Nyt vanhukset Loviisan Valkoon!

Se on näppärästi aivan ydinvoimalan vieressä ja siksi kerrostaloasunnot ja omakotitalot saa nyt sikapilkkahintaan.
Lapsiperheet ovat sieltä jo paenneet mutta vanhuksia ei ydinsäteily kiinnosta enää paskojakaan.

Myykää pääkaupunkiseudun asuntonne ja ostakaa uusi Valkosta, niitä on runsaasti tarjolla ja tyhjinä.
Teille jää kymmeniä- tai satoja tuhansia euroja käyttörahaa millä vietätte kaikki talvenne vaikka Portugalissa auringon säteitä saamassa.
Sitten voitte taas tulla kesäksi merenrannalle Valkoon nauttimaan toisenlaisesta säteilystä.

5

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsingin Kalliossa maksaa luteinen 20:n neliön koppi 200 000 euroa, Valkossa saa yksiön meren rannalta alle 30 000:n euron.....

      • Anonyymi

        onko se luteinen koppi ihan siinä hiilivoimalan vieressä ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko se luteinen koppi ihan siinä hiilivoimalan vieressä ?

        Heh heh, kyllä vain.
        Hiilivoimala on ollut rannassa jo aika pitkään eikä siitä ole mitään vaaraa ihmiskunnalle.
        Pari nokinenää olen kyllä nähnyt Hesarilla tallustelevan.


    • Anonyymi

      No, omistan kaksion Helsingissä, sain sen perintönä, mutta en oo ikinä itse siellä asunut. Oon antanu olla vuokrala, pitää katsoa jos myyn sen pois sitten kun nykyiset vuokralaiset muutaa pois, sais sootä varmaan pari kolme sataa tuhatta, on hyvällä paikalla Mannerheimintiellä.

    • Anonyymi

      Loviisan alueella säteilyä tosiaan saa keskiarvoa enemmän, joskaan ei ydinvoimalan vuoksi. Siellä kun on maaperän uraanipitoisuuden vuoksi varsin ikävä radontilanne.

      Suomessa puolet kansan saamasta taustasäteilyn säteilyannoksesta tulee radonille altistumisesta. Sillä on siis merkitystä missä asuu. Jos asut rapakivialueella niin radontilanne kannattaa ehdottomasti tarkistaa. Suomessa kun on keskimäärin katsottuna maailman pahimmat radonpitoisuudet huoneilmassa tuon maaperän vuoksi.

      Tämä ei siis ole mitään nazin trollausta ydinvoimasta vaan tarkistettavissa olevaa tietoa radonin haitoista. STUKin sivuilta löytyy säteilykartta josta näkee oman kuntansa tilanteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe