Jätin kaikki viljat pois ruokavaliosta ja lihakset kasvaa ja tulee voimaa paremmin.
Mistä johtuu? Minulle on aina sanottu että punttihommissa pitää syödä paljon hiilareita.
En ole myöskään laskenut kaloreita ( koska kaloriteoria ei pidä paikkaansa) mutta annokset on melko pieniä ja syön kolme kertaa päivässä. Rasvaprosenttini on tippunut normaalista 15 prosentista 8 prosenttiin mutta samalla paino on noussut. Lihasten kasvua todistaa myös mitta, peili ja kaverit. Miksi lihas kasvaa vaikka olen selvästi vajailla kaloreilla?
On se jännä juttu kun minua on kehotettu koko tämän ajan kun olen painoja nostellut, reilut 10 vuotta, syömään enemmän ja enemmän ja lisää hiilareita aina vaan.
Sitten kun ajattelen omilla aivoilla niin tuloksia tulee taas pitkän paikallaan polkemisen jälkeen.
Rasvaa ja proteiinia
Anonyymi
1
97
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole ainoa.
Kun kroppa tottuu ketoosiin niin hiilareita ei tarvita. Kestävyysurheilu on eri asia kun helppoa polttoainetta pitää saada kesken harjoittelun, toisin kuin kuntosalilla.
Keho käyttää rasvaa kun muuta ei ole ja sitä saa jatkuvasti.
Hiilarit muutenkin on syy lihoamiselle ja diabetekseen. Ei niitä pidä käyttää jos urheilusuorite kestää alle 2 tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769