Jokaisella yksinäisellä pitäisi olla tähän vuodenaikaan

Anonyymi

Pehmoinen nainen, joka halaisi, rustistaisi ja nainen antaisi nuuhkutella itseään joka paikasta, niin tulisi sellainen huumaantunut hyvä olo naisen tuoksuista, nuuh, nuuuuuh....
Pehmeä nainen lämmittäisi mukavasti, että tulisi kylmäkään, jos ei asunto vielä lämmin ole.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myös naiset voivat olla yksinäisiä

      • Anonyymi

        Eivät voi. Jos nainen on yksinäinen hän on susiruma tai sitten kranttu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät voi. Jos nainen on yksinäinen hän on susiruma tai sitten kranttu

        Eikö se miesten kohdalla ole ihan samoin?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eikö se miesten kohdalla ole ihan samoin?

        Ei ole koska nainen valitsee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole koska nainen valitsee

        Eli tarkoitatko, että mies vonkaa jokaista kohtaamaansa naista?
        Ja jos mietitään sitä naisen kannalta...jos tarjonta on surkea, saattaa se yksinäisyys olla todellisuutta.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eli tarkoitatko, että mies vonkaa jokaista kohtaamaansa naista?
        Ja jos mietitään sitä naisen kannalta...jos tarjonta on surkea, saattaa se yksinäisyys olla todellisuutta.

        Minä luulen, että sun tasosi ylittää kyllä useimmat miehet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen, että sun tasosi ylittää kyllä useimmat miehet.

        Saattaa se niinkin olla, vaikka olen kyllä hyvä etsimään ja löytämään, sanovat nuo minua tuntevat ihmiset.


    • Anonyymi

      Pehmoinen yksinainen, miksi ei sitten sinkku olisi sitten moninainen?

      Eräs juttu mieltäni ajattelutti: miksi yrittävät mennä tuonne pohjoisnavan luokse, en usko että pelkästään öljyn takia sinne haluavat mennä, täytyy olla jotain muutakin siellä, arvokkaampaa kuin öljy siellä meren pohjassa, Trumppi olisi halunnut ostaa jo valtioitakin sieltä, Kuolan jutussahan on venäläisten sukellusveneiden tekemis paikka. Jotain kultaakin arvokkaampaa siellä täytyy olla :D

    • Anonyymi

      Naiset on yksinäisiä koska eivät kelpuuta samantasosita miestä. Mies on yksin koska on ruma.

      • Anonyymi

        Tuota samaa viestiä jatkuvasti miehet kommentoi, samaa jauhetaa päivästä toiseen.


    • Anonyymi

      Naisen saamisen mahdollisuudet on 10 % tinderissä, netissä missään 20 % baarissa 30 %. Eli turhaa ätmit yrittää naisia, kun niitä ei kiinnosta, itekki olen ätmi ja köyhä ja veloissa, en saa edes läskiä. Ei hyvin mene.

    • Anonyymi

      Saattaa se olla niinkin että pehmoisen naisen asunnossa on kylmää, kun ilmat ovat viilenneet ja olisi tarvetta sille rutistajalle.

      • Anonyymi

        Minä rutistelisin mielelläni hellästi pehmosia ja vähemmän pehmosia naisia, jos vaan kelpaisi rutistelemaan.
        Keittäisin sitruunateetä, suolakeksejä ja BonJour tuorejuustoa ei makuisia ja tunnelmallinen kynttilävalaistus, nainen sylissä, halauksessa ja nauttisimme sitruunateetä, kun ulkona on pimeää, kylmää ja räntää vihmoo, mut ei rumaa miestä kelpuuteta tuohonkaan...

        t. Ruma mies


      • Anonyymi

        Joo-oh vielä jotain "myrkky-tteemua" teenä jotain .... noniiin joo sellaista jotain...'


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe