Miksi ateistit tutkivat kampeloita?

Anonyymi

Näin olen tältä palstalta ymmärtänyt. Ihmettelen syvästi, mutta elinkeinohan se on muiden jouksossa, luulisin. Ainakin jos haluaa elää stipendeillä :)

26

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin ihmettelen.

• Tutkivatko ihan oikeasti?

• Anonyymi

Miksi vastaat itsellesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vastaat itsellesi?

Miksi tutkit kampeloita?

• Anonyymi

”Mikäli hänen ammattinsa olisi poliisi, hänellä olisi varmasti nikkinä Poliisi.”

Olet stalkannut huonosti. Olen tällä palstalla ilmoittanut, että olen PV:n upseeri. Nimimerkin ’Kampelatutkija’ valitsin siksi, että rekisteröitymiseni aikaan oli uutinen Itämeren kampeloiden lajiutumisesta kahteen eri kantaan; vähempisuolaisen pohjoisen Itämeren kampeloihin ja eteläisen Itämeren suolaisemman vedenkampeloihin. Tämä lajiutuminen on tapahtunut viimeisen 7000 vuoden aikana ja on siis selvä todiste evoluutiosta ja luomista vastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

”Mikäli hänen ammattinsa olisi poliisi, hänellä olisi varmasti nikkinä Poliisi.”

Olet stalkannut huonosti. Olen tällä palstalla ilmoittanut, että olen PV:n upseeri. Nimimerkin ’Kampelatutkija’ valitsin siksi, että rekisteröitymiseni aikaan oli uutinen Itämeren kampeloiden lajiutumisesta kahteen eri kantaan; vähempisuolaisen pohjoisen Itämeren kampeloihin ja eteläisen Itämeren suolaisemman vedenkampeloihin. Tämä lajiutuminen on tapahtunut viimeisen 7000 vuoden aikana ja on siis selvä todiste evoluutiosta ja luomista vastaan.

Suomi24 kirjasi allekirjoittaneen ulos ennen kommentin lähettämistä. Yllä oleva kommentti on siis minun.

PS. On aina kunnia kun vastapuoli tekee kokonaisia avauksia nimimerkistä ja hänen argumentaatiostaan. Tällainen peppukipu kertoo siitä, että vastapuolelta on argumentit loppuneet ja lattiat pyyhitty.

• Anonyymi

Vihaat siis: ammattikoulun käyneitä, ateisteja, upseereja, tiedemiehiä, metallimuusikin ystäviä, muslimeita, homoja, kolminaisuuteen uskovia kristittyjä... mitä muuta vihaat, G4G?

• Anonyymi

Kapiaisena kykenet pyyhkimään vain oman peppusi, korkeintaan. Voisin vielä kysyä miltä se tuntuu, mutta arvaan, että ammattisi varjopuolina kärsit jo kroonisista peppukivuista, syyn tai toisen vuoksi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihaat siis: ammattikoulun käyneitä, ateisteja, upseereja, tiedemiehiä, metallimuusikin ystäviä, muslimeita, homoja, kolminaisuuteen uskovia kristittyjä... mitä muuta vihaat, G4G?

Höpö, kristityillä on avara sydän ja he rakastavat kaikkia kanssaihmisiään.

Hanki peili!

• Anonyymi kirjoitti:

Kapiaisena kykenet pyyhkimään vain oman peppusi, korkeintaan. Voisin vielä kysyä miltä se tuntuu, mutta arvaan, että ammattisi varjopuolina kärsit jo kroonisista peppukivuista, syyn tai toisen vuoksi :)

"Kapiaisena kykenet pyyhkimään vain oman peppusi, korkeintaan."

Anonyymin keskustelijan persoonaan menevä keskustelu kertoo peppukivusta ja hävityistä debateista. Kuten aiemmin sanoin, tämä avauksesi ja vinkumisesi on kunnia.

"ammattisi varjopuolina kärsit jo kroonisista peppukivuista, syyn tai toisen vuoksi :)"

Työni on merkityksellistä ja saan siitä tyydytystä päivittäin. Etenen uralla nopeammin kuin itse edes uskallan haluta, joten minulla ei ole kroonista peppukipua.

• Anonyymi
        Kampelatutkija kirjoitti:

"Kapiaisena kykenet pyyhkimään vain oman peppusi, korkeintaan."

Anonyymin keskustelijan persoonaan menevä keskustelu kertoo peppukivusta ja hävityistä debateista. Kuten aiemmin sanoin, tämä avauksesi ja vinkumisesi on kunnia.

"ammattisi varjopuolina kärsit jo kroonisista peppukivuista, syyn tai toisen vuoksi :)"

Työni on merkityksellistä ja saan siitä tyydytystä päivittäin. Etenen uralla nopeammin kuin itse edes uskallan haluta, joten minulla ei ole kroonista peppukipua.

Heh!

Keskustelija, joka nimittelee toisia keskustelijoita tolloiksi on nyt ylentänyt itsensä aivan uusiin sfääreihin.

Laita jo korkki kiinni ja palaa sinne rättivarastolle takaisin nukkumaan humalasi pois.

Järjestä sulkeisia vaikka varastorotille, täällä ei tarvitse :D

• Anonyymi kirjoitti:

Heh!

Keskustelija, joka nimittelee toisia keskustelijoita tolloiksi on nyt ylentänyt itsensä aivan uusiin sfääreihin.

Laita jo korkki kiinni ja palaa sinne rättivarastolle takaisin nukkumaan humalasi pois.

Järjestä sulkeisia vaikka varastorotille, täällä ei tarvitse :D

"Heh!"

Katso itseäsi. Kapiainen on lyönyt Raamatulla päähän Jumalanvaltakunta -blogistia ja pistänyt jauhot suuhun ja nyt hän itkee sitä täällä. Hanki elämä.

• Anonyymi
        Kampelatutkija kirjoitti:

"Heh!"

Katso itseäsi. Kapiainen on lyönyt Raamatulla päähän Jumalanvaltakunta -blogistia ja pistänyt jauhot suuhun ja nyt hän itkee sitä täällä. Hanki elämä.

Sinä et saisi ammattisotilaana edes rotanmyrkyllä hengiltä niitä rättivarastosi rottia, jotka ovat päivisin siellä seuranasi, puhumattakaan jonkin debatin voittamisesta.

Keskustelu- ja väittelytaitosi ovat kuin alokkaan käsikirjasta.

Oikein hävettää puolestasi :)

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en vihaa ketään.

Rakastan kaikkia ihmisiä ilman poikkeusta: jopa muslimiterroristeja!

Ne vasta ihania ovatkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö, kristityillä on avara sydän ja he rakastavat kaikkia kanssaihmisiään.

Hanki peili!

Luin:

kristityillä on pallihikeä.

Minulla on sellainen lukihäiriö, että luen eri tavalla kuin on kirjoitettu.

• Kampelatutkija kirjoitti:

"Heh!"

Et ole lyönyt minua Raamatulla päähän enkä ole Jumalan valtakuntablogin pitäjä.

Olen osoittanut sinun taikauskosi typeräksi kerta toisensa jälkeen ja kun et osaa enää mitään järkevää vastata, niin luulet pyyhkineesi lattian minulla ja sanoillani.

• G4G kirjoitti:

Et ole lyönyt minua Raamatulla päähän enkä ole Jumalan valtakuntablogin pitäjä.

Olen osoittanut sinun taikauskosi typeräksi kerta toisensa jälkeen ja kun et osaa enää mitään järkevää vastata, niin luulet pyyhkineesi lattian minulla ja sanoillani.

”Olen osoittanut sinun taikauskosi typeräksi kerta toisensa jälkeen...”

Mikä taikausko? Kyllä minun uskoni on järkiperäistä sinuun verrattuna. Minä en usko asioihin, joista ei ole todisteita. Jos alkaisin uskoa Jahveen, pitäisi minun uskoa myös Joulupukkiin, Saunatonttuun, Wotaniin, Moolokkiin, Baaliin, Mulukuun, Aarnikotkaan jne. Niistä kaikista on yhtä vahvat todisteet kuin Jahvesta.

• Anonyymi

No, ateisti yleensä tutkii asioita, jotka ovat olemassa.

• Anonyymi

Kristityt taas tutkivat asioita, jotka ovat hyödyllisiä ja joiden tutkiminen on tuottavaa työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristityt taas tutkivat asioita, jotka ovat hyödyllisiä ja joiden tutkiminen on tuottavaa työtä.

Niinkuin jumalantutkijat....olet oikeassa.

• Anonyymi

• Ateisti voi tutkia asioita, jotka ovat olemassa, mutta tällä palstalla he keskittyvät solvaamaan olemattomia jumalia ja heihin uskovia ihmisiä.

• Anonyymi
        G4G kirjoitti:

Miksi ihmeessä enkelit tanssisivat nuppineulan kärjessä?

Eikö heillä ole parempaa tekemistä?

Ei enkeleistä ole mitään todisteita.

• Anonyymi

Tutkittava on ennen kuin syö !
      Kunnon uskovainen ei tutki mitään vaan pistää poskeensa kaiken mikä eteen tulee.
      Halleluja !

• Niitä tutkitaan siksi, että saataisiin selko, miltä Jeesuksen selkä näytti ristiä vasten. Kampelathan lepäilevät aina samalla kyljellään, joten asia on sama kuin Jeesuksella. Ei hänkään kääntänyt välillä naamaansa ristiin päin. Kampelatutkimuksella saadaan siis tärkeää tietoa mm. makuuhaavoista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      288
      3523
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2415
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      255
      2219
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2089
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1754
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      351
      1393
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      27
      1195
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1089
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      24
      1084
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1080
    Aihe