Moto GP-kisa

Ajetaan Suomessa ensi kesänä uudella Kymiringin moottoriradalla. Seuraako palstalaisista kuinka moni tota Moto GP-sarjaa tai onko kukaan menossa tota kisaa katsomaan?

Huhuja ollut myös mahdollisesta F1-kisasta tuolla radalla, mutta itse en kyllä pidä sitä ainakaan tällä hetkellä mitenkään todennäköisenä.

Tuollahan tosiaan voi järjestää Moto GP:n lisäksi myös muita erilaisia kilpa-ajoja. Onko palstalaisista kukaan käynyt katsomassa tai tutustumassa tähän uuteen rataan?


https://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2564535

https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/kymiring-valmistuu-motogp-ajetaan-2020-ja-f1-kisaa-selvitetaan/

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko kellään palstalaisilla kokemuksia tästä moottoriradasta tai onko kukaan menossa katsomaan ensi kesänä tota Moto GP:tä??

      • Niin onko kukaan menossa katsomaan Moto GP:tä ensi kesänä? Nyt olisi koti-Suomessa siihen mahdollisuus.


    • Seuraan sarjaa ja menen katsomaan Kymiringille

    • Anonyymi

      En oikein osaa vastata kysymykseen kun kysyjällä on koominen pälvikalju. En saa nauramiseltani vastattua.

      • Ai sulla itselläsi on pälvikalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vai pelottiko liikaa, ettei sulla enää kyrpä seisokaan niiden fina-tablettien syömisen jälkeen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Onneksi mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Mutta ole sä lantaperseaivo itse vaan niitä talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä juntteja saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Ai sulla itselläsi on pälvikalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vai pelottiko liikaa, ettei sulla enää kyrpä seisokaan niiden fina-tablettien syömisen jälkeen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Onneksi mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Mutta ole sä lantaperseaivo itse vaan niitä talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä juntteja saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Aiotko yrittää hakea Jussufin kanssa sossusta harkinnanvaraista, että saisitte ostettua matkaliput ja pääsyliput kisaan?


      • Anonyymi

        Juho Kakkanen. kofvq kuin kekkonen: laita kyprä hirviö päähän ja äänet voi pienenentää muuten tulee sakko. jo heti.


      • Anonyymi

        Tuo ei ole nastarengas tuo; piikkirengas tuollainen selkeästi järeä sellainen sanoi talvella kerran polkupyöräillessäni työpaikallle: "Nimenomaan on piikkirengas ei nasta tuollainen".


      • Anonyymi

        Darkkiksella meni tunteisiin XD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko yrittää hakea Jussufin kanssa sossusta harkinnanvaraista, että saisitte ostettua matkaliput ja pääsyliput kisaan?

        Mulla kyllä on rahaa itselläkin vaikka kuinka paljon. Mutta hae sä homoperse itse vaan niitä sosssutukia sun afrikkalaisen miehesi kanssa. Suahan sitä enemmän ne afrikkalaiset miehet kiinnostavatkin, kun tollainen sun kaltainen homoperse tuskin on koskaan ollutkaan naisista mitenkään kiinnostunut.

        Oliko sulla miesten kalut mielessä kun tota paskaa tänne kirjoitit?


    • Anonyymi

      Hauskoja lelujahan moottoripyörät kuten polkupyörätkin ovat harrasteina, harrastan sellaisiakin.... itse en kyllä jaksa seurata niiden kilpailuja aina, formula 1-kilpailuja, katsoin: hyvimpä ovat kehittäneet autoja kun jo lähes 400km/h menevät, mutta noissakin on sama kuin rallissa: tietokone pyörittää ohjauspyörääkin automaattisesti :D

    • Anonyymi

      Käymmepä tankkaamassa tuolla, ei viitsi nyt kypäria ottaa pois päästä.... pieni kahvireissu-pätkä vain: eräässä elokuvassa oli: muuntaa äänen hassusti mörkömäiseksi ääneksi sitten vielä. Kummitusmainen mörkö-äänen muuntaa sellainen.

      • Anonyymi

        Kommentoin itseäni.... kypärät päässä kuin "ampiaiset".... sitten joku huomaa ja sanoo: tuo on ainakin varmasti "packing" eli pistooli on taskussa kuitenkin.


    • Anonyymi

      En ole menossa katsomaan koska tuota kisaa ei tuolla konkurssi radalla ikinä ajeta tai vaikka ajettaisiin niin siltikään en mene katsomaan.

    • En ole aikoihin enää seurannut, mutta mieheni seuraa kyllä MotoGP kisoja. Kaksipyöräiset kiinnostaa, nelipyöräset ei. Mutta olen varma, että mekin vielä Kymiringillä käydään.

      Itse ne ole käynyt tutustumassa, mutta miehellä on ollut tilaisuus tutustua.

      • Anonyymi

        Eräässä iltalehden "uutisessa" oli hyvittava juttu miten vakuutuksia joutuu maksamaan peräti 20000EUR ajoneuvosta jossa ei ole moottoria ollenkaan? Ikivanha honda-mopedi ilman moottoria ollenkaan.

        Samalla tavoin sitten voisi sopia että auto ei ole moottoriajoneuvo vaan se on kävelykengän puolikas, eikä moottoriajoneuvon vakuutusta silloin tarvitse maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräässä iltalehden "uutisessa" oli hyvittava juttu miten vakuutuksia joutuu maksamaan peräti 20000EUR ajoneuvosta jossa ei ole moottoria ollenkaan? Ikivanha honda-mopedi ilman moottoria ollenkaan.

        Samalla tavoin sitten voisi sopia että auto ei ole moottoriajoneuvo vaan se on kävelykengän puolikas, eikä moottoriajoneuvon vakuutusta silloin tarvitse maksaa.

        Sitten voi juosta ylinopeuttakin toinen rikkinäinen kenkä jalassa ja saada sakot vaikka Citymarketin parkkipaikalla jossa 5km/h nopeusrajoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten voi juosta ylinopeuttakin toinen rikkinäinen kenkä jalassa ja saada sakot vaikka Citymarketin parkkipaikalla jossa 5km/h nopeusrajoitus.

        Jotenkin vielä voisi jatkaa tätä juttua: pitää kävellä hitaasti jotta ei joudu vankilaan tai tule ylinopeussakkoja, kävellään siis hitaasti kuten Dressman-mainoksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin vielä voisi jatkaa tätä juttua: pitää kävellä hitaasti jotta ei joudu vankilaan tai tule ylinopeussakkoja, kävellään siis hitaasti kuten Dressman-mainoksessa.

        Jopen laulu tämä Stressman: https://www.youtube.com/watch?v=Jqg4qeu3wSM

        Hidasta Batistini-kävelyä.


      • Anonyymi

        Eräs kaveri kertoi kun ajoi jotain 61-pappatunturilla, tuollaiset vanhathan helposti kulkevat 70km/h ja ilman kypärää, löi päänsä kun ajoi humalapäissään sellaisella ojaan ja pysyvä aivovamma tuli sellaisesta pään täräyksestä. Sanoi että ei oikein pysty laskemaan kunnollisesti laskuja eikä edes pelaamaan sellaisia korttipelejäkään kuten joku Kasino joissa pitää laskea niitä kortteja ja pisteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs kaveri kertoi kun ajoi jotain 61-pappatunturilla, tuollaiset vanhathan helposti kulkevat 70km/h ja ilman kypärää, löi päänsä kun ajoi humalapäissään sellaisella ojaan ja pysyvä aivovamma tuli sellaisesta pään täräyksestä. Sanoi että ei oikein pysty laskemaan kunnollisesti laskuja eikä edes pelaamaan sellaisia korttipelejäkään kuten joku Kasino joissa pitää laskea niitä kortteja ja pisteitä.

        Jos ajattelee niin että kypärä on aina luuserin merkki, kun ei uskalla ajella ilman kypärää, tuollaisessa on hyvä esimerkki että kypärä on joskus hyödyllinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajattelee niin että kypärä on aina luuserin merkki, kun ei uskalla ajella ilman kypärää, tuollaisessa on hyvä esimerkki että kypärä on joskus hyödyllinen.

        Jos lähtee moottoripyörilläkin noin "huvin vuoksi ajelemaan" ilman kypärää kännipäissään niin voi tapahtua ikäviä asioita.

        Ajattelee itse että: minäpä käyn huviajelulla tälläkin pyörällä kännipäissään sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lähtee moottoripyörilläkin noin "huvin vuoksi ajelemaan" ilman kypärää kännipäissään niin voi tapahtua ikäviä asioita.

        Ajattelee itse että: minäpä käyn huviajelulla tälläkin pyörällä kännipäissään sitten...

        Luuseri ja pelkurilusmu kuin moottoripyöräpoliisikin, pelkää niin paljon jotta on kypärä päässä. Mutta aika vaarallistahan tuollainen on todella jos ilman kypärää menet ja Ducatillakin aivan vain "huviajeluna".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuseri ja pelkurilusmu kuin moottoripyöräpoliisikin, pelkää niin paljon jotta on kypärä päässä. Mutta aika vaarallistahan tuollainen on todella jos ilman kypärää menet ja Ducatillakin aivan vain "huviajeluna".

        Kerran meitä veljen kanssa tuli vastaan jotain porukkaa: ei ole paitaa eikä kypärääkään ole päässä, kesällä, olimme sivuvaunulla liikkeellä: ilman paitaa ja kypärästä puhumattakaan ollenkaan, nosti tervehtiäkseen ja seuraa monia pyöriä perässä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran meitä veljen kanssa tuli vastaan jotain porukkaa: ei ole paitaa eikä kypärääkään ole päässä, kesällä, olimme sivuvaunulla liikkeellä: ilman paitaa ja kypärästä puhumattakaan ollenkaan, nosti tervehtiäkseen ja seuraa monia pyöriä perässä :D

        Jotain jengiläisi joo olivat sitten ;D


    • Anonyymi

      Moottoriurheilu on turhaa saastutusta eikä edes mitään oikeaa urheilua. Hyvä ilmastoteko olisi tyhjänpäiväisen moottoriurheilun kieltäminen kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe