Anna Kontula

Mitäs mieltä?
On kyllä vakuuttava nainen, vaikka kaikesta en olekaan samaa mieltä.
👍

97

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nevörhööd! 😀

Kukas hän on?

• Bekele, Satan!!!! Toinen kipittää 5000 m;ä ja toinen oli jäkis peluri. 😁

• Äskö kirjotin jotain aiheesta, mutta sinnehän se jonnenii plörähti..

Mutta vakuuttava nainen on. Kapitalismi kerää vaurauden sinne yhdelle prosentille..

• Wwuwuw kirjoitti:

Äskö kirjotin jotain aiheesta, mutta sinnehän se jonnenii plörähti..

Mutta vakuuttava nainen on. Kapitalismi kerää vaurauden sinne yhdelle prosentille..

Ylellä äskön.

• Disse kirjoitti:

Bekele, Satan!!!! Toinen kipittää 5000 m;ä ja toinen oli jäkis peluri. 😁

Tämitätä.,

Täh?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Äskö kirjotin jotain aiheesta, mutta sinnehän se jonnenii plörähti..

No perkele kun minäkin kirjoitin pitkän viestin mutta se katosi kuin 💨 Saharaan.

Mutta lyhyesti.. Annaan en ole itse perehtynyt, mut mun yks ystävä ns. fanittaa.

Mutta mulle selvis tässä jokin aika sitten että mun edesmennyt yläasteen musanope oli se isä. Olen siis melkein sukua julkkikselle 😀

-pihallatipunen-

• Wwuwuw kirjoitti:

Tämitätä.,

Täh?

No Wikistä äkkiä katsoin... ihanhan toi asiallinen on, mutta en tajua mikä vimma ihmisillä on paperittomia alkaa pelastamaan. Tulevat usein maista, missä ei oo ees mitään kriisiä...

Muuten jees...

• Anonyymi kirjoitti:

No perkele kun minäkin kirjoitin pitkän viestin mutta se katosi kuin 💨 Saharaan.

Mutta lyhyesti.. Annaan en ole itse perehtynyt, mut mun yks ystävä ns. fanittaa.

Mutta mulle selvis tässä jokin aika sitten että mun edesmennyt yläasteen musanope oli se isä. Olen siis melkein sukua julkkikselle 😀

-pihallatipunen-

Siis toihan on jo kuin sisko....😬👌

Tarvii olla kuin mummoilla kepit samassa eteisen naulassa kirkossa, niin sukua on jo! 😃👌

• Wwuwuw kirjoitti:

Ylellä äskön.

Ähä....

• Wwuwuw kirjoitti:

Tämitätä.,

Täh?

Sitätätäsitentäh!

• Disse kirjoitti:

Sitätätäsitentäh!

Öh?

Öhöhö..

• Wwuwuw kirjoitti:

Öh?

Öhöhö..

Nohhohhehhih!

• Anonyymi

Että yli 10 miljoonan omaisuus pitäisi sosialisoida.

No, ei kukaan toisaalta tarvi enempää, mutta saas nähä.

Ite ottaisin heti sen 10 miljoonaa jos jostai sais.

• Niin..

Mihin sitä enempää yksi ihminen voi tarvita?

Jos saisin päättää, niin antaisin kaikille tasaeläkkeen. Ne, jotka ovat ansainneet enemmän on jo muutoinkin omaisuutta..Eikä kukaan eläkkeellä tee mitään tuottavaa.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niin..

Jos saisin päättää, niin antaisin kaikille tasaeläkkeen. Ne, jotka ovat ansainneet enemmän on jo muutoinkin omaisuutta..Eikä kukaan eläkkeellä tee mitään tuottavaa.

Olet vitun tyhmä. Jokainen maksaa omasta palkkatulostaan eläkettä ja sitä maksaa myös palkan maksava yritys. Palkkasummasta se on 23 %. Olet joku vitun kommunisti joka haluaa ottaa niiltä jotka heräävät kello 5:00 töihin maksaakseen veronsa ja laskunsa? Mene töihin ja lopeta se hörhöily!

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olet vitun tyhmä. Jokainen maksaa omasta palkkatulostaan eläkettä ja sitä maksaa myös palkan maksava yritys. Palkkasummasta se on 23 %. Olet joku vitun kommunisti joka haluaa ottaa niiltä jotka heräävät kello 5:00 töihin maksaakseen veronsa ja laskunsa? Mene töihin ja lopeta se hörhöily!

AsianVierestä

Äläs nyt kiukuttele siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Eli saat tasan tarkkaan sen minkä ansaitset. Jos olet laiska saat vähän ja ahkerana saat enemmän mutta silti se on negatiivista. Maksamme eläkemaksuja jo enemmän mitä saamme takaisin. JA SINÄ OTTAISIT SEN VÄHÄNKIN TASAJAKOON? Millä ajatuksella jos ihminen on maksanut itse eläkkeensä?

AsianVierestä

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja mitä perintöihinkin tulee, niin siihenkin laittaisin katon. ( Huolimatta siitä että itsekin olen saanut ja tulen saamaan ökyperintöjä).

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ja mitä perintöihinkin tulee, niin siihenkin laittaisin katon. ( Huolimatta siitä että itsekin olen saanut ja tulen saamaan ökyperintöjä).

No höh taas, yhteiskunta ottaa kyllä omansa köyhille. Yli 5000 euron perinnöistä joudut maksamaan perintöveroa joten kyllä se voi jo joitakin jo keljuttaa?

AsianVierestä

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Joskus vituttaa ihmisten tyhmyys. Eläkejärjestelmän uudistuksessahan jo eläkeikää korotettiin ja kertymiä pienennettiin. Sinä olisit joku emakko joka ottaisi tehdyn työn ja maksettujen maksujen perusteella tulevat eläkkeet tasajakoon? En ole hölmömpää koskaan kuullut, en koskaan.

AsianVierestä

• Wwuwuw
        Anonyymi kirjoitti:

Eli saat tasan tarkkaan sen minkä ansaitset. Jos olet laiska saat vähän ja ahkerana saat enemmän mutta silti se on negatiivista. Maksamme eläkemaksuja jo enemmän mitä saamme takaisin. JA SINÄ OTTAISIT SEN VÄHÄNKIN TASAJAKOON? Millä ajatuksella jos ihminen on maksanut itse eläkkeensä?

AsianVierestä

Mitäs ukko keuhkoot?

"Eli saat tasan tarkkaan sen minkä ansaitset. Jos olet laiska saat vähän ja ahkerana saat enemmän "

Ettäkö oikein tasan tarkkaan ja vain ahkeruuden perusteella..Miälenkiintoista.

No, nythän on kuitenkin juttu niin, että vaikka "tasan tarkkaan" on eläkkeet maksettu, niin on kova huoli siitä kuka eläkeläisten eläkkeet maksaisi kun syntyvyys on lopahtanut.

• Anonyymi kirjoitti:

No höh taas, yhteiskunta ottaa kyllä omansa köyhille. Yli 5000 euron perinnöistä joudut maksamaan perintöveroa joten kyllä se voi jo joitakin jo keljuttaa?

AsianVierestä

No keljuttakoon.

• Wwuwuw kirjoitti:

No keljuttakoon.

Ja mä tiedän hemmetin hyvin myös nää perintöverojutut, kun perinnönjakoja oon tehnyt.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ja mä tiedän hemmetin hyvin myös nää perintöverojutut, kun perinnönjakoja oon tehnyt.

Mitä sitten äksyilet? Ole tyytyväinen.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus vituttaa ihmisten tyhmyys. Eläkejärjestelmän uudistuksessahan jo eläkeikää korotettiin ja kertymiä pienennettiin. Sinä olisit joku emakko joka ottaisi tehdyn työn ja maksettujen maksujen perusteella tulevat eläkkeet tasajakoon? En ole hölmömpää koskaan kuullut, en koskaan.

AsianVierestä

Tiesitkö että ihmisiä ärsyttää toisissa eniten omat piirteensä?

• Wwuwuw kirjoitti:

Minulle kärräät sinakin kolmanneksen perinnöstä! 😀🙋‍♂️☝️

Apinat jakaa kaiken! 🐒💨

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mitäs ukko keuhkoot?

"Eli saat tasan tarkkaan sen minkä ansaitset. Jos olet laiska saat vähän ja ahkerana saat enemmän "

Ettäkö oikein tasan tarkkaan ja vain ahkeruuden perusteella..Miälenkiintoista.

No, nythän on kuitenkin juttu niin, että vaikka "tasan tarkkaan" on eläkkeet maksettu, niin on kova huoli siitä kuka eläkeläisten eläkkeet maksaisi kun syntyvyys on lopahtanut.

No voi voi, sovitaanko niin että minä monen lapsen kasvattaneena ja huolehtineena saan eläkkeen ja te joilla niitä ei ole tekisitte sitten oman järjestelmän! Olen maksanut kymmeniä tuhansia/lapsi kasvatustyön ohella joten kai heidän tekemänsä työn verorahat ja eläkekertymät voisivat tulla minun hyödyksi? Toisaalta eläkejärjestelmähän perustuu maksettuihin maksuihin joista nyt ei kerry omalle kertymälle kuin ehkä noin 8-9 %. Loput menevät nykyisten eläkkeiden maksuun. Kertymää on kuitenkin vaikka se olisi vain tuo 8-9 %. Kyllä sillä kertymällä eläkeyhtiön kuuluu maksaa eläkkeitä ainakin sen 5-8 vuotta ilman yhtään uutta eläkemaksun maksajaa.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Mä olen hiukan huolissani eläkkeiden suhteen, joten oman loppuelämäni osalta en laske pelkästään eläkekertymän varaan. Kaikkihan on pelkästään rahataloutta ja laskennallista ja todellinen eläkeiän kulutukseni kuitenkin on pääasiassa tuotteita ja palveluita, jotka pitäisi tuottaa siinä hetkessä. Mitenkään erityisen hyvin tuo eläketurva ei ole hajautettu, koska kaikki on pääosin kuitenkin suomalaisen yhteiskunnan varassa.

Koko malli on tehty niillä oletuksilla että talous kasvaa ja aikanaan eläkkeisiin sijoitettu osuus on hyvin investoitu ja tuottaa tulevaisuudessa itsensä takaisin "korkojen kera".

Nyt kuitenkin on jo aika pitkään ollut käynnissä tämä mielenkiintoinen kokeilu, jossa rahan aika-arvo täysin maalaisjärjen vastaisesti negatiivinen. Mä en oikein usko, että tällainen huijaus voisi jotenkin päättyä nätisti.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sinulla on täysi oikeus kieltäytyä perinnöstä. Perinnön vastaanottaminen on täysin vapaaehtoista.

Yhtään pidemmälle ajateltuna perinnön merkitys ei ole pelkästään siinä, että toiset saavat liikaa ilmaiseksi. Jos perinnöissä olisi katto, niin katon ylittäviä perintöjä ei käytännössä olisi. Oleellinen kysymys on mitä tuolle varallisuudelle tapahtuisi. Purkautuisiko se kohtuullisuuteen vai kohtuuttomuuteen?

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Sinulla on täysi oikeus kieltäytyä perinnöstä. Perinnön vastaanottaminen on täysin vapaaehtoista.

Yhtään pidemmälle ajateltuna perinnön merkitys ei ole pelkästään siinä, että toiset saavat liikaa ilmaiseksi. Jos perinnöissä olisi katto, niin katon ylittäviä perintöjä ei käytännössä olisi. Oleellinen kysymys on mitä tuolle varallisuudelle tapahtuisi. Purkautuisiko se kohtuullisuuteen vai kohtuuttomuuteen?

Tarkennusta esiin. Tarkennusta esiin.

Perinnöstä luopuminen pitää ilmaista ennen perittävän kuolemaa tai muuten perinnöstä luopumisen ei katsota olevan laillisesti toteutettu. Perunkirjoituksen yhteydessä, tai perunkirjoituksen jälkeen, perinnöstä luopuminen ei ole lainmukainen !

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkennusta esiin. Tarkennusta esiin.

Perinnöstä luopuminen pitää ilmaista ennen perittävän kuolemaa tai muuten perinnöstä luopumisen ei katsota olevan laillisesti toteutettu. Perunkirjoituksen yhteydessä, tai perunkirjoituksen jälkeen, perinnöstä luopuminen ei ole lainmukainen !

Ei voi olla noin. Perillinen ei mitenkään voi välttämättä tietää olevansa perillinen, joten silloin pitäisi varautua ennalta luopumaan perinnöistä ihan keneltä tahansa tai määritellä kenen perinnöstä luopuu. Kyllä ne hulluna pitäisivät maistraatissa, jos menen välittämään että en ota vastaan Lenita Airiston enkä Teija Sopasen perintöä, jos sattuisin heidän perillinen olemaan.

Perunkirjoituksesta selviää kuka edes on perillinen. Eikös siihen kerätä perillisten allekirjoitukset? Jos perillinen A sitten luopuu perinnöstä, sijaan tulee esim. A:n jälkeläinen B.

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Muistaakseni 20 000 € saa ainakin rintaperillinen (ehkä muutkin) periä ilman perintöveroa. Lahjoittaa saa vain tuon 5000€ ilman lahjaveroa.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Ei voi olla noin. Perillinen ei mitenkään voi välttämättä tietää olevansa perillinen, joten silloin pitäisi varautua ennalta luopumaan perinnöistä ihan keneltä tahansa tai määritellä kenen perinnöstä luopuu. Kyllä ne hulluna pitäisivät maistraatissa, jos menen välittämään että en ota vastaan Lenita Airiston enkä Teija Sopasen perintöä, jos sattuisin heidän perillinen olemaan.

Perunkirjoituksesta selviää kuka edes on perillinen. Eikös siihen kerätä perillisten allekirjoitukset? Jos perillinen A sitten luopuu perinnöstä, sijaan tulee esim. A:n jälkeläinen B.

Jos et usko niin lue: https://www.vero.fi/syventavat-vero-ohjeet/ohje-hakusivu/60797/luopumiset-perintö--ja-lahjaverotuksessa/

Ei yhteiskunta toimi sinun omien sääntöjesi ja uskomustesi mukaan. Eduskunta säätää lait.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mitä perintöihin tulee, kokevatko ison perinnön saavat ansaitsenneensa sen? He ovat tehneet sen eteen jotain?

Nykyisinhin varakkaiden lapset kokevat ansainneensa omaisuuden ja koulutuksen. Käyhät ei sitä ansaitse, koska köyhät ovat tyhmiä, eivätkän he muuten olisi köyhiä.

En väitä et kaikki rikkaat ovat tyhmiä. Yllättävän monet silti kuvittelevat olevansa parempia, koska vanhemmilla on rahaa.

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Jos sinä aloittaisit käyttämään jotain vakinikkiä puhuessasi "vitun tyhmistä" ihmisistä, niin sekin olisi jo alku keskustelulle.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Mitä perintöihin tulee, kokevatko ison perinnön saavat ansaitsenneensa sen? He ovat tehneet sen eteen jotain?

Nykyisinhin varakkaiden lapset kokevat ansainneensa omaisuuden ja koulutuksen. Käyhät ei sitä ansaitse, koska köyhät ovat tyhmiä, eivätkän he muuten olisi köyhiä.

En väitä et kaikki rikkaat ovat tyhmiä. Yllättävän monet silti kuvittelevat olevansa parempia, koska vanhemmilla on rahaa.

Tuota mä oon just ajatellut, että en mä ainakaan noin koe. (Se öky siinä on liioiteltua, mutta jos ykskaks saa melkein satatonnia tililleen noin vain, niin..) Otan tietysti rahan vastaan, kun se mulle tulee, mutta sopisi mulle hyvin myös katto. Suurin osa suomalaisista kannattaa muuten tuloverojen nostoa jotta hoivapalvelut pystyttäisiin takaamaan, mutta eipä niin tehdä, jostain syystä. Alvihan on tasovero, joka siten rokottaa eniten köyhiä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tuota mä oon just ajatellut, että en mä ainakaan noin koe. (Se öky siinä on liioiteltua, mutta jos ykskaks saa melkein satatonnia tililleen noin vain, niin..) Otan tietysti rahan vastaan, kun se mulle tulee, mutta sopisi mulle hyvin myös katto. Suurin osa suomalaisista kannattaa muuten tuloverojen nostoa jotta hoivapalvelut pystyttäisiin takaamaan, mutta eipä niin tehdä, jostain syystä. Alvihan on tasovero, joka siten rokottaa eniten köyhiä.

Kyllä mä sen ymmärrän, et kaikki otetaan minkä saa. Mutta voiko joku kirkkain silmin sanoa, et olen ansainnut sen miljoonan jonka isoisät ansaitsi (usein jopa jollain pirtukaupoilla), ja sanoo toiselle et haista vittu ku mutsis ansaitsee vaan paritonnia kuussa. Oma vika!

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niin..

Tästä asiasta olen kanssasi täysin samaa mieltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Niin, sinä olet sitä mieltä, että menköön raha rahan luokse.

• Anonyymi

anni sinnemäki on seksikkäämpi ja nätimpi tykkään annista

• Meepä muualle pipulias nykimään.

• Wwuwuw kirjoitti:

Meepä muualle pipulias nykimään.

Mä kehotan nyppimään kasseja! 😀☝️

• Anonyymi

Ja miksi minun viestini poistettiin?
      Seksityötä tutkinut Kontula kannattaa järjestelmää, jossa paritus ja ihmiskauppa on kriminalisoitu mutta seksin ostaminen ja myyminen eivät, Tämä oli aiheena YLE:n ajankohtaisohjelmassa mutta ilmeisesti tälle palstalle se on liikaa. Kontula on tehnyt väitöskirjamaisen tutkielman huorien arjesta.

AsianVierestä

• Olen tietoinen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Olen tietoinen.

Ja seksin myyminen ja ostaminenhan eivät ole laitonta puuhaa nytkään.
        Kontula muistaakseni kannatti jonkinlaisia osuuskuntabordelleja..

Mä oon skeptinen asian suhteen sen takia, ettei se vähennä ihmiskauppaa, kuten esim Saksassa on käynyt.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ja seksin myyminen ja ostaminenhan eivät ole laitonta puuhaa nytkään.
        Kontula muistaakseni kannatti jonkinlaisia osuuskuntabordelleja..

Mä oon skeptinen asian suhteen sen takia, ettei se vähennä ihmiskauppaa, kuten esim Saksassa on käynyt.

Mielestäni seksuaalisesti kyvyttömät naiset ja miehet eivät anna vapautta toisille oman vartalonsa käytöstä. Moni huora on hyvin toimeentuleva verrattuna siivousfirman siivoojaan. Huora panee kerran viikossa ja saa saman kuukausiliksan...ja se taitaa vituttaa monia siveydensipuleita? Kontulan tutkimus perustui tähän, Suomessa moni nainen tekee sitä koska he pitävät ko. työstä helppouden ja rahan ansiosta. Sinäkö sanot että heidän tulisi luututa lattioita? Demokratiaan kuuluu valinnanvapaus?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni seksuaalisesti kyvyttömät naiset ja miehet eivät anna vapautta toisille oman vartalonsa käytöstä. Moni huora on hyvin toimeentuleva verrattuna siivousfirman siivoojaan. Huora panee kerran viikossa ja saa saman kuukausiliksan...ja se taitaa vituttaa monia siveydensipuleita? Kontulan tutkimus perustui tähän, Suomessa moni nainen tekee sitä koska he pitävät ko. työstä helppouden ja rahan ansiosta. Sinäkö sanot että heidän tulisi luututa lattioita? Demokratiaan kuuluu valinnanvapaus?

AsianVierestä

Huora on aina haukkumasana, myös seksityöntekijästä, vaikka sovinistit sitä mielellään toistavatkin.

Menen nukkumaan. Tee sinä huora samoin.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Huora on aina haukkumasana, myös seksityöntekijästä, vaikka sovinistit sitä mielellään toistavatkin.

Ahaa, ja mikä olisi se oikea sana kun loukkaannut..."seksityöntekijä"?

AsianVierestä

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ennen maa repee kun huora häpee.
        Tämä on Wikipediasta:)

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Voi vittu!!! Tienaako huora panemalla enemmän ko minä siivoomalla kouluja???! 🤨

Voi vitun huo.at! 😖🌰

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Voi vittu!!! Tienaako huora panemalla enemmän ko minä siivoomalla kouluja???! 🤨

Voi vitun huo.at! 😖🌰

Heh heh, aivan varma olen tuosta.
        Ulkomailla miehet vitsailivat asuntojen hintojen nousun aikaan ettei kenelläkään muulla ole varaa ostaa asuntoja paitsi huorilla(lue seksityöntekijä). Aasiassa suurten kaupunkien keskustojen tytöt ansaitsivat noin 5000 euroa kuukaudessa.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Heh heh, aivan varma olen tuosta.
        Ulkomailla miehet vitsailivat asuntojen hintojen nousun aikaan ettei kenelläkään muulla ole varaa ostaa asuntoja paitsi huorilla(lue seksityöntekijä). Aasiassa suurten kaupunkien keskustojen tytöt ansaitsivat noin 5000 euroa kuukaudessa.

AsianVierestä

Kyä nyt närästää, mä taidan saada sydänslaagin. 🤪

Helvattu, haisevaa juttua myymällä tienaa noin paljon. No, oon sitten köyhä, mutta läpi pysyy ummessa. 🤣

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Kyä nyt närästää, mä taidan saada sydänslaagin. 🤪

Helvattu, haisevaa juttua myymällä tienaa noin paljon. No, oon sitten köyhä, mutta läpi pysyy ummessa. 🤣

No parempi se kai on olla köyhä jos vaihtoehtona on jakaa "rikkauttaan" kaikille:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

No parempi se kai on olla köyhä jos vaihtoehtona on jakaa "rikkauttaan" kaikille:)

AsianVierestä

Mjoo, jotenkin mielummin säilyttää sen henkisen rikkaan olon, kun tekis jotain mistä sais paljon rahaa, mutta tulis takuulla kurja ja henkisesti köyhä olo. 😩

Kun on kumminkin vaihtoehtoja ja voi valita, ettei ole pakko myydä itseään. Eikä halua myydä.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Mjoo, jotenkin mielummin säilyttää sen henkisen rikkaan olon, kun tekis jotain mistä sais paljon rahaa, mutta tulis takuulla kurja ja henkisesti köyhä olo. 😩

Kun on kumminkin vaihtoehtoja ja voi valita, ettei ole pakko myydä itseään. Eikä halua myydä.

Hmm...huomasin tuon nuorempana ja hullumpana. Esimerkiksi kun tapasin iranilaisen naisen joka halusi rahaa yön seurastaan. Hän oli jotenkin suloisen kokematon kolmekymppinen joten tyydyin nukkumaan hänen alastonta vartaloaan vasten. Se oli muuten ihan hyvä kokemus molemmin puolin. Ei ihminen niin paljon seksiä tarvitse, ihminen tarvitsee joskus vastakkaisen sukupuolen ihon läheisyyttä.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm...huomasin tuon nuorempana ja hullumpana. Esimerkiksi kun tapasin iranilaisen naisen joka halusi rahaa yön seurastaan. Hän oli jotenkin suloisen kokematon kolmekymppinen joten tyydyin nukkumaan hänen alastonta vartaloaan vasten. Se oli muuten ihan hyvä kokemus molemmin puolin. Ei ihminen niin paljon seksiä tarvitse, ihminen tarvitsee joskus vastakkaisen sukupuolen ihon läheisyyttä.

AsianVierestä

Läheisyys onkin tärkeämpää, kaikinpuolin muutoin kuin seksi. Tietysti se hyvä intiimi läheisyys sitten voi johtaa seksiin, mutta seksi ilman läheisyyttä on kuin maa ilman vettä. 🙂

Riippuu toki ihmisen näkökulmasta...

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Läheisyys onkin tärkeämpää, kaikinpuolin muutoin kuin seksi. Tietysti se hyvä intiimi läheisyys sitten voi johtaa seksiin, mutta seksi ilman läheisyyttä on kuin maa ilman vettä. 🙂

Riippuu toki ihmisen näkökulmasta...

Joo, itse olen joskus tällainen keskusteleva ja tuo iranilainen kertoi elämäntarinansa siitä miten tyttölapset uhrataan poikien hyväksi. No en kyllä sitten sen jälkeen voinut kun ottaa syliin ja halata. Katosi kaikki seksuaaliset halut mutta ihan hyvä fiilis siitä kokemuksesta jäi. En käyttänyt seksuaalisesti hyväksi ja maksoin:)
        Joillekin elämässä ei anneta hyviä kortteja, suomalaisilla on periaatteessa ne hyvät kortit kädessä ihan kaikilla.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, itse olen joskus tällainen keskusteleva ja tuo iranilainen kertoi elämäntarinansa siitä miten tyttölapset uhrataan poikien hyväksi. No en kyllä sitten sen jälkeen voinut kun ottaa syliin ja halata. Katosi kaikki seksuaaliset halut mutta ihan hyvä fiilis siitä kokemuksesta jäi. En käyttänyt seksuaalisesti hyväksi ja maksoin:)
        Joillekin elämässä ei anneta hyviä kortteja, suomalaisilla on periaatteessa ne hyvät kortit kädessä ihan kaikilla.

