Saatanat ja Antikristus-olennot muka ihmisiä

Anonyymi

Ihmisistä on esitetty jälleen kerran vaarallisia valeita ilmatilassa (joskus alempanakin). Tätä tekevät jo 14 vuotta yhtä soittoa daimonit, alemmat Jumal-olennot, joista jo Homeros kertoi, mainiten Ne ihmisten kaksoisolentoina.

Ne ovat olevinaan meitä ihmisiä, mutta esittävät meidän piikkiin hengenvaarallisia väleiltä, vain prosentti esitetystä on yleensä edes jollain lailla totta, loput 99% on apocalyptisiä valeita, joilla Herrat Jumalat harjoittavat "Hajota ja Hallitse"-politiikkaansa, pelkokertoimella saadakseen ihmiset alistumaan ja uskomaan.

Itse asiassa Nuo daimonit ovat Saatana- ja Antikristus-olentoja, mukana on myös Jumalia, vale-paska ja lika-pelissä.

JUMALAT hyökkäsivät minun "kimppuuni" daimoneineen jo 2006. Ja ihan ensimmäiseksi jouduin heidän esittämään olla Hirviö seuraavaksi ihan vaan hirveä ja lapsen murhaaja 2008 (vaikka rottweiler raateli 8-vuotiaan hengiltä, minua syyttivät tästä as., koska taisin samoihin aikoihin syödä väkisin, oli paha syömishäiriö).

2009-2011 loppuun asti esittivät minua Antikristuksena, nyt jälleen tänä vuonna uudestaan yrittäneet uskotella uskovilleen. She-male friikkinä esittivät minua ensimm. kerr. 1995, sitten 1997, hengenvaarallisesti 2009-2013 ja nyt uudestaan hirveällä ryminällä tämän vuoden (2019) aikana, jatkuvalla syötöllä.

Pedofiiliksi He väittivät ja esittivät minua 2016-2017 sekä selkeästi verbaalisesti (telepatian kalt. ilmatila-ilmoittelu) että identiteettini ja ulkonäköni paljastelulla.

Kyseessä on Apocalyptiset ajot, ajojahdit valkoihoisia kohtaan, kuten oli Ristiretkien (9kpl) aikana, Noita-vainojen aik. satojen vuosien ajan ja nyt He saivat kauan sitten profetioimansa jihadismin, ISIksen aikaan, julmine hirmu-murhineen.

Saatanoihinko ja Antikristus-olentoihinko täällä uskotaan, mitä He haluavat esittää tai väittää jonkun ihmisen kohdalla? Nämä ovat pelkästään Noita-vainot valkoihoisia kohtaan, jotka ovat jatkuneet enemmän tai vähemmän yli Tuhat vuotta, kenties enemmänkin...itse asiassa koko ikuisen historian.

Miksi kukaan EI tee mitään, vaikka näkijöitä noille ilmestyksille aina on? Noi Saatanat, daimonit ja fckng Alien-olennot ovat laseroitavissa, armeijan taholta, mutta mikä kestää? Lapset ja tuhannet ja tuhannet yhtä lailla viattomat ja avuttomat ovat kohta hengenvaarassa Noiden Stanan ilmatila-esitysten ja v...un Alien-olentojen takia.

JUMALAT tekivät JO sen virheen, että ilmoittivat uskovilleen noita profetioita (jotka saadaan Heitä vastaan) samoihin aikoihin noiden ilmestysten kanssa. Onneksi uskovat ovat niitä ilmoittaneet eteenpäin, ovat ihmisten puolella.

Kiitos tästä Jumala, fckng Undulaatti, että lärppäät AINA etukäteen Mitä helv. ja vaaraa olet tulossa tekemään maailmaan. Olemme noita-vainottuja Sinun takia. Kerää kollegasi ja painu sinne armeijan ilmatilaan, niin kyllä se siitä...kohta sitten lähtee.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        137
        1916
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1908
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1848
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        85
        1630
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        62
        1448
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1266
      7. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1163
      8. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1160
      9. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1148
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1137
      Aihe