kuitenkaan lupaa mitään vielä.

        Jos tätä sinun kommenttiasi lukee pikkuisen syvemmin, huomaa, että kirjoitat asiakirjoittajista, joihin ilmeisesti luet minut ja joihin sinä et katso kuuluvasi...ymmärsinkö oikein?
        Olen luullut sinun olevan asiakirjoittaja, pohjaavathan aloituksesi asiateksteihin. Tämä nyt kyllä selvensi asiaa aika tavalla. Taas huomaan, että pitäisi aina tarkentaa ennen kuin tekee tulkintoja. Pahoittelen, että olen pitänyt sinua asiakirjottajana.
        Miten määrittelet itsesi kirjoittajana?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jos tätä sinun kommenttiasi lukee pikkuisen syvemmin, huomaa, että kirjoitat asiakirjoittajista, joihin ilmeisesti luet minut ja joihin sinä et katso kuuluvasi...ymmärsinkö oikein?
        Olen luullut sinun olevan asiakirjoittaja, pohjaavathan aloituksesi asiateksteihin. Tämä nyt kyllä selvensi asiaa aika tavalla. Taas huomaan, että pitäisi aina tarkentaa ennen kuin tekee tulkintoja. Pahoittelen, että olen pitänyt sinua asiakirjottajana.
        Miten määrittelet itsesi kirjoittajana?

        Minähän kirjoitan aina asiaa mutta tuossa asiakirjoittajilla tarkoitin pertin ja varmaankin sinun kaipaaman kaltaisia asiakirjoittajia jotka eivät tahdo mitään hauskaa ja hupaisaa kirjoituksiin.

        Tuossa sinun vastauksessa avaukseen "Koko jutussa ei mainittu muuta kuin huijattuja yrittäjiä. Mutta onbeksi sinä tiedät paremmin mistä oli kyse. Jäisimme vallan ilman oikeaa tietoa, ellet ystävällisesti jakaisi tietojasi tarinoiden oikeasta laidasta." selvästikin koet että minulla ei ole tarpeeksi faktaa tuossa avauksessa. Itse taas tuon laitoin kun minusta aika huvittava juttu ja vaikka fakta onkin että paikalliset naiset jahtaa ferraripanomiestä en sitä nyt ihan kirjaimellisesti ottaisi ja alkaisi nipottamaan asiasta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minähän kirjoitan aina asiaa mutta tuossa asiakirjoittajilla tarkoitin pertin ja varmaankin sinun kaipaaman kaltaisia asiakirjoittajia jotka eivät tahdo mitään hauskaa ja hupaisaa kirjoituksiin.

        Tuossa sinun vastauksessa avaukseen "Koko jutussa ei mainittu muuta kuin huijattuja yrittäjiä. Mutta onbeksi sinä tiedät paremmin mistä oli kyse. Jäisimme vallan ilman oikeaa tietoa, ellet ystävällisesti jakaisi tietojasi tarinoiden oikeasta laidasta." selvästikin koet että minulla ei ole tarpeeksi faktaa tuossa avauksessa. Itse taas tuon laitoin kun minusta aika huvittava juttu ja vaikka fakta onkin että paikalliset naiset jahtaa ferraripanomiestä en sitä nyt ihan kirjaimellisesti ottaisi ja alkaisi nipottamaan asiasta.

        Laita sitten aloitukseesi linkkii siihen, missä kerrotaan niistä panomiehen naisista. Tuosta jutusta en löytänyt sellaista kohtaa.


    • Olikohan pärnämäeltä. :D

      Pärnäsen korjaamo...

    • Anonyymi

      Naisiin harvemmin vetoaa tuollaiset formula-jutut, ei minuun ainakaan ole ikinä kiinnostanut aihe. Eiköhän tuo ole tehnyt vaikutusta lähinnä muihin miehiin. Ja nyt miehiä nolottaa ja tekee painaa asia villasella, koska ovat olleet hölmöjä.

      • Anonyymi

        No just' näinhän tuokin asia todellisuudessa on.
        Mutta kun, "siitä puhe mistä puute", niin aloittajalla jokainen artikkeli minkä hän juorulehdestä lukee, kääntyy hänen ajatusmaailmassaan aina pakonomaisesti pilluuun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe