Aika jännä. Jättääkö rotat uppoavia laivoja vai olisiko tehty moraalisia valintoja?:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006242384.html?ref=rss
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tunnettu-ylen-toimittaja-sanna-ukkola-irtisanoutui/7554438#gs.41volc
Mitähän medioissa tapahtumassa?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin eli milloin Sauli Niinistö jättää uppoavan naamansa ja laivansa ja hirttää itsensä jo suosiolla itse :D
Mutta niin... ihmeellisiä inspiraation lähteitä voi saada erittäin varakkailta näiltä: Orion Stardust Travels, sekä Omega Inspirations, melko halvallakin, vain 2549EUR/2 viikkoa jännittäviä inspiroivia lomia :D - Anonyymi
Jännä tilanne Espanjaan matkustavilla on nyt: kun on taas uudet vaalit Espanjassa ja Gibraltarin alueen joka kuuluu Britannialle: viisumit on haettava nyt lähes päivittäin jotta pääsee edes sinne.
Eiköhän asiat selviä ajan kanssa. Ihmiset nyt vaan irtisanoutuvat välillä työstää ja muuttavat suuntaa.
- Anonyymi
Jokainen tunti on siis lähetettävä uusi viisumihakemus sekä Espanjan viranomaisille sekä Britannial lähetystöön..... kaikki aikanaan.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen tunti on siis lähetettävä uusi viisumihakemus sekä Espanjan viranomaisille sekä Britannial lähetystöön..... kaikki aikanaan.....
Kirjattuina kirjeinä tietysti ja lentopostina aina viisumihakemukset tunnin välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419