Aukeeko linkit muilla?

Meikäläinen ei saa aloituksiin liitettyjä linkkejä auki luurilla. ☹️

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei onnistu läppärilläkään.

      xL

      • Se pitää näköjään täpätä"avaa uudessa välilehdessä", niin sitten aukee. Just kokeilin. 😃 👍


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Se pitää näköjään täpätä"avaa uudessa välilehdessä", niin sitten aukee. Just kokeilin. 😃 👍

        Tyhmä kysymys. Mistä saatte nämä kaikki graafiset hymiöt yms. viesteihinne?

        Ja joo, uuteen välilehteen avaaminen toimii itselläkin. Jännä, ettei linkkejä saa avata suoraan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä kysymys. Mistä saatte nämä kaikki graafiset hymiöt yms. viesteihinne?

        Ja joo, uuteen välilehteen avaaminen toimii itselläkin. Jännä, ettei linkkejä saa avata suoraan.

        Älypuhelimessa sieltä kirjoitusvalikosta, missä on hymynaaman kuva. :)

        Ja läppärillä hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla ylhällä, kellä mitenkin. 😜 win jakso.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Älypuhelimessa sieltä kirjoitusvalikosta, missä on hymynaaman kuva. :)

        Ja läppärillä hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla ylhällä, kellä mitenkin. 😜 win jakso.

        Win eli se windows ikkunan ruutu namikka ja samaan aikaan piste namikka näppäimistöltä. Mulla ainakain avautuu hymiö valikko silleenkin. :)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Älypuhelimessa sieltä kirjoitusvalikosta, missä on hymynaaman kuva. :)

        Ja läppärillä hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla ylhällä, kellä mitenkin. 😜 win jakso.

        Ahaa, kiitos! Aukesi kokonaan uusi maailma! 💕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, kiitos! Aukesi kokonaan uusi maailma! 💕️

        Kiva! Ole hyvä. 💖 😃


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Älypuhelimessa sieltä kirjoitusvalikosta, missä on hymynaaman kuva. :)

        Ja läppärillä hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla ylhällä, kellä mitenkin. 😜 win jakso.

        Siis saako läppärilläkin muka hymiöt? Neuvotko vielä tarkemminsen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis saako läppärilläkin muka hymiöt? Neuvotko vielä tarkemminsen.

        Win eli se windows ikkunan ruutu namikka ja samaan aikaan piste namikka näppäimistöltä. Mulla ainakain avautuu hymiö valikko silleenkin. Win jakso. Jakso nappula on se mistä saat tekstiin myös pisteen.


        Tai hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla valikossa ylhällä, kellä mitenkin. 😜


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Win eli se windows ikkunan ruutu namikka ja samaan aikaan piste namikka näppäimistöltä. Mulla ainakain avautuu hymiö valikko silleenkin. Win jakso. Jakso nappula on se mistä saat tekstiin myös pisteen.


        Tai hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla valikossa ylhällä, kellä mitenkin. 😜

        Toimii 😊 Miksen tätä aiemmin tiennyt 👌😃🌹 Thanks.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toimii 😊 Miksen tätä aiemmin tiennyt 👌😃🌹 Thanks.

        Minäkin löysin ihan sattumalta joskus ne emojit hiiren nappuloita tutkiessa.😛

        👍


    • Anonyymi

      Mikään ei aukene!

      • Aukenee, uudelle välilehdelle...


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Aukenee, uudelle välilehdelle...

        Ei aukene iPadilla uudelle välilehdellekään. Linkki ei reagoi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei aukene iPadilla uudelle välilehdellekään. Linkki ei reagoi.

        Eikö vaikka kohdistat linkin päälle ja klikkaat aavaa uuteen välilehteen samalla?

        Entäs jos maalaat linkin ja avaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aukene iPadilla uudelle välilehdellekään. Linkki ei reagoi.

        Hiiren oikealla ja siitä klikkaus uudelle välilehdelle.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Eikö vaikka kohdistat linkin päälle ja klikkaat aavaa uuteen välilehteen samalla?

        Entäs jos maalaat linkin ja avaat?

        Se linkki ei tosiaan reagoin avaa klikkaukseen kuten ennen, tarttee tosiaan pitää se kohdistus linkin päällä ja samalla valikosta ottaa avaa uuteen välilehteen. Sitten sen pitäs kyllä aueta iPadillakin. :)

        On vaan silleen hidas, että pitää kurkkia välilehdeltä toiselle..jos sattus olee useampikin välilehti vaikka auki. Kun normisti aukeaa klikkaamalla linkkiä omalle välilehdelleen automaattisesti, nyt tarvii avata erikseen valikosta valiten...


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Se linkki ei tosiaan reagoin avaa klikkaukseen kuten ennen, tarttee tosiaan pitää se kohdistus linkin päällä ja samalla valikosta ottaa avaa uuteen välilehteen. Sitten sen pitäs kyllä aueta iPadillakin. :)

        On vaan silleen hidas, että pitää kurkkia välilehdeltä toiselle..jos sattus olee useampikin välilehti vaikka auki. Kun normisti aukeaa klikkaamalla linkkiä omalle välilehdelleen automaattisesti, nyt tarvii avata erikseen valikosta valiten...

        V.ttu nyt meni hermo. En jaksa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        V.ttu nyt meni hermo. En jaksa.

        Heh, onhan se vähän veetumainen homma. Paremmalla ajalla tai kertaa sitten, kun ei käy hermoon.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, onhan se vähän veetumainen homma. Paremmalla ajalla tai kertaa sitten, kun ei käy hermoon.

        Kohta on pakko saada miestä, on nimittäin nyt semmonen homma! Että kiitti vaan allerille.


    • Anonyymi

      Hei aikuisten oikeesti. Käyttääkö joku idiootti nettiä puhelimella. Jos niin miksi ihmeessä.

    • Anonyymi

      Hinttaus meinaa uuden pilluuta vanhalla.

      • Kah niihän tuo tekkööp.


    • Samalle sivulle aukene ainakin minulla, ei välilehelle .. 🤔

      • Okei, mulla on 1 lehdellä tämä palsta näkymä ja linkit avattuna 2 välilehdellä. Tai 3,4,5 jne. kuinka monta uutta välilehteä nyt sitten avaankin.


      • Huomasin justiinsa, että youtubelinkit aukee kuten ennenkin. Kunhan vaan klikkaat linkkiä, aukee automaattisesti omalle vällehdelleen...kun taas lehtien ja kuvien linkit ei automaattisesti aukeekkaan. Vaan tarvii kikkailla ja avata erikseen..

        Onkohan tuokin joku selain tms. homma? Tai mistä linkki koostuu?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Huomasin justiinsa, että youtubelinkit aukee kuten ennenkin. Kunhan vaan klikkaat linkkiä, aukee automaattisesti omalle vällehdelleen...kun taas lehtien ja kuvien linkit ei automaattisesti aukeekkaan. Vaan tarvii kikkailla ja avata erikseen..

        Onkohan tuokin joku selain tms. homma? Tai mistä linkki koostuu?

        Sitä saa erikseen säädellä, joko uusi linkki aukene uudelle sivulle, tai samalla sivulle .. 🤔


      • Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

        Sitä saa erikseen säädellä, joko uusi linkki aukene uudelle sivulle, tai samalla sivulle .. 🤔

        Aa, okei. Tää on mulle uutta tietoa. Mistä sitä voi säädellä miten? :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Aa, okei. Tää on mulle uutta tietoa. Mistä sitä voi säädellä miten? :)

        Esim. Firefox selain .. Avaa valikko ➡ Asetukset ➡ Välilehdet ➡ Sieltä valitset sopvan vaihtoehdon ..


      • Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

        Esim. Firefox selain .. Avaa valikko ➡ Asetukset ➡ Välilehdet ➡ Sieltä valitset sopvan vaihtoehdon ..

        Kiitos! :)


    • Anonyymi

      En voi ees kommentoida taidan poistua kokonaan. Tää ei ees tuu perille, kaikki katoaa ... vai tuleeko?

      • Kyllä tämä tekstisi tuli tähän luettavaksi. :)


    • Anonyymi

      En pääse kirjautuneena kommentoimaan.

      • Uudistuksen myötä tulee varmaan taas liuta päivitys ongelmiakin, mitkä ajan kanssa taas korjataan.


    • Taitaa mennä nämä sivut uusiksi

      • Vähän erikoisenlaiset on näkymät, ei ihan heti silmä meinaa tottua. Jotenkin työläämpää tämä viestipuun seuraaminen. Jospa he halauvatkin, että ihmiset olis enemmän irl muissa hommissa, kun käyttäs heidän palvelujaan. ;)


    • Anonyymi

      Ilmeisesti tullut joku ohjelmistomuutos, ei vaikuta itselläni millään tavoin, ulkonäkö on vain muuttunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe