Sielunkumppanin

Anonyymi

Tunnistaa ensinäkemältä.

31

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin heti silloin, kun kuulee hänen kertovan itsestään jotain sellaista mikä tuntuu heti tutulta ja samalta mitä itsessä on.

      • Anonyymi

        Onko näin tapahtunut?

        Myös eräänlainen tuttuuden tunne energiassa, kenties?


      • Anonyymi

        Ei välttämättä, voi olla omaa tulkintaa!


      • Anonyymi

        Helppo yhtyä. Havaitsen "sen oikean" hymyhuulista.

        "Hymyhuulet suukon saavat, hymyhuulet huomataan. Hymyhuulet parin löytävät ja valat vannotaan..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo yhtyä. Havaitsen "sen oikean" hymyhuulista.

        "Hymyhuulet suukon saavat, hymyhuulet huomataan. Hymyhuulet parin löytävät ja valat vannotaan..."

        Iloinen usein yksinkertainen ja tyhmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iloinen usein yksinkertainen ja tyhmä

        Jälleensynnyttää ja jälleensyntyy.......


        .....



        ....


    • Anonyymi

      Tummat toisilleen näin on.

      • Anonyymi

        Joillekin tapahtuu......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin tapahtuu......

        Onnea etsintään. Itse en usko enää.


      • Anonyymi

        Yhdyn edelliseen ,eiku siis olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Kyllä kaksi vaaleaakin tunnistaa toisensa sielunkumppaneikseen ensitapaamisella. Minulle on käynyt näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaksi vaaleaakin tunnistaa toisensa sielunkumppaneikseen ensitapaamisella. Minulle on käynyt näin.

        Eipä noilla ulkoisilla ominaisuuksilla ole väliä, kun kolahtaa. Tosin itsellekin kolahti vaalea mies Kanta-Hämeessä. T. Vaalea nainen


      • Anonyymi

        Naulan kantaan.


    • Anonyymi

      Enpä tiedä/ole varma tästä luulen, että heitä on vähän.
      Ulkonäkö on on tärkeä asia, mutta se ei ratkaise kaikkea miehessä.
      Vaalea ja lihava, selvästi ylipainoinen mies ei tule kysymykseen,
      kohtuullinen ylipaino ei niin paha asia.
      Luonne on todella tärkeä asia miehessä, tarvitsee olla avoin, ulospäin suuntautunut, rehellinen ja vastuuntuntoinen.
      Tupakkamiehet eivät kiinnosta, tupakka pilaa monta asiaa.
      Alkoholia saa käyttää kohtuudella, mutta käytöstä ei saa tulla ongelmia.

    • Anonyymi

      Niin tunnistaa, on kokemusta tästä.

    • Anonyymi

      Voi kyllä. Sen tietää vasta kun sen kokee millaista se on. Ei sanat riitä.

    • Anonyymi

      Isäni kohtasi lopuaikanaan sielunkuppaninsa, he antoivat toisensa tehdä ihan mitä vaan ja olivat silti onnellisia. Ei ollut sääntöjä eikä rajoituksia.

    • Jollain tavalla totta, joidenkin kohtaamiensa ihmisten kanssa aistii positiivista energiaa, enemmän kuin toisten...

    • Anonyymi

      Kaikki ihastuvat sielunkumppaaniinsa joka kerta kun ihastuvat, jos sielunkumppanuuteen sillä tavalla uskoo.
      Minä uskon itsetuntemukseen ja siihen että oma sielunkumppanini on vastakohtani. Minä etsin pientä villikissaa, jolla on terävät kynnet ja joka pitää ne terävinä myös kumppanuutemme ajan.

      • Anonyymi

        En usko tuohon, sellaisen tapaa vain kerran- jos koskaan elämässään.


    • Anonyymi

      Olen miettinyt, että jos toinen osaa manipuloida, voiko saada tuntemaan jotain tuollaista?

      • Anonyymi

        Saattaa olla hyvin mahdollista että alkukantaisuus vietteineen ja vaistoineen saattaa sumentaa järjenjuoksua...

        Puoliso on pitkällä tähtäimellä parempi valita järjen kuin tunteen pohjalta...

        Mitä paremmin hallitsee viettinsä sitä korkeammalle kehittynyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla hyvin mahdollista että alkukantaisuus vietteineen ja vaistoineen saattaa sumentaa järjenjuoksua...

        Puoliso on pitkällä tähtäimellä parempi valita järjen kuin tunteen pohjalta...

        Mitä paremmin hallitsee viettinsä sitä korkeammalle kehittynyt...

        Herää kysymys : miksi kukaan ylipäätään lisääntyy ja miten mikään menisi oikein kun kaikki loppujen lopuksi menee päin helvettiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla hyvin mahdollista että alkukantaisuus vietteineen ja vaistoineen saattaa sumentaa järjenjuoksua...

        Puoliso on pitkällä tähtäimellä parempi valita järjen kuin tunteen pohjalta...

        Mitä paremmin hallitsee viettinsä sitä korkeammalle kehittynyt...

        Jos on viisas ja tuntee itsensä hyvin, voi mielestäni antaa itsensä kulkea niiden alkukantaisten viettien vietävänäkin...

        Minusta tämä on kaikkein "korkeimmalle" kehittynyttä parinvalintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on viisas ja tuntee itsensä hyvin, voi mielestäni antaa itsensä kulkea niiden alkukantaisten viettien vietävänäkin...

        Minusta tämä on kaikkein "korkeimmalle" kehittynyttä parinvalintaa.

        Ehkä mies ja nainen kokee asian eri tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä mies ja nainen kokee asian eri tavalla?

        Kokevat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokevat?

        Viettien pohjalta parinvalintaprosessina:
        Eläimellistä hyödytöntä ja päätyy aina väärään.


    • Miten? Kuudes aisti? 🤨

      • Anonyymi

        Jotain sellaista...


    • Meille kävi niin. Ensitreffeillä juteltiin joen rannalla 5 tuntia ja ensi halaus ja suudelma oli uskomattomia. Sovittiin ettö nähdään heti seuraavana päivänä. Siitä on nyt 2,5v ja tällä hetkellä uusioperhe, asutaan käytännössä minun luonani (kunnostamme vielä miehen asuntoa pikku hiljaa myynti varten) yhteinen auto ja päämääränä ostaa yhteinen koti ja olla taysin rehellisiä ja yhteys joka sai parhaat puolet esiin toisessa vielä vanhana kiikkustuoleissa vierekkäin.
      Luulimme molemmat mitä rakkaus on, mutta ei me tiedetty oikeesti mitään, nyt tajuamme mikä aito rakkaus on. Henkinen kasvu molemmilla on ollut mieletöntä. Olemme nyt parempia ihmisiä. Tiedän kuka olen ja rakkaani tietää kuka hän on.

      • Anonyymi

        Sixth Sense.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe