Paksu esimies lyttäsi Annaa

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sun mielikuvat on jostain pornosta, seiskalehdistä yms..joissa laiha nainen on aina kaunis.

      Mutta joo..o, ei mua ainakaan haittaa vaikka asiakaspalvelijan naama olisi palanu.. tai sillä olis joku muu vamma..

    • Väitätkö siis että Annalla olisi joku vamma kun on hoikka?

      • Älä ole lapsellinen. Aikuinen mies.. mitä sun äitiskin sanoisi jos tietäisi että netissä huorittelet naisia? Leipoisi vaan lisää pullia..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Älä ole lapsellinen. Aikuinen mies.. mitä sun äitiskin sanoisi jos tietäisi että netissä huorittelet naisia? Leipoisi vaan lisää pullia..

        Sorry, painoni vahingossa tuota äänestä niin luulet varmaan että sait kannatusta.

        Minäkö tässä muka huorittelin? käsittääkseni pidin Annan puolia ja sä alat taas keksimään juttuja ja esittämään perättömiä väitteitä? te femakot olette tosiaan kovia valehtelemaan.


      • Anonyymi

        Väitätkö sinä tietäväsi, että haastattelija oli paksu? Jos se oli oikeasti huolissaan toisen terveydestä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sorry, painoni vahingossa tuota äänestä niin luulet varmaan että sait kannatusta.

        Minäkö tässä muka huorittelin? käsittääkseni pidin Annan puolia ja sä alat taas keksimään juttuja ja esittämään perättömiä väitteitä? te femakot olette tosiaan kovia valehtelemaan.

        Mä olen tehnyt monta kertaa niin..siis painanut tota äänestä- kohtaa, kun ovat lykänneet sen samaan paikkaan mistä ennen pystyi kommentoimaan..

        Niin sun huorittelut on kyllä palstalla tiedossa..Sitten persukit ihmettelee miksi kannattajista löytyy niin vähän naisia ..🔎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö sinä tietäväsi, että haastattelija oli paksu? Jos se oli oikeasti huolissaan toisen terveydestä.

        Kyllä se varmaan oli kun eihän tuollainen kateus ole muuten selitettävissä.

        "Hän sanoi minulle, että ”en ilkee laittaa sinuu sinne näytille kahvilaan”. Olen kuulemma sen näköinen, että en voi olla asiakaspalvelutehtävissä."


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen tehnyt monta kertaa niin..siis painanut tota äänestä- kohtaa, kun ovat lykänneet sen samaan paikkaan mistä ennen pystyi kommentoimaan..

        Niin sun huorittelut on kyllä palstalla tiedossa..Sitten persukit ihmettelee miksi kannattajista löytyy niin vähän naisia ..🔎

        Taitaa olla vain sun unelmissa. Mutta jos noin niin näppärärnä tyttönähän sinä varmaan keskustelujen hakutoiminnolla haet tähän esimerkiksi vaikka edes yhden (1) harmiksen harjoittaman huorittelun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö sinä tietäväsi, että haastattelija oli paksu? Jos se oli oikeasti huolissaan toisen terveydestä.

        Miksihän muuten laihojen kohdalla ollaan niin huolissaan, mutta pullukoiden ei? Kyllähän pullukoitakin näkee asiakaspalvelutehtävissä, ja ylipaino on terveydelle haitaksi, pienikin sellainen.


    • Anonyymi

      Just tommosta siellä Itä-Suomessa on. Jos olis hakenut Helsingistä töitä niin hoikkuus olisi ollut plussaa.

    • Anonyymi

      Naiset ei ota töihin rumaa ätmiä. Naiset syrjii aina meitä rumia ätmejä.

    • Anonyymi

      olisi näin käynyt jos minttu kaulanen olisi hakenut töitä niin minttu olisi saanut töitä ja kahvila olisi saanut paljon uusia asiakkaita kun niin nätti ja seksikäs olisi myyjänä ja naiset pitää mintusta koska on kaunis nainen ja miesten sydämmet se vie

      • Anonyymi

        Valitettavasti ihannoimasi lihavat ihmiset vievät ruokahalun, on päivänselvää että missityyppinen nainen tuo asiakkaita enemmän kuin joku tukeva kaulanen.


    • Jos esimies/haastattelija on sanonut kuten Anna kertoo, hän on ollut hyvin epäasiallinen. Ihmisen paino ei vaikuta hänen työsuorituksiinsa, jos kunto on kohdallan.

      Ihmettelen, jos noin käyttäytyvä ihminen kuten tuo esimies, mikäli tarina pitää paikkansa, on esimiesasemassa.

    • Jutussa ei taidettu mainita esimiehen painoa, joten sinä taisit lytätä hänet edes näkemättä häntä.

      • Anonyymi

        Tulee joku "saatanan neuvottelija", joka sano että koko varallisuutesi nyt näin poistettiin, "neuvottelilja", vain ilmoittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe