Kengät ja hinta

Anonyymi

Voi voi, ostin kengät Bellabon Suomi nettikaupasta 49 Eurolla. Sain faseen mainoksen. Huomasin pian, että toisessa Aasiasta tuotteita tuovassa netttikaupassa Wishissä tismalleen samat kengät maksoivat 9 €. Apua! Kumpi huijaa, vai ovatko ostajat vain tyhmiä

9

90

Äänestä

Vastaukset

• Minä kans tilasin tuolta muka erittäin laadukkaat,hyvät jalkaan ja pehmeät sandaalit hintaa 34,95€.No kengät tuli eilen ja oli kyl kaikkea muutaku mitä mainostivat kovat ku kivi ja huonolaatuiset ja kiinasta tuli.Nyt on käynnissä palautusprosessi,saa nähdä kuinka toimii 14pvän palautusoikeus.

• Huonosti käy... ainakin mulle kävi. Kengät tuli takaisin. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ LANKAAN JA TILATKO MITÄÄN BELLABONISTA.

• Olen kokenut saman. En saanut kunnollista palautusosoitetta. Seisovat nyt postissa!

• Mitäs ostit.

• Kuinka kauan kesti tilauksen saapuminen??

• Yli 3 viikkoa, lupailevat 10 päivässä :(. Ihan hukkaan heitettyä rahaa ,en tykkää

• Nahkasaappaat on yleensä turvallinen valinta, jos vielä onnistuu kokonsa löytämään alesta, sitä parempi.

• Tilasin kengät ja sain ulkonäöllisesti ihan eriparia olevat,toisen kengän musta kärkiosa yli sentin pidempi kuin toisen .Otin yhteyttä asiakaspalveluun, lähetin kuvan kengistä .Vastaus oli, kengissä ei mitään vikaa,kuulemma luonnollinen ero ,mitä????Lupasivat hyvityksenä minulle uudet kengät -50% hintaan,kuka takaa etten saisi samanlaisia?Todella surkeaa asiakaspalvelua, kaiken lisäksi kun olen asiasta kommentoinut heidän mainokseen,sieltä poistetaan kaikki negatiiviset palautteet...En suosittele kyllä kellekään! Ps.jos joudut palauttamaan kengät,postimaksun maksat itse joka on n.20€ .

• Bellabon myy samat kengät hintaan 47,50 kuin Wish hintaan 6 €.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.