Sielunkumppanin

Anonyymi

Tunnistaa ensinäkemältä.

26

104

Vastaukset

• Ainakin heti silloin, kun kuulee hänen kertovan itsestään jotain sellaista mikä tuntuu heti tutulta ja samalta mitä itsessä on.

• Onko näin tapahtunut?

Myös eräänlainen tuttuuden tunne energiassa, kenties?

• Ei välttämättä, voi olla omaa tulkintaa!

• Tummat toisilleen näin on.

• Joillekin tapahtuu......

• Anonyymi kirjoitti:

Joillekin tapahtuu......

Onnea etsintään. Itse en usko enää.

• Yhdyn edelliseen ,eiku siis olen samaa mieltä.

• Kyllä kaksi vaaleaakin tunnistaa toisensa sielunkumppaneikseen ensitapaamisella. Minulle on käynyt näin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kaksi vaaleaakin tunnistaa toisensa sielunkumppaneikseen ensitapaamisella. Minulle on käynyt näin.

Eipä noilla ulkoisilla ominaisuuksilla ole väliä, kun kolahtaa. Tosin itsellekin kolahti vaalea mies Kanta-Hämeessä. T. Vaalea nainen

• Naulan kantaan.

• Enpä tiedä/ole varma tästä luulen, että heitä on vähän.
    Ulkonäkö on on tärkeä asia, mutta se ei ratkaise kaikkea miehessä.
    Vaalea ja lihava, selvästi ylipainoinen mies ei tule kysymykseen,
    kohtuullinen ylipaino ei niin paha asia.
    Luonne on todella tärkeä asia miehessä, tarvitsee olla avoin, ulospäin suuntautunut, rehellinen ja vastuuntuntoinen.
    Tupakkamiehet eivät kiinnosta, tupakka pilaa monta asiaa.
    Alkoholia saa käyttää kohtuudella, mutta käytöstä ei saa tulla ongelmia.

• Niin tunnistaa, on kokemusta tästä.

• Voi kyllä. Sen tietää vasta kun sen kokee millaista se on. Ei sanat riitä.

• Isäni kohtasi lopuaikanaan sielunkuppaninsa, he antoivat toisensa tehdä ihan mitä vaan ja olivat silti onnellisia. Ei ollut sääntöjä eikä rajoituksia.

• Jollain tavalla totta, joidenkin kohtaamiensa ihmisten kanssa aistii positiivista energiaa, enemmän kuin toisten...

• Kaikki ihastuvat sielunkumppaaniinsa joka kerta kun ihastuvat, jos sielunkumppanuuteen sillä tavalla uskoo.
    Minä uskon itsetuntemukseen ja siihen että oma sielunkumppanini on vastakohtani. Minä etsin pientä villikissaa, jolla on terävät kynnet ja joka pitää ne terävinä myös kumppanuutemme ajan.

• En usko tuohon, sellaisen tapaa vain kerran- jos koskaan elämässään.

• Olen miettinyt, että jos toinen osaa manipuloida, voiko saada tuntemaan jotain tuollaista?

• Saattaa olla hyvin mahdollista että alkukantaisuus vietteineen ja vaistoineen saattaa sumentaa järjenjuoksua...

Puoliso on pitkällä tähtäimellä parempi valita järjen kuin tunteen pohjalta...

Mitä paremmin hallitsee viettinsä sitä korkeammalle kehittynyt...

• Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla hyvin mahdollista että alkukantaisuus vietteineen ja vaistoineen saattaa sumentaa järjenjuoksua...

Herää kysymys : miksi kukaan ylipäätään lisääntyy ja miten mikään menisi oikein kun kaikki loppujen lopuksi menee päin helvettiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla hyvin mahdollista että alkukantaisuus vietteineen ja vaistoineen saattaa sumentaa järjenjuoksua...

Jos on viisas ja tuntee itsensä hyvin, voi mielestäni antaa itsensä kulkea niiden alkukantaisten viettien vietävänäkin...

Minusta tämä on kaikkein "korkeimmalle" kehittynyttä parinvalintaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos on viisas ja tuntee itsensä hyvin, voi mielestäni antaa itsensä kulkea niiden alkukantaisten viettien vietävänäkin...

Minusta tämä on kaikkein "korkeimmalle" kehittynyttä parinvalintaa.

Ehkä mies ja nainen kokee asian eri tavalla?

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä mies ja nainen kokee asian eri tavalla?

Kokevat?

• Anonyymi kirjoitti:

Kokevat?

Viettien pohjalta parinvalintaprosessina:
      Eläimellistä hyödytöntä ja päätyy aina väärään.

• Miten? Kuudes aisti? 🤨

• Jotain sellaista...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.