Olla rehellinen itselleen?

Anonyymi

Tuossa eräs julkkis hiljan perusteli eroaan rehellisyydellä itselleen. Hän näytti surevan uuden rakkauden epäonnistumista. Että tuntui pahalta läheistensä puolesta, hylättyjä ja mitätöityjä, ja tämä vaan murehtii muita ja tekee omaa taidettaan siitä.

En oikeastaan voi syyttää häntä itseään tästä, vaan valitsevaa tietämättömyyttä siitä miten hirvittävästi rikotaan läheisiä ja peruuttamattomasti. Pahat teot hyväksytään mittättömin korusanoin,- olla rehellinen tai huolehtia omasta onnesta, kun oikeasti pitäisi ottaa vastuu ihmiselämistä, jotka vanhemmuudessa annetetaan. Julkisuus tuo oman lisänsä läheisten kärsimyksiin, joten sekin pitäisi ymmärtää. Moni julkkis kuitenkin kiihottuu lisäjulkisuudestaan ja kokee jopa sallitummaksi nämä asiat, jotka niin ihmisiä kiihdyttävät. Lehdet kirjoittavat onnesta ja läheiset käpristyvät sisimmässään samalla kuin tuoreet lehdet tulessa kykenemättä puolustamaan itseään, kun heidät uhrattiin tälle saataisen rakkauden alttarille.

1

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mä en oikein edes tiedä, mitä se nyt tarkoittaa, että "on rehellinen itselleen." Mitä muuta sitä itselleen voi olla, kuin rehellinen? Muille voi olla vaikka miten epärehellinen, mutta itse sen totuuden kuitenkin aina tietää. Ei itseään voi huijata.
      Nuo on vaan niitä korukliseitä, mitä käytetään, kun muutakaan ei osata sanoa.

Yleensä myös tuo "kasvoimme erilleen" -lause avioeron tapahduttua, on jotenkin halju. Sekään ei ole muuta kuin klisee. Ihmiset tietää kyllä, että jo alun perin ollaan erilaisia, mutta rakkaus on niin rankkaa. Ei se mikään ihme ole, että erilaiset ihmiset suuntautuu erilaisiin asioihin. Jo alusta asti on mennyt vikaan, mutta on vaan yrittämällä yritetty pysytellä yhdessä tai luultu, että toinen muuttuu.

"Viimeinkin olen löytänyt itseni." Että hoh hoijjaa. "Minuuteni on ollut hukassa." Jahas, vai silleen. Ihminen on "löytänyt itsensä," kun on kohdannut uuden rakkauden ja kuvittelee sen myötä muuttuneensa itsekin joksikin muuksi, vaikka ei ole miksikään muuttunut. Toitotetaan, kuinka tämä uusi rakkaus on nyt auttanut minua löytämään oman sisimpäni. Ihmiset lukee tällaista lehdistä ja itse asiassa eivät tule hullua hurskaammaksi. Että siis mitä on tapahtunut? Ei mitään. Uusi rakastuminen vain.

Jossain näitä korulauseita tehtaillaan, jotta ihmisillä olisi aina käyttökelpoisia ilmaisuja silloin kun eivät osaa sanoa yhtään mitään. Joskus olen lukenut lehtiartikkeleita julkkiksista, joiden koko haastattelu on ollut pelkkää tätä. Mitään ei siitä ihmisestä jää käteen, luki sen jutun tai ei. Herää kysymys, miksi haastattelu tehtiin.

Pahinta on se, kun joku eronnut ihminen paistattelee uutta rakkauttaan lehden palstoilla lukijoille, ja kertoo löytäneensä viimeinkin onnen, ikinä ennen ei ole ollut mitään tämän vertaista ja vasta nyt on löytynyt se, mitä kohti tässä koko ajan on kuljettu ja muuta soopaa. Unohdetaan se, että sitä lehteä lukee todennäköisesti se entinen puoliso ja yhteiset lapset. Ikään kuin mitätöidään ja tehdään täysin arvottomaksi kaikki se, mitä oli ennen. Ihan olemassa olevia ja tuntevia ihmisiä hekin ovat, vai ovatko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40