Kannattaa erota

Anonyymi

pelkkiä hyviä kokemuksia itsellä.

mies 46v.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata erota vaan sitoutua ja selvittää ongelmat. Parisuhde vahvistuu ja tunteet syvenevät!

      On vain hyviä kokemuksia!

    • Anonyymi

      Eroa keskenäs. Omassa liitossa ei ole mitään vikaa. Kannattaa varmaan hetki tutustua toiseen ja miettiä miksi menee naimisiiin. Ei tartte katua ja kirjotella suoli24.

      • Anonyymi

        Sori vaan mutta elämä kulkee ja ihmiset muuttuu. Exänikin muuttui vastakohdakseen. Ihan toinen tyyppi kuin se jonka kanssa aikoinaan menin naimisiin. Ero tuli, vaikkei ikinä pitänyt tulla. Ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori vaan mutta elämä kulkee ja ihmiset muuttuu. Exänikin muuttui vastakohdakseen. Ihan toinen tyyppi kuin se jonka kanssa aikoinaan menin naimisiin. Ero tuli, vaikkei ikinä pitänyt tulla. Ei voi mitään.

        Ja sinä pysyit samana pojankloppina kuin olit tavatessanne, vai? Tsiisus sentään!


    • Anonyymi

      Samoin. Pitkään meni sinnitellessä ja kärsiessä liitossa. Lapsenuskoisena ajattelin että paremmaksi muuttuu, ja mies vahvisti tätä tosin tekemättä mitään minkään paremman hyväksi. Kun tajusi erota, niin aah mikä helpotus. Myös lapsille.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Nainen 46 v.
      Seksuaalisuus heräsi aivan uuteen kukoistukseen eron myötä. Nyt olen itsevarma nainen joka on sinut itsensä kanssa ja seksuaalisuus huipussaan. Vielä kun löytyisi se toinen puolisko.

      • Anonyymi

        No seksihän se tärkeintä tässä maailmassa on. No onnea valitsemallasi tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No seksihän se tärkeintä tässä maailmassa on. No onnea valitsemallasi tiellä.

        Ei se varmaan hänelle tärkein ole, mutta on se todella tärkeä. Väitän että yhtä tärkeä asia kuin se, että saa toteuttaa omat seksuaaliset tarpeensa, fantasiansa ja fetissinsä estoitta parisuhteessa. On virhe olla naimisissa sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ei pysty totuttamaan itseään ja elämään täysillä. Silloin niitä pettämisiä just tulee. Eikä tämä fakta tietenkään rajoitu vain seksiin. Ihan sivusta kommentoin vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se varmaan hänelle tärkein ole, mutta on se todella tärkeä. Väitän että yhtä tärkeä asia kuin se, että saa toteuttaa omat seksuaaliset tarpeensa, fantasiansa ja fetissinsä estoitta parisuhteessa. On virhe olla naimisissa sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ei pysty totuttamaan itseään ja elämään täysillä. Silloin niitä pettämisiä just tulee. Eikä tämä fakta tietenkään rajoitu vain seksiin. Ihan sivusta kommentoin vaan.

        Mä oon eri mieltä edellisen.kirjoittajan kanssa. Mä näkisin, että helpoiten pidemmässä suhteessa tulee pettämään sellainen, jolle seksi on suhteen ja elämän tärkein asia ja jolla seksiä pitää olla paljon ja paljon eri tyyppistä vielä. Semmoiselle ihmiselle harvemmin seksiin innokkaastikin suhtautuva puoliso pidemmän päälle riittää. Ja kun erot yhdistetään aina seksiin niin on se valitettavaa. Lisäksi mustavalkoajattelu, joko oot pelkästään seksistä kiinnostunut tai sitten eron jälkeen täysin seksittömässä tai vähä-ja huono seksisessä liitossa. Munkin mielestä seksuaalisuus on tärkeää, mutta myös tunteilla on iso merkitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se varmaan hänelle tärkein ole, mutta on se todella tärkeä. Väitän että yhtä tärkeä asia kuin se, että saa toteuttaa omat seksuaaliset tarpeensa, fantasiansa ja fetissinsä estoitta parisuhteessa. On virhe olla naimisissa sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ei pysty totuttamaan itseään ja elämään täysillä. Silloin niitä pettämisiä just tulee. Eikä tämä fakta tietenkään rajoitu vain seksiin. Ihan sivusta kommentoin vaan.

        " yhtä tärkeä asia kuin se, että saa toteuttaa omat seksuaaliset tarpeensa, fantasiansa ja fetissinsä estoitta parisuhteessa."

        Jos noin ajattelee, niin SE on virhe ja silloin juuri pettämisiä tulee. Puoliso ei ole omien halujen objekti eikä tarpeiden tyydyttäjä. Hänellä on omat tarpeensa ja toiveensa.

        Itsekin kyllä tykkään seksistä paljon. Useimmat fantasiani ja fetissini haluan pitää itselläni oman pään sisällä. Nyt olen 50 v ja erittäin tyydyttävästi käyttänyt seksiin nuorempana paljon, suoraan sanoen liikaa aikaa. Tottapuhuen minulla on ollut jonkinlainen seksiriippuvuus. Vaikka seksi on tärkeä osa elämää, en esim. sekstaile enää yökausia vaan nukun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon eri mieltä edellisen.kirjoittajan kanssa. Mä näkisin, että helpoiten pidemmässä suhteessa tulee pettämään sellainen, jolle seksi on suhteen ja elämän tärkein asia ja jolla seksiä pitää olla paljon ja paljon eri tyyppistä vielä. Semmoiselle ihmiselle harvemmin seksiin innokkaastikin suhtautuva puoliso pidemmän päälle riittää. Ja kun erot yhdistetään aina seksiin niin on se valitettavaa. Lisäksi mustavalkoajattelu, joko oot pelkästään seksistä kiinnostunut tai sitten eron jälkeen täysin seksittömässä tai vähä-ja huono seksisessä liitossa. Munkin mielestä seksuaalisuus on tärkeää, mutta myös tunteilla on iso merkitys.

        "jolle seksi on suhteen ja elämän tärkein asia ja jolla seksiä pitää olla paljon ja paljon eri tyyppistä vielä. Semmoiselle ihmiselle harvemmin seksiin innokkaastikin suhtautuva puoliso pidemmän päälle riittää. "

        Juuri näin se menee. Lisäksi vielä sitenkin, että " seksiä pitää olla paljon ja paljon eri tyyppistä vielä" -tyyppi voi jopa tappaa innokkaastikin seksiin suhtautuvan puolison seksihalut. Aika helposti myös toinen vaistoaa, että hän on paljonpaljonseksiä puolisolleen ihmisenä ja yksilönä pelkkä väline, jolla tyydytetään omia tarpeita. Tämä puolestaan vähentää seksihaluja kohtisuoraa alaspäin.


    • Anonyymi

      Kas ,kas . Nuorimies on hiffannut että ajoissa eroaminen kannattaa. Varsinkin kun formulaan on vaihdettu pitävämmät renkaat.

    • Anonyymi

      Arvoisa ap. voitko vähän valaista mitkä ne edut erosta mielestäsi olivat.

      • Anonyymi

        En ole ap, mutta samanlainen erokokemus on. Sellainen syntyy väkisinkin, jos toisesta on ollut pelkkää riesaa sekä itselle kuin lapsille, samoin iäkkäille vanhemmilleni. Luoja tietää, samoin kaikki läheisetkin miten paljon ja kauan yritin saada liittoa toimimaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1950
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      137
      1350
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1029
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      113
      917
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      761
    Aihe