Naisista on tullut nii hirvee kranttuja ja vaikeit.

Anonyymi

Huomaa tuola kadulla ja ostareilla missä vaan, nii näkee kauniita naisia. Ylimielisen näkösiä. On ripset. Tissit ja kaikki. Eihän ne katso edes tavallista ätmiä päälle. Tähän tämä maailma on menny. Pahimmat naiset löytyy etelästä. Oisko pohjoses rennompia naisia.?

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pohjoisen naisilla ei ole tissejä eikä silmäripisiä, eikä muutakaan.

xLiner

• Anonyymi

Tyttökyöpelikin tunnistetaan just silmäripsist. 👻❤

• Anonyymi

....ja niin se ätmikin katselee vain niitä kauniita naisia, ei tyydy omantasoiseensa?
      Miksi naisilla ei olisi oikeutta valita?

• Anonyymi

Kyllä tyydyn oman tasoiseen, mutta niitä ei pahemmin ole...

• Luulen sen johtuvan siitä, että he ovat lukeneet tätä sinkkupalstaa.....

• Anonyymi

Vai että ostareilla katselet. Nyt voi tulla yllätyksenä, mutta naiset ei mene ostareille miehiä katselemaan. Sinne mennään hoitamaan asioita ja shoppailemaan. Simppeliä. Pitää olla harvinaisen komea mies että nainen katsoo enempää kuin muutakaan ympäristön kohdetta, vaikka satunnaista pylvästä tai jotain. Asioille on aika ja paikka ja ostari ei nyt vaan ole miehenhaulle se.

Tämän takia et saa katseillesi vastakaikua ja jos joku huomaakin sinun tuijottavan niin luultavasti määrätietoisesti katsoo toisaalle toivoen saavansa toimittaa asiansa rauhassa.

• Anonyymi

Mikä aika ja paikka on miehenhaulle nykyään sopiva?

• Anonyymi

Kannataa myös pitää mielessä tuo fakta että teoria on aina täysin eri asia kuin todellisuus, matematiikan kaavoissakin, jotta emme ole tyhmiä kuin Eisenstein.

• Anonyymi

Sitten jos todella paljon alkaa tulemaan tyttöjä ikävä, niin jossain vaiheessa jokainen pehmoinen nainen alkaa näyttämään erittäinkin kauniilta.

• Anonyymi

Naimisissa oleva on aina YKSInainen, mutta sinkku voi olla sitten MONInainen henkilö.

on... mielenkiintoinen juttu, norjalaiset ja venäläiset tietävät varmastikin ja amerikkalaiset mikä on niin mielenkiintoista siellä pohjois-napa -pallerossa jota haluavat, pitäisiköhän murtautua venäjän tiedustelupalvelun servereillä ja ottaa selvää?

• Anonyymi

Naiset haluaa komean rikkaan miehen eikä mitään rumaa ätmiä.

• Anonyymi

Tietystikään niin ruma ja tyhmä kelpaa kenellekään kuin esim.... hmmm Ruotsin kuningaskin niin luuseri.

• Anonyymi

Niin kai sitten, mutta tuskin kovin moni ätmi haluaa rumaa naista?

• Naisten miehiä suurempi kranttuus on biologinen perintöominaisuus, joka johtuu siitä, että naisen evolutiivinen menestys on paras, kun pariutuu alfamiesten kanssa. Miesten evolutiivinen menestys on paras, kun pariutuu mahdollisimman monen naisen kanssa. Ei se sen mystisempää ole.

Vaikka krantumpia, suloisia kuin mitkä.🌹 👀

Määkin oon tutustunu piolokiaan, ja voin vahvistaa, et näin on. 👻

• Anonyymi

Minä oon tavis ätmi, toisinaan pitkä ätmi, mutta en enää työtön. paljo katson naisia, mutta ei ole toivoa, kun ei ole rahaa ja jännä ja tarpeeksi hiuksia päässä.

• Anonyymi

Toivoisin saada ihanan nätin naisen kainaloon, mitä rutistan ja saan olla iloinen, että mulla on nainen, mutta turha toivo, mieluiten olen yksin kuin todella lihavan ruman ätmi naisenkaa.

• Ai sitäkö se joittenkin miesten säikähtäneeltä näyttävä ilme tarkoittaa kaduilla? Ne ihmettelee, ettei naiset pysähdy katsomaan heitä ja mittailemaan vaan menevät kauppoihin ja muihin liikkeisiin ostamaan tavaroita.... onhan se kieltämättä omituista, miksi mennä kauppakeskuksiin ihan vain ostoksille, eikä yhtään katselemaan ätmejä! No jo on!

Kohta varmaan naiset ajaa autollakin ihan siksi, että haluavat paikasta toiseen!!! Tai hengittävät, kun haluavat happea....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      40
      2797
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2591
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2564
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      96
      2114
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      40
      1971
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      313
      1752
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1526
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1388
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1158
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1133
    Aihe