Kengät ja hinta

Anonyymi

Voi voi, ostin kengät Bellabon Suomi nettikaupasta 49 Eurolla. Sain faseen mainoksen. Huomasin pian, että toisessa Aasiasta tuotteita tuovassa netttikaupassa Wishissä tismalleen samat kengät maksoivat 9 €. Apua! Kumpi huijaa, vai ovatko ostajat vain tyhmiä

33

4111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä kans tilasin tuolta muka erittäin laadukkaat,hyvät jalkaan ja pehmeät sandaalit hintaa 34,95€.No kengät tuli eilen ja oli kyl kaikkea muutaku mitä mainostivat kovat ku kivi ja huonolaatuiset ja kiinasta tuli.Nyt on käynnissä palautusprosessi,saa nähdä kuinka toimii 14pvän palautusoikeus.

      • Anonyymi

        Huonosti käy... ainakin mulle kävi. Kengät tuli takaisin. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ LANKAAN JA TILATKO MITÄÄN BELLABONISTA.


      • Anonyymi

        Olen kokenut saman. En saanut kunnollista palautusosoitetta. Seisovat nyt postissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti käy... ainakin mulle kävi. Kengät tuli takaisin. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ LANKAAN JA TILATKO MITÄÄN BELLABONISTA.

        Samaa mieltä, ei mikään toimi ja piiiitkä toimitusaika. Sai kysellä 6 kk:n aikana viipymisen syytä. Kivan näköiset ja pehmeät, mutta en saa jalkaan, ilmeisesti rintava jalka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, ei mikään toimi ja piiiitkä toimitusaika. Sai kysellä 6 kk:n aikana viipymisen syytä. Kivan näköiset ja pehmeät, mutta en saa jalkaan, ilmeisesti rintava jalka.

        26.5 tilannut ja maksanut vaan kenkiä ei ole tullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        26.5 tilannut ja maksanut vaan kenkiä ei ole tullut

        Myös minä olen tilannut ja maksanut 27.7 kesäkengät Laura styleltä eivätkä ole vielä tulleet perille 17.11. Huijausta koko kenkien myynti. ANNE


    • Anonyymi

      Mitäs ostit.

    • Anonyymi

      Kuinka kauan kesti tilauksen saapuminen??

      • Anonyymi

        Yli 3 viikkoa, lupailevat 10 päivässä :(. Ihan hukkaan heitettyä rahaa ,en tykkää


    • Anonyymi

      Nahkasaappaat on yleensä turvallinen valinta, jos vielä onnistuu kokonsa löytämään alesta, sitä parempi.

      • Anonyymi

        Tilasin kengät ja sain ulkonäöllisesti ihan eriparia olevat,toisen kengän musta kärkiosa yli sentin pidempi kuin toisen .Otin yhteyttä asiakaspalveluun, lähetin kuvan kengistä .Vastaus oli, kengissä ei mitään vikaa,kuulemma luonnollinen ero ,mitä????Lupasivat hyvityksenä minulle uudet kengät -50% hintaan,kuka takaa etten saisi samanlaisia?Todella surkeaa asiakaspalvelua, kaiken lisäksi kun olen asiasta kommentoinut heidän mainokseen,sieltä poistetaan kaikki negatiiviset palautteet...En suosittele kyllä kellekään! Ps.jos joudut palauttamaan kengät,postimaksun maksat itse joka on n.20€ .


    • Bellabon myy samat kengät hintaan 47,50 kuin Wish hintaan 6 €.

    • Anonyymi

      Itse tilasin tuolta kengät 28.10 eikä niitä
      kuulunut, joten peruutin tilauksen lähettämällä s-postia asiakaspalveluun. Sieltä vastattiin että heidän tietojen mukaan olen vastaanottanut lähetyksen 28.9 ? Vastasin etten ole vastaanottanut lähetystä, varsinkaan kuukautta ennen kun olen edes tilauksen tehnyt. Nyt ei ole enää vastattu mitään. Toivottavasti en edes saa noita kenkiä :D jos oppisi lukemaan arvostelut ennenku tilaa yhtään mitään näinki luotettavan olosesta puljusta..

      • Anonyymi

        Bellabon SUOMI herättää luottamusta ja ihmiset uskaltaa tilata sen takia, mutta huomaavat pian, että ei olisi kannattanut.


    • Anonyymi

      Hei minulla samanlaista kokemusta. Tilasin sandaalit ja todella järkyttävä laatua, jopa 2euroa olisi näistä liikaa. Yhtään samanlaiset mitä kuvassa ovat tai mitä kertovat kengistä. Ensinnäkin tilauksen saapuminen kesti 61pvää . Asiakaspalvelu ei ole minulle enää vastannut mitään ja minut on blokattu heidän nettisivuilta niin etten voi kirjoittaa sinne mitään. Vissiin oli liikaa kun kirjoitin fb sivuille negatiivista palautetta ja sanoin ettei kenenkään kannata täältä kenkiä ostaa. No 3.12.2019 olen sandaalit palauttanut enkä ole saanut mitään vastausta kyselyyn miksi en saa rahanpalautusta. Kuluttaja neuvontaan on pakko nyt olla yhteydessä. Jää nähtäväksi saako rahoja koskaan takiain.

    • Anonyymi

      Aina pitäs kattoo keskustelupalstalta firman kommentoinnit ennen kuin tilaa näköjään. Haksahdin samaan. Maksoin 47€ ja sen jälkeen huomasin, että wishissä samat kengät oli 9€. Mukamas bellabonin hinnat on alennuksien alennuksia. Eikä puhettakaan, että sais järkevää kontaktia asiakaspalveluun. Mainostetaan kyllä, että kysy mitä vaan ja vastaamme, mutta eiköhän kanavat ole nyt tukossa sen takia, että muutkin ovat huomanneet tulleensa höynäytetyksi. En tiedä saanko koko kenkiä koskaan ja maksoin valitettavasti heti. Sen opiin, etten koskaan enää tilaa netistä vaan ostan kivijalkaliikkeestä. Jos saan kengät ja ne on väärän kokoset ehkä niin en tee niillä mitään, jos ei saa palautettuakaan, eikä kannata jos palautus maksaa 20€ ja jännästi sitä ei oltu kerrottu firman sivuilla.

      • Anonyymi

        Kiinan liikkeet kierrän kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinan liikkeet kierrän kaukaa.

        Joo niin kierrän minäkin kiinan liikkeet ja muut kaukaa. Ei niiden kanssa säheltäes mene kuin hermot, mitä nyt luki wishistäkin kokemuksia. Jos ei kiviljalkaliikkeestä saa mitä haluaa ja kohtuu hinnalla niin olen sitten ilman vaatteita. Samaa kiina tavaraa on myös kaikissa kaupoissa kun ei enää suomalaista saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin kierrän minäkin kiinan liikkeet ja muut kaukaa. Ei niiden kanssa säheltäes mene kuin hermot, mitä nyt luki wishistäkin kokemuksia. Jos ei kiviljalkaliikkeestä saa mitä haluaa ja kohtuu hinnalla niin olen sitten ilman vaatteita. Samaa kiina tavaraa on myös kaikissa kaupoissa kun ei enää suomalaista saa.

        On todella kiinan krääsää lähes kaikkialla. Euro nettikaupoista tilaan kengät, jos ei kivijalkakaupoista löydy mieleistä,,,voi palauttaa, jos ei miellytä.


    • Anonyymi

      Itse olen tilannut eikä mitään ongelmaa, oikeat tuli ja samanlaiset molemmat, mutta whistä jos tilaat niin saattaapi olla eripariakin mene ja tiedä..vaatteissa ei koot pidä yhtään paikkaansa..

    • Anonyymi

      Itse tilasin pikkuhousuja muistaakseni Bellabonista tai vastaavasta

    • Anonyymi

      Huh, jokin hälyytti päässä ja katsoin teidän kommentit ensin. Kiitos, eivät tee kauppoja kanssani.

    • Anonyymi

      onneksi lukasin nämä,joku etiäinen oli tsekata ennen kuin maksaa.kiitos

    • Anonyymi

      Kiinassa ei mitkään kengät maksa 49 euroa. 20€ maksimi mitä maksaisin kiina-kengistä.

    • Anonyymi

      Tilasin kengät 2.5 ja luvattiin 3-5 vkon sisällä.Useista kyselyistä huolimatta aina vastattiin että ovat "koronan"takia jumissa jossain kentällä,Sain kengät 14.7,joten odotus oli pettymys kun sain tuotteen...ja paskanlaiset olivatkin....tää opetti että Tältä firmalta ei kannata tilata mitään..en ainakaan minä!!!myyn kengät vaik tai annan ettenpäin...tai heitän roskiin..palautusta mietin mutta joudunko odottaa taasen 2kk enneku saan rahoja takaisin...kärsin nyt mut opetti ettei kannata "tilata ees suomen" myynnin alta!!

      • Anonyymi

        Minä tilasin 13.7.2020 kengät ja seuraavana päivänä toiset. Tänään 12.9 sain. Ja paskat oli Heh.. 80 euroo meni hukkaan. Selvittelen palautus asiaa


    • Anonyymi

      Bellabonin nettisuvja tai facebook-sivuja ei löydy.... olisin palauttanut lopulta tulleet kengät.

    • Anonyymi

      Tilasin kengät ja pyysin palautusohjeet, kun olivat jo valmiiksi rispaantuneet. Sain ohjeet, noudatin niitä ja koska kaikeksi onneksi olin ottanut kengät laskulle, sain myös laskun Klarnalla jäihin.

      Lähetin Bellabonille kopion postin kuitista, kun kengät lähtivät, ja ilmoituksen vielä siitä, että olivat ottaneet palautuksen vastaankin. Palautuksesta on postin seuranta tallessa ja kengät on otettu vastaan 13.7., ja nyt 7.8. tuli Klarnalta kysely palautuksesta ja siitä, että milloin meinasin maksaa (no en ikinä)

      Ei todellakaan kannata sotketutua tähän puljuun millään tavalla. Huonoa kiina-kamaa ja asiakaspalvelussa osataan lähettää vain 'olet meille tärkeä' -viestejä. Jos olisin tärkeä, niin kuukauden kuluttua palautuksesta ei tulisi Klarnalta tällaisia kyselyitä, varsinkin kun pidin puljun ajantasalla siitäkin missä paketti menee.

    • Anonyymi

      Yksi mainokseen hatkahtanut täällä. Karmean rumat kengät, tulivat melkein 3 kuukautta tilauksesta. Palautusta menemään! Ilmeisesti 9,20 euron kulut tulee tästä typeryydestä oppirahoiksi :( jos palautuksia koskaan tulee...

      Älkää tehkö samaa hölmöyttä!

      • Anonyymi

        Sama täällä, vaikka olen pitänyt itseäni järkevänä ihmisenä 🙄. Kengät on palautettu ja Klarnalle ilmoitettu palautuksesta ja palautuskuitti ja kyseisen firman sp varmassa tallessa. Outoa touhua. Toivotaan, että joku virallinen taho ottaa ko. firman lähempään tarkasteluun. Onhan netti todistusaineistoa pullollaan, ettei ole puhtaat jauhot pussissa.


      • Anonyymi

        2kk odotuksen jälkeen sain kengät,jotka kuljetuksessa menettäneet muotonsa,sillä pakattu pussiin. Kärki pysyvästi lytyssä,ei istu lainkaan. En saanut edes palautus osoitetta, kyseisen firman nettisivut poistettu. Varmaan paras ku maksaa vaan ja ottaa opiksi etten ikinä tilaa netistä kenkiä!!!

        Elkää ihmeessä ostako kyseisestä firmasta mitään!


    • Anonyymi

      Nyt nämä huijjarit operoi Brecco nimellä. Palautin kengät n. 2 kk sitten ja vielä yrittävät saa minut maksamaan ne. Heti kun palautin kengät lähetin silloiselle Bellabonille Postin palautuskuitin ja infosin vielä heitä, kun olivat vastaanottaneet paketin, mutta Klarnalta tulee edelleen karhukirjeitä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe