Olen kaukosuhteessa, jossa näemme kerran kuukaudessa. Olen tullut siihen tulokseen, että minun olisi parempi lopettaa suhde, mutta kun mikään tapa tai hetki ei tunnu oikealta.
Kun nähdään, tuntuu, etten pysty lopettamaan suhdetta. Puhelimessa suhteen lopettaminen tuntuu taas raukkamaiselta ja väärältä. Miten olette toimineet?
Miten päättää kaukosuhde?
Anonyymi
3
777
Vastaukset
- Anonyymi
kannattaa toimia mahdollisimman raukkamaisesti
siten toinen pääsee mahdollisimman nopeasti huonosta suhteesta eroon.
Hän voi myös etsiä kunnollisen rehellisen kumppanin - Anonyymi
Otat kameran ja kuvaat itsestäsi videon. Sanat ja sävel ovat valmiina:
https://www.youtube.com/watch?v=xc5lUbNlTtY&feature=youtu.be - Anonyymi
No kyl kantsii naamatusten jättää hänet. Kuulostaa aika sellaiselta suhteelta mikä itsellä oli k v kirjaimilla selvis vaa sit et oli ympäri suomee miehellä naisia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162