Olen kaukosuhteessa, jossa näemme kerran kuukaudessa. Olen tullut siihen tulokseen, että minun olisi parempi lopettaa suhde, mutta kun mikään tapa tai hetki ei tunnu oikealta.
Kun nähdään, tuntuu, etten pysty lopettamaan suhdetta. Puhelimessa suhteen lopettaminen tuntuu taas raukkamaiselta ja väärältä. Miten olette toimineet?
Miten päättää kaukosuhde?
Anonyymi
3
761
Vastaukset
- Anonyymi
kannattaa toimia mahdollisimman raukkamaisesti
siten toinen pääsee mahdollisimman nopeasti huonosta suhteesta eroon.
Hän voi myös etsiä kunnollisen rehellisen kumppanin - Anonyymi
Otat kameran ja kuvaat itsestäsi videon. Sanat ja sävel ovat valmiina:
https://www.youtube.com/watch?v=xc5lUbNlTtY&feature=youtu.be - Anonyymi
No kyl kantsii naamatusten jättää hänet. Kuulostaa aika sellaiselta suhteelta mikä itsellä oli k v kirjaimilla selvis vaa sit et oli ympäri suomee miehellä naisia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398