naisen vilauttelu!

Anonyymi

Tämä tuli mieleen BigBrotherin Miran kertomasta. Hän oli joutunut tilanteeseen, jossa kaikki oli näkynyt kun hänen tapansa on kulkea hame päällä ilman pikkareita.

Omassa elämässä olen törnännyt seuraavaan. Nainen on pukeutunut polvenkorkuiseen hemaaseen tai mekkoon. Sitten vaan on tilanne, jossa hänen asentonsa on sellainen, että hän joutuu korjaamaan hameen helmaa, jottei pikkarit näy. Sama on t-paidan kanssa, että se on hyvin paljastava tietyissä tilanteissa. myöhemmin sitten kuittaillaan siitä, että on joku on katsonut.

Siis onko tässä mitää logikkaa?

6

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisen tarve näyttäytyä mahdollisimman edullisesti, myös näyttäen sukupuolielimiään, on vielä monelle tabu, joten sillä voi kerätä vielä vahvaa huomiota. Kuitenkin ihan biologian mukaista. Mutta myös sanomattoman kaunista.🌹👀

      Määkin tulin samalla tervehtiin. 👻

    • Anonyymi

      Mä kyllä luulen, että Mira keksi tarinan. Sai vaan muut nauramaan.

    • Anonyymi

      ap. kommentoi!

      Onhan se niinkin, että haetaan huomiota tai ollan hauskoja. Mutta niinkuin tuossa alkuperäisessä viestissä sanoin, niin joskus joku nainen korjaa paljastavaa vaatettaan, mutta on sitä joku toinen joskus jopa tuonut itseään esiin tulemalla esiin mm. tuomalla oman pillunseutunsa silmien tasoon muutamaksi sekunniksi niin, että se ainakin huomataan - eikä ole ole sattumaa, jos samaa vyötärönlinjaa tuodaan esiin vielä pari muutakin kertaa. Myöhemmin tämä sama tuli vielä katsomaan suoraan silmiin, että varmasti viesti tuli perilla.

      Että on se sitten tahatonta, tahallista tai keksittyä. Itse saa päättää!

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ilman pikkuhousuja hameessa kulkeminen ja pieni vilauttelu on äärimmäisen seksikästä. Pillu ja rinnat ovat myös osa naisen kauneutta, eikä se naisesta huonoa tee jos ne joskus vähän näkösällä olisivatkin!

    • Naisen odotetaan piilottelevan vartaloaan, mutta moni nauttii sen esittelemisestä alitajuisesti. Siksi sitä korostetaan ja paljastellaan, mutta sitten mukamas loukkaannutaan. Kyse on siitä, ettei nainen ole vielä ymmärtänyt tietoisella tasolla että naiseuden paljastaminen on luonnollista ja kaunista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe