Jatkuvasti selaa ja antaa osumia Tinderis.

Anonyymi

Annan jatkuvasti osumia Tinderis ja selaan kuvii. Paljo koulutettuja kauniita tyttöjä ja itse tavallinen ätmi. Kyllä ärsyttää. Ei mitään osumia. Hiton kranttuja naiset on. Vaikka paljon kuvia. Ja en jaksa nyt mitään rumaviestejä. Koska asia ei voi olla niin.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on vaikeeta edes lähestyä naista ja päästä juttelemaan, kun ei saa osumia.

    • Anonyymi

      Johtuu siitä että koko Suomi tuntee jo sut, Allu.
      Koska kuvaasi ei näy, olet ruma.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Aika todella törkeesti sanottu. Sitten tuntee. Ei kiinnosta paskan vertaa.


    • Anonyymi

      Et osaa mainostaa itseäsi. Tee parempi profiili ja parempi teksti. Melko urpotkin pääsee treffeille, ei naiset ole niin kranttuja kuitenkaan. Minäkin pääseen treffeille vaikka olen melko rumakin. Kerro profiilissa mitä haluat ja mitä odotat naiselta.

      • Anonyymi

        Niin ottaa oppia vaikka joiltain Kardashian-mummoilta, miten itseä mainostellaan tekemällä kuvia :)

        Itselläni, on todellakin varmaan aivan sama kenen kanssa todellisessa elämässä juttelen, aivan tuntemattomienkin kanssa huviksi vain, naisten kanssa: aina saan söpön hymyn takaisin kun jotain aivan tavallistakin juttelen niille.

        Sellainen on mielestäni vain hauskaa sitten, mitään sen vakavampaa kuin nähdä itselle hymyileviä naisia aina omaksi huviksi.


      • Anonyymi

        Oon kyllä kertonut. Mutta saan vain ihme Gold osumia. Ei millään tavallistenkaa. Toivo on kai menetetty jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyllä kertonut. Mutta saan vain ihme Gold osumia. Ei millään tavallistenkaa. Toivo on kai menetetty jo.

        Kuitenkin haluat päästä vain pukille. Tappikul.i. XD


    • Anonyymi

      Se että mies painaa tykkää ei merkitse mitään. Nainen on se joka valitsee miehen ja nainen ei valitse rumaa miestä.Jos satoja kertoja painat eikä mätsiä tule niin se tarkoittaa että olet ruma naisten mielestä.

    • Anonyymi

      Niin kai sitten, vaikka ei kyllä rumaksi ole sanottu. En nää itseäni rumana.

    • Anonyymi

      On tuolla osa naisista rumia, mille en anna sydäntä, ku ei vain kiinnosta.

      • Anonyymi

        Naisetkaan ei sulle anna sydäntä siksi ”ku ei vain kiinnosta”.

        Naisilla tosin kiinnostuksen puutetta aiheuttavat muutkin syyt, kuin ulkonäkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisetkaan ei sulle anna sydäntä siksi ”ku ei vain kiinnosta”.

        Naisilla tosin kiinnostuksen puutetta aiheuttavat muutkin syyt, kuin ulkonäkö.

        Niin no naiset vaan on sellasia, ei voi mitää monet ätmit ilman naista ja se on paska homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no naiset vaan on sellasia, ei voi mitää monet ätmit ilman naista ja se on paska homma.

        Kaikki ätmit ovat naisettomia, taukki!


    • Naisia ei kiinnosta ätmit. He ovat luultavasti lueskelleet juttuja ätmeistä täältä sinkkupalstalta ja ymmärrettävästi tähyävät ihan muualle.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti on, tuskin cheekilläkään olisi naista, jos hän ei olisi rikas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe