Aukeeko linkit muilla?

Meikäläinen ei saa aloituksiin liitettyjä linkkejä auki luurilla. ☹️
38178
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 38

Vanhimmat

Ei onnistu läppärilläkään.

xL

Äänestä
  • Aloittaja

Se pitää näköjään täpätä"avaa uudessa välilehdessä", niin sitten aukee. Just kokeilin. 😃 👍

1Äänestä

• Abrakadabra kirjoitti:

Se pitää näköjään täpätä"avaa uudessa välilehdessä", niin sitten aukee. Just kokeilin. 😃 👍

Tyhmä kysymys. Mistä saatte nämä kaikki graafiset hymiöt yms. viesteihinne?

Ja joo, uuteen välilehteen avaaminen toimii itselläkin. Jännä, ettei linkkejä saa avata suoraan.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä kysymys. Mistä saatte nämä kaikki graafiset hymiöt yms. viesteihinne?

Ja joo, uuteen välilehteen avaaminen toimii itselläkin. Jännä, ettei linkkejä saa avata suoraan.

Älypuhelimessa sieltä kirjoitusvalikosta, missä on hymynaaman kuva. :)

Ja läppärillä hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla ylhällä, kellä mitenkin. 😜 win jakso.

Äänestä

• Aloittaja

Abrakadabra kirjoitti:

Ja läppärillä hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla ylhällä, kellä mitenkin. 😜 win jakso.

Win eli se windows ikkunan ruutu namikka ja samaan aikaan piste namikka näppäimistöltä. Mulla ainakain avautuu hymiö valikko silleenkin. :)

Äänestä

• Abrakadabra kirjoitti:

Ahaa, kiitos! Aukesi kokonaan uusi maailma! 💕️

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, kiitos! Aukesi kokonaan uusi maailma! 💕️

Kiva! Ole hyvä. 💖 😃

Äänestä

• Abrakadabra kirjoitti:

Siis saako läppärilläkin muka hymiöt? Neuvotko vielä tarkemminsen.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Siis saako läppärilläkin muka hymiöt? Neuvotko vielä tarkemminsen.

Win eli se windows ikkunan ruutu namikka ja samaan aikaan piste namikka näppäimistöltä. Mulla ainakain avautuu hymiö valikko silleenkin. Win jakso. Jakso nappula on se mistä saat tekstiin myös pisteen.

Tai hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla valikossa ylhällä, kellä mitenkin. 😜

Äänestä

• Abrakadabra kirjoitti:

Win eli se windows ikkunan ruutu namikka ja samaan aikaan piste namikka näppäimistöltä. Mulla ainakain avautuu hymiö valikko silleenkin. Win jakso. Jakso nappula on se mistä saat tekstiin myös pisteen.

Tai hiiren oikeanpuoleiselta namikalta, klik ja emojit mulla valikossa ylhällä, kellä mitenkin. 😜

Toimii 😊 Miksen tätä aiemmin tiennyt 👌😃🌹 Thanks.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Toimii 😊 Miksen tätä aiemmin tiennyt 👌😃🌹 Thanks.

Minäkin löysin ihan sattumalta joskus ne emojit hiiren nappuloita tutkiessa.😛

👍

Äänestä

Mikään ei aukene!

Äänestä
  • Aloittaja

Aukenee, uudelle välilehdelle...

Äänestä

• Abrakadabra kirjoitti:

Aukenee, uudelle välilehdelle...

Ei aukene iPadilla uudelle välilehdellekään. Linkki ei reagoi.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Eikö vaikka kohdistat linkin päälle ja klikkaat aavaa uuteen välilehteen samalla?

Entäs jos maalaat linkin ja avaat?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hiiren oikealla ja siitä klikkaus uudelle välilehdelle.

1Äänestä

• Aloittaja

Abrakadabra kirjoitti:

Eikö vaikka kohdistat linkin päälle ja klikkaat aavaa uuteen välilehteen samalla?

Entäs jos maalaat linkin ja avaat?

Se linkki ei tosiaan reagoin avaa klikkaukseen kuten ennen, tarttee tosiaan pitää se kohdistus linkin päällä ja samalla valikosta ottaa avaa uuteen välilehteen. Sitten sen pitäs kyllä aueta iPadillakin. :)

On vaan silleen hidas, että pitää kurkkia välilehdeltä toiselle..jos sattus olee useampikin välilehti vaikka auki. Kun normisti aukeaa klikkaamalla linkkiä omalle välilehdelleen automaattisesti, nyt tarvii avata erikseen valikosta valiten...

Äänestä

• Abrakadabra kirjoitti:

Se linkki ei tosiaan reagoin avaa klikkaukseen kuten ennen, tarttee tosiaan pitää se kohdistus linkin päällä ja samalla valikosta ottaa avaa uuteen välilehteen. Sitten sen pitäs kyllä aueta iPadillakin. :)

On vaan silleen hidas, että pitää kurkkia välilehdeltä toiselle..jos sattus olee useampikin välilehti vaikka auki. Kun normisti aukeaa klikkaamalla linkkiä omalle välilehdelleen automaattisesti, nyt tarvii avata erikseen valikosta valiten...

V.ttu nyt meni hermo. En jaksa.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

V.ttu nyt meni hermo. En jaksa.

Heh, onhan se vähän veetumainen homma. Paremmalla ajalla tai kertaa sitten, kun ei käy hermoon.

Äänestä

• Abrakadabra kirjoitti:

Heh, onhan se vähän veetumainen homma. Paremmalla ajalla tai kertaa sitten, kun ei käy hermoon.

Kohta on pakko saada miestä, on nimittäin nyt semmonen homma! Että kiitti vaan allerille.

Äänestä

Hei aikuisten oikeesti. Käyttääkö joku idiootti nettiä puhelimella. Jos niin miksi ihmeessä.

Äänestä
  • Aloittaja

Nykyaikaa. Iphone. 😅

Äänestä

Hinttaus meinaa uuden pilluuta vanhalla.

Äänestä
  • Aloittaja

Kah niihän tuo tekkööp.

Äänestä

Samalle sivulle aukene ainakin minulla, ei välilehelle .. 🤔

1Äänestä
  • Aloittaja

Okei, mulla on 1 lehdellä tämä palsta näkymä ja linkit avattuna 2 välilehdellä. Tai 3,4,5 jne. kuinka monta uutta välilehteä nyt sitten avaankin.

Äänestä

• Aloittaja

Huomasin justiinsa, että youtubelinkit aukee kuten ennenkin. Kunhan vaan klikkaat linkkiä, aukee automaattisesti omalle vällehdelleen...kun taas lehtien ja kuvien linkit ei automaattisesti aukeekkaan. Vaan tarvii kikkailla ja avata erikseen..

Onkohan tuokin joku selain tms. homma? Tai mistä linkki koostuu?

Äänestä

• Abrakadabra kirjoitti:

Huomasin justiinsa, että youtubelinkit aukee kuten ennenkin. Kunhan vaan klikkaat linkkiä, aukee automaattisesti omalle vällehdelleen...kun taas lehtien ja kuvien linkit ei automaattisesti aukeekkaan. Vaan tarvii kikkailla ja avata erikseen..

Onkohan tuokin joku selain tms. homma? Tai mistä linkki koostuu?

Sitä saa erikseen säädellä, joko uusi linkki aukene uudelle sivulle, tai samalla sivulle .. 🤔

Äänestä

• Aloittaja

Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

Sitä saa erikseen säädellä, joko uusi linkki aukene uudelle sivulle, tai samalla sivulle .. 🤔

Aa, okei. Tää on mulle uutta tietoa. Mistä sitä voi säädellä miten? :)

Äänestä

• Abrakadabra kirjoitti:

Aa, okei. Tää on mulle uutta tietoa. Mistä sitä voi säädellä miten? :)

Esim. Firefox selain .. Avaa valikko ➡ Asetukset ➡ Välilehdet ➡ Sieltä valitset sopvan vaihtoehdon ..

1Äänestä

• Aloittaja

Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

Esim. Firefox selain .. Avaa valikko ➡ Asetukset ➡ Välilehdet ➡ Sieltä valitset sopvan vaihtoehdon ..

Kiitos! :)

Äänestä

En voi ees kommentoida taidan poistua kokonaan. Tää ei ees tuu perille, kaikki katoaa ... vai tuleeko?

Äänestä
  • Aloittaja

Kyllä tämä tekstisi tuli tähän luettavaksi. :)

Äänestä

En pääse kirjautuneena kommentoimaan.

Äänestä
  • Aloittaja

Uudistuksen myötä tulee varmaan taas liuta päivitys ongelmiakin, mitkä ajan kanssa taas korjataan.

Äänestä

Taitaa mennä nämä sivut uusiksi

Äänestä
  • Aloittaja

Vähän erikoisenlaiset on näkymät, ei ihan heti silmä meinaa tottua. Jotenkin työläämpää tämä viestipuun seuraaminen. Jospa he halauvatkin, että ihmiset olis enemmän irl muissa hommissa, kun käyttäs heidän palvelujaan. ;)

Äänestä

Ilmeisesti tullut joku ohjelmistomuutos, ei vaikuta itselläni millään tavoin, ulkonäkö on vain muuttunut.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Abrakadabra kirjoitti:

Meikäläinen ei saa aloituksiin liitettyjä linkkejä auki luurilla. ☹️

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu