siit on yli 8000 päivää

Anonyymi

Kaskenpolttaja, kerroit taannoin viimeisestä seksuaalisesta kontaktista olevan yli 8000 päivää. Kysyn, vieläkö tekee mieli ja pystyisitkö vielä moiseen juttuun? Kuitenkin yli 20-vuotta, sehän on jos jonkinlainen "tupakkalakko" jota ei kannattaisi enää rikkoa. Riippuvuutta kun molemmat aiheuttavat.

https://www.youtube.com/watch?v=AKIsWgmO7gg

Mr.Kaihomieli

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei saakeli voiko joku olla noin kauan ilman seksiä. Sitä menis itse jo maksulliselle jos ei saisi 4 kuukauteen. Seksitön elämä on kuin ei saisi happea ollenkaan.

    • "Kaskenpolttaja, kerroit taannoin viimeisestä seksuaalisesta kontaktista olevan yli 8000 päivää. Kysyn, vieläkö tekee mieli ja pystyisitkö vielä moiseen juttuun? Kuitenkin yli 20-vuotta, sehän on jos jonkinlainen "tupakkalakko" jota ei kannattaisi enää rikkoa. Riippuvuutta kun molemmat aiheuttavat."


      Kun noin tarkkaan kommenttejani seuraat ja ne näyttävän mielessä pysyvän niin, että ihan pistät laskien kauanko saamattomuuttani on kestänyt, olet varmasti huomannut myös , että olen sanonut, ettei halun puute ole selitys .
      Tupakkalakkoa en aio rikkoa, sitä on kestänyt vielä kauemmin, mutta "seksilakon" lopetan kyllä heti, kun se on mahdollista. Sitä en tiedä pystynkö, jos fysiikkaan ajattelee, se jää nähtäväksi. Onneksi siinä silloin on myös se toinen, jospa me sitten keksimme keinot.

      Miten sinun seksielämäsi voi? Riittääkö sinulla haluja ja mahdollisuuksia?

      • Anonyymi

        Enemmän on mahdollisuuksia mitä haluja, voidaan kai sanoa tarjonnan ylittävän kysynnän...
        Inflaatio on iskenyt, mitä tekee keskuspankki?
        Kiitos vastauksesta, arvostan.

        Mr.Kaihomieli


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän on mahdollisuuksia mitä haluja, voidaan kai sanoa tarjonnan ylittävän kysynnän...
        Inflaatio on iskenyt, mitä tekee keskuspankki?
        Kiitos vastauksesta, arvostan.

        Mr.Kaihomieli

        Minulla on haluja paljonkin, tarjontaa on ollut hyvin nihkeästi. Voisi ehkä sanoa , että olen intohimoinen ....varsinkin keväisin....:)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minulla on haluja paljonkin, tarjontaa on ollut hyvin nihkeästi. Voisi ehkä sanoa , että olen intohimoinen ....varsinkin keväisin....:)

        Mikä estää? Et halua seurata haluja vai odotat sitä oikeaa hetkeä tapahtumineen?
        Sinulla on jarrut päällä ja järki päässä. Tavallaan hyvä juttu.

        Mr.Kaihomieli


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää? Et halua seurata haluja vai odotat sitä oikeaa hetkeä tapahtumineen?
        Sinulla on jarrut päällä ja järki päässä. Tavallaan hyvä juttu.

        Mr.Kaihomieli

        Kumppanin puutehan sen on estänyt.
        Vaikka täällä toisin todistetaan, myöskään naisen ei ole helppo löytää mieleistään kumppania.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minulla on haluja paljonkin, tarjontaa on ollut hyvin nihkeästi. Voisi ehkä sanoa , että olen intohimoinen ....varsinkin keväisin....:)

        ´Varattomuus miehellä on silloin noin 2 senttiä vuodessa ja säästä siitä ;)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kumppanin puutehan sen on estänyt.
        Vaikka täällä toisin todistetaan, myöskään naisen ei ole helppo löytää mieleistään kumppania.

        No, miehillä on helpompaa. On olemassa panosuhteita seksuaaliseen tyydyttämiseen ja sitten on harvoin eteen osuvia parisuhdekelpoisia tapauksia. Miehet eivät yleensä nirsoile jos halut ovat korkealla.

        Mr.Kaihomieli


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, miehillä on helpompaa. On olemassa panosuhteita seksuaaliseen tyydyttämiseen ja sitten on harvoin eteen osuvia parisuhdekelpoisia tapauksia. Miehet eivät yleensä nirsoile jos halut ovat korkealla.

        Mr.Kaihomieli

        Eivät nirsoile kaikki naisetkaan. Jos panokaveruus on itselle ok, siitä vaan sitten panokaveria etsimään, sellainen löytyisi varmasti helpommin.
        Minä kuulun siihen koulukuntaan, että panokaveruus voi syntyä vasta kun ollaan hyviä ystäviä, luottamus on syntynyt ja sukat pyörivät jalassa.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eivät nirsoile kaikki naisetkaan. Jos panokaveruus on itselle ok, siitä vaan sitten panokaveria etsimään, sellainen löytyisi varmasti helpommin.
        Minä kuulun siihen koulukuntaan, että panokaveruus voi syntyä vasta kun ollaan hyviä ystäviä, luottamus on syntynyt ja sukat pyörivät jalassa.

        No niin, sieltä se syy sitten kaivettiin esiin:)
        Itse en tiedä monenko kanssa olisin mennyt naimisiin ilman seksuaalista kanssakäymistä. Ehkä puolet olisi jäänyt toteuttamatta. Seksuaalisuus syventää suhdetta ja myös voi pilata sen. Naisten omistushalu taitaa syttyä seksistä? Ennen sitä kaikki ok:)

        Mr.Kaihomieli


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, sieltä se syy sitten kaivettiin esiin:)
        Itse en tiedä monenko kanssa olisin mennyt naimisiin ilman seksuaalista kanssakäymistä. Ehkä puolet olisi jäänyt toteuttamatta. Seksuaalisuus syventää suhdetta ja myös voi pilata sen. Naisten omistushalu taitaa syttyä seksistä? Ennen sitä kaikki ok:)

        Mr.Kaihomieli

        Ei se hirveästi kaivamista vaadi, kun minulta kysyy suoraan.

        Omistushalu?? Ei toista voi omistaa.
        Seksi on osa parisuhdetta, mutta minulle seksi ei sovi ventovieraan kanssa. Minulle seksi liittyy haluun ja tunnesiteeseen. Vaikka haluja olisi, mutta ei tunnesidettä, sellaista, johon liittyy jotain rakkauden ja välittämisen tapaisia asioita, ei kykene haluja tyydyttämään.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minulla on haluja paljonkin, tarjontaa on ollut hyvin nihkeästi. Voisi ehkä sanoa , että olen intohimoinen ....varsinkin keväisin....:)

        Sitten joutuu odottaa ensi kevääseen. Haluja olis ollut hetikin. Mehän oltais harrastettu seksiä jo tänä iltana vai kuinka?
        Mr. Big Dick


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten joutuu odottaa ensi kevääseen. Haluja olis ollut hetikin. Mehän oltais harrastettu seksiä jo tänä iltana vai kuinka?
        Mr. Big Dick

        Sanoin että varsinkin keväisin...eli siis muulloinkin. Tervetuloa!


    • Hämmästyin kyllä kovasti sitä, että vainko 8000 päivää...itsestä se on tuntunut ihmisiältä...

      • Anonyymi

        No, se on 8000 seksuaalista nautintoa vähemmän jos kerran päivässä olisi...

        Mr.Kaihomieli


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, se on 8000 seksuaalista nautintoa vähemmän jos kerran päivässä olisi...

        Mr.Kaihomieli

        Niinpä....puutetta on kärsitty...Pitäisikö vaihtaa nikki johonkin tuon tapaiseen kuin sinulla on?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Niinpä....puutetta on kärsitty...Pitäisikö vaihtaa nikki johonkin tuon tapaiseen kuin sinulla on?

        No ei kannata, olisihan tuollaisen urakan jälkeen varmasti nyt aika hakattu olo:)
        Öitä!

        Mr.Kaihomieli


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Niinpä....puutetta on kärsitty...Pitäisikö vaihtaa nikki johonkin tuon tapaiseen kuin sinulla on?

        Tuolla heiluu kädet aika paljon tuolla Mira-nimisellä BB-ohjelmassa, kädet heiluvat kuin Asperger-Syndroomaisella :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei kannata, olisihan tuollaisen urakan jälkeen varmasti nyt aika hakattu olo:)
        Öitä!

        Mr.Kaihomieli

        Hyvää yötä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla heiluu kädet aika paljon tuolla Mira-nimisellä BB-ohjelmassa, kädet heiluvat kuin Asperger-Syndroomaisella :D

        Aika huono kielikuva.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Aika huono kielikuva.

        Amanda Harkimollakin kyllä kädet liikkuvat aika villisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Amanda Harkimollakin kyllä kädet liikkuvat aika villisti.

        Monilla ihmisillä kädet liikkuvat puhuessa, myös minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla heiluu kädet aika paljon tuolla Mira-nimisellä BB-ohjelmassa, kädet heiluvat kuin Asperger-Syndroomaisella :D

        Ei aspergereillä kädet mitenkään heilu. Adhd:eilla kylläkin voi heilua.


    • Anonyymi

      Darkilla ollut aina seksitön elämä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe