Kuolette poikuus tallella

Anonyymi

Se on jopa pahenpaa kun kuolla vaikka liikenneonnettomuudessa tai hukkumalla.
Ihan hirvetä olla kokematon yli kolmekymppisenä tai yli 60 vuotiaana. Suomessa on sellaisia miehiä varmaan aika paljon. Haluaisin että kaikki rumat miehet saisi seksiä edes kerran mutta se on nykypäivänä aika mahdotonta naisten yli suurten kriteerien takia.

35

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      :D :D :D :D :D :D :D :D
      Nauran p-rsettäni repien :D :D :D :D

    • Anonyymi

      Elämä on surkiaa naisettomana.

    • Anonyymi

      Mulla on vielä 11 vuotta, et oon 60 ja koskaan seksiä saanu ja tuskin tuun saamaan, et arkussa maan alle 2 metriä maata päälle poikuus mukana hautaan....
      Kyllä vituttas tällainen tilanne niitä, jotka saa naista joka viikko, kun tietäs, et 11 vuoteen ja siitä hautaan saakka ei saa edes naisen kosketusta saati pimperoa...

      t. Ruma mies

      • Anonyymi

        Miksi et käytä maksullisia palveluita.


    • Anonyymi

      Mut rumat ei saa, se vaan pilaa naisen. Maksulliset ei myöskään anna rumalle miehelle.

      • Anonyymi

        Kyllä kai nyt sentään maksulliset antaa myös rumille miehille kunhan vain on rahaa edes se 200 euroa? Mun suurin ongelma on se etten uskalla mennä edes maksullisiin ja mä kun en oo edes ruma mies vaikka muakin sellaiseksi täällä haukutaan.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Mäkin joskus toivon että saisin vaikka sydärin ja kuolisin pois. Ei tämmösellä seksittömällä elämällä tee mitään ja olen kateellinen kun naiset antaan pillua muille miehille mutta mulle ei voi antaa kukaan.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Antaisin ennemmin jonkun lyödä vaikka multa kirveellä oikean käden irti kuin eläisin koko elämäni saamatta pillua nuorelta kauniilta naiselta.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      No ehkä en sentään mutta aika lähellä. No jos saisin 90 miljoonaa euroa ja pillua kauniilta 18-vuotiaalta naiselta niin ehkä sitten sanoisin että antaa mennä vaan.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      En kuole poikuus tallella mutta se on melkein sama asia jos ei ole koskaan saanut nuorta kireää naista.

      KilttiMies89

      • Kun luen näitä kommenttejasi.......


    • Anonyymi

      Oon mää sentään miestä kokeillut naisen korvikkeena. Ei ollut kovin upea kokemus.

      t. HC-ätämi

    • Anonyymi

      Kävin huorissa jo 19 vuotiaana. Sen jälkeen en ole naista saanut koskea.

    • Anonyymi

      Kuolee poikuus tallella kuin presidentit ja diktaattorit yleensä.

      Joskus kyllä huvittaa suurestikin palstan huvitus-höpötykset, jotta naurussa on pitelemistä vaikka kaupungillakin edetessään jos tulee mieleen joku huvittava juttukin, jos tulee mieleen joku palstan huvittava juttu jostain asiastakin.

      Nuorison rikkinäisten vaatteiden pukeutumistrendi: kerran naapurin isäntä sanoi itselleni: miksi rikkinäiset housut: koska tarkoituksella ovat, ovat työhousut kun tein jotain metallihommaa silloin ja kävin juttelemassa naapurin kanssa jotain.

    • Kuoleman syy....poikuus!
      Hiukan erikoisesti muotoiltu tuo aloitus.

      • Anonyymi

        Joskin kuoleman syy on prinsesssa-syndrooma tai neitiys?

        Nyt on kyllä tärkeätä tehdä sellaisia vitamiinipitoisia ruokia ja yrttejäkin vähän käyttää kun syksykin pimenee, jotta saa tarpeeksi vitamiineja, isä ja äiti keräävät paljonkin marjoja aina kesäisin, niistä saa vitamiineja. Ja jotain kuumaa herkullista keittoa sisällä räntäsateen ollessa ulkopuolella, ehkä vielä joku hyvä elokuvakin jälkiruoaksi.

        Oikeastaan itse syön lihaa ja hedelmiä, niistä saa kaiken tarvittavan, jos vaihtelee vielä erilaisia hedelmiä. Ei makaroni-vehnäjauho-leivoksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskin kuoleman syy on prinsesssa-syndrooma tai neitiys?

        Nyt on kyllä tärkeätä tehdä sellaisia vitamiinipitoisia ruokia ja yrttejäkin vähän käyttää kun syksykin pimenee, jotta saa tarpeeksi vitamiineja, isä ja äiti keräävät paljonkin marjoja aina kesäisin, niistä saa vitamiineja. Ja jotain kuumaa herkullista keittoa sisällä räntäsateen ollessa ulkopuolella, ehkä vielä joku hyvä elokuvakin jälkiruoaksi.

        Oikeastaan itse syön lihaa ja hedelmiä, niistä saa kaiken tarvittavan, jos vaihtelee vielä erilaisia hedelmiä. Ei makaroni-vehnäjauho-leivoksia.

        Suomalaiset marjat ovatkin hyviä ja terveellisiä .


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Suomalaiset marjat ovatkin hyviä ja terveellisiä .

        Joka ilta jos olen kotona käymässä aina lautasellinen marjoja iltapalana, kun vanhempani todellakin keräävät niitä paljon, keltavahveroitakin ja sellaisia seikkaillessaan erämailla.


    • Anonyymi

      Tee aapee jotakin tilanteellesi...käy vaikka maksullisissa.

      • Anonyymi

        Jos käy "maksullisissa" muutenkin tissibaarissa: tyttö taluttaa alakertaan jossa on talouspaperi-rulla ja ei saa koskea, kerran kävin sellaisessa :) Talouspaperi-rulla jotta saa tyydyttää itsensä jos haluaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käy "maksullisissa" muutenkin tissibaarissa: tyttö taluttaa alakertaan jossa on talouspaperi-rulla ja ei saa koskea, kerran kävin sellaisessa :) Talouspaperi-rulla jotta saa tyydyttää itsensä jos haluaa :D

        Joo, älä mee tissibaariin.

        On olemassa naisia jotka antavat sun p.nna ihan oikeasti, rahaa vastaan tietenkin. Kysäisepä asiasta kavereiltasi..


    • Anonyymi

      Kun aloittaa juomaan viinaa jo nuorella iällä, tapaa tyttöjä ja poikuuskin lähtee ajallaan.

      Raittiille miehelle poikuudesta tulee ongelma koska hän ei tapaa tyttöjä. Vain viinaa juomalla voi tutustua tyttöihin.

      t. viinamies

    • Naisen ja miehen geenilinjojen säilymisen eroista voidaan laskea, että kivikaudella yksi mies hedelmöitti keskimäärin 17 naista. Muut miehet olivat orjia ja tapettiin sodissa. Parhaassa tapauksessa olivat vapaita ja hengissä, mutta seksiä eivät saaneet.

      Tilanne oli naiseen verrattuna paljon huonompi kuin nyt. Täysin koko elämänsä seksiä saamattomia on nykyisin miehissä vain vähän enemmän kuin naisissa. Miesten keskipoikkeama on edelleen suurempi, mutta vain vähän verrattuna seksin saantiin naisilla.

      Tilanteen on muuttanut monivaimoisesta avioliitosta siirtyminen yksivaimoiseen ja sotien jyrkkä väheneminen.

      x x x

      Muuten, en ole kuullut, että joku olisi delattuaan kärsinyt siitä, ettei eläessään saanut seksiä.

      • Anonyymi

        Oletko idiootti? Luuletko, että kivikauden mies kysyi naiselta lupaa panemiseen. Sellainen mies joka olisi kysynyt naisen mielipidettä olisi ollut naurettava munaton nössö. Ja vaikka yksi mies siittikin 17 naista, se ei tarkoita etteikö naista panneet väkisin muutkin miehet. Moni noista siittäjistä pani myös väkisin tai naisen oli pakko antaa koska muuten tämä olisi jätetty kuolemaan, nainen ei avuttomana ja vähä-älyisenä olisi pärjännyt kivikaudella luonnossa.

        Tästä juontaa juurensa myös se, että nainen niin hädissään puolustaa sitä kusista kalanhajuista reikäänsä, koska kivikaudella se oli ainut mikä piti naisen elossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko idiootti? Luuletko, että kivikauden mies kysyi naiselta lupaa panemiseen. Sellainen mies joka olisi kysynyt naisen mielipidettä olisi ollut naurettava munaton nössö. Ja vaikka yksi mies siittikin 17 naista, se ei tarkoita etteikö naista panneet väkisin muutkin miehet. Moni noista siittäjistä pani myös väkisin tai naisen oli pakko antaa koska muuten tämä olisi jätetty kuolemaan, nainen ei avuttomana ja vähä-älyisenä olisi pärjännyt kivikaudella luonnossa.

        Tästä juontaa juurensa myös se, että nainen niin hädissään puolustaa sitä kusista kalanhajuista reikäänsä, koska kivikaudella se oli ainut mikä piti naisen elossa.

        P.S. Kristinusko ja yksiavioisuus vähensi huomattavasti miesten seksin saantia koska väkisin panemisesta tehtiin laitonta ja syntiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko idiootti? Luuletko, että kivikauden mies kysyi naiselta lupaa panemiseen. Sellainen mies joka olisi kysynyt naisen mielipidettä olisi ollut naurettava munaton nössö. Ja vaikka yksi mies siittikin 17 naista, se ei tarkoita etteikö naista panneet väkisin muutkin miehet. Moni noista siittäjistä pani myös väkisin tai naisen oli pakko antaa koska muuten tämä olisi jätetty kuolemaan, nainen ei avuttomana ja vähä-älyisenä olisi pärjännyt kivikaudella luonnossa.

        Tästä juontaa juurensa myös se, että nainen niin hädissään puolustaa sitä kusista kalanhajuista reikäänsä, koska kivikaudella se oli ainut mikä piti naisen elossa.

        Mainitsemistasi asioista en sanonut mitään, vaan selostin eräitä muita biologiassa ja antropologiassa tunnettuja seikkoja.


    • Anonyymi
      • Luonnollinen nainen on kauniimpi alastomana kuin treenaamalla muotoiltu naurettavassa asussaan. 🌹👀


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Luonnollinen nainen on kauniimpi alastomana kuin treenaamalla muotoiltu naurettavassa asussaan. 🌹👀

        ?
        Outo kommentti, naiset ovat kauniita jos mies tuntee niin. Aivan sama millainen vartalo?

        Mr.Kaihomieli


      • Anonyymi kirjoitti:

        ?
        Outo kommentti, naiset ovat kauniita jos mies tuntee niin. Aivan sama millainen vartalo?

        Mr.Kaihomieli

        Absoluuttista kauneutta ei ole, on kyse vain tavasta ilmaista. Tavallisen naisen kauneuden määrä on tavallisen miehen "äänestyksen" eli seksuaalivalinnan tulos. Poikkeavat kauneusihanteet taas muuttuvat muodin mukana.

        Arvelen noudattavani pitkäaikaista kauneusihannetta, mikä on vastakkaisella sukupuolella seksuaalivalinnan ja kauneusihanteen kehityksen koevoluutiona.

        Vaatettautuminen on ihmiskunnalla ollut niin lyhyen aikaa käytössä, että se ei ole vielä kyennyt vaikuttamaan merkittävästi ihanteitten geenipohjaiseen kehitykseen. Kulttuurievoluutio sopeuttaa geneettistä evoluutiota vasta kymmenien tuhansien vuosien, jopa vuosimiljoonien viipeellä.

        Kun kauneudenihanteesta vastaavat perintögeenimme kehittyivät, olimme vielä alasti.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Absoluuttista kauneutta ei ole, on kyse vain tavasta ilmaista. Tavallisen naisen kauneuden määrä on tavallisen miehen "äänestyksen" eli seksuaalivalinnan tulos. Poikkeavat kauneusihanteet taas muuttuvat muodin mukana.

        Arvelen noudattavani pitkäaikaista kauneusihannetta, mikä on vastakkaisella sukupuolella seksuaalivalinnan ja kauneusihanteen kehityksen koevoluutiona.

        Vaatettautuminen on ihmiskunnalla ollut niin lyhyen aikaa käytössä, että se ei ole vielä kyennyt vaikuttamaan merkittävästi ihanteitten geenipohjaiseen kehitykseen. Kulttuurievoluutio sopeuttaa geneettistä evoluutiota vasta kymmenien tuhansien vuosien, jopa vuosimiljoonien viipeellä.

        Kun kauneudenihanteesta vastaavat perintögeenimme kehittyivät, olimme vielä alasti.

        Kannattaisi olla vieläkin, ei sitten tulisi niitä pettymyksiä.
        Miehille olisi tarjolla vain 0,5-1,5 kg punnuksia venytyksiin:)

        Mr.Kaihomieli


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi olla vieläkin, ei sitten tulisi niitä pettymyksiä.
        Miehille olisi tarjolla vain 0,5-1,5 kg punnuksia venytyksiin:)

        Mr.Kaihomieli

        Kyllä minäkin olen joskus pelleilymoodilla, mutta tavallisimmin olen enemmän kiinnostunut tieteellisestä tutkimuksesta. Kuivaahan se jonkun mielestä on. Minua kiehtoo erityisesti se, että se on parasta ja varminta tietoa, mitä on saatavissa.


    • Anonyymi

      No dark fear ainakin.
      Minä olen jo saanut. Kannatti käydä baareissa jo nuorena.
      Nykyään sitä joutuu oikein monta kertaa treffeille ennen kun nainen antaa pillua. Aika rasittavaa välillä kun panettaa koko ajan mutta nainen vaan pihtaa ja joutuu monta kertaa tapaamaan.

      • Anonyymi

        Älä ole idiotti kuin ylikomisario.


    • Anonyymi

      No ainakin minä kuolen, ei ole ketään läheistä joka pitää yhteyttä edes. Jos kuolen niin viimeistään haju paljastaa mutta siihen voi mennä 2 kk koska ei kukaan ihmettele jos minua ei näy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe