Oma kokemukseni miehistä on se, etteivät he ole kiinnostuneita seksistä himokkaiden, rakastuneiden naisten kanssa. Naisen tarpeet ovat heistä vastenmielisiä. He kuvittelevat, että esimerkiksi minulla on jotain seksi ongelmia. Ei minulla ole ollut nuorena mitään seksiongelmia. Sain aina masturboimalla orgasmin. Yhä vielä, olen 55, kostun kyllä, mutta nykyään en saa ongasmia, tulen vain loppuun. Ehkä se johtuu surkeista kokemuksistani. Positiivinen mielikuvitukseni vain on lopussa. Haaveilen kyllä yhä turvallisesta miehestä, jonka kanssa jutella seksistä ja testata miltä se tuntuisi. Mutta, koska himokkaat naiset ovat miehille niin kovin vastenmielisiä, niin ottakaamme ympärileikkaus käyttöön. Luulisi, että se vähentää merkittävästi naisten kykyä nauttia seksistä. Naiset eivät valuisi turhaan yksin ja miehet saisivat sitä mitä haluavat: liukasteilla rasvattuja vittuja. Onko jollakulla muulla samoja kokemuksia? Lisäisin vielä, että nuorena haaveilin ihanasta miehestä, jonka kanssa mennä naimisiin. Häntä ei tullut. Yritin pelastaa aivoni, mielenterveyteni ja tämän maanpäällisen elämäni hyväksymällä ajatuksen seksistä ilman naimisiinmenoa. Mutta sekään ei ollut hyvä idea. Miten niin pelastaa aivoni ja mielenterveyteni? Sain mielenterveyden ongelmia. Saatoin valua illalla 6 tuntia ennen, kuin tulin orgasmin. Kuulin myös olemattomia ääniä, jotka liittyivät tähän. Ajattelin, että jospa todellisen seksin harrastaminen pelastaisi mielenterveyteni. Eli jos muilla naisilla on samoja kokemuksia, on parasta ympärileikata tyttäremme. On suunnaton kärsimys valua yksin.
Ympärileikattaisiinko itsemme?
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta viime vuosina olen ollut tyytyväinen ja kiinni... On meillä naisilla muutakin tekemistä, kuin pyydystää miehiä. Meitä tarvitaan yhteiskunnan rakentamiseen, töihin, kirjoittelemaan ja lukemaan kirjoituspöydän ääressä.....
- Anonyymi
Aloittajalle myötätuntoni. Olen nainen.
Valitettavasti näitä naisen seksuaalisuuden surullisia polkuja on liian paljon, vaikka sivistyneessä länsimaassa elämmekin.
Klitoriksen ja ja häpyhuulien typistäminen tai poistaminen ei poista seksuaalista tarvetta, mutta tekee tyydytyksen saamisen vaikeammaksi tai mahdottomaksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671