Parisuhde mieheni kanssa on hyvin vaikea. Pidin hänestä siinä mielessä ja päädyin naimisiin hänen kanssaan.
..... Liian pitkä stoori kirjoitettavaksi.....
Tällä hetkellä hän harjoittaa kohtaani lähinnä henkistä väkivaltaa toisinaan. Fyysistä läheisyyttäni hän karttaa. Emme koskaan keskustele esimerkiksi suhteestamme. Jos itken, saan jonkin ikävän kommentin niskaani ja kehotuksen lopettaa. En varsinaisesti joudu näyttelemään hänen seurassaan, mutta joudun salaamaan osan itsestäni. En saa leperrellä, käpertyä kainaloon, itkeä...
Luulen silti rakastavani häntä. Rakastan häntä. Hän on hyvä ystäväni, vaikka hänessä onkin narsistisia piirteitä. Mutta silti haluaisin luultavasti erota. Se vaan on aika mahdotonta. Meillä on yhteinen lapsi.
..... Pitkä stoori siitä, miksen voi erota......
En voi olla oma itseni parisuhteessani
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
Huoh.....
Se tavallinen tarina miten rynnätään päätä pahkaa avioliittoon ja aletaan leikkiä kotia.
Sitten herätään ja tajutaan että toinen on tyranni ja paskiainen. Mutta ei voida erota, koska niin ja näin ja blaa blaa blaa ja koska rakastetaan niiiiiiiiin kauheasti!
En kyllä keksi yhden yhtäkään oikeaa pätevää syytä miksi nykyaikana ei voisi erota!
Pelkkä tekosyy, mutta jos ja kun näin kerran olet päättänyt, kärsi.
Se vaan että kun kuviossa on vielä lapsi/lapset joka/jotka joutuvat kärsimään vanhempien myrkyllisistä väleistä täysin viattomina osapuolina! Ja turha tulla sanomaa että riidellään yöllä ja lapsi ei tiedä ja kumpikin rakastaa lasta jne. Lapsi ei ole tyhmä, ja kodin negatiivinen ilmapiiri ja tapa millä vanhemmat kohtelevet toisiaan vaikuttaa todella todella paljon lapsen henkiseen kehitykseen mm. perusturvallisuuteen puhumattakaan mallioppimisesta.
Mutta eihän sitä millään voi erota. Ei mitenkään. Nih. - Anonyymi
Mitä tarkoitat vaikealla parisuhteella. Sehän voi tarkoittaa vaikka mitä. Kerro siitä tarkemmin
- Anonyymi
Juu kannattaa syyttää miestä kaikesta ja toinen kurppa huutaa eroa vieressä.
Marttyyrin viitta on aina hyvä ase miehiä vastaan. Jalat myös kannattaa laittaa umpisolmuun ja kesto migreeni päälle.
Sit jossain vaiheessa alat juoksee vieraissa, koska mies on niin *vaikea*
Aina löytyy kurppia etenkin punapolkkatukkasia, tatskattuja siideriä nauttivia hieman horahtavia kaikkitietävi'ä, jotka opastaa avioerossa, koska ovat itsekin eronneet.
Älä missään nimessä keskustele asiasta miehesi kanssa. Jos keskusteletkin, niin ota heti syyllistävä asenne. Mieluusti siten ettei miehesi ehdi itse valmistautua keskusteluun. Heti vaan päälle kuin yleinen syyttäjä. Parempi siitä on tuntemattomien ihmisten kanssa puhua, anonyyminä.
Misään nimessä ei kannata panostaa parisuhteeseen.
Onneksi ei enää tarvitse tollasta paskaa omalla kohdalla sietää.
Nyt on nainen joka panostaa perheeseen ja parisuhteeseen. Elämä on niin paljon helpompaa, ettei sitä voi käsittää, ellei itse ole moista kokenut.
Tottakai me saamme rasismia osaksemme, mut ei sekään haittaa. On ihanaa kun on rakastava rehellinen vaimo viimeinkin.
Exä kävi muutama päivä sitten. Huomasi kuinka musta pilvi laskeutui heti huoneeseen. Oli pakko soittaa exän mentyä rakkaalle. Onneksi se auttaa heti. - Anonyymi
Suhteita on monenlaisia. Se miksi sinä kärsit ei muut voi auttaa. Kukaan ei pelasta sinua. Narsisti on raskas kumppani. Se miksi narsistin annetaan jatkaa vaikka uhri tietää sen siitä huolimatta rakastaa sitä. Raskasta varmasti on ja säälin niitä jotka jäävät tietäen suhteeseen. Ulkopuoliset myös näkevät ja kuulevat "narsistin.
- Anonyymi
Narsististen piirteiden takia ne miehet monesti sinne liittoon valitaankin.
Oman henkisen laiskuuden takia tuntuu mukavalta, kun on joku joka päättää je kertoo mihin mennä. Ja minä tiedän , koska olen ollut narsistin kanssa avioliitossa.
Aloittajan kirjoitus heijastelee juuri tuota henkistä laiskutta:
"päädyin avioliittoon"
"haluaisin erota, mutta en voi"
Aloittaja on myös niin laiska, ettei viitsi tarkemmin kuvailla miksi ja mitä.
Samalla henkisesti laiska aloittaja myös pilaa lapsensa elämää myrkyllisessä avioliitossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399