https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006251850.html
Vain Seinäjoki joka on kaupunki menee edelle listauksessa jostain syystä rumine lakeuden ristineen, Lappajärvi on kuitenkin Pohjanmaan Helmi ja Etelä-Pohjanmaan kaunein maalaiskunta.
(1. Kuusamo)
(78. Seinäjoki)
94. Lappajärvi
113. Kauhava
130. Alavus
135. Alajärvi
163. Kuortane
169. Ähtäri
171. Ilmajoki
175. Vimpeli
177. Kauhajoki
183. Lapua
184. Soini
(194. Veteli)
221. Kurikka
234. Evijärvi
235. Isojoki
(249. Isokyrö)
256. Teuva
283. Karijoki
(311. Saltvik) jumbosija
Lappajärvi on Etelä-Pohjanmaan kaunein kunta
5
69
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä siitä kauneudesta, mutta taitaa lappajärvevellä olla eniten vesistöjä maakunnassa
jossa on yli 100 neliökilometriä.- Anonyymi
"Maakunnassa jossa....". Eiköhän maakunnassa ole enemmän kuin 100 neliökilometriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Maakunnassa jossa....". Eiköhän maakunnassa ole enemmän kuin 100 neliökilometriä.
Lappajärvellä on sisävesiä 102 neliökilometriä, menikö kaaleen.
- Anonyymi
Kaunis on ja kaunimmaksi käy kun ihmiset ja palvelut haihtuu😃
- Anonyymi
Ministeri Sirpa Paatero sanoi eräs ilta uutisissa ettei kuntien pakkoliitoksia ole tulossa,mutta kehoitti kuntia vapaaehtoisiin kuntaliitoksiin. Oli asiaan hyvät perustelutkin. Olen itse täysin samaa mieltä,nythän kaikki kunnat katsovat vain omaa napaansa,ja kaikki myös häviävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650