naisen vilauttelu!

Anonyymi

Tämä tuli mieleen BigBrotherin Miran kertomasta. Hän oli joutunut tilanteeseen, jossa kaikki oli näkynyt kun hänen tapansa on kulkea hame päällä ilman pikkareita.

Omassa elämässä olen törnännyt seuraavaan. Nainen on pukeutunut polvenkorkuiseen hemaaseen tai mekkoon. Sitten vaan on tilanne, jossa hänen asentonsa on sellainen, että hän joutuu korjaamaan hameen helmaa, jottei pikkarit näy. Sama on t-paidan kanssa, että se on hyvin paljastava tietyissä tilanteissa. myöhemmin sitten kuittaillaan siitä, että on joku on katsonut.

Siis onko tässä mitää logikkaa?

6

367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisen tarve näyttäytyä mahdollisimman edullisesti, myös näyttäen sukupuolielimiään, on vielä monelle tabu, joten sillä voi kerätä vielä vahvaa huomiota. Kuitenkin ihan biologian mukaista. Mutta myös sanomattoman kaunista.🌹👀

Määkin tulin samalla tervehtiin. 👻

• Anonyymi

Mä kyllä luulen, että Mira keksi tarinan. Sai vaan muut nauramaan.

• Anonyymi

ap. kommentoi!

Onhan se niinkin, että haetaan huomiota tai ollan hauskoja. Mutta niinkuin tuossa alkuperäisessä viestissä sanoin, niin joskus joku nainen korjaa paljastavaa vaatettaan, mutta on sitä joku toinen joskus jopa tuonut itseään esiin tulemalla esiin mm. tuomalla oman pillunseutunsa silmien tasoon muutamaksi sekunniksi niin, että se ainakin huomataan - eikä ole ole sattumaa, jos samaa vyötärönlinjaa tuodaan esiin vielä pari muutakin kertaa. Myöhemmin tämä sama tuli vielä katsomaan suoraan silmiin, että varmasti viesti tuli perilla.

Että on se sitten tahatonta, tahallista tai keksittyä. Itse saa päättää!

• Anonyymi

• Anonyymi

Ilman pikkuhousuja hameessa kulkeminen ja pieni vilauttelu on äärimmäisen seksikästä. Pillu ja rinnat ovat myös osa naisen kauneutta, eikä se naisesta huonoa tee jos ne joskus vähän näkösällä olisivatkin!

• Naisen odotetaan piilottelevan vartaloaan, mutta moni nauttii sen esittelemisestä alitajuisesti. Siksi sitä korostetaan ja paljastellaan, mutta sitten mukamas loukkaannutaan. Kyse on siitä, ettei nainen ole vielä ymmärtänyt tietoisella tasolla että naiseuden paljastaminen on luonnollista ja kaunista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe