Kuulumisia ..

°°° ✍️
Viikko on mennyt nopeasti ja kyllä olen myös käynyt täällä, kastelen josko olet täällä .. 🙄
Käyn täällä, koska .. kaipaan kovasti sinua .. 💜 Ainoastaan sinua ..
Itsellä koulussa menee vielä hyvin, otin lisä tuntea, eli nyt ovat myös torstai ja perjantai pitkiä koulupäiviä .. 🤔
Huomaan itsestään muutoksen, otan nykyään elämästä kaiken opin irti, mitä teen. Elämä ei ole niin pitkä kuin voisi kuvitella ..
Tein myös uhkarohkean ostoksen, ostin iPad Pro 12,9” (uudempi malli) Smart näppäimistö Apple Pencil koulun varten .. Kokemus on tasan nolla Apple tuotteista .. 
Ei tule enää niin paljon paperin materjalia, vaan skannaan suoraan iPadille, mitä muokkaan ja teen merkintöjä suoraan materiaalin päälle, tai piirtelen perhosia 🦋
Ja olen Happy .. 🤩👍
*Pus* 💋

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauantai-iltaa....

Mukava kuulla, että opintosi edistyvät.
      Atk-hankinnat ovat mulle yhtä hebreaa jos muistat, että oon totaali ✋😊

Oma elämä junnaa jotenkin paikallaan.
      Työstä tykkään edelleen kuin "hullu puurosta" muutoin oon alakuloinen usein....
      Aivan kuin olisin menettänyt ilon ja kyvyn nauttia elämästä....
      Käyn täällä enää harvemmin. Saatan silti käydä vielä joskus peukuttamassa juttujasi✌️👍

Toivotan sulle mukavaa syksyä ja hyviä asioita elämääsi. Voi hyvin. Levollista yötä 🧡

🐅

• Heii .. 🙂
        Miksi olet alakuloinen usein? Surullista, kun olet menettänyt ilon ja kyvyn nauttia elämästä!
        Mikä aiheuttaa sen?
        Voisikos syksy aiheuttaa mielenalan vaihdon?
        Miten voisin auttaa sinua ja nostaa sinun mielenala korkealle? 🤔

• Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

Heii .. 🙂
        Miksi olet alakuloinen usein? Surullista, kun olet menettänyt ilon ja kyvyn nauttia elämästä!
        Mikä aiheuttaa sen?
        Voisikos syksy aiheuttaa mielenalan vaihdon?
        Miten voisin auttaa sinua ja nostaa sinun mielenala korkealle? 🤔

Tunne-elämän juttuja ja liittyy omaan henkilökohtaiseen elämään.
        Syksy ei minua masenna, tykkään yli kaiken syksystä.
        Ehkä se on sitä, että haluaisin tehdä monia juttuja, mutta oon tietyllä tavalla sidottu etten pysty niitä toteuttamaan.

Älä huolehdi. Ei sinun tarvitse minua piristää.
        Hyvä kun pärjäät ja oot onnellinen. 🦋

• tigrutoivottaa kirjoitti:

Tunne-elämän juttuja ja liittyy omaan henkilökohtaiseen elämään.
        Syksy ei minua masenna, tykkään yli kaiken syksystä.
        Ehkä se on sitä, että haluaisin tehdä monia juttuja, mutta oon tietyllä tavalla sidottu etten pysty niitä toteuttamaan.

Älä huolehdi. Ei sinun tarvitse minua piristää.
        Hyvä kun pärjäät ja oot onnellinen. 🦋

En oo onnellinen .. elän, koska on pakko elää!
        Totta kai olen huolissaan sinusta kun olet surullinen ja haluan auttaa sinua jotenkin .. piristää jotenkin sinun mieltä!
        Jännä .. minä tykkään ehdottomasti keväästä säästä ..
        Kevät on minulle uusi elämä ja uusi toivo elää paremmin ja tehdä oikeitta päätöksiä! ☀️

En oo onnellinen .. elän, koska on pakko elää!
        Totta kai olen huolissaan sinusta kun olet surullinen ja haluan auttaa sinua jotenkin .. piristää jotenkin sinun mieltä!
        Jännä .. minä tykkään ehdottomasti keväästä säästä ..
        Kevät on minulle uusi elämä ja uusi toivo elää paremmin ja tehdä oikeitta päätöksiä! ☀️

Ei mun tilanne ihan niin paha ole kuin kuvasit.
        Ethän sinä oikeesti ajattele, että voisit auttaa minua? Piristää tätä kautta kun harvoin ees kohdataan...?

Tykkään minäkin keväästä kevään lapsena.
        Syksyssä on vain jotain melankoliaa....
        I'm a melancoly man.. Oli joskus ihana biisi...
        Wallanderin kans vielä tovi ja sitten 🙏💤💤

Ethän sinä oikeesti ajattele, että voisit auttaa minua? Piristää tätä kautta kun harvoin ees kohdataan...?

Itse asiassa ➡ "Ethän sinä oikeasti ajattele, että voisit auttaa minua?" ⬅ Kyllä ajattelin, että jos ja kun minusta olisi sinulle apua, niin auttaisin kyllä! ♡

I'm a melancoly man .. tosi kaunis biisi
        https://www.youtube.com/watch?v=tYIYIVG64C4

Tiedätkö, nykyjään en tykkää sunnuntaista .. koska sunnuntai on "muka" lepopäivä .. mutta minusta se on jo työpäivä, koska kaikki ajatukset ovat jo maanantaissa kiinni ja myös maanantaiset esivalmistelut käy jo täysillä ..
        Sunnuntai ja maanantai välissä pitää olla vielä yksi päivä, nimi voisi olla vaikka pikku maanantai.
        Ja ihan virallinen maanantai .. inhokki minulle ..
        Paitsi silloin jos ja kun olisi mahdollisuus nähdä "hänet" mr.(M) 😍

Itse asiassa ➡ "Ethän sinä oikeasti ajattele, että voisit auttaa minua?" ⬅ Kyllä ajattelin, että jos ja kun minusta olisi sinulle apua, niin auttaisin kyllä! ♡

I'm a melancoly man .. tosi kaunis biisi
        https://www.youtube.com/watch?v=tYIYIVG64C4

Kuuntelin tuon jo toiseen kertaan tänään.
        En tiiä mikä siinä koskettaa...

Ihana jos haluat olla avukseni. Se on oikeesti harvinaista täällä ja ehkä elämässänikin...

Voiko täällä vaihtaa s-postia? Kaikki täällä on minulle outoa. Tiedätkö sinä? Voisin kirjoittaa sinulle joku päivä ajatuksiani jos se olisi sinulle ok?

🐅

Kuuntelin tuon jo toiseen kertaan tänään.
        En tiiä mikä siinä koskettaa...

Ihana jos haluat olla avukseni. Se on oikeesti harvinaista täällä ja ehkä elämässänikin...

Voiko täällä vaihtaa s-postia? Kaikki täällä on minulle outoa. Tiedätkö sinä? Voisin kirjoittaa sinulle joku päivä ajatuksiani jos se olisi sinulle ok?

🐅

Tässä on ehkä vähän hankala vaihtaa s.postia, lähinnä sen takia, jos kirjoitat sen tänne, niin, moderaattori voi nopeasti poistaa, tai yhtäkkiä sinulle voi tulla niin paljon kirjeittä ja jokainen Anonyymi / trolli kirjoittaa sinulle 🤣

Tiedätkö, nykyjään en tykkää sunnuntaista .. koska sunnuntai on "muka" lepopäivä .. mutta minusta se on jo työpäivä, koska kaikki ajatukset ovat jo maanantaissa kiinni ja myös maanantaiset esivalmistelut käy jo täysillä ..
        Sunnuntai ja maanantai välissä pitää olla vielä yksi päivä, nimi voisi olla vaikka pikku maanantai.
        Ja ihan virallinen maanantai .. inhokki minulle ..
        Paitsi silloin jos ja kun olisi mahdollisuus nähdä "hänet" mr.(M) 😍

Mua alkoi kyllä naurattamaan tuo sun ajatus pikku maanantaista😅 Oot niin oikeessa tuossa asiassa. Meidän pitäis kääntyä Jumalan puoleen tässä asiassa, että mitenkä hän oikeen junaili tän kaiken.... Ois voinut luoda 8-päiväisen viikon ja huomioida, että tyypit alkaa ahdistella lepopäivänä seuraavan päivän jutskia😅🙄🤔😊🙂

• Anonyymi
        Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

Tässä on ehkä vähän hankala vaihtaa s.postia, lähinnä sen takia, jos kirjoitat sen tänne, niin, moderaattori voi nopeasti poistaa, tai yhtäkkiä sinulle voi tulla niin paljon kirjeittä ja jokainen Anonyymi / trolli kirjoittaa sinulle 🤣

Kirjoitin tähän jo yhden viestin ja se hävisi.
        Ok. En pysty solmimaan sinuun yhteyttä tätä kautta.
        Kiitos kun olit ystäväni täällä ja ajattelit myönteisesti minusta.

🐅
        Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🐅
        Hyvää yötä.

Olithan kuitenkin feikki joka näytteli palstalla jotain ystävää.... 🤔🙄 En vaan tajua miks mun kanssa?

• Anonyymi kirjoitti:

🐅
        Hyvää yötä.

Huomenta!
        Kirkas aurinko kurkistaa puiden takana, kylmään syksyisen ilmaan ☀️ ❄

Sillä tavalla saa vaihtaa s.postia kun tavataan esimerkiksi suomi24 chat huoneessa ja siellä yksityisesti / privaattiviestillä saa antaa s.posti osoitteen, ilman että kuka muu sivullinen näkee. 📧

• Anonyymi kirjoitti:

Olithan kuitenkin feikki joka näytteli palstalla jotain ystävää.... 🤔🙄 En vaan tajua miks mun kanssa?

Hei! Älä loukkaa ihmisiä noin vaan, tietämättä mitään toisesta ihmisestä! 🙄
        Että kiitos vaan ja bye 🖐

• Anonyymi

Millä alalla olet

• Liiketalous .. 🙂

• Anonyymi
        Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

Liiketalous .. 🙂

Tulevaisuuden ala :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      218
      4280
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3299
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1908
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      5
      1347
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1207
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      158
      1148
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      855
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176