mistä farkkuja?

laihu

oon laiha, enkä löydä ittelleni mistään sopivii farkkuja..... jotka ois kireet ja tarpeeks pitkät...... et voiks joku ehdottaa jotain liikettä jos myytäis laihoille farkkuja......? en oo kyl mikään anorektikko mut kuitenki sillee sopivan laiha....... ettei mitää anorektikko liikkeitä......

9

1876

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zip

Zip.

• Mindy**

Juu Zip on se avain sana. Ennen ostin farkkuni aina sieltä, mut oon lihonu pari kiloa, ja sen kaupan housut ei enää mulle mee. Seppälästä oon löytänyt kans aika kapeita.

• clade

Mistä näitä farkkuja saa?

• Danzku

mikset käytä vyötä housuissa että pysyy jalassa?
      ku sitten voisit ostaa normaaleita farkkuja..

• mie!

Micmacissä ainakin on aika kireitä ja monen kokoisia farkkuja :D

• tyttövaan..

itselläni sama ongelma. zipin housut ovat surkeita. saumat menee vinoon pestessä, ja yleensä zipin farkut "kuluvat" liian nopeasti. :/ micmacin housut ovat ainakin itselleni liian korkeavyötäröisiä. en löydä mistään sopivia housuja.

• hhhhhf
        tyttövaan.. kirjoitti:

itselläni sama ongelma. zipin housut ovat surkeita. saumat menee vinoon pestessä, ja yleensä zipin farkut "kuluvat" liian nopeasti. :/ micmacin housut ovat ainakin itselleni liian korkeavyötäröisiä. en löydä mistään sopivia housuja.

malminkartanon kirppikseltä :D eli kirppiksilt löytyy...aeeevan mielettömän mageet.matalavyötärö,kireet pepusta ja muuallt,mut aika pitkät ja leveelahkeiset..unelmapökät.jo kolmet sielt ostettu... tummia,ja vaaleita :D

• no jo on

farkkuja myydään liiaksi asti jokaikisissä lumppukaupoissa ja halpahalleissa. kaikkia kokoja

mikä tässä on niin vaikeaa?

farkut ovat maailman tylsimmät ja arkisimmat vaatteet joita ei valitettavasti voi välttyä näkemästä... niin paljon niitä pursuaa joka paikassa =( todella tylsää.

• jeanne

mulla kans sama ongelma,kunnes törmäsin jim&jill liikkeessä stockerin farkkuihin.ovat tosi pieni kokoisia ja hyvän mallisia.kokeile!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe