Saako mies meikata ?

Anonyymi

Meikkasin melko vahvasti, kaupungille. Ei ihmeemmin herättänyt huomiota. Rajasin silmäni reilusti mustalla kajalilla ja runsaasti mascaraa.

12

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ok, minkä ikäinen olet, ihan ok, kun mies meikkaa.

• Anonyymi

Keski-ikäinen, joten voisi olettaa, ettei vahvempikaan meikki ainakaan rumenna, mutta onko muuten sopivaa. Luultavasti jotkut äijät ja nuoret juopuneet ei sellaista hyväksy...varsinkin, jos nahkainen meikkilaukku roikkuu naisellisen nahkatakin olkapäällä ohkaisessa hihnassa.

• Anonyymi

Onko huomion hakuista meikata, kuten Markus ?

• Anonyymi

Ainakin pyrin meikkamaan taidokkaammin, kun Markus, mutta hyvinkin vahvemmin.

• Anonyymi

Vapun aattona aion meikata rajusti, aivan älyttömän vahvat kajal rajaukset ja uudella Lumenen mascaralla ripset tosi raskaasti! Tiedä vaikka vapun jälkeen meikkitrendi jää pysyvästi päälle. Saa siinä äijät ihmetellä, mikähän tyyppi toikin on.

• Anonyymi

Olen kaa koukussa meikkeihin, joka toinen päivä mascaroin ripseni, usein myös kajalilla rajaukset. Lisäksi luomiväriä perjantaisin, jolloin heput pyrkii vinoilemaan meikkaavaa miestä.

• Anonyymi

vapaa-ajalla saa ehostaaa reilummin. Työaikana on oltava hillitty, toimen mukaan.

• Anonyymi

Ite oon 64 ja aika kovasti laitan hulipunnaa ja kajjaalia. Asun Kajjaanisa ja sukkahousut on on kovasti käytösä.

• Anonyymi

Pidän ylläni nahkajakkua, boleroa, leggingsejä ja piikkikorot on jalassani !

• Anonyymi

Neropatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän ylläni nahkajakkua, boleroa, leggingsejä ja piikkikorot on jalassani !

Näin helteellä silmämeikin ylläpito on haastellista. Täytyy käyttää waterproof meikkejä, joiden poistaminen on sitten vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin helteellä silmämeikin ylläpito on haastellista. Täytyy käyttää waterproof meikkejä, joiden poistaminen on sitten vaikeaa.

Mä kans käytän waterproof meikkejä, jotta pysyisi paremmin, mutta ovat sitten tiukasti kiinni puhdistusliinoista huolimatta. Taidan olla seudun ainoita miehiä, joka meikkaa päivittäin rajaten kajalilla reilusti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      1003
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe