Laihdutus!

Anonyymi

Moi! Oon 13 vuotias ja painan 93 kiloo nii pitäs laihduttaa ku ei edes viime vuoden takki mahdu enää. Nii voitteko antaa jotain vinkkeihin miten pääsen mun isosta mahasta eroon ku en itsellään tykkää siitä, ahdistaa tosi paljon oma keho ja kaikki haukkuu ja eikö oo kavereitakaan enkä tykkää käydä koulussa koska kaikki syrjii ku oon niin painava😭 nii voitteko auttaa vastatkaa nopeesti!!

5

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varaa aika kouluterveydenhoitajalle. Hän osaa neuvoa sellaisen ruokavalion ja liikuntaohjelman, että pysyt terveenä ja jatkossa normaalipainoisena.

Normaalipainoon ei ole oikotietä, vaan kaikki lähtee parempien ruokailutottumusten ja itselle sopivien liikuntamuotojen opettelemisesta.

Onnistuu kyllä, mutta ei pikana. Painoin viime vuoden marraskuun alussa 97 kiloa. Nyt painan 78 kiloa ja uskon, että marraskuun loppuun mennessä olen tavoitepainossani 76 kiloa. Maltti on valttia.

• Anonyymi

Syö vain terveellistä ja vähäkalorista ruokaa.
      Pois kokonaan karkit,jäätelä,suklaa,perunalastut,murot,jugurtit,leivät vilja ja maitotuotteet,murot,kakut,kääretorttu,sokeroidut juomat,pista,hampurilaiset yms

Syö vain näitä keitot,makaroonilaatikko,kaalikääryleet yms

• Anonyymi

Opettele laskemaan kalorit,ne löytyy pussin kylestä,ja guuklettamalla loput

Osta diettivaaka,ja punnitse ja merkkaa joka päivä ylös syömäsi kalorit.

Tavallisella terveelliselläkin ruualla voi lihoa,jos syö sitä liikaa.

• Anonyymi

Hyvään kuntoon pääsemisen tärkeän päätöksen teet itse. Kukaan muu ei sitä päätöstä voi puolestasi tehdä. Sinulla on huonoja elintapoja (vääränlainen syöminen ja liikkumisen pelko) joista sinun olisi luovuttava. Elintavat kuntoon ja synnyt ihmisenä uudestansa. Ei ole helppoa uudistua jos on syvästi rakastunut huonoihin tapoihinsa ja jäänyt niiden vangiksi. Itseään tulee rakastaa ja olla rehellinen. Itseänsä ei saa hävetä. Tee itsesi uudistamisen päätös jo tänään. Pidä päätöksestäsi tiukasti kiinni. Ei saa antaa periksi. Onnistut siinä.

• Anonyymi

Noinkin iso paino jo tuossa iässä kertoo erittäin suuresta roskaruokamäärän syönnistä,itsekkin söin nuorena hyvin paljon sokeria, olin laiha kuin tikku.Kaakauta maidon kanssa 2-3 litraa,ja muuta lihottavaa vaikka kuinka paljon,kokonainen uuninpellillinen pannukakkuakin meni usein hetkessä..
      Nyt vanhempana jos söisi niin,lihoisi hetkessä 10 kiloa.Silloin kun pituuskasvu lakkaa energian kulutus vähentyy huimasti,ja alkaa lihominen,siihen auttaa vain ruokavalionmuutos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1191
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1184
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1064
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1018
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      985
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      747
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      54
      646
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe