Voitteko uskoa

Anonyymi

Kurppa pyysi henkkareita kun ostin kaljaa prismasta. Olen jo sentään yli 40 vuotias ja ostanut satoja kertoja kaljaa. No minulla ei niitä mukana ollut joten kaljat jäi kassalle. Tai ainakin sille kassalle, Kävin ulkona viemässä ruokaostokset pyörälle ja hain kaljat toiselta kassalta eikä nuori myyjä papereita kysynyt. Viimeksi minulta kysytty henkkareita 19 vuotiaana.

32

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystävällinen myyjä ajatteli vain sun parastas.

    • Anonyymi

      Parasta on vaan ostaa kaljaa, yksinäisiä kun olette.

    • Anonyymi

      Semmosta se välillä on.

      Suoraan treeneistä umpiväsyneenä, hikisenä ja magnesiumjauhoisena apteekkiin. Kassa taisi pitää mua nistinä ja korttivarkaana, kun vaati lähimaksun sijaan tunnuslukukuittausta.

      xLiner

      • Anonyymi

        Jos tosiaan miljoonittain ostelee kalja-purkkeja kerralla.... on erikoinen ostos, että varmasti pyytävät paperit.


    • Anonyymi

      35 vuotiaalta thaivaimoltani kysytään paperit aina Alkossa, sehän on kohteliaisuus.

      • Anonyymi

        No kolmevitonen voi hyvinkin näyttää alle kolmikymppiseltä, vaikkei oliskaan thaikku. Sehän on muuttunut niin, että kaikilta alle 30-v näyttäviltä pitäisi kysellä paperit.


    • Jospa olet ollut sen näköinen, ettei huvita myydä niin känniselle? Vähemmällä selviää kun pyytää paperit, kun alkaa sössöttämään, että näytät liian humaltuneelle....

      Kannattaa pitää paperinsa mukana...

      • Anonyymi

        Aivan selvinpäin olin, kalasta tulin ja menin suoraan prismaan. Muistaakseni olen siltä myyjältä ostanut kaljaa ennenkin eikä ole papereita kysynyt sillä olen käynyt siinä prismassa varmaan 15 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan selvinpäin olin, kalasta tulin ja menin suoraan prismaan. Muistaakseni olen siltä myyjältä ostanut kaljaa ennenkin eikä ole papereita kysynyt sillä olen käynyt siinä prismassa varmaan 15 vuotta.

        No naama ollut punasena ulkonaolosta... eipä muuta tartte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan selvinpäin olin, kalasta tulin ja menin suoraan prismaan. Muistaakseni olen siltä myyjältä ostanut kaljaa ennenkin eikä ole papereita kysynyt sillä olen käynyt siinä prismassa varmaan 15 vuotta.

        Joo sehän on selvää että joku prisman myyjä muistaa sut kun oot ennenki siltä jotain ostanu. Tottakai muistaa, kun niillä ei varmaa käy ku tuhansia asiakkaita päivässä. Joo ni kyl sut siitä joukosta luulis muistavan.


    • Kassan tehtäviin kuuluu kysyä paperita. Hän ei voi tietää kuka minkäkin ikäinen on ennen kuin näkee ne paperit.
      Jos minä olisin sinun kassakurppasi, kysyisin ihan joka kerta paperisi ihan vaan siksi, että voin sen tehdä. Ja katsoisin niitä pitkään ja hartaasti ja molemmilta puolilta.

      • Anonyymi

        "Jos minä olisin sinun kassakurppasi, kysyisin ihan joka kerta paperisi ihan vaan siksi, että voin sen tehdä."

        Miksi julkaiset luonteesi inhottavimman piirteen, teet ilkeyttä vain siksi, että sinulla on valtaa niin tehdä? Mihin pyrit? Näin käyttäytyvät ovat yhteiskunnan alinta joukkoa, paljon alempaa kuin yksinkrtaisuuttaan virheellisesti toimivat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jos minä olisin sinun kassakurppasi, kysyisin ihan joka kerta paperisi ihan vaan siksi, että voin sen tehdä."

        Miksi julkaiset luonteesi inhottavimman piirteen, teet ilkeyttä vain siksi, että sinulla on valtaa niin tehdä? Mihin pyrit? Näin käyttäytyvät ovat yhteiskunnan alinta joukkoa, paljon alempaa kuin yksinkrtaisuuttaan virheellisesti toimivat.

        En halua feikata. Rehellisyys maan perii sanoi jo mummo aikanaan.


    • Olitko humalassa, vai käyttäyidyitko hieman omituisesti?
      Kassan pitää kysyä paperit. Se on niiden duuni.

      • Anonyymi

        Minulta eivät ikinä kyllä kysele, aivan turhaa jotain henkilökorttiakaan kuljettaa mukana jos noin 2 kertaa vuodessa käynkin jossain alkossa.

        Erittäin hyvä juoma, kuuma minttu-tee, omia juttujani... mintussa on jotain omituisia ominaisuuksia kyllä, hyvän tuoksuinen yrtti ja teessä ja sitruunan kanssa.


    • Anonyymi

      Onhan naiset aika tyhmiä. Myyjä väitti omia henkkareitani väärennetyiksi turussa yhdessä baarissa ja soitti poliisit eikä myynyt kaljaa sen takia. Ihan uudet henkkarit oli.
      Kysyin siltä tyhmältä naiselta että onko se kovinkin koulutettu.

      • Anonyymi

        Mitä se koulutus liittyy mihinkään? Jos oli ihan uudet henkkarit eikä ollut nähnyt vielä uutta mallia niin epäili väärennetyksi.

        -pihallatipunen-


    • Anonyymi

      Ehkä halusi rokottaa sun huonosta asenteesta häntä kohtaan? Ku täälläkin haukut häntä kurpaksi?

    • Hirneetä!!! 😱

      Multa on kysytty henkkareita vain kun pitää todistaa, kuka mä oon. Joskus parikymppisenä viimeks siksi, että näyttäsin alaikäiselle.

      Kannattaa pysyä kotona, niin välttyy kaikilta turhilta ihmettelyiltä.😃

      • Minulta kysyttiin eläkeläiskorttia, kun näyttelyyn pääsi eläkeläiset vähän edullisemmin 😂. Olis tarttenu vetää herneet nenuun ja alkaa nimittelemään kassahenkilöä. En ollut silloin vielä täällä kirjoittelemassa, en tajunnut miten käyttäytyä. 🌿🦆👵


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minulta kysyttiin eläkeläiskorttia, kun näyttelyyn pääsi eläkeläiset vähän edullisemmin 😂. Olis tarttenu vetää herneet nenuun ja alkaa nimittelemään kassahenkilöä. En ollut silloin vielä täällä kirjoittelemassa, en tajunnut miten käyttäytyä. 🌿🦆👵

        Ens kerralla tiedät 😁

        -pt-


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minulta kysyttiin eläkeläiskorttia, kun näyttelyyn pääsi eläkeläiset vähän edullisemmin 😂. Olis tarttenu vetää herneet nenuun ja alkaa nimittelemään kassahenkilöä. En ollut silloin vielä täällä kirjoittelemassa, en tajunnut miten käyttäytyä. 🌿🦆👵

        Heh, kuten pihallatipunen totesi, ensi kerralla tiedät miten menetellä. Kunnon pultit ja näyttävästi nimitellen...🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ens kerralla tiedät 😁

        -pt-

        Toivottavasti minulta ei ikinä kysytä mitään korttia, voin ihan pahoin, kun ajattelen, että pitäsi nimitellä kassahenkilöitä. Pitänee hiukan harjoitella ääneen, ettei saa sitten sydäriä, kun suusta alkaa purkautua jotain kurppatekstiä! :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, kuten pihallatipunen totesi, ensi kerralla tiedät miten menetellä. Kunnon pultit ja näyttävästi nimitellen...🤣

        On tästä palstasta se hyöty, että oppii ihan uusia tapoja ilmaista itseään :)

        PS. se alaston suomi ole kammottava...olisit varoittanut....tällainen vanhempi immeinen meinas saada sydänkohtauksen. Voi hyvää päivää sentään...miten ihmiset ovat vielä ihan omalla naamallaan siellä kaikkien katseltavana...ei voi käsittää...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        On tästä palstasta se hyöty, että oppii ihan uusia tapoja ilmaista itseään :)

        PS. se alaston suomi ole kammottava...olisit varoittanut....tällainen vanhempi immeinen meinas saada sydänkohtauksen. Voi hyvää päivää sentään...miten ihmiset ovat vielä ihan omalla naamallaan siellä kaikkien katseltavana...ei voi käsittää...

        Heh, se tosiaan on kammottava. En tietäsi koko alaston suomesta mitään, mutta joskus miehen logiikka palstalla vuosia sitten eräs vakkari kirjoittaja linkitti omia kuviaan alaston suomen sivuilta suomi24 palstalle.

        Erehdyin katsomaan ja en ole erehtynyt sen jälkeen. Tiiän jo lukea mitä linkissä lukee ja en avaa.,😛


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, se tosiaan on kammottava. En tietäsi koko alaston suomesta mitään, mutta joskus miehen logiikka palstalla vuosia sitten eräs vakkari kirjoittaja linkitti omia kuviaan alaston suomen sivuilta suomi24 palstalle.

        Erehdyin katsomaan ja en ole erehtynyt sen jälkeen. Tiiän jo lukea mitä linkissä lukee ja en avaa.,😛

        Siis joo, ei ole minunkaan juttu se. Olen siihin liian umpi impi mielinen.😄


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, se tosiaan on kammottava. En tietäsi koko alaston suomesta mitään, mutta joskus miehen logiikka palstalla vuosia sitten eräs vakkari kirjoittaja linkitti omia kuviaan alaston suomen sivuilta suomi24 palstalle.

        Erehdyin katsomaan ja en ole erehtynyt sen jälkeen. Tiiän jo lukea mitä linkissä lukee ja en avaa.,😛

        Luulin, että ylilauta on paha...

        En minäkään näistä mitään tuetäisi, ellei näillä sivustoilla infoa jaettaisi :) Ja toki nuorisoni tietää kaikenlaista, mitä äiskä ei tiedä :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Luulin, että ylilauta on paha...

        En minäkään näistä mitään tuetäisi, ellei näillä sivustoilla infoa jaettaisi :) Ja toki nuorisoni tietää kaikenlaista, mitä äiskä ei tiedä :D

        Juu, netissä on paljon turhaa, itselle turhaa mikä osuu silmiin vasta, kun se silmille tuodaan. 😛


      • Kaskenpolttaja
        Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, netissä on paljon turhaa, itselle turhaa mikä osuu silmiin vasta, kun se silmille tuodaan. 😛

        Näinhän se on. Kun jotain hakee hakukoneella, on aika mielenkiintoista mitä kaikkea voi löytyä vaikka hakee kuinka viatonta asiaa tahansa. Siksi onkin kurjaa, kun mukulat päätyvät jonnekin minne ei tarvitsisi päätyä.


    • Anonyymi

      Vanha mies voi näyttää nuorelta. Jospa olet treenannut itsesi nuoremmaksi kuten minä. Minulta kysyi nuorempi baari nainen henkkareita kun ostin siideriä. En osta kaljaa koskaan baarista koska väljähtänyttä kuitenkin. Noloa se varmaan on jos kysytään henkkaria.

    • Anonyymi

      Näytä ensi kerralla henkkarit ennen kuin ehtii kysymään,
      niin ongelma ratkaistu.

    • Anonyymi

      Siis kysyi henkilökorttia kassalla että saatko ostaa tuon 1000 tonnia kaljaa?

      On joissain on sellainen, aseissa ainakin on nyt että: tehokkaita ilma-aseitakaan ei myydä ilman henkilön todennusta kun ovat yhtä tehokkaita kuin räjähteillä toimivat nykyään tuollaisetkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe