Mitä vieraskielisiä sanoja käytätte eniten? Minä ehkä fuck tai shit, ja fucking shit. Tietysti myös i love you
Vieraskieliset sanat
53
<50
Vastaukset
- Anonyymi
El Muerto.
- Anonyymi
dipshit, cock ja asshole,luulisin:D
peppis.mökillä- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Onko polttopuut kuivia?
no ei,me ei vieläkään saatu niitä!^-^ asioihin tuli vähän mutkia ja puut loppuu:/ nyt on kyllä satanut viimeinkin,ihanaa. kaivo saa vettä taas:)
peppis.mökillä Anonyymi kirjoitti:
no ei,me ei vieläkään saatu niitä!^-^ asioihin tuli vähän mutkia ja puut loppuu:/ nyt on kyllä satanut viimeinkin,ihanaa. kaivo saa vettä taas:)
peppis.mökilläVesi vanhin voitehista. Minunkin kaivossa on vesi ollut vähissä, ei sentään loppunut ole
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Vesi vanhin voitehista. Minunkin kaivossa on vesi ollut vähissä, ei sentään loppunut ole
No niin on,oppinut arvostamaan vettä ihan eri tavalla kuin ennen..viime vuonna vesi loppu täysin ja tänä vuonna uhkas samaa,mut nyt on satanut kun esterin persiistä niin alkanu kaivo täyttyä jesh:) käytettiin tossa sadevesiä saunavesinä,muuten toimii paitsi taivaalta tuleva vesi omaa mustaa töhnää nykyään. varmaan niistä kymmenistä aasian jumbojeteistä jotka lentää tästä yli lol
No niin on,oppinut arvostamaan vettä ihan eri tavalla kuin ennen..viime vuonna vesi loppu täysin ja tänä vuonna uhkas samaa,mut nyt on satanut kun esterin persiistä niin alkanu kaivo täyttyä jesh:) käytettiin tossa sadevesiä saunavesinä,muuten toimii paitsi taivaalta tuleva vesi omaa mustaa töhnää nykyään. varmaan niistä kymmenistä aasian jumbojeteistä jotka lentää tästä yli lol
peppis.mökilläMinä käytin katolta valunutta vettä erään moottorin jäähdytysvetenä, puhtaalta ainakin näytti
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Minä käytin katolta valunutta vettä erään moottorin jäähdytysvetenä, puhtaalta ainakin näytti
juu,kyllä sitä vettä kannattaa käyttää.me vedetään "suodattimen" läpi,jää mustaa töhnää,näkee kun suodatin ja astiat valkoisia. kato,ne päätti vetää suoraan tän alueen yli international airspace. haha : p ei naurata,pahimmillaan voi mennä melkein sata konetta päivässä,rauha on silleen mennyt..
juu,kyllä sitä vettä kannattaa käyttää.me vedetään "suodattimen" läpi,jää mustaa töhnää,näkee kun suodatin ja astiat valkoisia. kato,ne päätti vetää suoraan tän alueen yli international airspace. haha : p ei naurata,pahimmillaan voi mennä melkein sata konetta päivässä,rauha on silleen mennyt..
peppis.mökilläAikamoista liikennettä taivaalla, täällä menee päivässä parhaimmillaan ehkä 5 isoa lentokonetta
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Minä käytin katolta valunutta vettä erään moottorin jäähdytysvetenä, puhtaalta ainakin näytti
Sun täytys käyttää taas I Love juuta.
Anonyymi kirjoitti:
Sun täytys käyttää taas I Love juuta.
No jaa, ei tainnut ensimmäiselläkään kerralla hirveen hyvin toimia :D
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Aikamoista liikennettä taivaalla, täällä menee päivässä parhaimmillaan ehkä 5 isoa lentokonetta
Huh huh olipa taas tuhti ateria ja lettuja päälle,mutsi tekee liian hyvät pöperöt:) kinasteltiin tossa just että huomenna saunaan. kun ne puut on loppu,porukat ei saa kaadettua niitä puita eikä valmiita klapejakaan voi ostaa..voi hyvä ihme taas ^-^ mutsi sano että vähän matkan päässä on kaatuneita puita myrskyssä,käyn kattomassa ja katon saanko vedettyä köydellä meidän tontille PLÄÄÄÄH :D
joo,mä olen käyttänyt flightradar24 ohjelmaa kun piti tsekata mitä helkkaria tällä alueella yhtäkkiä tapahtuu. siinä näkee kaikki ylilennot,koneet jne..ne sitten pistää ihan kaikki koneet tän mökin yli,jotkut tekee kulmia että lentäis tästä,ihan kun oltaisiin joku kiintopiste..kiva vaan et tämä on tunnettu mökkialue,juuri myytin monia uusia tontteja kalliilla ja nimenomaan RAUHALLISENA alueena. jos yöllä menee 7 aasian jumboa niin että kattopellit helisee,puoli kuusi alkaa propelli lennot niin siitä on hiljasuus kaukana. Mutta mitäpä voi..vaikka omistetaan nämä maat kusipäät voi raiskata ilmatilaa meidän yläpuolella ja kukaan ei maksa meille..
Huh huh olipa taas tuhti ateria ja lettuja päälle,mutsi tekee liian hyvät pöperöt:) kinasteltiin tossa just että huomenna saunaan. kun ne puut on loppu,porukat ei saa kaadettua niitä puita eikä valmiita klapejakaan voi ostaa..voi hyvä ihme taas ^-^ mutsi sano että vähän matkan päässä on kaatuneita puita myrskyssä,käyn kattomassa ja katon saanko vedettyä köydellä meidän tontille PLÄÄÄÄH :D
joo,mä olen käyttänyt flightradar24 ohjelmaa kun piti tsekata mitä helkkaria tällä alueella yhtäkkiä tapahtuu. siinä näkee kaikki ylilennot,koneet jne..ne sitten pistää ihan kaikki koneet tän mökin yli,jotkut tekee kulmia että lentäis tästä,ihan kun oltaisiin joku kiintopiste..kiva vaan et tämä on tunnettu mökkialue,juuri myytin monia uusia tontteja kalliilla ja nimenomaan RAUHALLISENA alueena. jos yöllä menee 7 aasian jumboa niin että kattopellit helisee,puoli kuusi alkaa propelli lennot niin siitä on hiljasuus kaukana. Mutta mitäpä voi..vaikka omistetaan nämä maat kusipäät voi raiskata ilmatilaa meidän yläpuolella ja kukaan ei maksa meille..
peppis.mökilläOnko ollut niin tuhdit ateriat että olet tehnyt "pujottelijat", eli lihonut kesän aikana? :D
Vaikuttaa vähän siltä, että minun pitäs tulla sinne polttopuu hommiin
Joskus muutamia sanontoja lipsahtaa, esim: OMG, No way (ei oo todellista), Bye bye, Thanks.
- Anonyymi
Fuck it! Ja fuck them! on kohtalaisen yleisessä käytössä.... :D
- Anonyymi
Käytän termiä cum dumpster kuvaillessani monikulttuurisessa suhteessa eläviä suomalaisia naisia.
- Anonyymi
Ja tätä sanaa pitää käyttää usein koska minulla on ulkomaalaisiin miehiin mieltyneitä serkkutyttöjä.
Ei nyt tuu mieleen...
Ehkäpä "kuuli"..
En oikein käytä vieraskielisiä sanoja...
Oon joskus ollu ulkkis eukon kanssa ja kaikki sadattelut tuli suomeksi..
AI SAAATANA!
VOI VITTU!
PERKELE!- Anonyymi
Oh my God, they killed Kenny!
- Anonyymi
Kirjoittakaa sivistyneemmin. Minä sivistynyt, älykäs, erittäin likinäköinen silmälasipäinen järki-ihminen en hyväksy sivistymätöntä kielenkäyttöä. -Likinäkörillitäti
- Anonyymi
Eipä taida olla yhtään sellasta, jota erityisesti toistelisin. Toisaalta puhun lähes 50% ajastani englantia, että olishan se vähän outoa hokea jotakin kovin usein.
Tai no ehkä ne on varmaan OK, yes ja sure :D Joskus kun asia menee toisin kuin toivoin niin sana natürlich saattaa päästä ilmoille.
- Anonyymi
Pikkutyttö ja mopedi = Nuori nainen ja Ducati. Näin se menee.
Jep!
pujotteIija kirjoitti:
Jep jep, tuota tulee käytettyä, mutta minkämaalaista on?
Enkkuahan se on..yep.
Ja sitten tietysti ok..okay.
Ps. Taas klikkasin ensin äänestä- kohtaa.Wwuwuw kirjoitti:
Enkkuahan se on..yep.
Ja sitten tietysti ok..okay.
Ps. Taas klikkasin ensin äänestä- kohtaa.Sormi hieman lipesi
Wwuwuw kirjoitti:
Niin ja sitten myös ps. Se taas tulee latinasta..
Ei siis tarkoita perussuomalaisia..😄
Wwuwuw kirjoitti:
Niin ja sitten myös ps. Se taas tulee latinasta..
Sehän tarkoittaa persuja
- Anonyymi
Joka ikinen päivä aamusta iltaan puhun "vieraskielisillä" sanoilla koska asun pysyvästi ulkomailla. (24 vuotta tuli toukokuussa).
Suomea tulee puhuttua Suomessa asuvan siskon kanssa puhelimessa. Suomenkielisiä nettisivuja luen.- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Saako udella missä asut?
Saat kyllä, ja vastaan että Tanskassa ja siellä Fynin saarella Odensessa.
Asunut täällä siis tuon 24 vuotta.
Suomessa käyn harvoin, koska vain sisko siellä ja hän käy täällä mielellään. Anonyymi kirjoitti:
Saat kyllä, ja vastaan että Tanskassa ja siellä Fynin saarella Odensessa.
Asunut täällä siis tuon 24 vuotta.
Suomessa käyn harvoin, koska vain sisko siellä ja hän käy täällä mielellään.Oi juku. Millaista elämä Tanskassa on? Opitko kieltä helposti? 😃
Mua helposti kiinnostaa, kun joku kertoo asuvansa muualla, kun suomessa. Itselläni on jonkinlainen kaipuu päällä, että pääsiskin asumaan edes kokeeksi muualle.
Lähditkö työn vai rakkauden perässä sinne vai mikä kuljetti sinut sinne ja olet ilmeisesti myös viihtynyt ja kotiutunut hyvin? 😊
- Anonyymi
FOMF 😂
Käytän harvoin ulkolaisia sanoja arkipuheessa. Netissä joskus tarttuu jotkut sanat herkemmin, kun irl.
In real life on yks mitä käytän kyllä.pujotteIija kirjoitti:
Harvoin minäkin, joskus jääkiekossa noita tuhmia sanoja
Kiroilu suomeksi on niin helppoa, että ei tuu kiroiltuakaan... 😜
Merde! 🤣Voisihan irl ja muut lyhenteet olla myös suomeksi..
Irl - ts = tosielämässä
Omg - vhj = voi hyvä jumala
Jne..😄Wwuwuw kirjoitti:
Voisihan irl ja muut lyhenteet olla myös suomeksi..
Irl - ts = tosielämässä
Omg - vhj = voi hyvä jumala
Jne..😄Kvg on hyvä suomalainen nettilyhenne ☝️
- Anonyymi
Joo män kou vii kou ruum
Englantiki on monesti jotenki köyhä kieli..
Suomi on jotenki rempseämpää, aggressiivisempaa, karumpaa, kauniimpaa...
Suomen kieli on värikkäämpää.
"Kyllä tohon eukkoon vois työmies käyä tarpeensa tekemässä".- Anonyymi
2 kertaa kesän aikana olen kaupassa epähuomiossa sanonut: Khop khun krap.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052