AsianVierestä

No eipä siinä kyllä oikeen inhimillinen ihminen kehtaa toista hyväks käyttää, kun toisen olosuhteet ja olot ymmärtää. Tuo on totta, kokolailla kaikilla meillä on varaa valita ja taustatukea, jos vaan ottaa tukea vastaan.

Kenenkään ei ole pakko myydä itseään täällä, ellei ole jonkun hämärä bisneksen käsissä oleva uhri. Joka ei pääse, eikä päästetä valitsemaan.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

No eipä siinä kyllä oikeen inhimillinen ihminen kehtaa toista hyväks käyttää, kun toisen olosuhteet ja olot ymmärtää. Tuo on totta, kokolailla kaikilla meillä on varaa valita ja taustatukea, jos vaan ottaa tukea vastaan.

Kenenkään ei ole pakko myydä itseään täällä, ellei ole jonkun hämärä bisneksen käsissä oleva uhri. Joka ei pääse, eikä päästetä valitsemaan.

Mies kyllä aistii naisesta mitä nainen ajattelee ja mitä on halukas itse tekemään.
        Näin sen aina kuuluisi myös mennä. Tulee kunnioittaa toista ihmistä.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies kyllä aistii naisesta mitä nainen ajattelee ja mitä on halukas itse tekemään.

AsianVierestä

Mahtaaks kaikki miehet olla niin sensitiivisiä? Joskus tuntuu, ettei jotkut aisti mitään toisesta ihmisestä vai eikö ne vaan välitä...

Kunnioitus on kaiken a ja o, perusta. 🙂

Nakkas minut pihalle kirjaantuminen..

Abris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaaks kaikki miehet olla niin sensitiivisiä? Joskus tuntuu, ettei jotkut aisti mitään toisesta ihmisestä vai eikö ne vaan välitä...

Kunnioitus on kaiken a ja o, perusta. 🙂

Nakkas minut pihalle kirjaantuminen..

Abris

Itse kyllä olen aika herkkä naisen viesteille. Tunnen miten nainen joskus haluaa läheisyyttä, ei seksiä. Parhaat yöt ovat tulleet jonkun uuden naisen kanssa ilman seksiä. Niissä on joku ihme kihelmöinti koko ajan päällä.
        Vähän ku karkki jota ei voi syödä vaikka mieli tekisi:)
        Tai sitten vähän sama olo kun tekisi jotain hyvää jälkiruokaa mitä ei saa syödä ennen pääruokaa.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Minullakin on tuonkaltainen muistijälki muistoissani. Tai oikeammin kaksi muistojälkeä. Ensimmäinen kerta oli jossakin helkkarin Grönlannissa ja jälkimmäinen kerta al-Akshan marttyyrien moskeijjassa.

AsiatKohdillaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Jaa niinkö. No minkäs takia naiset sitten laittavat lapun luukulle elikättes alkavat pihtaamaan, jos kerran Mies tietää ( aistii ) paremmin kuin Nainen milloinka Naisen tekee mieli seksiä. Missä on tuo kunnioitus toista ihmistä kohtaan. Vai onko kunnioitus sitä, jotta paneskellaan viisi minuuttia silloin kun möhömahaista miehenkuvatusta sattuu jaksattamaan.

• Konna Antula. Herkkuliha. Eduskunnan ainoa kommunisti. Panisin. Njamnjam.

• Anonyymi

Eikös se majoittanut kotiinsa niitä paperittomia turvapaikanhakijoita , sellaisesta aikanaan puhuttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se majoittanut kotiinsa niitä paperittomia turvapaikanhakijoita , sellaisesta aikanaan puhuttiin.

Kaikkea sinäkin uskot. Harkitsitko missään vaiheessa polttavasi henkilökorttisi siten, jotta siitä jäisi vain sulaneet reunat jäljelle. Tämän jälkeen lähestyisit lähintä naista ja shöshöttäishit hänen korvaansa "minaa raikastaa shinu-ah". Persujen mukaan naiset rakastuvat tämänlaisiin Tarzan-miehiin. Voi kyllä olla mahdollisuuksien rajoissa, jotta persut valehtelevat.

• No joo, Kontukan Annan ajama sukulaisten väinen seksi houkuttaa joseph Fritzlejä raiskaamaan tyttäriään niin siinä mielessä en hirveästi arvosta.

MUTTA

Tuossa asiassa Anna on kyllä jyvällä:

https://yle.fi/uutiset/3-10994548?origin=rss

Aikalailla samaa mieltä, jonkinlainen katto tarvittaisiin ja kun katon on saavuttanut sitten sikarikas voisi tienata vaikka jollekin järjestölle halutessaan niin hyöty jakautuisi laajemmin. Toki tarvittaisiin sitten hyvät valvonnat että sipiläiset ei voisi piilotella osakekuoriaan niin kuin nykyään.

• Anonyymi

Hmm...Anna on väärässä. Kapitalismi asuu meissä kaikissa. Haluamme enemmän rahaa voidaksemme muka paremmin. Tuskin se 10 miljoonaa omistava enää väkisin lisää haluaa. Köyhät kun ovat kaikkein ahneimpia?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm...Anna on väärässä. Kapitalismi asuu meissä kaikissa. Haluamme enemmän rahaa voidaksemme muka paremmin. Tuskin se 10 miljoonaa omistava enää väkisin lisää haluaa. Köyhät kun ovat kaikkein ahneimpia?

AsianVierestä

Köyhän ahneus tulee tarpeesta. Kyllä minä väitän että jopa se rikas voisi loppupelissä olla onnellisempi kun olisi "pakko" alkaa löysäämään omistusten kanssa rajan tultua täyteen. Nythän on usein niin että esim. joku yrittäjä aina vaan jatkaa yrittämistä vaikka olisi vaikka miten rikas, kuolee sitten sorvin ääreen yhdeksänkymppisenä. Jos ei olisi sillä tavalla lisämammonaa luvassa voisi se älytä vaikka kuusikymppisenä alkaa löysäämään ja etsimään työlleen jatkajaa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Köyhän ahneus tulee tarpeesta. Kyllä minä väitän että jopa se rikas voisi loppupelissä olla onnellisempi kun olisi "pakko" alkaa löysäämään omistusten kanssa rajan tultua täyteen. Nythän on usein niin että esim. joku yrittäjä aina vaan jatkaa yrittämistä vaikka olisi vaikka miten rikas, kuolee sitten sorvin ääreen yhdeksänkymppisenä. Jos ei olisi sillä tavalla lisämammonaa luvassa voisi se älytä vaikka kuusikymppisenä alkaa löysäämään ja etsimään työlleen jatkajaa.

Totta tuokin mutta yrittäminen on elämäntapa.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Joo, kyllä mullekin kelpais enempi rahaa. Tai oikeestaan säännöllistä rahaa ilman vaivannäköä. 😀

Jos rehellisiä ollaan. Elintaso pysys samana, paitsi että viettäsin talvet etelässä. 🤘😄

• Anonyymi kirjoitti:

Totta tuokin mutta yrittäminen on elämäntapa.

AsianVierestä

Eikös oliskin sitten hyvä jos ukkeli myskäisi vaikkapa hurstin ruoka-avun hyväksi viimeiset vuotensa? kaikki olisivat tyytyväisiä.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Eikös oliskin sitten hyvä jos ukkeli myskäisi vaikkapa hurstin ruoka-avun hyväksi viimeiset vuotensa? kaikki olisivat tyytyväisiä.

Miksi pitäisi?
        Olisiko hän velkaa sinulle tai minulle, muille ihmisille? Tuskin on.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi?
        Olisiko hän velkaa sinulle tai minulle, muille ihmisille? Tuskin on.

AsianVierestä

En sanonut että pitäisi. Minähän siinä aiemmin toivoin että ukkeli tajuaisi höllätä ja ottaa aikaa itselleen, sinä sen kiistit esittämällä että yrittäminen on elämäntapa ja tahtoo myskää. No jos se tykkää myskää niin sittenhän se hyvä jos on onnellinen siitä ja hyvä myös jos myskää yhteisön hyväksi, kaikki voittaa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

En sanonut että pitäisi. Minähän siinä aiemmin toivoin että ukkeli tajuaisi höllätä ja ottaa aikaa itselleen, sinä sen kiistit esittämällä että yrittäminen on elämäntapa ja tahtoo myskää. No jos se tykkää myskää niin sittenhän se hyvä jos on onnellinen siitä ja hyvä myös jos myskää yhteisön hyväksi, kaikki voittaa.

Ehkä he tekevät sitä omien lapsiensa vuoksi?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä he tekevät sitä omien lapsiensa vuoksi?

AsianVierestä

Niin mutta kun ei pitäisi. Lapsista tulee vain ahneita ja laiskoja kun odottavat ukkelin perintöä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005172464.html

• Harmaaritari kirjoitti:

Myskää?

Tämä väite..
        "Tässä ajatellaan, että omistus on jotain nollasummapeliä eli että yhden rikkaus on joltain muulta pois. Mutta markkinatalous tähtää siihen, että kaikille on enemmän jaettava"

Pitää paikkansa vain jos olisi loputtomasti jaettavaa,mmutta kun on vain tämä yksi maapallo ja sen rajalliset varat.

• Wwuwuw kirjoitti:

Myskää?

Tämä väite..
        "Tässä ajatellaan, että omistus on jotain nollasummapeliä eli että yhden rikkaus on joltain muulta pois. Mutta markkinatalous tähtää siihen, että kaikille on enemmän jaettava"

Pitää paikkansa vain jos olisi loputtomasti jaettavaa,mmutta kun on vain tämä yksi maapallo ja sen rajalliset varat.

Pitäisikö laittaa rasti seinään? Kerrankin ollaan täydellisen samaa mieltä :D Mullakin otti tuo silmään ja joskus aiemminkin muissa yhteyksissä tuo täydellisen typerä väite aina vähän ärsyttänyt. "Ei se ole keneltäkään pois" käytetään hyvin usein eri yhteyksissä vaikka ihan saletisti on. Varallisuuden määrä maailmassa lienee aika vakio ja aina kun joku vaurastuu se on pois jollain tapaa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Pitäisikö laittaa rasti seinään? Kerrankin ollaan täydellisen samaa mieltä :D Mullakin otti tuo silmään ja joskus aiemminkin muissa yhteyksissä tuo täydellisen typerä väite aina vähän ärsyttänyt. "Ei se ole keneltäkään pois" käytetään hyvin usein eri yhteyksissä vaikka ihan saletisti on. Varallisuuden määrä maailmassa lienee aika vakio ja aina kun joku vaurastuu se on pois jollain tapaa.

Aina kun sinäkin vähän vaurastut, se on joltain muulta pois.

• Kontula näkee että kapitalismi on ilmastomuutoksen syynä. Voihan se olla tottakin. Jossain suunnitelmataloudellisessa järjestelmässä monien nyt elävien esi-isät olisi aikaa sitten mestattu ylevämpien tavoitteiden tieltä tai sitten kuolleet nälkään.

Mistä kapitalismi sitten on alkanut? Metsästää-keräilijäyhteisössä on varmaan ollut vaihdantaa mutta ei muuta kuin henkistä pääomaa. Maatalouden aloittaminen lienee ollut se tapahtuma, joka on pannut lumipallon liikkeelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Kyllä se on niin että mitä rikkaampi niin sitä ahneempi. Moni köyhä usein auttaa toista viimeisistään kun rikas ei ollenkaan.

• Anonyymi

Phyi

• "Syvenevä vauvakato uhkaa eläkkeitä: ”Tätä menoa järjestelmä romahtaa”, sanoo EK:n johtaja"

Syntyvyyden voimakas muutos vaikuttaa monien muiden asioiden lisäksi Suomen eläkejärjestelmään, jossa kukin sukupolvi maksaa valtaosan edeltäjiensä eläkkeistä. Tulevina vuosikymmeninä maksajien määrä suhteessa eläkkeensaajiin uhkaa vähetä yhä nopeammin."

Hesari tänään.
        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006253588.html?share=ca519b73770ff69b476d27341d62518d

• Anonyymi

Anna K. on aina ja johdonmukaisesti vastustanut seksinostokieltoa, vaikka on aina saanut siitä hirveästi paskaa niskaansa muilta feministeiltä.

• Anonyymi

Olikos tämä se sama Kontula, joka kannattaa täysi-ikäisten välisen insestin laillistamista?

• Anonyymi kirjoitti:

Olikos tämä se sama Kontula, joka kannattaa täysi-ikäisten välisen insestin laillistamista?

No en nyt tiedä mitä hyötyä on rangaista esim kahta veljestä, jotka homostelevat keskenään ja mikä sen rangaistuksen pitäisi olla? Pitäisikö heidän kenties maksaa korvauksia toisilleen?

• Anonyymi

Anna K on muodollisesti hyvinkin pätevä, mutta ollakseen vassari niin kauhistelen kuitenkin sitä, että hän on oikeasti kapitalistisijoittaja! Siis pukki kaalimaan vartijana. Mutta kuten totesin, erittäin pätevä muodollisesti.

• Anonyymi

Anna anna panna.

• Anonyymi

Mielestäni tämä oli vähän typerää nollata sitä Sara Sieppiä, onhan se "YLPEÄ", mutta ei sitä varmaan hirvittävästi kannattaisi kiusata, aivan hyvä juontajahan se on Onnenpyörässäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni tämä oli vähän typerää nollata sitä Sara Sieppiä, onhan se "YLPEÄ", mutta ei sitä varmaan hirvittävästi kannattaisi kiusata, aivan hyvä juontajahan se on Onnenpyörässäkin.

Kuten joku Lappaveteläinen Jukka-Eemeli, pitää todistaa oikein televisiossa BB-ohjelmassa että on päässyt neitsyydestään eroon, todistetusti.

• Meillä on vielä kaikuja menneeltä ajalta, jossa kolmannet henkilöt pyrkivät ohjailemaan aikuisten vapaaehtoista seksiä.

Anna Kontula pyrkii vähentämään toisten asioihin puuttumista sekä lainsäädännön että asenteitten tasolla. Erittäin kannatettavaa.

• Anonyymi

Minulla alkaa aina seksuaaliset himot jyllämään nähdessäni kyseisen naisen. Siinä on sitten viimeisen päälle Suomi nainen. Minkä ihmeen takia persut ja kokkarit häntä haluavat mollata ja halveksia. Älykäs, tunteellinen, pusuhuulinen, moraalista selkärankaa omaava.

Ahhaa. Persut ja kokkarit taitavat olla näitä sodomiitteja haluten yhtyä kakkasuoleen, joka huhupuheiden mukaan on miehillä mehukkaampi kuin naisilla. Naiset rupsahtavat kakkasuolestaankin nopeammin kuin miehet. Hyi teitä persuja sekä kokkareita unelmoinneistanne.

• Minen ole kamalasti hänen kommenttejaan seurannut, mutta sen minkä olen, hän on hyvinkin fiksu nainen.

Tietenkään en ole kaikesta samaa mieltä hänen kanssaan, mutta hän osaa aina perustella sellaisetkin asiat, joissa hän on eri mieltä kuin yleinen mielipide.

• Ei ole minun ongelmani jos et itse ymmärrä lukemaasi.

• Mitä sinä tästä? Oli joskus kansanedustajaehdokkaana, puolueen Deva (Demoksaattinen vaihtoehto).

• Anonyymi

On vaikuttava sukurutsauksessa. Haluaa vaaria ja isää: )

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe