Voisiko vaimoni pettää?

Anonyymi

Vaimoni on muuttunut viimeisen puolen vuoden aikana todella oudoksi. Meillä kyllä näytetään rakkautta toiselle ja toinen huomioidaan, mutta hän ottaa viikottain esille vihajilut ja epäilyt että pidän yhteyttä vieraaseen naiseen. Tämä nainen on minun hyvä ystäväni eikä ole ikinä antanut edes pientäkään vihjettä että olisi minusta kiinnostunut. Enkä minäkään ole hänestä. Mutta vaimolleni tämä on jotenkin kauhea riippakivi. Hän väittää viikottain että jatkuvasti olen tähän naiseen yhteydessä vaikken ole hänen kanssaan jutellut kuin joskus viime vuonna, silloinkin vaan vaihdettiin kuulumisia. Olen tuntenut hänet kauemmin kuin vaimoni ja sekin vaikuttaa siihen että vaimoni on hänelle jostain syystä todella katkera. Vaimoni myös on tämän naisen kanssa ollut tekemisisissä, he ovat auttaneet toisiaan mutta nyt näistä epäilyistä ja vihjailuista johtuen heidän välinsä ovat viilenneet.
Vaimoni ei usko millään lailla että rakastan vain häntä, en toista naista. En ikinä voisi pettää häntä mutta vaimoni puheiden mukaan minulla ja tällä ystävälläni on koko ajan jotain juonimista vaimoni selän takana.
Tilanne alkaa käydä oikeasti hermoille, olen väläytellytkin eroa vaikka en sitä haluaisi. Olen aina törmännyt pettävään naiseen jotka ovat saaneet hyvän syyn lähteä hakemaan uutta syyllistämällä ensin minut perättömistä pettämisistä. Voisiko vaimoni olla samanlainen? Haluan huomauttaa että vaimoni on sairaalloisen mustasukkainen ja se kieltämättä häiritsee. Mustasukkainen olen itsekin mutta omasta mielestäni terveellisellä tavalla.
Vaimo väittää ettei ole kiinnostunut toisista miehistä ja minä olen hänen koko elämä, mutta minusta on alkanut tuntumaan että jotain on meneillään. Olisiko sittenkin parempi erota, alan väsymään viikottaisiin vihjailuihin ja epäilyihin. Mikään vakuuttelu että rakastan vaimoani ei enää auta. Hän aloittaa sen samantien kun lähden esimerkiksi yövuoroon. Sielläkin olen vain viestimässä tämän ulkopuolisen naisen kanssa. Puhumattakaan reissuista mitä teen jatkuvasti kotiseudulleni. Olen siellä vain sisarusteni ja vanhempieni kanssa, välillä lapsetkin ovat mukana. Tajuton skitsoilu alkaa viimeistään jo seuraavana päivänä. Mikä neuvoksi, itse en enää tiedä?

101

4814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen haluan vielä lisätä että seksielämämme on loistavaa, vaimostani on tullut yhdessäolomme myötä erittäin perso seksille. Jos hän nyt mustasukkaisen mielensä kanssa on päättänyt että minä pelaan jotain luvatonta hänen selkänsä takana niin pelkään että hän lähtee kostamaan jotain mitä ei oikeasti ole edes tapahtunut!! Pettämisestä ei aina jää kiinni, siksi olen erittäin huolissani vaimostani tällä hetkellä.

      • Anonyymi

        Mieheni käytös muuttui syylistäväksi kun hänellä itsellään suhde toiseen naiseen. Loppui kyllä seksikin vieraan naisen myötä.
        Onko teillä yhteistä aikaa?
        käyttekö yhdessä kävelyllä, elokuvissa, viikonloppu reissuilla.
        Voi olla hiljainen pyyntö :huomaa minut.
        Ikä voi myös tuoda naiselle itsetunto-ongelmia ja olen tarpeeton olon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni käytös muuttui syylistäväksi kun hänellä itsellään suhde toiseen naiseen. Loppui kyllä seksikin vieraan naisen myötä.
        Onko teillä yhteistä aikaa?
        käyttekö yhdessä kävelyllä, elokuvissa, viikonloppu reissuilla.
        Voi olla hiljainen pyyntö :huomaa minut.
        Ikä voi myös tuoda naiselle itsetunto-ongelmia ja olen tarpeeton olon.

        Meillä on yhteistä aikaa ja toinen on varmasti huomioitu.


      • Anonyymi

        Jos on sairaalloisen mustasukkainen, käyttää seksiä kontrollointiin, eli yrittää pitää sut kylläisenä, ettet hairahda toisiin sänkyihin. Siksi perso seksille...


    • Jos edes ajattelet, että vaimonne pettää teitä niin hän on luultavasti tehnyt sen jo!

      • Anonyymi

        Ja mikähän logiikka tuossakin on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän logiikka tuossakin on?

        Toisen sairaalloisesti mustasukkaisen logiikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän logiikka tuossakin on?

        Kyllä sen huomaa naisen käytöksestä, jos on pettänyt, vaik ei tunnustaisikaan. Siinä tulee itsesyytökset ja voi ajatella, ettei oe enää hyvä vaimo, kun on tehnyt niin. Kaikille terveillä naisilla ja miehillä on itsetunto, joka kolkuttaa. Tietää, että on tehnyt väärin. Oli sitten hyvä tai huono kokemus vieraan kanssa, se ei paljon auta tilannetta mihinkään suuntaan. Jossain vaiheessa se paljastuu ja on pakko tunnustaakin. Ja sen tietää, ettei isinä paikatusta vaatteesta tule ehjää. Sen jälkeen luottamus kumppaniin menee, vaikka yrittäisi anteeksi antaa. Jos on hyvä terve aviliitto, kannattaa olla, vaikka ei aina toinen seksiä haluaisikaan. Voi olla aikoja kummallakin elämässä, ettei voikaan olla ja on taas niitä aikoja, että on aivan juin tapaamisaikoihin. Jos haluaa elää yhdessä toisen kanssa, niin rehellisyys ja luottamus on tärkein asia. Yhdessä voi kasvaa tuntemaan itsensä ja toisensa tarpeet ja joustamaan asioissa. Ei ole helppoa kenelläkään, mutta terve parisuhde on parempi, kuin aina haku päällä. Siinä suojelee itseään ja elämää, myös niiden elämää kunnioittaa, jotka eivät meille kuulu. Tarkoitan ne vieraat miehet ja naiset. Kuinka moni on sairastunut ja lopettanut elämänsä pettäneen ihmisen takia. Eräs ukkomies kävi ruokatunnilla vieraan naisen luona ja sitten tuli ongelma. Toinen kun oli varattu, ei päässyt tulemaankaan. Sitten eräänä päivänä mies ajatteli mennä tapaamaan tätä naista, niin peiliin oli kirjoitettu. Hyvästi rakkaani ja oli hirttäytynyt. Oli sairaalatyössä oleva nainen. Meidän ei pidä ottaa kevyesti rakkaussuhdetta. Kannattaa ensin hoitaa suhde loppuun, jos se on niin vaikeaa, ettei kestä. Asuu vaikka yksin vähän aikaa ja kuulostelee, jos siitä suhteesta tulisi vielä hyväkin, kun huomaa, hyvätkin puolet ja ajattelee ne menneet vuodet, yhteiset rakkaat muistot ja ehkä lapset ja heidän perheet. Elämä on kokonaisuus. Kyllä sitä ehtii sitten, kun on vapaa, eikä tarvitse loukata ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen huomaa naisen käytöksestä, jos on pettänyt, vaik ei tunnustaisikaan. Siinä tulee itsesyytökset ja voi ajatella, ettei oe enää hyvä vaimo, kun on tehnyt niin. Kaikille terveillä naisilla ja miehillä on itsetunto, joka kolkuttaa. Tietää, että on tehnyt väärin. Oli sitten hyvä tai huono kokemus vieraan kanssa, se ei paljon auta tilannetta mihinkään suuntaan. Jossain vaiheessa se paljastuu ja on pakko tunnustaakin. Ja sen tietää, ettei isinä paikatusta vaatteesta tule ehjää. Sen jälkeen luottamus kumppaniin menee, vaikka yrittäisi anteeksi antaa. Jos on hyvä terve aviliitto, kannattaa olla, vaikka ei aina toinen seksiä haluaisikaan. Voi olla aikoja kummallakin elämässä, ettei voikaan olla ja on taas niitä aikoja, että on aivan juin tapaamisaikoihin. Jos haluaa elää yhdessä toisen kanssa, niin rehellisyys ja luottamus on tärkein asia. Yhdessä voi kasvaa tuntemaan itsensä ja toisensa tarpeet ja joustamaan asioissa. Ei ole helppoa kenelläkään, mutta terve parisuhde on parempi, kuin aina haku päällä. Siinä suojelee itseään ja elämää, myös niiden elämää kunnioittaa, jotka eivät meille kuulu. Tarkoitan ne vieraat miehet ja naiset. Kuinka moni on sairastunut ja lopettanut elämänsä pettäneen ihmisen takia. Eräs ukkomies kävi ruokatunnilla vieraan naisen luona ja sitten tuli ongelma. Toinen kun oli varattu, ei päässyt tulemaankaan. Sitten eräänä päivänä mies ajatteli mennä tapaamaan tätä naista, niin peiliin oli kirjoitettu. Hyvästi rakkaani ja oli hirttäytynyt. Oli sairaalatyössä oleva nainen. Meidän ei pidä ottaa kevyesti rakkaussuhdetta. Kannattaa ensin hoitaa suhde loppuun, jos se on niin vaikeaa, ettei kestä. Asuu vaikka yksin vähän aikaa ja kuulostelee, jos siitä suhteesta tulisi vielä hyväkin, kun huomaa, hyvätkin puolet ja ajattelee ne menneet vuodet, yhteiset rakkaat muistot ja ehkä lapset ja heidän perheet. Elämä on kokonaisuus. Kyllä sitä ehtii sitten, kun on vapaa, eikä tarvitse loukata ketään.

        Siinähän se kaikki tulikin. Hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen huomaa naisen käytöksestä, jos on pettänyt, vaik ei tunnustaisikaan. Siinä tulee itsesyytökset ja voi ajatella, ettei oe enää hyvä vaimo, kun on tehnyt niin. Kaikille terveillä naisilla ja miehillä on itsetunto, joka kolkuttaa. Tietää, että on tehnyt väärin. Oli sitten hyvä tai huono kokemus vieraan kanssa, se ei paljon auta tilannetta mihinkään suuntaan. Jossain vaiheessa se paljastuu ja on pakko tunnustaakin. Ja sen tietää, ettei isinä paikatusta vaatteesta tule ehjää. Sen jälkeen luottamus kumppaniin menee, vaikka yrittäisi anteeksi antaa. Jos on hyvä terve aviliitto, kannattaa olla, vaikka ei aina toinen seksiä haluaisikaan. Voi olla aikoja kummallakin elämässä, ettei voikaan olla ja on taas niitä aikoja, että on aivan juin tapaamisaikoihin. Jos haluaa elää yhdessä toisen kanssa, niin rehellisyys ja luottamus on tärkein asia. Yhdessä voi kasvaa tuntemaan itsensä ja toisensa tarpeet ja joustamaan asioissa. Ei ole helppoa kenelläkään, mutta terve parisuhde on parempi, kuin aina haku päällä. Siinä suojelee itseään ja elämää, myös niiden elämää kunnioittaa, jotka eivät meille kuulu. Tarkoitan ne vieraat miehet ja naiset. Kuinka moni on sairastunut ja lopettanut elämänsä pettäneen ihmisen takia. Eräs ukkomies kävi ruokatunnilla vieraan naisen luona ja sitten tuli ongelma. Toinen kun oli varattu, ei päässyt tulemaankaan. Sitten eräänä päivänä mies ajatteli mennä tapaamaan tätä naista, niin peiliin oli kirjoitettu. Hyvästi rakkaani ja oli hirttäytynyt. Oli sairaalatyössä oleva nainen. Meidän ei pidä ottaa kevyesti rakkaussuhdetta. Kannattaa ensin hoitaa suhde loppuun, jos se on niin vaikeaa, ettei kestä. Asuu vaikka yksin vähän aikaa ja kuulostelee, jos siitä suhteesta tulisi vielä hyväkin, kun huomaa, hyvätkin puolet ja ajattelee ne menneet vuodet, yhteiset rakkaat muistot ja ehkä lapset ja heidän perheet. Elämä on kokonaisuus. Kyllä sitä ehtii sitten, kun on vapaa, eikä tarvitse loukata ketään.

        Itsetunto ei kolkuta, omatunto kolkuttaa.
        Etkö tunne näiden suurta eroa?


    • Anonyymi

      Oletteko jutelleet vaimosi kanssa sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, osaako hän analysoida mistä tämä johtuu? Aiemmista hylkäämiskokemuksista, huonosta itsetunnosta tms.? Välttämättä pettäminen ei hänen suunnaltaan liity kuvioon ollenkaan, vaikka onhan kaikki mahdollista. Mitä jos vaihtaisitte maisemaa jonnekin hetkeksi ja koittaisitte puida asiaa siellä?

      • Anonyymi

        Olemme jutelleet ja vaimoa painaa sairaalloinen menettämisen pelko. Siinä on vaan se että jos tämä jatkuu, hän tuleekin menettämään. Valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme jutelleet ja vaimoa painaa sairaalloinen menettämisen pelko. Siinä on vaan se että jos tämä jatkuu, hän tuleekin menettämään. Valitettavasti.

        Oot sen näköjään jo päättänyt, mitä vielä tarvit ?


    • Anonyymi

      Kyllä ikävä kyllä.
      Jos tapahtuu muutoksia niin asia voi olla et joku painaa sun vaimoa..

      • Anonyymi

        No, jos näin on niin asiat tulee ilmi ja se on kyllä sitten voi voi. Ei muuta kun keskittyy siihen uuteen painajaan.


    • Anonyymi

      Joka ikinen ihminen saattaa pettää, toiset tarvitsevat tähän alkoholia, toiset "huonon" parisuhteen ja loput eivät mitään.
      Miksi ei voi vaan sanoa jos niin on käynyt, pettäjä olettaa aina että mikään ei muutu ja kukaan ei huomaa.
      Ihmisestä riippuen toiset huomaavat heti mutteivät välitä, toiset huomaavat jossain vaiheessa jotain mutta eivät osaa yhdistää asioita toisiinsa ja loput eivät tiedä ennenkuin kaveri kertoo.
      Olisipa kansallinen pettäjien etsijä järjestö, jotta joka ikinen pettäminen tulisi julki välittömästi. Mieluummin jo ennenkuin seksuaalista kanssakäymistä on tapahtunut. Tämä säästäisi ihmiskunnan miljoonilta murhilta, tapoilta, alkoholisteilta,... Ja yleiseltä potutukselta.
      Itsellä kävi niin että epäilin asiaa jo tovin, lopulta naiseni oli hävinnyt taas kesken ruuanlaiton, kun hän tuli takaisin, menin vessaan tämän mukaan, hän yritti estellä mutta ei se eilen haitannut yhtään, joten pysyin siellä. No pikkareistahan paljastui vessapaperia jollaista meillä ei ole. Ja kun kysyin saanko haistaa sitä niin itkun perästä tuli paljastus : pettäjä tuli "likka" kaveriltaan joka oli mies jonka kanssa oli ollut jo 3 vuotta seksisuhteessa!!! Ja minun kanssani 7vuotta! Se muija sai lähteä, heitin sen perään tonnien arvosta kaikkea ki aa jota olin sille ostanut pian tulevaksi joululahjaksi.
      Hankin heti uuden naisen enkä ole katunut. Se kuulemma jossain katuojassa hörhöilee, ei ole minun päänsärkyni.

      • Anonyymi

        Ehkä hieman mielikuvitus juttu, sori.


      • Anonyymi

        "Joka ikinen ihminen saattaa pettää, toiset tarvitsevat tähän alkoholia, toiset "huonon" parisuhteen ja loput eivät mitään."

        -Eipäs nyt kirjoitella paskaa.
        En ole pettänyt vaikka tarjouksia on tullut, ollut huono parisuhde tms.
        Ikää 56v nyt.
        Se on vain kusipäisen ihmisen narsismia pettää, ei mitään muuta, kaikki muu on tekosyitä ja keinotekoista perustelua itselle että saa noteuttaa narsistista mielihyväänsä.


      • Anonyymi

        Kolmattakymmentä vuotta naimisissa, enkä ole ikinä pettänyt miestäni


    • Anonyymi

      Miesten ja naisten ajatusmaailmat eroaa toisistan täysin kun erotiikka kyseessä.

      • Anonyymi

        Ei muuten eroa. Taas joku keittiöpsykologi asialla. Se mitä sinä luulet jonkun suolipalstan pohjalta, ei ole tosi.

        -nainen sivusta-


    • Anonyymi

      Sairaalloistako? Jos ei ole aikaisemmin ollut mustasukkainen sen enempää ei tuo kerro muusta kuin hänen epäilystään koska teillä on omia menojanne myös jolloin toinen osapuoli ei ole mukana. Pettämistä tapahtuu aivan liikaa tänä aikana ja hänen silmät ovat voineet avautua tälle todellisuudelle.
      Tiedätkö onko vaimollesi nainen joka on ystäväsi, vihjannut jotakin joka on vaimosi herättänyt näkemään tuo mahdollisuus.
      Menkää ja tehkää asioita yhdessä että epäilykset hälvenee. Kysy häneltä miksi hän epäilee. Avoimuus on aina hyväksi.
      Kerrot että entinen suhteesi oli sen kaltainen että ennen kuin kumppanisi petti hän alkoi syytellä tai keksiä tekosyitä. Älä tee samaa virhettä uudelleen että alat häntä itseään uskottomuudesta epäilemään. Eivät kaikki toimi samalla tavalla.
      Rakkauteen yleensä kuuluu jonkun tasoinen mustasukkaisuus koska ei halua menettää häntä jota rakastaa.

      • Anonyymi

        Tämä ystäväni ei ole vihjaillut hänelle yhtään mitään vaan välit ovat aina olleet normaalit.


    • Jos edes ajattelet vaimosi edes pystyvän pettämään sinua niin hän on jo todennäköisesti tehnyt sen.

      • Anonyymi

        Ihmiset voivat kehitellä mielessään myös harhaluuloja... oletpas hyvä neuvomaan...


    • Anonyymi

      Mustasukkaisuus ja epäileväisyys voi tarkoittaa vain että vaimollasi on epävarmuuksia, jotka jokin asia on saanut nousemaan pintaan. Hän ehkä kaipaa vain hyväksyntää, huomiota, laatuaikaa ja rakkautta. Miten olisi pariterapia? Saisitte keskusteltua asioista kunnolla, molemmat tulisi kuulluiksi. Haasteiden selvittäminen vain vahvistaa suhdetta, ei kannata luovuttaa!

    • Anonyymi

      Vaimoa ja kissoa täytyy kurittaa aina tavattaessa..Jos ne ei ole pahanteossa niin ne suunnittelee sitä..
      -vanha jämsäläinen sananparsi-

    • Anonyymi

      Hei. Kirjoitin tähän ensiksi pitkän jutun omasta elämästäni.Kunnes muistin,että minunhan piti vastata aloitus viestiin. Elikkä,teillä tuntuu läheisyys toimivan,mutta se toisen todellinen arvostus ja kunnioitus puuttuu.Ei ne pelkät sanat,vaan teot,ovat tärkeämmät.Jos vaimosi ei suostu keskustelemaan asiasta ihan pöydän ääressä,ettei siitä sitten kumpikaan pakene paikalta,niin eroa. Minä itse kärsin tuollaisesta melkein 20v.Mutta sitten mittani täyttyi ja erosin. Miksi tuhlata tätä yhtä ainoaa elämää suhteessa,missä on paha olla. Sanon sen taas,parempi yksin,kuin huonossa suhteessa.Jostakin sitä vaan saa voimia toimia,kun mitta on täysi. Olen aivan varma,että vaimosi pettää sinua.Silloin on helppo syylistää toista kaikesta.Näin meillä. Voimia ratkaisuusi.

    • Anonyymi

      ETKÖ hoida vaimosi seksuaalisia tarpeita,se saa naisen epäilemään että sinulla on toinen.Enemmän hellyyttä,koskettelua ,ja seksiä.

    • Anonyymi

      Itse en usko että joku turhaan toista syyttää. Oletko aikaisemmin ollut uskoton, vaikka eri naisen kanssa. Oletko flirttailia.
      Tai sitten naistasi on joku muu pettänyt. Joka tapauksessa sinunkin pitää olla jollain lailla epäilyttävä. Vaisto on ainut mihin voi luottaa

      • Anonyymi

        Vaisto paljasti yhden pettäjämiehen joskus.

        T. Ei turhaan mustasukkainen SITTENKÄÄN.


      • Anonyymi

        Haluan kommentoida tähän, että mun mies on luonteeltaan sellainen josta harva voi olla tykkäämättä. Tulee kaikkien kanssa toimeen. Hänellä on ollut aina paljon enemmän naispuoleisia kavereita. Kiltti, ja ehkä vähän flirtti luonnostaan. Se on saanut monet kerrat epäilemään ja olemaan mustasukkainen, mutta luotan häneen 100% ja siis halusin kommentoida tämän siksi, että ymmärrän osittain vaimosi mustasukkaisuuden jos olet kiltti luonne ja tulet hyvin toimeen kaikkien kanssa, etenkin naisten. Toisaalta,suhteen pitäisi perustua mielestäni luottamukseen ja jos nainen ei sinuun luota tai epäilee jatkuvasti, tulee syystäkin olla sellainen olo että naisella itsellä saattaa olla jotain salattavaa kun on jatkuvasti syyttä mustasukkainen sinulle. Kannattaa jutella asiasta ja koittaa selvittää liittyykö asiaan muutakin kuin mustasukkaisuutta vai onko se vaan tunnetta siitä kun tulet niin hyvin toimeen muiden naisten kanssa, ei koe saavansa tarpeeksi huomiota tai on esimerkiksi epävarma itsestään :)


    • Anonyymi

      Mksi luulet, että vaimosi on käynyt ja on ulkopuolinen suhde. Onko sinulla ollut suhteita tai flirttailuita? Se ne vaimot kyllä huomaa.

      Minulla on paljon naispuolisia ystäviä, kun tapaamme niin aina halaamme. Ei vaikuta vaimooni kun hän tietää. että olemme vain ystäviä ja hyviä työkavereita. (Halaamme kun vaimoikin on läsnä.)
      Vaimollaninikin on hyviä miespuolisia ystäviä joiden kanssa hän on ollut myös koulutusreissussa. Hekin halaavat toisiansa erotessaan ja tavatessaan. (Vaikka olen itsekkin läsnä.) Miksi olisin mustasukkainen, kun rakastamme toisimamme ja hyväksymme myös toistemme toverit/kaverit olivat he kumpaa sukupuolta tahansa.

      Luottamus on aika hyvä suhteen tekijä.

    • Anonyymi

      Olemme. Lupaa lopettaa turhan hermoilun ja skitsoilun mutta alle viikossa aloittaa uudestaan. Eikä aina mee niinkään kauaa.

    • Anonyymi

      Minun vaimo muuttu todella paljon ja sano et rakastaa minua.
      Mutta totuus tulee aina esiin joskus,näin hän valehteli et menee jollekkin tutulle kylään mut sinne hän ei ole ikinä mennyt .. Tossa tuli avioero ja paljastu mitä se oikeesti oli tehtyt selkäni takana.
      Oli pettänyt minua kun olin töissä aina kun kello löi kun pääsin töistä niin puhelin soi,hän kysyi missä olen ja vastasin töissä.. kun menen kotiiin niin oli vaimo muuttunut oudoksi. mutta kaikki kävi selväksi ja löysin seksi sivulta missä joku panee mun vaimoa -ja se selitti miksi hänellä on jalassa mustelmia silloin ennen nukkumaan menoa hän yritti peittää ne minulta,mut ei saanut ja vastaus oli et oli käynyt kaupassa ja kassit oli tehnyt ne mikä on vain valetta.. No minä näytin ne videot vaimolleni ja se lähti ku ohjus ulos ja soitti mulle et minä olen ne laittanut ja minä sanoin et voidaan mennä poliisi laitokselle et en ole minä.siihen hän ei suostuntu.. kun sain puhelun olin tupakalla pihalla ja kun pääsin takas kotiini ni kaikki ne videot oli poistettu .. Et käy ilmi että tälläistä paskaa on vaikea päästä eroon kun se on vain mielessä ja erosta on jo 8 vuotta. Et mitä opin ,älä luota hänen sanoihin luota mitä tunnet ja vaistoihin koska ne on oikeessa .. Mut sinä toivon et vaimosi ei tee mitää sillaista koska silloin sinua tulee myös olemaan tuskaiset vuodet .. Elämä on peli ja pelin nimi on saan sut kiini,ja niin saatkin,koska naisesi ei jaksa esittää niin kauaa enää ja ote lipuu .

      • Anonyymi

        Vaimolla oli hiljattain myös mustelmia....


    • Anonyymi

      suominainen pettää aina.

      • Anonyymi

        Ja suomimies vielä sitäkin useammin.

        T. Suominainen


    • Anonyymi

      Oletteko harkinneet suuren mustan keinopeniksen hankintaa? Sillä vaimosi saisi tyydytettyä vieraan miehen kaipuun ja itse voisit käyttää keinosiitintä vaimosi poissa ollessa esim analgay fantasioiden toteuttamiseen

      • Anonyymi

        Naisen ajatuksista on todella vaikea ottaa selvää, usein eivät itsekään tiedä mistä on kyse / mitä haluavat. Aloitin muutama kk sitten uuden suhteen, ajattelin onnessani että tässäpä selkeä nainen mutta ei se sitten ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen ajatuksista on todella vaikea ottaa selvää, usein eivät itsekään tiedä mistä on kyse / mitä haluavat. Aloitin muutama kk sitten uuden suhteen, ajattelin onnessani että tässäpä selkeä nainen mutta ei se sitten ollutkaan.

        Ei ollut selkeä nainen??? Mikä se sitten oli? Semmoinen transventtiili että kun menitte saunaan niin naisellasi oli suurempi siitin kuin sinulla ja julkeasti pystyssä koko saunareissun ajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut selkeä nainen??? Mikä se sitten oli? Semmoinen transventtiili että kun menitte saunaan niin naisellasi oli suurempi siitin kuin sinulla ja julkeasti pystyssä koko saunareissun ajan?

        Niin no nainenhan se oli tai on vieläkin... Tottahan se on että naisen kanssa jos meinaa olla niin tiettyjä pitää vaan sietää.


      • Anonyymi

        Joko iskä ottas sulta koneen pois?


    • Anonyymi

      Selvää projisointia ja vaimollasi olisi parempi olo jos sinullakin olisi joku salasuhde. Jos pettäjällä on huono omatunto niin kiukkuilee ihan turhista asioista, on herkkänä kaikelle ja etsii vikoja kaikesta pienestä. Seksiin voi tulla jopa uutta intoa aluksi ja sitten lakkaa kiinnostus kokonaan jos on vieraaseen tarpeeksi ihastunut.

      • Anonyymi

        Juu...minäkin ihmettelin mieheni yhtä-äkkistä kiinostusta seksin ikana uusiin asentoihin yms ehdotuksiin,vähän myöhemmin jäikin sitten rysän päältä kiinni.


      • Anonyymi

        Voi viddu teitä valopäitä. Vain ja ainoastaan tällä palstalla voi joku suositella käyttäytymään samoin kun sian ja paviaanin yhdistelmä 😂

        Jotenkin tuntuu että ap haluaa jonkun tekosyyn (ja päättänyt jo senkin) että voi erota vaimostaan. Oma lehmä ojassa siis


    • Anonyymi

      Arvelu 1. Jos vaimo on yli 45, hänellä alkaa oireilla vaihdevuodet. Siinä on ristiriitainen olo, kun ei oikein ymmärrä mistä on kysymys ja harmittaakin nuoruuden lopullinen katoaminen vaikka kuinka yrittäisi pitää kunnostaan huolta. Tulee halu syyttää toista. Oma seksuaalisuus myös reistailee, tekee mieli ja ei tee. Suomessa on vaivaan hyvä hoito, gyne toteaa estrogeenin puutoksen, määrää lääkkeet ja mieli normalisoituu. Mutta jos kerrankin kiukuspäissäsi tokaiset ´tuo on vaihdevuosiesi syytä´, niin peli on menetetty. Se on sama kuin vaimo sanoisi miehelle, sinusta ei ole mihinkään. Siis hienotunteisuutta.
      Arvelu 2. Vaimo on ihastunut toiseen (ei välttämättä lainkaan pettämisasteella) ja tuntee siitä kovaa syyllisyyttä. Ovat tunteet laantuneet sinua kohtaan. Se on myös normaali läpimenovaihe pitkässä suhteessa. Ihastuminen menee ohi ja teille kriisin jälkeen tulee toisenlainen suhde, enemmän kumppanillinen ja vähemmän seksinen. Kerrot jo ottaneesi asian puheeksi ja vaimon kieltäneen. On vaikea houkutella ongelma esille niin ettei loukkaa toista liikaa.
      Ja kolmanneksi, kokemukset ovat omakohtaisia. Viisautta ja voimia teille molemmille!

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin vaimo autoon. Auton nokka kohti kaatista. Vaimo ulos autosta kaatiksella. Pultsarit saavat vaimosta juoppojen patjan ja itse haet pattayalta uuden seksimisun.

    • Kun nainen muuttuu mustasukkaiseksi hän on jo pettänyt.
      Kaikki suomalaiset naiset vaan antaa kaikille kun tilaisuus tulee,se vaan on tosi.

      • Anonyymi

        Ihan kaverin puolesta kyselen, kumpi on moraalittomampaa:
        a) pettää puolisolta salaa
        b) ilmoittaa jo etukäteen että aikoo pettää?
        a-vaihtoehtoahan voi verrata vaikka lääkäriin, joka salaa potilaalta mahd pitkään että hänellä on parantumaton nopeati etenevä syöpä?


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa!
        Mustasukkaisuuden taustalla voi olla naisen vaisto, että mies peittelee asioita ja on kiinnostunut vieraista naisista, jopa suunnittelee syrjähyppyä. Epätietoisuus miehen luotettavuudesta ja yhteiselämän jatkosta.


    • Anonyymi

      Olet trolli ja tämä viestisi täyttä k*sta. Naisen kirjottama.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan mustasukkaisuus johdu siitä aina että se mustasukkainen pettää. Kokemusta on tästä. Tuo on loukkaavaa palturia! Ottakaapa asioista vähä selvää ennen ku tuutte tänne selittämään. Lukemattomia syitä. Entiset kokemukset, huono itsetunto jne. Herran tähden nyt.
      Itse pääsin mustasukkaisuudesta kun vaan pätin päästä. Aloin tekemään kaikkea mielekästä keskenäni.

    • Anonyymi

      Kyllä vaimokin voi pettää.Vaimoni petti 2,5 vuotta enen kuin kärähti,olimme hänen kotonaan hän väitti olleensa kotonaan käymässä,hänen äitinsä sanoi et olut silloin täällä.missä hän oli hän oli mieltymyksissään näin hän ilmoittaa.Mieltymys on Pari mies ja nainen hän kävi heillä mitä tekivät sen jo kait arvaat.Loppu tuli meidänkin elämään,sanoin ei tässä auta kuin ero,hän oli valmis sihen,vaikka heitin sen vaan esille.

    • Anonyymi

      Tota joo o....että ihan tuommoisen takia erota pitäis..no mustasukkaisuus on peestä, mutta miks annat aihetta, joo joo kavereita vaan, mutta mikähän siinäkin on, että ku mullaki on muita naisia kavereina, ni mä en silti anna aihetta toiselle epäilyyn esim. en koskaan ole yhteydessä/ tapaa näitä niin että toinen ei ole paikalla tai kuulolla. Mä en nyt syytä sua, mutta tässä niiku monessa muussaki asiasss kannattaa miettii, että voisiko ongelma jotenkin johtua minusta itsestäni. Tiedän, ei tietenkään johdu...

    • Anonyymi

      Muijani 30v sai kokeilla nuorta miestä, 19v viime viikolla ja olimme sopineet asian. Ei tunnu pahalta, kun kyseessä vain huvia ja jatkoakin seuraa ehkä joka kk kerran. Muija on ex-urheilija.

    • Anonyymi

      Täähän on ihan täys trolli, kirjoittajahan on selvösti itse nainen....

    • Anonyymi

      Mut nää onkin jotain kivikauden perussuomalaisia.. miehet sitä naiset tätä😂😂 kaikki ihmiset on menneisyytensä tuloksia ja jos et käsittele omaa elämääsi, siis ihan lapsesta asti, et saa kaikkia tunnelukkoja auki ja käyttäydyt sitten sen mukaisesti😂😂 olen samaa mieltä siitä, että esim parisuhdeterapia auttaa, ja siis se yleensä auttaa molempia osapuolia suhtautumaan elämään ja parisuhteisiin.. joskus kannattaa lukea sen tyyppistä kirjallisuutta..

    • Anonyymi

      Vaimolta voi kysyä asiaa suoraan.

    • Anonyymi

      Ei se järvikään soutamisesta kulu....

      • Anonyymi

        onko tämä vaimoni sanonta, kun haluisi tai lie kokeillut jo muita


    • Miull kävi niin, että tyttöystävä ei pettänyt.

      Eurooppalaiselta deittisaitilta löytyi nainen, joka halusi laittomasti siirtää 20 miljoonaa euroa Suomeen. Vakuutti, että operaatio on turvallinen.

      • Anonyymi

        Kannattaa sijoittaa kunnon miesbarbaraan. Semmoisen mustan miesbarbaran oikein jykevällä kalulla kun ostaa ja laittaa sen sängyn alle niin ei vaimo petä kun voi himonsa tyydyttää mustalla miesbarballa


    • Anonyymi

      Kyllä veikkaan että jotain on vaimollas jo tekeillä...tolleen ne suhteet alkaa loppumaan...vihjaillaan ja epäillään ja syytellään...jos ihan varaisit ajan pariterapeutilta niin se olis yllätys vaimolles ja osoitus, että sä haluat jatkaa suhdetta.

    • Anonyymi

      Olin sairaalloisen mustasukkainen vaimo. Olimme läheisriippuvaisia ja tappelimme joka päivä. Olin vainoharhainen ja onneton suhteessa, koska en rakastanut itseäni. Suhteesta puuttui luottamus, koska en uskaltanut luottaa itseeni.

      Mies ei koskaan pettänyt, luuloistani huolimatta. Sen sijaan hän halusi lopulta eron, koska olimme molemmat onnettomia.

      Eron jälkeen tutustuin minuun, opin rakastamaan itseäni ja luottamaan siihen että pärjään ilman pariakin. Riittävästi kypsyttyäni päädyin uuteen parisuhteeseen ihan eri ihmisenä, parhaana versiona itsestäni.

      APlle neuvoa, että jos ei hommaa saa toimimaan, muutos on mahdollisuus.

    • Anonyymi

      Vaihdevuosi-ikäiset taitaa enemmänkin taistella hikikohtausten kanssa kuin miettiä pettämistä. Ikä tuo myös naisille sen verran kypsyyttä, että mies ei ole koko elämä.
      Oma kokemukseni on, että pettämään lähdetään silloin kun ei koe olevansa puolisolle mitenkään tärkeä. Kaikki muut asiat ja ihmissuhteet menee puolison edelle.
      Tasapainoisissa suhteissa jaetaan asiat ja sovitaan tekemiset ym. Huonoissa suhteissa voi toinen puoliso puhua asioista vain ilmoitus luonteisesti tai ei sitten ollenkaan ja kiinnostus puolison asioihin on nolla.

