Voitteko uskoa

Anonyymi

Kurppa pyysi henkkareita kun ostin kaljaa prismasta. Olen jo sentään yli 40 vuotias ja ostanut satoja kertoja kaljaa. No minulla ei niitä mukana ollut joten kaljat jäi kassalle. Tai ainakin sille kassalle, Kävin ulkona viemässä ruokaostokset pyörälle ja hain kaljat toiselta kassalta eikä nuori myyjä papereita kysynyt. Viimeksi minulta kysytty henkkareita 19 vuotiaana.

32

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystävällinen myyjä ajatteli vain sun parastas.

    • Anonyymi

      Parasta on vaan ostaa kaljaa, yksinäisiä kun olette.

    • Anonyymi

      Semmosta se välillä on.

      Suoraan treeneistä umpiväsyneenä, hikisenä ja magnesiumjauhoisena apteekkiin. Kassa taisi pitää mua nistinä ja korttivarkaana, kun vaati lähimaksun sijaan tunnuslukukuittausta.

      xLiner

      • Anonyymi

        Jos tosiaan miljoonittain ostelee kalja-purkkeja kerralla.... on erikoinen ostos, että varmasti pyytävät paperit.


    • Anonyymi

      35 vuotiaalta thaivaimoltani kysytään paperit aina Alkossa, sehän on kohteliaisuus.

      • Anonyymi

        No kolmevitonen voi hyvinkin näyttää alle kolmikymppiseltä, vaikkei oliskaan thaikku. Sehän on muuttunut niin, että kaikilta alle 30-v näyttäviltä pitäisi kysellä paperit.


    • Jospa olet ollut sen näköinen, ettei huvita myydä niin känniselle? Vähemmällä selviää kun pyytää paperit, kun alkaa sössöttämään, että näytät liian humaltuneelle....

      Kannattaa pitää paperinsa mukana...

      • Anonyymi

        Aivan selvinpäin olin, kalasta tulin ja menin suoraan prismaan. Muistaakseni olen siltä myyjältä ostanut kaljaa ennenkin eikä ole papereita kysynyt sillä olen käynyt siinä prismassa varmaan 15 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan selvinpäin olin, kalasta tulin ja menin suoraan prismaan. Muistaakseni olen siltä myyjältä ostanut kaljaa ennenkin eikä ole papereita kysynyt sillä olen käynyt siinä prismassa varmaan 15 vuotta.

        No naama ollut punasena ulkonaolosta... eipä muuta tartte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan selvinpäin olin, kalasta tulin ja menin suoraan prismaan. Muistaakseni olen siltä myyjältä ostanut kaljaa ennenkin eikä ole papereita kysynyt sillä olen käynyt siinä prismassa varmaan 15 vuotta.

        Joo sehän on selvää että joku prisman myyjä muistaa sut kun oot ennenki siltä jotain ostanu. Tottakai muistaa, kun niillä ei varmaa käy ku tuhansia asiakkaita päivässä. Joo ni kyl sut siitä joukosta luulis muistavan.


    • Kassan tehtäviin kuuluu kysyä paperita. Hän ei voi tietää kuka minkäkin ikäinen on ennen kuin näkee ne paperit.
      Jos minä olisin sinun kassakurppasi, kysyisin ihan joka kerta paperisi ihan vaan siksi, että voin sen tehdä. Ja katsoisin niitä pitkään ja hartaasti ja molemmilta puolilta.

      • Anonyymi

        "Jos minä olisin sinun kassakurppasi, kysyisin ihan joka kerta paperisi ihan vaan siksi, että voin sen tehdä."

        Miksi julkaiset luonteesi inhottavimman piirteen, teet ilkeyttä vain siksi, että sinulla on valtaa niin tehdä? Mihin pyrit? Näin käyttäytyvät ovat yhteiskunnan alinta joukkoa, paljon alempaa kuin yksinkrtaisuuttaan virheellisesti toimivat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jos minä olisin sinun kassakurppasi, kysyisin ihan joka kerta paperisi ihan vaan siksi, että voin sen tehdä."

        Miksi julkaiset luonteesi inhottavimman piirteen, teet ilkeyttä vain siksi, että sinulla on valtaa niin tehdä? Mihin pyrit? Näin käyttäytyvät ovat yhteiskunnan alinta joukkoa, paljon alempaa kuin yksinkrtaisuuttaan virheellisesti toimivat.

        En halua feikata. Rehellisyys maan perii sanoi jo mummo aikanaan.


    • Olitko humalassa, vai käyttäyidyitko hieman omituisesti?
      Kassan pitää kysyä paperit. Se on niiden duuni.

      • Anonyymi

        Minulta eivät ikinä kyllä kysele, aivan turhaa jotain henkilökorttiakaan kuljettaa mukana jos noin 2 kertaa vuodessa käynkin jossain alkossa.

        Erittäin hyvä juoma, kuuma minttu-tee, omia juttujani... mintussa on jotain omituisia ominaisuuksia kyllä, hyvän tuoksuinen yrtti ja teessä ja sitruunan kanssa.


    • Anonyymi

      Onhan naiset aika tyhmiä. Myyjä väitti omia henkkareitani väärennetyiksi turussa yhdessä baarissa ja soitti poliisit eikä myynyt kaljaa sen takia. Ihan uudet henkkarit oli.
      Kysyin siltä tyhmältä naiselta että onko se kovinkin koulutettu.

      • Anonyymi

        Mitä se koulutus liittyy mihinkään? Jos oli ihan uudet henkkarit eikä ollut nähnyt vielä uutta mallia niin epäili väärennetyksi.

        -pihallatipunen-


    • Anonyymi

      Ehkä halusi rokottaa sun huonosta asenteesta häntä kohtaan? Ku täälläkin haukut häntä kurpaksi?

    • Hirneetä!!! 😱

      Multa on kysytty henkkareita vain kun pitää todistaa, kuka mä oon. Joskus parikymppisenä viimeks siksi, että näyttäsin alaikäiselle.

      Kannattaa pysyä kotona, niin välttyy kaikilta turhilta ihmettelyiltä.😃

      • Minulta kysyttiin eläkeläiskorttia, kun näyttelyyn pääsi eläkeläiset vähän edullisemmin 😂. Olis tarttenu vetää herneet nenuun ja alkaa nimittelemään kassahenkilöä. En ollut silloin vielä täällä kirjoittelemassa, en tajunnut miten käyttäytyä. 🌿🦆👵


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minulta kysyttiin eläkeläiskorttia, kun näyttelyyn pääsi eläkeläiset vähän edullisemmin 😂. Olis tarttenu vetää herneet nenuun ja alkaa nimittelemään kassahenkilöä. En ollut silloin vielä täällä kirjoittelemassa, en tajunnut miten käyttäytyä. 🌿🦆👵

        Ens kerralla tiedät 😁

        -pt-


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minulta kysyttiin eläkeläiskorttia, kun näyttelyyn pääsi eläkeläiset vähän edullisemmin 😂. Olis tarttenu vetää herneet nenuun ja alkaa nimittelemään kassahenkilöä. En ollut silloin vielä täällä kirjoittelemassa, en tajunnut miten käyttäytyä. 🌿🦆👵

        Heh, kuten pihallatipunen totesi, ensi kerralla tiedät miten menetellä. Kunnon pultit ja näyttävästi nimitellen...🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ens kerralla tiedät 😁

        -pt-

        Toivottavasti minulta ei ikinä kysytä mitään korttia, voin ihan pahoin, kun ajattelen, että pitäsi nimitellä kassahenkilöitä. Pitänee hiukan harjoitella ääneen, ettei saa sitten sydäriä, kun suusta alkaa purkautua jotain kurppatekstiä! :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, kuten pihallatipunen totesi, ensi kerralla tiedät miten menetellä. Kunnon pultit ja näyttävästi nimitellen...🤣

        On tästä palstasta se hyöty, että oppii ihan uusia tapoja ilmaista itseään :)

        PS. se alaston suomi ole kammottava...olisit varoittanut....tällainen vanhempi immeinen meinas saada sydänkohtauksen. Voi hyvää päivää sentään...miten ihmiset ovat vielä ihan omalla naamallaan siellä kaikkien katseltavana...ei voi käsittää...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        On tästä palstasta se hyöty, että oppii ihan uusia tapoja ilmaista itseään :)

        PS. se alaston suomi ole kammottava...olisit varoittanut....tällainen vanhempi immeinen meinas saada sydänkohtauksen. Voi hyvää päivää sentään...miten ihmiset ovat vielä ihan omalla naamallaan siellä kaikkien katseltavana...ei voi käsittää...

        Heh, se tosiaan on kammottava. En tietäsi koko alaston suomesta mitään, mutta joskus miehen logiikka palstalla vuosia sitten eräs vakkari kirjoittaja linkitti omia kuviaan alaston suomen sivuilta suomi24 palstalle.

        Erehdyin katsomaan ja en ole erehtynyt sen jälkeen. Tiiän jo lukea mitä linkissä lukee ja en avaa.,😛


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, se tosiaan on kammottava. En tietäsi koko alaston suomesta mitään, mutta joskus miehen logiikka palstalla vuosia sitten eräs vakkari kirjoittaja linkitti omia kuviaan alaston suomen sivuilta suomi24 palstalle.

        Erehdyin katsomaan ja en ole erehtynyt sen jälkeen. Tiiän jo lukea mitä linkissä lukee ja en avaa.,😛

        Siis joo, ei ole minunkaan juttu se. Olen siihin liian umpi impi mielinen.😄


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, se tosiaan on kammottava. En tietäsi koko alaston suomesta mitään, mutta joskus miehen logiikka palstalla vuosia sitten eräs vakkari kirjoittaja linkitti omia kuviaan alaston suomen sivuilta suomi24 palstalle.

        Erehdyin katsomaan ja en ole erehtynyt sen jälkeen. Tiiän jo lukea mitä linkissä lukee ja en avaa.,😛

        Luulin, että ylilauta on paha...

        En minäkään näistä mitään tuetäisi, ellei näillä sivustoilla infoa jaettaisi :) Ja toki nuorisoni tietää kaikenlaista, mitä äiskä ei tiedä :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Luulin, että ylilauta on paha...

        En minäkään näistä mitään tuetäisi, ellei näillä sivustoilla infoa jaettaisi :) Ja toki nuorisoni tietää kaikenlaista, mitä äiskä ei tiedä :D

        Juu, netissä on paljon turhaa, itselle turhaa mikä osuu silmiin vasta, kun se silmille tuodaan. 😛


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, netissä on paljon turhaa, itselle turhaa mikä osuu silmiin vasta, kun se silmille tuodaan. 😛

        Näinhän se on. Kun jotain hakee hakukoneella, on aika mielenkiintoista mitä kaikkea voi löytyä vaikka hakee kuinka viatonta asiaa tahansa. Siksi onkin kurjaa, kun mukulat päätyvät jonnekin minne ei tarvitsisi päätyä.


    • Anonyymi

      Vanha mies voi näyttää nuorelta. Jospa olet treenannut itsesi nuoremmaksi kuten minä. Minulta kysyi nuorempi baari nainen henkkareita kun ostin siideriä. En osta kaljaa koskaan baarista koska väljähtänyttä kuitenkin. Noloa se varmaan on jos kysytään henkkaria.

    • Anonyymi

      Näytä ensi kerralla henkkarit ennen kuin ehtii kysymään,
      niin ongelma ratkaistu.

    • Anonyymi

      Siis kysyi henkilökorttia kassalla että saatko ostaa tuon 1000 tonnia kaljaa?

      On joissain on sellainen, aseissa ainakin on nyt että: tehokkaita ilma-aseitakaan ei myydä ilman henkilön todennusta kun ovat yhtä tehokkaita kuin räjähteillä toimivat nykyään tuollaisetkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      370
      8394
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2344
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1712
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1569
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1324
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1312
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      353
      1154
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1025
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1002
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      112
      941
    Aihe