Kaukotreffit tositarkoituksella?

Anonyymi

Onko täällä ketään, joka olisi tavannut netissä/treffipalstoilla tms. äskettäin ihanan henkilön ulkomailta, joka saa sukat pyörimään jaloissa, mutta ei ole vielä kohdannut kasvokkain etäisyyden takia? Olisi kiva, jos tunnistat itsesi tai kaverisi tästä niin kerro ihmeessä!

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen tavannut kerran. Elämäni parhaat 3 viikkoa.

      Kohta uudestaan...

      ei tässä arjessa kaukanakaan valittamista koska, tietää miten ihanaa sitten yhdessä taas on.

      • Anonyymi

        Oi olisinpa ehtinyt ennen ensikohtaamistanne<3 Kaikkea hyvää teille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi olisinpa ehtinyt ennen ensikohtaamistanne<3 Kaikkea hyvää teille!

        kiitos


      • Anonyymi

        Itseasiassa haluaisitko vähän avata miten tapasitte ja mikä tilanne on nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa haluaisitko vähän avata miten tapasitte ja mikä tilanne on nyt?

        Tapasimme treffi palstalla. Puhuimme lähes yötä päivää. Mun ei ollut tarkoitus rakastua. Hän kuitenkin päätti toisin.
        En ole koskaan tavannut ketään hänen kaltaistaan. Tiedätkö kun aloittaa lauseen, toinen jatkaa siitä , kuin itse ajatteli. Oli sitten kyse vakavasta elämän peruskysymyksistä tai harmittomasta huumorista.

        Nautimme toistemme seurasta.

        Tilanne on nyt se että menen jouluna hänen luokseen kuukaudeksi.

        Me molemmat olimme vasta kirjautuneet ko nettipalveluun. Kummallakaan ei ollut vielä kuvaa sivustolla koska, ne pitää hyväksyttää ylläpidolla.

        Minä tiedän aina missä hän on. Hän myös tietää aina missä minä olen.
        Joten aika hankala minun on kuvitella naistani huijariksi.
        Kansalaisuudestaan huolimatta, hän on minua varakkaampikin.

        En voi oikein kertoa suhteestamme totuutta koska, kukaan ei voi uskoa, millainen hän on luonteeltaan. Ei edes hänen maamiehensä.


    • Anonyymi

      Älä nyt liian tosissaan sitä ota ystävä hyvä, ja vaikka tapaisitte älä silloinkaan ota. Suurin osa on huijareita/pettäviä miehiä jotka nettipalstoilla pyörivät varsinkin jos kyseessä on mies täysin toisesta maasta.

    • Anonyymi

      867,00 tuntia Odotusta jäljellä.
      Olettaen että lento on ajallaan.

      Tämä on sietämättömän tuskallista odottamista, silti niin ihanaa, kun sen voi jakaa toisen kanssa.

    • Anonyymi

      818 tuntia, oikea aika

    • Anonyymi

      Onnea ja menestystä.
      Itse en laittaisi hirveästi toiveita kehenkään naiseen, ketä en ole tavannut kasvokkain.
      Sittenkin olisin varovainen, sillä huijauksen mahdollisuus on suuri.
      Kannattaa miettiä, onko todennäköistä, että kaunis/nuorempi tai varakkaampi kuin sinä, on muuta kuin huijaus?
      Tosielämässä kauniimman tai nuoremman saa varakas, no money, no honey.
      Rakkauden ammattilaiset ovat oikeasti ammattilaisia. He tekevät sitä saadakseen rahaa, jotkut hyvinkin kauan. Nykyään on jopa oppaita netissä, kuinka saat lypsettyä rahaa toiselta, mm Thaimaan yksi suosituin blokkaaja antaa vinkkejä kuinka saada farang koukkuun ja maksamaan siitä.

      • Anonyymi

        Just näin. Se mikä tuntui uskomattoman hyvältä ja hienolta, on lopulta mahdotonta, eli pelkkä petos.
        Jossain vaiheessa tulee se yllättävä perintö mitä varten pitää lähettää pari tonnia ja vielä vähän lisää että saa myytyä jalokivet pääkaupungissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Se mikä tuntui uskomattoman hyvältä ja hienolta, on lopulta mahdotonta, eli pelkkä petos.
        Jossain vaiheessa tulee se yllättävä perintö mitä varten pitää lähettää pari tonnia ja vielä vähän lisää että saa myytyä jalokivet pääkaupungissa.

        Kiitos kannustuksesta.

        Näin puolitoista vuotta nyt oltu yhdessä. Vielä ei sitä rahapyyntöä ole tullut. Sitkeä sitten varmaan on .
        Liittyyköhän tähän jotenkin se että, hän kyl lupautui auttamaan, jos koronakriisin takia joutuisin ahtaalle?

        Ihan en vainoharhaiseksi viitsi ruveta. Yhdessä ollessa molemmilla kuluu rahaa. Mielestäni häntä ei voi syyttää ainakaan omien rahojensa kitsailusta, jos ei ylettömästä tuhlailustakaan.

        Mielestäni viime viikollakin olisi ollut hänellä mahdollisuus pyytää rahaa. Kysyessään, pahastunko jos hän maksaa sukulaistytön koulumaksut?
        Tytön isä kuollut jne. Olis kuulostanut ihan tyypiliseltä.
        Totesi, uskoo siihen olevan itsellään varaa, vaikuttamatta mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta.

        Näin puolitoista vuotta nyt oltu yhdessä. Vielä ei sitä rahapyyntöä ole tullut. Sitkeä sitten varmaan on .
        Liittyyköhän tähän jotenkin se että, hän kyl lupautui auttamaan, jos koronakriisin takia joutuisin ahtaalle?

        Ihan en vainoharhaiseksi viitsi ruveta. Yhdessä ollessa molemmilla kuluu rahaa. Mielestäni häntä ei voi syyttää ainakaan omien rahojensa kitsailusta, jos ei ylettömästä tuhlailustakaan.

        Mielestäni viime viikollakin olisi ollut hänellä mahdollisuus pyytää rahaa. Kysyessään, pahastunko jos hän maksaa sukulaistytön koulumaksut?
        Tytön isä kuollut jne. Olis kuulostanut ihan tyypiliseltä.
        Totesi, uskoo siihen olevan itsellään varaa, vaikuttamatta mihinkään.

        En osaa sanoa muista mitään, mutta Thimaalaisia tunnen siellä, sekä Suomessa. Monenlaista on tullut nähtyä matkan varrella.
        Turhan moni Suomalainen mies on menettänyt rahojaan, kaikki rahansa tai jopa henkensä etsiessään unelmaansa.
        Viestittely ei maksa mitään kiitos mesen jne, ja aikaahan näillä ammattilaisilla on. Heillä saattaa olla jopa kymmeniä miehiä, keiden kanssa ovat tekemisissä enemmän tai vähemmän.
        Hyvä kalastaja laskee monta verkkoa, ja jaksaa odottaa...


    • Anonyymi

      Tapasin viime keväänä ulkomaalaisen miehen (puoliksi portugalilainen ja puoliksi hollantilainen) eräässä deittisovelluksessa. Aluksi ajattelin, että hän olisi yksi niistä monista, joiden kanssa juttelen jonkin aikaa ja sitten yhteydenpito katkeaa. Hän osoittautuikin erilaiseksi; yhteydenpidossamme oli noin kahden kuukauden tauko, mutta sen jälkeen olemme viestitelleet melko aktiivisesti.

      Viime aikoina yhteydenpitomme on tiivistynyt ja olemme tutustuneet toisiimme paljon syvemmällä tasolla. Kumpikin on ilmaissut tunteensa toista kohtaan, ja hän vaikuttaa kunnolliselta ja välittävältä mieheltä. Olemme tehneet yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuden varalle, ja tärkein näistä on tietenkin kasvokkain tapaaminen ja yhteisen ajan viettäminen 😄

      Korona nyt tietysti rajoittaa matkustelua, mutta aiomme molemmat odottaa ja oppia tuntemaan toisiamme paremmin siihen asti, kunnes voimme viimein tavata. Reissu tulee olemaan minulle vielä tavallistakin ikimuistoisempi, sillä en ole matkustanut juurikaan tai ollut lentokoneessa. Toivon vilpittömästi, että hän jaksaa odottaa... Pidän hänestä todella. Toivottavasti tämä ei ole vain nuoruuden haihattelua (iältämme olemme siis haarukassa 20-25).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe