Onko teistäkin palsta "tylsistynyt"?

En ole kovin aktiivisesti jaksanut täällä enää pörräillä. Toki onhan mulla koulu joka tietysti vie oman aikansa, mutta en näin viikonloppuisinkaan tule oikein kirjoitelleeksi tänne mitään vaikka silloin aikaa kyllä olisi. Nykyisin ennemmin lösähdän vapaa-aikanani sohvalle tv- ja Youtube-ruudun ääreen kuin käytän aikaani täällä.

Nämä aiheet täällähän eivät sinänsä juurikaan vaihdu, vaan aika lailla sitä peruslässätystä vanhoista mantroista. Toki jotain virkeitäkin tuulahduksia on, kuten esim. musaketjut tai mitä teet tänään -gallupit. Mutta vähemmistössähän ne silti ovat.

28

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei, ihan perusmeininki. Välillä on vilkkaampaa ja toisinaan hiljaisempaa. Aina en jaksa innostua kirjoittelemaan. Hyvinhän noi jutut lähtee pyörimään, kun porukka alkaa keskustelemaan aiheen ohi :)

      xLiner

      • Ei täällä lipsuta aiheesta IKINä?

        Paljon kello on? Ootko nähnynnä Wuppista? Mitä meillä on tänään iltapalaks? Wuppiksella oli jotain paloja....


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ei täällä lipsuta aiheesta IKINä?

        Paljon kello on? Ootko nähnynnä Wuppista? Mitä meillä on tänään iltapalaks? Wuppiksella oli jotain paloja....

        Ei me lipsuta. Aina pysytään aiheessa!

        Teen kasvissosekeittoja pakastimeen. Iltapalan (<- huom. aihe) lisukkeeksi tai lounaan kastikkeksi. Lasken niistä kalorit ja makrot ja kirjoitan kaikki maalarinteipille ja lätkäisen rasian kanteen. En ole tehnyt tuota vuosiin, mutta nyt tuli fiilis tsekata tarkemmin mitä syön! Ja jostain pitää aloittaa.

        Aamummalla tein ison satsin inkivääri-bataatti-chili-keittoa. Ihan törkeän hyvää... Nyt porisee punajuuret ja linssit. Mulla olisi vielä Wuun vinkistä tomaattimurskaa 4 purkkia jemmassa, mutta tomaattisoppa taitaa jäädä tänään tekemättä. Tai kattoo ny mitä jaksan..

        Mukavaa touhuilla välillä kotonakin, kun melkein aina olen jossain muualla menossa :)

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei me lipsuta. Aina pysytään aiheessa!

        Teen kasvissosekeittoja pakastimeen. Iltapalan (<- huom. aihe) lisukkeeksi tai lounaan kastikkeksi. Lasken niistä kalorit ja makrot ja kirjoitan kaikki maalarinteipille ja lätkäisen rasian kanteen. En ole tehnyt tuota vuosiin, mutta nyt tuli fiilis tsekata tarkemmin mitä syön! Ja jostain pitää aloittaa.

        Aamummalla tein ison satsin inkivääri-bataatti-chili-keittoa. Ihan törkeän hyvää... Nyt porisee punajuuret ja linssit. Mulla olisi vielä Wuun vinkistä tomaattimurskaa 4 purkkia jemmassa, mutta tomaattisoppa taitaa jäädä tänään tekemättä. Tai kattoo ny mitä jaksan..

        Mukavaa touhuilla välillä kotonakin, kun melkein aina olen jossain muualla menossa :)

        xLiner

        Ai säkin alat popsia vaan rehuja? 🤔

        Minut jätetään ryhmässä todellakin vähemmistöön! 😳😂

        Mä kävin muuttohommissa. Nyt vois pikkunokoset ottaa ja sit yöks töihin. 😬
        Eipä oo muuten tehnyt vieläkään mieli vetää kännejä... kun joskus oli puhetta siitä... ja tupakkaa en oo poltellut 1,5 viikkoon. Että muutoksen tuulet täälläkin puhaltelee.

        Säbää vielä n. 3 h/vko tullut läpyteltyä... ehkä tästä taas niihinkin touhuihin pääsee kunnolla takas. 😃👌


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ai säkin alat popsia vaan rehuja? 🤔

        Minut jätetään ryhmässä todellakin vähemmistöön! 😳😂

        Mä kävin muuttohommissa. Nyt vois pikkunokoset ottaa ja sit yöks töihin. 😬
        Eipä oo muuten tehnyt vieläkään mieli vetää kännejä... kun joskus oli puhetta siitä... ja tupakkaa en oo poltellut 1,5 viikkoon. Että muutoksen tuulet täälläkin puhaltelee.

        Säbää vielä n. 3 h/vko tullut läpyteltyä... ehkä tästä taas niihinkin touhuihin pääsee kunnolla takas. 😃👌

        Hienoa tuo tupakkalakon pitäminen 👍 Mulle tuli stoppi suklaan mussuttamisen kanssa viikko sitten. Kävipä nimittäin niin, ettei mekko näyttänyt enää hyvältä päällä. Mokoma tankki... Siispä laittelen ruokavalion kuntoon ja palaan mättöihin joskus myöhemmässä vaiheessa. Toivottavasti en ihan lähiaikoina.

        Juopottelin viime viikonloppuna punkkupullon. Teki ihan hyvää pitkästä aikaa. Mutta eipä sun kannata avata tölkkiä tai pulloa, jos sitten tekee mieli poltella samalla.

        Väsyttää!!

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa tuo tupakkalakon pitäminen 👍 Mulle tuli stoppi suklaan mussuttamisen kanssa viikko sitten. Kävipä nimittäin niin, ettei mekko näyttänyt enää hyvältä päällä. Mokoma tankki... Siispä laittelen ruokavalion kuntoon ja palaan mättöihin joskus myöhemmässä vaiheessa. Toivottavasti en ihan lähiaikoina.

        Juopottelin viime viikonloppuna punkkupullon. Teki ihan hyvää pitkästä aikaa. Mutta eipä sun kannata avata tölkkiä tai pulloa, jos sitten tekee mieli poltella samalla.

        Väsyttää!!

        xLiner

        Jaa? Eikö se keppijumppa pidäkään sua mekkokunnossa? 🤔

        No mun ruokajutska ei vielä oo selkiytynyt, mutta pitää siihenkin jossainvaiheessa tarttua. Tässä syssyllä vaan tuppaa olemaan kaikenlaista muutakin hässäkkää, että ei kerkeä...

        Mutta kaippa se on tästä kuule töihin väännettävä ihtesä... taas.... 🙄


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Jaa? Eikö se keppijumppa pidäkään sua mekkokunnossa? 🤔

        No mun ruokajutska ei vielä oo selkiytynyt, mutta pitää siihenkin jossainvaiheessa tarttua. Tässä syssyllä vaan tuppaa olemaan kaikenlaista muutakin hässäkkää, että ei kerkeä...

        Mutta kaippa se on tästä kuule töihin väännettävä ihtesä... taas.... 🙄

        Olen aika kriittinen itseni suhteen. Kun on tottunut näkemään itsensä tietyllä tavalla. Tankin keskikohta oli äsken mitattuna 74 cm. Onhan siinä mulle melkein 10 cm liikaa. Jos mekon vyöttää empiretyylisesti, iltaturvotuksessa näytän raskaana olevalta. Eikä aio ostaa isompia vaatteita.

        Voihan tuo mallin muuttuminen johtua ikääntymisestäkin. Stressillä on oma vaikutuksensa. Ei mun silti tarvitse jäädä kerryttämään läskirinkulaa vyötärölle. Etenkin kun mulla on muutenkin herkkä vatsa, turpoaakin niin mielellään kun syö jotain oudokseltaan. Ja tykkään kovasti kerätä nestettä kroppaan.. 😬

        Harrastuksenkin kannalta olisi hyvä jos saisi muutaman kilon pois..

        Koitan ottaa tän nyt vakavasti 😊

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen aika kriittinen itseni suhteen. Kun on tottunut näkemään itsensä tietyllä tavalla. Tankin keskikohta oli äsken mitattuna 74 cm. Onhan siinä mulle melkein 10 cm liikaa. Jos mekon vyöttää empiretyylisesti, iltaturvotuksessa näytän raskaana olevalta. Eikä aio ostaa isompia vaatteita.

        Voihan tuo mallin muuttuminen johtua ikääntymisestäkin. Stressillä on oma vaikutuksensa. Ei mun silti tarvitse jäädä kerryttämään läskirinkulaa vyötärölle. Etenkin kun mulla on muutenkin herkkä vatsa, turpoaakin niin mielellään kun syö jotain oudokseltaan. Ja tykkään kovasti kerätä nestettä kroppaan.. 😬

        Harrastuksenkin kannalta olisi hyvä jos saisi muutaman kilon pois..

        Koitan ottaa tän nyt vakavasti 😊

        xL

        Hassu nainen...😂

        No sä teet jokatapauksessa miten haluat tehdä. 😀

        Mä huomaan, että turpoilen ihan yövuorojen aikaankin. Mullakin kertyy jotenkin neste. Silloin joskus kun tuli jätkien kaa rytisteltyä kunnolla, tuntui ettei saa silmiä kunnolla kiinni. Se ei oiikeen enää tuntunut hyvältä. 😳

        Hitto miten hyvät unet näytti jotenkin... harvoin muistan unia aamulla, mutta nyt muistin. Ja hauskinta oli se, kun heräsin, käänsin kylkeä, nukahdin ja sama uni vähänniinkuin jatkui. 😬👌


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Hassu nainen...😂

        No sä teet jokatapauksessa miten haluat tehdä. 😀

        Mä huomaan, että turpoilen ihan yövuorojen aikaankin. Mullakin kertyy jotenkin neste. Silloin joskus kun tuli jätkien kaa rytisteltyä kunnolla, tuntui ettei saa silmiä kunnolla kiinni. Se ei oiikeen enää tuntunut hyvältä. 😳

        Hitto miten hyvät unet näytti jotenkin... harvoin muistan unia aamulla, mutta nyt muistin. Ja hauskinta oli se, kun heräsin, käänsin kylkeä, nukahdin ja sama uni vähänniinkuin jatkui. 😬👌

        Leikin sähkäriä, vaihdoin valaisimen olohuoneeseen. Kyyyllä se nyt toimii... enkä saanut tälliä. Irroitin varmaan oikean sulakkeen ennen kun lähdin yhdistelemään johtoja 🤪 Väreistä mitään selvää saanut, ihan maalissa ja näkökin huono.. Kuuklesta katselin vähän ohjeita. Mutta se valaisin on ihan sikaruma paikoillaan. Nielee koko huoneen eikä edes valaise kunnolla, joten jossain kohtaa jännitän uudelleen mahdollista sähköiskua.

        Tollanen:

        https://www.ikea.com/fi/fi/p/ikea-ps-2014-kattovalaisin-valkoinen-kupari-40304900/

        Ihan kuin olisi halloween-kurpitsa olohuoneessa🎃. Paha virhearvio...

        Se kuminauha on oikeasti tosi hyvä, käytä vaan alkuun. Saat oikeat liikeradat sillä ja löydät oikeat lihakset. Ja ennen peliä se on hyvä lämmittelyyn. Tylsähän se on kuminauhalla vemputtaa, mutta on siitä apua. Kerran kun olet sen kinttusi rikkonut, niin se hajoaa helpommin jatkossakin, jos et pidä sitä "tuntumalla".

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leikin sähkäriä, vaihdoin valaisimen olohuoneeseen. Kyyyllä se nyt toimii... enkä saanut tälliä. Irroitin varmaan oikean sulakkeen ennen kun lähdin yhdistelemään johtoja 🤪 Väreistä mitään selvää saanut, ihan maalissa ja näkökin huono.. Kuuklesta katselin vähän ohjeita. Mutta se valaisin on ihan sikaruma paikoillaan. Nielee koko huoneen eikä edes valaise kunnolla, joten jossain kohtaa jännitän uudelleen mahdollista sähköiskua.

        Tollanen:

        https://www.ikea.com/fi/fi/p/ikea-ps-2014-kattovalaisin-valkoinen-kupari-40304900/

        Ihan kuin olisi halloween-kurpitsa olohuoneessa🎃. Paha virhearvio...

        Se kuminauha on oikeasti tosi hyvä, käytä vaan alkuun. Saat oikeat liikeradat sillä ja löydät oikeat lihakset. Ja ennen peliä se on hyvä lämmittelyyn. Tylsähän se on kuminauhalla vemputtaa, mutta on siitä apua. Kerran kun olet sen kinttusi rikkonut, niin se hajoaa helpommin jatkossakin, jos et pidä sitä "tuntumalla".

        xL

        Jos on kaksi johtoa vain, ei värillä väliä, kyllä toimii. Vain keltavihreät pitää kytkeä toisiinsa, niitä ei saa sotkea, mutta ei silloin kyllä lamppu palakaan, jos se on jonnekin väärin kytketty.... mutta lampun runkoon saattaa tulla jännite ja sikäli huono, jos menee ropeltamaan sitä sitten...🙄

        No siis varmalla ”pitäisi” jumpata jalkaa kuminauhalla, mutta kun se on mun päässä se ”pitäisi”.... ei vaan tää umpiluupää tee siitä sellaista ”saan/voin” juttua...🤔

        Työkaverin kanssa tosin päätettiin viedä mun kuntopyörä töihin. Siellä kun on luppoaikaa, voi sillä sykkelöidä...😬👌
        Pitää tänään sulloo se peräkonttiin poitsun kanssa ja hillua aamumiehen kanssa se työpisteeseen. Siinä on rullat alla kyllä, että lattialla helppo siirrellä. 😊


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Jos on kaksi johtoa vain, ei värillä väliä, kyllä toimii. Vain keltavihreät pitää kytkeä toisiinsa, niitä ei saa sotkea, mutta ei silloin kyllä lamppu palakaan, jos se on jonnekin väärin kytketty.... mutta lampun runkoon saattaa tulla jännite ja sikäli huono, jos menee ropeltamaan sitä sitten...🙄

        No siis varmalla ”pitäisi” jumpata jalkaa kuminauhalla, mutta kun se on mun päässä se ”pitäisi”.... ei vaan tää umpiluupää tee siitä sellaista ”saan/voin” juttua...🤔

        Työkaverin kanssa tosin päätettiin viedä mun kuntopyörä töihin. Siellä kun on luppoaikaa, voi sillä sykkelöidä...😬👌
        Pitää tänään sulloo se peräkonttiin poitsun kanssa ja hillua aamumiehen kanssa se työpisteeseen. Siinä on rullat alla kyllä, että lattialla helppo siirrellä. 😊

        Keltavihreä jäi roikkumaan tyhjänpanttina, onks paha? Täytyy kokeilla illemmalla saanko siitä sähköiskuja. Mulla on yksi upea kristallikruunu 50-luvulta, joka lyö tälliä rungosta. "Pitäis" viedä se sähköliikkeeseen uudelleen johdotettavaksi. Saisin sen tuon virnistelevän kurpitsan tilalle.

        Siitä sitten laitat sotkien 50 kilsaa joka työpäivän aikana! Tekee etureiskoille kutaa :) Älä hanki varoitusta siitä touhusta, työnantaja ei ehkä katso hyvällä.

        xL


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Jos on kaksi johtoa vain, ei värillä väliä, kyllä toimii. Vain keltavihreät pitää kytkeä toisiinsa, niitä ei saa sotkea, mutta ei silloin kyllä lamppu palakaan, jos se on jonnekin väärin kytketty.... mutta lampun runkoon saattaa tulla jännite ja sikäli huono, jos menee ropeltamaan sitä sitten...🙄

        No siis varmalla ”pitäisi” jumpata jalkaa kuminauhalla, mutta kun se on mun päässä se ”pitäisi”.... ei vaan tää umpiluupää tee siitä sellaista ”saan/voin” juttua...🤔

        Työkaverin kanssa tosin päätettiin viedä mun kuntopyörä töihin. Siellä kun on luppoaikaa, voi sillä sykkelöidä...😬👌
        Pitää tänään sulloo se peräkonttiin poitsun kanssa ja hillua aamumiehen kanssa se työpisteeseen. Siinä on rullat alla kyllä, että lattialla helppo siirrellä. 😊

        On värillä väliä vaikka olisikin vain kaksi johtoa kattovalaisimessa. Seuraava asentaja tai lampunvaihtaja olettaa että virta tulee lampun kantaan kuten kuuluukin ja saattaa ottaa kiinni kierreosasta johon kuuluisi tulla nollajohto mutta nyt voikin tulla jännite.
        50 % mahdollisuus kytkeä oikein.
        Jos xl on voittanut arpajaisissa tai veikkauksessa edes joskus niin sitten on kytketty oikein. :)
        Tosin kattovalaisimiin tulee aina kolme johtoa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keltavihreä jäi roikkumaan tyhjänpanttina, onks paha? Täytyy kokeilla illemmalla saanko siitä sähköiskuja. Mulla on yksi upea kristallikruunu 50-luvulta, joka lyö tälliä rungosta. "Pitäis" viedä se sähköliikkeeseen uudelleen johdotettavaksi. Saisin sen tuon virnistelevän kurpitsan tilalle.

        Siitä sitten laitat sotkien 50 kilsaa joka työpäivän aikana! Tekee etureiskoille kutaa :) Älä hanki varoitusta siitä touhusta, työnantaja ei ehkä katso hyvällä.

        xL

        Joissain lampuissa ei ole keltavihreää ja taas joissain vanhoissa taloissa ei ole keltavihreää tarjolla.
        Yleensä metallirunkoisissa valaisimissa on se keltavihreä ja sen voi kytkeä siniseen katossa jos ei löydy talon piuhoista sitä. Tosin vielä vanhemmissa taloissa se voi olla harmaakin johto se nolla...

        Tosin jos lamppu palaa, eikä siihen yletä, anna olla. 😃 Tarkistat mistä sulakkeesta sammuu ja jos ei joskus syty katkaisijasta, otat sen sulakkeen pois ja vaihdat polttimon. Sit sulake takas, etkä ronki lamppua kun se palaa. 😁👌

        En mä vaikeusia saa. Tuo on ihan hyvä juttu tuolla. 😊👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        On värillä väliä vaikka olisikin vain kaksi johtoa kattovalaisimessa. Seuraava asentaja tai lampunvaihtaja olettaa että virta tulee lampun kantaan kuten kuuluukin ja saattaa ottaa kiinni kierreosasta johon kuuluisi tulla nollajohto mutta nyt voikin tulla jännite.
        50 % mahdollisuus kytkeä oikein.
        Jos xl on voittanut arpajaisissa tai veikkauksessa edes joskus niin sitten on kytketty oikein. :)
        Tosin kattovalaisimiin tulee aina kolme johtoa..

        No pistorasioissakin vaihe pitäisi olla oikealla, mutta entäs kun navat ovat päällekkäin? Moni laittaa ne sitten miten sattuu.
        Se joka työntää sormensa lampun kantaan, joutaakin saada sätkyn. 😂

        Vanhoissa taloissa on vaikka mitä värejä, jotta varma ei voi olla aina sähkärikään ilman mittaria.
        Ja kattovalaisimissa ei aina ole maajohtoa, jos valaisin on muovia... minkä metallisen maadoitat sillä? 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei me lipsuta. Aina pysytään aiheessa!

        Teen kasvissosekeittoja pakastimeen. Iltapalan (<- huom. aihe) lisukkeeksi tai lounaan kastikkeksi. Lasken niistä kalorit ja makrot ja kirjoitan kaikki maalarinteipille ja lätkäisen rasian kanteen. En ole tehnyt tuota vuosiin, mutta nyt tuli fiilis tsekata tarkemmin mitä syön! Ja jostain pitää aloittaa.

        Aamummalla tein ison satsin inkivääri-bataatti-chili-keittoa. Ihan törkeän hyvää... Nyt porisee punajuuret ja linssit. Mulla olisi vielä Wuun vinkistä tomaattimurskaa 4 purkkia jemmassa, mutta tomaattisoppa taitaa jäädä tänään tekemättä. Tai kattoo ny mitä jaksan..

        Mukavaa touhuilla välillä kotonakin, kun melkein aina olen jossain muualla menossa :)

        xLiner

        Sullon ihanat sapuskat tulilla siellä. Pakko kokeilla tuota inkivääri-bataatti-chilikeittoa. Miten laitat?

        Itte olen tomaattikeiton syönyt riisin kanssa. Hyvää. Mutta jos laittaisi linssit tomaattikeittoon? Olis varmaan sekin aika nam.


    • Anonyymi

      On. Kenelläkään ei ole flipannut kunnolla pitkään aikaan... :D

      • Anonyymi

        Samat sanat. Kovin harvoin löytyy vastattavia keskusteluaiheita tältä palstalta.

        Tosin saman olen havainnut muillakin palstoilla.


    • Anonyymi

      Dark kävi täällä jotain mölyämässä eilen ja palsta tylsistyi heti.

    • Anonyymi

      Palstassa on paljon samaa mitä parisuhteissa:)

      AsianVierestä

    • Jaa..

      Että vaihteeksi.."Mikö on palstan tilanne" - katsaus..🙄

    • En mö tiiä. Niin vähän tulee palstailtua. Oikea elämä kiinnostaa enemmän, mikä on huolestuttava merkki.

    • Anonyymi

      On tylsä paikka. Pikkukaupunginosan autio tori, virkein kuppila yli 5 km päässä. Kaupan ja kioskin kautta kotiin, tv auki. Tylsyys jatkuu.

    • Kyllä se tylsyys ja tylsistymisen kokemus tulee itsestä. Omista odotuksista, mitä palsta ei täytä.

      Kun palsta tuntuu tylsälle, se on mulle merkki aika puuhata jotain mitä kaipaan piristyäkseni. Joskus taas kaipaan juuri palstan kaltaista tuhinaa. 😃

      Eli ei ole, sulla vaan on tylsää täällä eli jokin muu tekeminen, lukeminen voipi olla rattoisampaa. Tai heität jonkun aiheen mikä olis susta piristävä puida? 😊👍

    • Anonyymi

      Sensuuri on nykyään tiukkaa. Nykyään ei saa oikein mitään räväkkää sanoa.

    • Anonyymi

      Niin käy kun wanhat palstanvaltaajat ovat vuosi vuodelta vain vankemmin ja vaikeammin gercel:eitä.

    • Anonyymi

      Palstalaisrinki on vanhentunut ja viisastunut. Osa jopa mennyt naimisiinkin eikä vain muista sitä välillä ja palstailevat sinkkuina vanhasta tottumuksesta. Sisältö on silloin tylsää. Palstalaisille alkavat olla ajankohtaisia kuulo- sekä muistitestit.

      • Anonyymi

        Kyllä, palstalaiset alkavat olla homekorvia kumpikin sukupuoli, juoksevat naisten ja miesten perässä, mutta eivät enää muista miksi. Poimivat puolukkaa ja jakavat isoäidin lihapullareseptejä. Ei näistä enää jänniä saa. Palstan nimi pitäisi muuttaa Sinkut 100 v. Nytkin siellä hampaat kuplivat corega-tabletin kanssa samassa lasissa. Kello kahdelta palstalaiset ottavat säännölliset kahvinsa ja sittenpä ennen Saippuaoopperoita pakolliset nokoset. Iltapäivä menee kirjastossa teknisentuen piirissä kun kirjautuminen palstalle on taas jumittaminen viidennen kerran samana päivänä.


    • Oikeestaan en ajattele onko palsta tylsistynyt vai ei. Monesti huomaa että se ajatus tulee ihan omasta päästä - tylsistyminen siis.

      On täällä vielä monipuolisia kirjoittajia, onneksi. Aika paljon on silti siitä omasta fiiliksestä kiinni, huvittaako kirjoitella vai ei. Vai käyttääkö aikansa muuhun. Enimmäkseen siihen muuhun on tullut käytettyä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      181
      31422
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      247
      20156
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      415
      10425
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6515
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      26
      4528
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      190
      3947
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      64
      3931
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1577
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      94
      1439
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1369
    Aihe