Jokaisella yksinäisellä pitäisi olla tähän vuodenaikaan

Anonyymi

Pehmoinen nainen, joka halaisi, rustistaisi ja nainen antaisi nuuhkutella itseään joka paikasta, niin tulisi sellainen huumaantunut hyvä olo naisen tuoksuista, nuuh, nuuuuuh....
Pehmeä nainen lämmittäisi mukavasti, että tulisi kylmäkään, jos ei asunto vielä lämmin ole.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myös naiset voivat olla yksinäisiä

      • Anonyymi

        Eivät voi. Jos nainen on yksinäinen hän on susiruma tai sitten kranttu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät voi. Jos nainen on yksinäinen hän on susiruma tai sitten kranttu

        Eikö se miesten kohdalla ole ihan samoin?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eikö se miesten kohdalla ole ihan samoin?

        Ei ole koska nainen valitsee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole koska nainen valitsee

        Eli tarkoitatko, että mies vonkaa jokaista kohtaamaansa naista?
        Ja jos mietitään sitä naisen kannalta...jos tarjonta on surkea, saattaa se yksinäisyys olla todellisuutta.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eli tarkoitatko, että mies vonkaa jokaista kohtaamaansa naista?
        Ja jos mietitään sitä naisen kannalta...jos tarjonta on surkea, saattaa se yksinäisyys olla todellisuutta.

        Minä luulen, että sun tasosi ylittää kyllä useimmat miehet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen, että sun tasosi ylittää kyllä useimmat miehet.

        Saattaa se niinkin olla, vaikka olen kyllä hyvä etsimään ja löytämään, sanovat nuo minua tuntevat ihmiset.


    • Anonyymi

      Pehmoinen yksinainen, miksi ei sitten sinkku olisi sitten moninainen?

      Eräs juttu mieltäni ajattelutti: miksi yrittävät mennä tuonne pohjoisnavan luokse, en usko että pelkästään öljyn takia sinne haluavat mennä, täytyy olla jotain muutakin siellä, arvokkaampaa kuin öljy siellä meren pohjassa, Trumppi olisi halunnut ostaa jo valtioitakin sieltä, Kuolan jutussahan on venäläisten sukellusveneiden tekemis paikka. Jotain kultaakin arvokkaampaa siellä täytyy olla :D

    • Anonyymi

      Naiset on yksinäisiä koska eivät kelpuuta samantasosita miestä. Mies on yksin koska on ruma.

      • Anonyymi

        Tuota samaa viestiä jatkuvasti miehet kommentoi, samaa jauhetaa päivästä toiseen.


    • Anonyymi

      Naisen saamisen mahdollisuudet on 10 % tinderissä, netissä missään 20 % baarissa 30 %. Eli turhaa ätmit yrittää naisia, kun niitä ei kiinnosta, itekki olen ätmi ja köyhä ja veloissa, en saa edes läskiä. Ei hyvin mene.

    • Anonyymi

      Saattaa se olla niinkin että pehmoisen naisen asunnossa on kylmää, kun ilmat ovat viilenneet ja olisi tarvetta sille rutistajalle.

      • Anonyymi

        Minä rutistelisin mielelläni hellästi pehmosia ja vähemmän pehmosia naisia, jos vaan kelpaisi rutistelemaan.
        Keittäisin sitruunateetä, suolakeksejä ja BonJour tuorejuustoa ei makuisia ja tunnelmallinen kynttilävalaistus, nainen sylissä, halauksessa ja nauttisimme sitruunateetä, kun ulkona on pimeää, kylmää ja räntää vihmoo, mut ei rumaa miestä kelpuuteta tuohonkaan...

        t. Ruma mies


      • Anonyymi

        Joo-oh vielä jotain "myrkky-tteemua" teenä jotain .... noniiin joo sellaista jotain...'


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1477
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1151
    3. 37
      842
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      836
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      795
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      789
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      772
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      715
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      709
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      662
    Aihe