    • Anonyymi

      Aloittajalle. Voi hyvä mies tai trollaava nainen.
      Vaimollasi on vain hyvä mieskaveri jolla ei ole mittään muutta kiinnostusta kuin ystävyys.
      Vaimosi on ahdistunut, kun sinun naiskaveri on itsestään selvä juttu ja ihan ok. Hän varmaan ajattelee et hänen mieskaveri on sama asia.

    • Anonyymi

      Turhaan petetään koska voi koittaa kolmatta pyörää leikkii tai toinen pari seksiä harrastaa mikä on todella helppo tapa saada jännitystä elämään !!!

    • Anonyymi

      Voi ristuksen idiootti !!!
      Ei vaimos sua petä, vaimosi tarvitsee apua, oikeasti...
      Jos ette puhumalla tätä pysty ratkaisemaan ja hän ei hae apua mustasukkaisuuteensa, niin surulliselta kuin kuulostaakin, voi ratkaisu olla ero...
      Yrittäkää nyt yhdessä puhua ja menkää ammattilaiselle hakemaan puolueeton neuvo teille ja vaimollesi..

      • Anonyymi

        Sairaalloisen mustasukkainen ihminen ei näe omassa toiminnassaan mitään väärää ja siksi ei lähde hakemaan apua yhtään mihinkään. Tuollaisten mielestä vika on vain ja ainoastaan kaikissa muissa, ei heissä itsessään! Eivät he kuuntele puhetta - kenenkään. Ja aivan turhaan haukut aloittajaa idiootiksi!!! Vain siinä tapauksessa on "idiootti" jos tuollaisen kanssa jää minkäänlaiseen liittoon.
        Kokemusta tuollaisesta sekopäisestä mustasukkaisuudesta on niin omalta kohdalta kuin vierestäkin seuranneena. Ja todettakoon vielä, että kaikki näistä, jotka syyttävät muita pettämisestä, pettävät itse ja tuolla syyttelykäytöksellään yrittävät peitellä omia tekemisiään.


    • Anonyymi

      Kyllä se voi pettää..ja pettääkin.

      • Anonyymi

        Viestittelee kyllä naimisissa olevan miehen kanssa joka on toiselta paikkakunnalta....on jäänyt siitä kiinni. Mese jäi auki kun sammui sohvalle. Otin kuvakaappauksen ja näytin aamulla, ei näe toiminnassaan mitään väärää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestittelee kyllä naimisissa olevan miehen kanssa joka on toiselta paikkakunnalta....on jäänyt siitä kiinni. Mese jäi auki kun sammui sohvalle. Otin kuvakaappauksen ja näytin aamulla, ei näe toiminnassaan mitään väärää...

        Tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä

        Mikä tämä?


    • Anonyymi

      Voisit sää.

    • Anonyymi

      Voisit sää.

    • Anonyymi

      Olin itse aikoinaan naimisissa miehen kanssa, josta yht äkkiä tuli äärimmäisen ja sairaalloisen mustasukkainen (en antanut aihetta, eikä ollut oikeaa syytä olla mustasukkainen). Hän myös syytti minua, että olisi erään miehen kanssa suhde. Tilanne johti eroon (minun aloitteestani). Vuosien kuluttua itselleni selvisi, että hän itse oli touhunnut monenkin naisen kanssa liittomme aikana.
      Joten ehdottomasti ero sairaalloisen mustasukkaisesta ihmisestä! Olkoon mies tai nainen! Ei se tilanne siitä mihinkään parane, pahenee vain.

    • Anonyymi

      Höpölöpöä,jäähän tuosta sullekin..👃🥳😤

    • Anonyymi

      Yleensä se mustasukkainen osapuoli helpommin pettää ja hän yrittää sitten omaa syyllisyyttään peittäkseen syyttää uskollista osapuolta samasta asiasta.Minua vaimo epäili aina pettämisestä mutta jäi sitten siitä itse kiinni kylläkin vasta 30 vuoden jälkeen. Annoin sille kenkää.Ilman luottamusta ei parisuhde pelaa.Ne jotka väittävät että pieni pettäminen piristää parisuhdetta ovat ääliöitä,Ennenpitkää se hajoaa näkymättömiin ristiriitoihin.Pettäjällä on usein itsellä huono itsetunto ja sitä vahvistaakseen hän hyppii yli aidan vaatien loputonta hyväksyntää.Nämä ogelmat ovat usein lapsuusperäisiä joita henkilö ei itse tiedosta..Pettäminen paljastuu aina jossain vaiheessa.

      • Anonyymi

        samoilla linjoilla. entäs jos pettäjä (en sano että yhdyntään asti) ei haluakaan olla mustasukkainen vaan tavallaan sallia vakikumppanilleen aika pitkälle meneviä juttuja. voiko tälläinen "ongelmatapaus" lapsuusperäinen saada harrastaa kaksoisolentoaan pimennossa puolisolta ettei paljastu,


    • Anonyymi

      Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.

      Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.

    • Anonyymi

      Epäileeköhän vaimosi sinua homoseksuaaliksi ja on siksi aloittanut salasuhteen jonkun varmasti heteroksi tietämänsä miehen kanssa? Monelle naiselle aiheuttaa epävarmuutta omasta viehätysvoimasta jos huomaavat kumppanissaan homoseksuaalisuuden oireita ja saattavat pelätä että oireet johtuvat omasta miehekkäästä olemuksesta. Tähän on helppoa hakea helpotusta vieraasta sylistä joltain mieheltä joka pitää vaimoasi 100% naisena. Käytätkö itse esim korvakorua tai poninhäntää? Naisellisia alusvaatteita tai kenkiä? Vierailetko homoseksuaalisilla verkkosivuilla tai tilaatko esim Goldmedal Homosexual nimistä lehteä? Näistä voi vaimolle herätä epäilys että olet pettänyt häntä toisen miehen kanssa lenkkisaunassa tai firman kesäjuhlilla. Kannattaa ottaa epäilykset vaimon kanssa puheeksi ja vaikkapa esitellä vaimolle jotain alastoman naisen kuvaa ja samalla näyttää että siitin kovettuu sen katsomisesta ja sen jälkeen vaihtaa katseltavaksi joku oikein lihaksikkaan iso munaisen miehen kuva ja näyttää että siitin pehmenee oitis homokuvan äärellä. Tämä hälventää vaimon epäilyksiä ja hänen on helpompi lopettaa salasuhteensa kun kotonakin on 100% heteromies.

      • Anonyymi

        Yksi huvittavimpia kommentteja ikinä. Todella taidokas flametus. Onnittelut! Olette loistava!


    • Anonyymi

      Laita joku ilta pöytä koreaksi, kynttilöiden kera, jutelkaa asiat selviksi. Älkää riidelkö. Olkaa aikuisia. Voi kysellä mikä painaa ja miksi ajattelee niin. Onko tullut masennusta elämään, puuttuuko kivan tekeminen. Kotonakin voi tanssia ja pitää hienoja kynttiläillallisia, ei tarvi lähteä minnekään, jos ei nyt kävelylle halua. Jos lapset ovat j aikuisia saattaa tuntua olo hiukan huteralta, ainakin naisella. Lapset ovat merkinneet kaikkea ja nyt ne lensivät pois. Miehen kanssa välit menee luonnollisesti erilaiseksi kun on lapsia, ei jouda olemaan yhdessä niin paljon, mutta yhdessä voi hoitaa ja antaa toisellekin tilaa jos lapset ovat pieniä. Lapset ovat yhteisiä, mutta jos toinen ottaa heistä aina vastuun se tuntuu raskaammalta kun ei saa toiselta tukea.

    • Anonyymi

      Oma mietintäni naisena on että ei todellakaan ole toista miestä. Hän tuntee ettei jostain syystä riitä sinulle ja itsetunto romahtaa siinä määrin että rupeaa miettimään vikojaan ja seurauksia sille että voisit pettää ja vastaukset tulevat siihen omaan päähän aika nopeasti sen jälkeen. Näin se menee.

      • Anonyymi

        Olen ketjun aloittaja. Kiitos vastauksestasi. Toivon että olet oikeassa.


    • Anonyymi

      Harmittaa, kun ihmiset täällä sanoo "varmaksi" että kyllä se sua pettää, vaikkei ole edes tavannut koko ihmistä. Uskon, että on niitä jotka pettäessään syyllistyvät tuollaiseen käytökseen, mutta on myös epävarmoja tai sellaisia, jotka haistavat palaneen käryä, ilman tarvetta kuitenkaan kostolle.

      Mieti, mikä saa vaimosi epäilemään, että petät. Epäilethän sitä itsekin ja syyksi sanoisit hänen käytöksensä ja hän sanoisi todennäköisesti sinun: noidankehä on valmis.

      Teot kertoo paljon enemmän kuin sanat. Pahinkin pettäjä pystyy sanomaan sanat "rakastan sua", "en ikinä tekis mitään mikä satuttais sua" ym. Ja todennäköisesti sanookin, joten puheista ei pysty erottamaan pettäjää ja uskollista. Sen sijaan jos oma-aloitteisesti ehdotat vaikka sitä pariterapiaa, näytät samalla että haluat oikeesti tehdä kaikkesi suhteen eteen. Myös se, että teet pieniä romanttisia eleitä (suukko, käsi reidelle, alaselän silittely tai kauniit sanat.. ) tämän naispuoleisen ystäväsi läsnäollessa vaimollesi, voi myös lujittaa suhdettanne. Näin näytät myös ystävälleni rakkautesi vaimoasi kohtaan ja se luo turvallisuuden tunnetta vaimollesi.

      Yritä miettiä myös miten vastaat syytöksiin. Miltä susta tuntuis, jos kysyisit häneltä jostain miehestä ja hän samantien menis puolustuskannalle. Tiedän, että saattaa tuntua turhauttavalta, mutta usein rauhallisuus on paras "ase" tällaiseen käytökseen.

      • Anonyymi

        Se vielä piti sanoa, että toivon, ettet ole sanonut vaimollesi, että pidät häntä sairaanloisen mustasukkaisena. Itse koen ainakin nuo sanat loukkaavina (vaikka niille olisikin syytä) ja loukkaukset taas osaltaan jäytävät välejänne.


    • Anonyymi

      Uusiin temppuihin viehtyminen paljastaa menon.

      • Anonyymi

        Eksä oli todella mustasukkainen. Sen mielestä ei ollut normaalia etten ollut mustasukkainen.

        Paljastui että olisi ollut syytä. Eksä nussi läpi työkaverinsa ja kavereittensa miehet. Sen työpaikka ja kaverit ovat vaihtuneet useasti.


    • Anonyymi

      Kuka tahansahan voi tietysti pettää. Te olette kuitenkin selvästi kumpikin niin mustasukkainen pari ettei teidän kannata erota vaikka jompikumpi pettäisikin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siitä toista epäilee mitä itse tekee

    • Anonyymi

      Kaikkea ne vaimot tekee.

    • Anonyymi

      Tutkimus tietoa avioliitoista, pareista noin 75 % pettää. Avioliitto siis kannattaa, todellakin. Toi tutkimus oli muutamii vuosii sitten jossakin naisten lehdessä, avoska kun niitä välillä lukee.

    • Anonyymi

      Olet väläytellyt eroa vaikka et sitä haluaisi. Erolla uhkailu on alhaisinta käyttäytymistä puolisoa kohtaan eikä se paranna tilannetta koskaan. Yleensäkin kaikenlainen uhkailu ei parisuhteessa käy missään tapauksessa. Mikä teitä uhkailijoita oikein vaivaa?

    • Anonyymi

      Vaimot voi mitä vaan, kokemuksesta kommentoin ja jos miehellä hoksottimet kunnossa jäävät myös kiinni uskottomuudesta.

    • Anonyymi

      Kyllä.

    • Anonyymi

      "Minä olen koko hänen elämänsä". Eikö jo lause herätä?

    • Anonyymi

      Toi on jo hämärää että sä vaihdat kuulumisia jonkun tutun naisen kanssa! Jos mun äijä rupeis pitää tyttöystäviä niin mun menot miesten kanssa ei kuuluis sille mitenkään! Oli ne äijät uusia tai vanhoja tuttavia.

    • Anonyymi

      koodilla 3SNMXD5 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2894
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      539
      2755
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1887
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1704
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1362
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1154
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe