Meikäläinen ei saa aloituksiin liitettyjä linkkejä auki luurilla. ☹️
Aukeeko linkit muilla?
38
177
Vastaukset
- Anonyymi
Ei onnistu läppärilläkään.
xLSe pitää näköjään täpätä"avaa uudessa välilehdessä", niin sitten aukee. Just kokeilin. 😃 👍
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Se pitää näköjään täpätä"avaa uudessa välilehdessä", niin sitten aukee. Just kokeilin. 😃 👍
Tyhmä kysymys. Mistä saatte nämä kaikki graafiset hymiöt yms. viesteihinne?
Ja joo, uuteen välilehteen avaaminen toimii itselläkin. Jännä, ettei linkkejä saa avata suoraan. Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä kysymys. Mistä saatte nämä kaikki graafiset hymiöt yms. viesteihinne?
Ja joo, uuteen välilehteen avaaminen toimii itselläkin. Jännä, ettei linkkejä saa avata suoraan.Älypuhelimessa sieltä kirjoitusvalikosta, missä on hymynaaman kuva. :)
Ja läppärillä hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla ylhällä, kellä mitenkin. 😜 win jakso.Abrakadabra kirjoitti:
Älypuhelimessa sieltä kirjoitusvalikosta, missä on hymynaaman kuva. :)
Ja läppärillä hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla ylhällä, kellä mitenkin. 😜 win jakso.Win eli se windows ikkunan ruutu namikka ja samaan aikaan piste namikka näppäimistöltä. Mulla ainakain avautuu hymiö valikko silleenkin. :)
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Älypuhelimessa sieltä kirjoitusvalikosta, missä on hymynaaman kuva. :)
Ja läppärillä hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla ylhällä, kellä mitenkin. 😜 win jakso.Ahaa, kiitos! Aukesi kokonaan uusi maailma! 💕️
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Älypuhelimessa sieltä kirjoitusvalikosta, missä on hymynaaman kuva. :)
Ja läppärillä hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla ylhällä, kellä mitenkin. 😜 win jakso.Siis saako läppärilläkin muka hymiöt? Neuvotko vielä tarkemminsen.
Anonyymi kirjoitti:
Siis saako läppärilläkin muka hymiöt? Neuvotko vielä tarkemminsen.
Win eli se windows ikkunan ruutu namikka ja samaan aikaan piste namikka näppäimistöltä. Mulla ainakain avautuu hymiö valikko silleenkin. Win jakso. Jakso nappula on se mistä saat tekstiin myös pisteen.
Tai hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla valikossa ylhällä, kellä mitenkin. 😜- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Win eli se windows ikkunan ruutu namikka ja samaan aikaan piste namikka näppäimistöltä. Mulla ainakain avautuu hymiö valikko silleenkin. Win jakso. Jakso nappula on se mistä saat tekstiin myös pisteen.
Tai hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla valikossa ylhällä, kellä mitenkin. 😜Toimii 😊 Miksen tätä aiemmin tiennyt 👌😃🌹 Thanks.
Anonyymi kirjoitti:
Toimii 😊 Miksen tätä aiemmin tiennyt 👌😃🌹 Thanks.
Minäkin löysin ihan sattumalta joskus ne emojit hiiren nappuloita tutkiessa.😛
👍
- Anonyymi
Mikään ei aukene!
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Aukenee, uudelle välilehdelle...
Ei aukene iPadilla uudelle välilehdellekään. Linkki ei reagoi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei aukene iPadilla uudelle välilehdellekään. Linkki ei reagoi.
Eikö vaikka kohdistat linkin päälle ja klikkaat aavaa uuteen välilehteen samalla?
Entäs jos maalaat linkin ja avaat?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aukene iPadilla uudelle välilehdellekään. Linkki ei reagoi.
Hiiren oikealla ja siitä klikkaus uudelle välilehdelle.
Abrakadabra kirjoitti:
Eikö vaikka kohdistat linkin päälle ja klikkaat aavaa uuteen välilehteen samalla?
Entäs jos maalaat linkin ja avaat?Se linkki ei tosiaan reagoin avaa klikkaukseen kuten ennen, tarttee tosiaan pitää se kohdistus linkin päällä ja samalla valikosta ottaa avaa uuteen välilehteen. Sitten sen pitäs kyllä aueta iPadillakin. :)
On vaan silleen hidas, että pitää kurkkia välilehdeltä toiselle..jos sattus olee useampikin välilehti vaikka auki. Kun normisti aukeaa klikkaamalla linkkiä omalle välilehdelleen automaattisesti, nyt tarvii avata erikseen valikosta valiten...- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Se linkki ei tosiaan reagoin avaa klikkaukseen kuten ennen, tarttee tosiaan pitää se kohdistus linkin päällä ja samalla valikosta ottaa avaa uuteen välilehteen. Sitten sen pitäs kyllä aueta iPadillakin. :)
On vaan silleen hidas, että pitää kurkkia välilehdeltä toiselle..jos sattus olee useampikin välilehti vaikka auki. Kun normisti aukeaa klikkaamalla linkkiä omalle välilehdelleen automaattisesti, nyt tarvii avata erikseen valikosta valiten...V.ttu nyt meni hermo. En jaksa.
Anonyymi kirjoitti:
V.ttu nyt meni hermo. En jaksa.
Heh, onhan se vähän veetumainen homma. Paremmalla ajalla tai kertaa sitten, kun ei käy hermoon.
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Heh, onhan se vähän veetumainen homma. Paremmalla ajalla tai kertaa sitten, kun ei käy hermoon.
Kohta on pakko saada miestä, on nimittäin nyt semmonen homma! Että kiitti vaan allerille.
- Anonyymi
Hei aikuisten oikeesti. Käyttääkö joku idiootti nettiä puhelimella. Jos niin miksi ihmeessä.
- Anonyymi
Hinttaus meinaa uuden pilluuta vanhalla.
Samalle sivulle aukene ainakin minulla, ei välilehelle .. 🤔
Okei, mulla on 1 lehdellä tämä palsta näkymä ja linkit avattuna 2 välilehdellä. Tai 3,4,5 jne. kuinka monta uutta välilehteä nyt sitten avaankin.
Huomasin justiinsa, että youtubelinkit aukee kuten ennenkin. Kunhan vaan klikkaat linkkiä, aukee automaattisesti omalle vällehdelleen...kun taas lehtien ja kuvien linkit ei automaattisesti aukeekkaan. Vaan tarvii kikkailla ja avata erikseen..
Onkohan tuokin joku selain tms. homma? Tai mistä linkki koostuu?Abrakadabra kirjoitti:
Huomasin justiinsa, että youtubelinkit aukee kuten ennenkin. Kunhan vaan klikkaat linkkiä, aukee automaattisesti omalle vällehdelleen...kun taas lehtien ja kuvien linkit ei automaattisesti aukeekkaan. Vaan tarvii kikkailla ja avata erikseen..
Onkohan tuokin joku selain tms. homma? Tai mistä linkki koostuu?Sitä saa erikseen säädellä, joko uusi linkki aukene uudelle sivulle, tai samalla sivulle .. 🤔
Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Sitä saa erikseen säädellä, joko uusi linkki aukene uudelle sivulle, tai samalla sivulle .. 🤔
Aa, okei. Tää on mulle uutta tietoa. Mistä sitä voi säädellä miten? :)
Abrakadabra kirjoitti:
Aa, okei. Tää on mulle uutta tietoa. Mistä sitä voi säädellä miten? :)
Esim. Firefox selain .. Avaa valikko ➡ Asetukset ➡ Välilehdet ➡ Sieltä valitset sopvan vaihtoehdon ..
Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Esim. Firefox selain .. Avaa valikko ➡ Asetukset ➡ Välilehdet ➡ Sieltä valitset sopvan vaihtoehdon ..
Kiitos! :)
- Anonyymi
En voi ees kommentoida taidan poistua kokonaan. Tää ei ees tuu perille, kaikki katoaa ... vai tuleeko?
- Anonyymi
En pääse kirjautuneena kommentoimaan.
Uudistuksen myötä tulee varmaan taas liuta päivitys ongelmiakin, mitkä ajan kanssa taas korjataan.
Taitaa mennä nämä sivut uusiksi
Vähän erikoisenlaiset on näkymät, ei ihan heti silmä meinaa tottua. Jotenkin työläämpää tämä viestipuun seuraaminen. Jospa he halauvatkin, että ihmiset olis enemmän irl muissa hommissa, kun käyttäs heidän palvelujaan. ;)
- Anonyymi
Ilmeisesti tullut joku ohjelmistomuutos, ei vaikuta itselläni millään tavoin, ulkonäkö on vain muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673