Mikäköhän on vienyt kihlatultani muistin. Tuossa kun otettiin vähän lämmikettä ja kestulteltiin parisuhteestamme niin muija heitti että pitäisköhän jo mennä meidänkin naimisiin kun on sentään kihloistakin mekoisesti aikaa. Muija vielä heitti että kait se siihen kaatui kun mulla ei ollut halua mennä naimisiin. Muijalla tuntuu olevan valikoiva muisti, ei halua muistaa että aikoinaan naimisiin meno kariutui hänen uskottomuuteen. Muijalla oli jonkin aikaa vierasta peuhaseuraa, tunnusti kuitenkin pettäneensä ja oli sen jälkeen pokkaa kysyä naimisiin menosta, sanoin et jos nyt vaan ollaan tässä nykyisessä tilassa, en halua pettävävästä naisesta vaimoa ja siitä nainen veti herneen nenäänsä.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Luulin puolisosi tarvitsevan lääkinnällisiä neuvoja ja tulin ystävällisesti suosittelemaan B12-vitamiinia, jonka puute saattaa aiheuttaa muistihäiriöitä ja anemiaa...
En halua muuta kommentoida, itse olet valintasi tehnyt. - Anonyymi
Miksi et sanonut suoraan mihin se kariutui. Ihmettelen edellen kyllä miksi jatkoit kihlausta jos kerran et halunnu enää naimisiin. Kihlaushan on lupaus naimisiin menosta.
Ihmettelen."Kihlaushan on lupaus naimisiin menosta."
Väärin. Laki ei tunne mitään kihlajaislupauksia. Löysää kansanperinnettä ajalta, jolloin laissa sanottiin toisin. Silloin kihlauksen purkamisestakin määrättiin mies maksamaan hyvitys, jos "oli maannut kihlattunsa".
- Anonyymi
Oot kyllä itekin melkosen tyhmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611630- 291255
- 851098
- 43915
- 67855
- 94846
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15799Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19745Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151659- 4632
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t76613- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45580- 19566
- 46558
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25551Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔32530